Net toch maar even alice gebeld. Zonder opgaaf van reden weigeren ze om nog een retourbox te sturen. Ik moet alles zelf maar regelen. Op zich natuurlijk zo gebeurd maar de manier waarom je afgescheept wordt zet bij mij heel veel kwaad bloed. Het antwoord was "ja, het opsturen lukt kennelijk niet". Met nog even de mededeling dat wel alles direct op moet sturen omdat ik anders 75 euro boete krijg. Ben benieuwd op alice "het opsturen lukt kennelijk niet" van mij ook aanneemt als excuus...quote:rajackar schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:05:
Ik probeer al maanden van alice af te komen nadat ze mijn lijn aan KPN hadden overgedragen omdat iemand in huis telefonie had aangevraagd. Ze hebben het abbo dus gewoon door laten lopen terwijl ze geen lijn hadden om de diensten op te leverenEr is mij niet eens verteld dat de lijn overgedragen was. Daar moest ik na een paar keer bellen zelf achter komen.
Nu zou het abbo opgezegd zijn per april alleen bleef ik facturen krijgen. Twee maanden geleden bleek dat in het systeem april 2009 stond. En aangezien ik dit niet in de bevestiging heb gemerkt is dat dus ook mijn fout....
Nu lijkt het erop dat de betalingen en de facturen eindelijk gestopt zijn. Ik heb echter de doos waarin in de modem terug moet sturen en de bijbehorende instructies nooit gehad. Moet ik hier nou weer zelf achteraan of zal ik de modem gewoon houden en eens gaan kijken of ze er ooit zelf nog mee komen?
Ook zou ik eigenlijk al het teveel betaalde abbo geld terug willen krijgen maar ik vraag me af of dat juridisch gezien überhaupt kan.
I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.