Hoofdcategorieën
Topicacties

Alice DSL: nieuwe provider, nieuwe ervaring - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 last

Nieuw Topic
Scoobydoobydoo
Reg. datum: 18 juni 2001

quote:
Mojo schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:53:
Er komen binnenkort ook statische IP's aan.
Al enig nieuws te melden wanneer dit gaat gebeuren, en (nog belangrijker) hoe ik er 1 krijg ?

gjs wijzigde dit bericht 11-08-2008 21:35 (22%)

Asus P5B Deluxe E6600@3.25GHz 4Gb Ram 1Tb HDD Geforce 7900GT

Nikon, Canon & Apple power

quote:
Devster schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:45:
[...]

Dit is een "klapperlijn", dit moet je ook onder die naam bij de helpdesk melden...
Vanochtend gebeld naar Alice hiervoor en ze hebben een ticket hiervoor aangemaakt. Volgens de meneer aan de telefoon moet zo'n storing binnen 3 tot 5 werkdagen opgelost zijn. Helaas post ik dit nog steeds met een klapperende verbinding.
Ik vraag me af hoe lang mijn verbinding al klappert gezien ik pas terug ben van vakantie. Vind trouwens wel dat er iets met compensatie moet komen voor al die dagen dat iemand een klapperlijn heeft gehad. Je kan vrijwel niks als de lijn klappert maar je betaald er wel voor.
Reg. datum: 17 september 2003

quote:
gjs schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:35:
[...]

Al enig nieuws te melden wanneer dit gaat gebeuren, en (nog belangrijker) hoe ik er 1 krijg ?
Nope, momenteel is men bij Alice druk bezig met een aantal andere projecten. Als het komt zal het waarschijnlijk voor eenmalige kosten zijn en via de lounge aan te vragen.
Reg. datum: 11 augustus 2008

Mojo :

Zit niet thuis op dit moment , ik weet niet of je Max bits per bin optie van 15 naar 14 of lager kan wijzigen met het user user wachtwoord ?
Ieder geval bedankt voor de reactie .
Gelukkig zijn er altijd nog mensen die zich inzetten voor betere service en proberen de frustratie weg te halen bij mensen met problemen .

Dag 9 zonder internet en telefoon het klapperen van de oren is overgeslagen in bibberen.. ik krijg toch geen afkickverschijnselen ?

Phone Home
Reg. datum: 04 augustus 2001

quote:
nootgevallen schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:33:
Mojo :

Zit niet thuis op dit moment , ik weet niet of je Max bits per bin optie van 15 naar 14 of lager kan wijzigen met het user user wachtwoord ?
Ieder geval bedankt voor de reactie .
Gelukkig zijn er altijd nog mensen die zich inzetten voor betere service en proberen de frustratie weg te halen bij mensen met problemen .

Dag 9 zonder internet en telefoon het klapperen van de oren is overgeslagen in bibberen.. ik krijg toch geen afkickverschijnselen ?
Het kan via het Admin paneel.

username en wachtwoord staan in dit topic
quote:
MaikelG schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:49:
[...]

Dat staat wel ergens in één van de Alice topics, maar hier nogmaals:
gebruikersnaam: admin
wachtwoord: bb@l1cE322

quote:
paars-water schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:11:
Mojo,

Ik heb naar de info gekeken in de modem. DSL: DOWN. Geen mogelijkheid om in de admin menu te komen omdat ik het password niet ken.

Een oude modem er aan gesloten: training, delt etc. Daarna max bits per bin terug geschroefd van 15 naar 12 en daarna naar 10. Geen verandering. daarna op 8 gezet en toen kon ik niet meer in mijn oude copperjet 816p modem komen. (????) Misschien een nachtje resetten zoonder stroom ?

Anyway, ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ook de andere isra lijn geprobeerd. Geen internet.
Hallo Paars-water,

Als je in deze thread naar 16 januari 12:49 uur terug-scrollt dan kun je het admin pasword vinden.

Groeten,
Jan

Bedankt voor de reacties :-) we gaan het vanavond effe proberen .
heb me trouwens toch weer laten verleiden om te bellen naar alice helpdesk .
wil graag weten wat de status is ..
helpdeskmedewerker : Ik zie dat het naar de engineers is doorgezet .. wat ik ook kan zien is dat het nog geen 10 dagen zijn . Het weekend telt niet mee. Dus zeg maar voor zaterdag krijgt u een telefoontje.
:( Ik zie wat u niet ziet .Heb de telefoon er op ge#$%@%# .....

Reg. datum: 05 augustus 2008

Mojo,

Internet werkt nog steeds niet. Geprobeert met max per bit op 13 en 10. Werkt niet. terug gezet op 15.
Nog steeds niet gebeld door TD. Helpdesk nogmaals gebeld. Humm, kpn zegt dat de lijn goed is.
Tja, logisch. Ik kan bellen via KPN.

Nog maar een ticket insturen naar TD.
Weer 10 werkdagen wachten. Waardeloos!

Wat is er aan de hand met deze verbinding? Is de modem stuk?
Ik wordt hier wel moe van....

thuisbarista

Ik heb ook nog steeds een instabiele lijn (telefoon/internet klappen er regelmatig uit, ik zie dan ook het ADSL ledje uitgaan op het modem). Ik heb vorige week wel een profieldowngrade aangevraagd, maar helaas nog niks gehoord.

Mojo: Zou je eventueel kunnen kijken wat de status is? Klantnr: 13909.

Thx ;)
President Evil

Ik probeer al maanden van alice af te komen nadat ze mijn lijn aan KPN hadden overgedragen omdat iemand in huis telefonie had aangevraagd. Ze hebben het abbo dus gewoon door laten lopen terwijl ze geen lijn hadden om de diensten op te leveren |:( Er is mij niet eens verteld dat de lijn overgedragen was. Daar moest ik na een paar keer bellen zelf achter komen.
Nu zou het abbo opgezegd zijn per april alleen bleef ik facturen krijgen. Twee maanden geleden bleek dat in het systeem april 2009 stond. En aangezien ik dit niet in de bevestiging heb gemerkt is dat dus ook mijn fout....
Nu lijkt het erop dat de betalingen en de facturen eindelijk gestopt zijn. Ik heb echter de doos waarin in de modem terug moet sturen en de bijbehorende instructies nooit gehad. Moet ik hier nou weer zelf achteraan of zal ik de modem gewoon houden en eens gaan kijken of ze er ooit zelf nog mee komen?
Ook zou ik eigenlijk al het teveel betaalde abbo geld terug willen krijgen maar ik vraag me af of dat juridisch gezien überhaupt kan.

rajackar wijzigde dit bericht 12-08-2008 14:05 (7%)

I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Reg. datum: 25 oktober 2007

Net contact met Alice gehad, alles is opgelost.
vergeten te vragen wat het probleem was, maar het is in ieder geval opgelost!

ondertussen een uptime van 2 dagen, ik hoop dat het zo doorgaat!
* RTFT is weer blij!

The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

quote:
Devster schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:34:
Ik heb ook nog steeds een instabiele lijn (telefoon/internet klappen er regelmatig uit, ik zie dan ook het ADSL ledje uitgaan op het modem). Ik heb vorige week wel een profieldowngrade aangevraagd, maar helaas nog niks gehoord.

Mojo: Zou je eventueel kunnen kijken wat de status is? Klantnr: 13909.

Thx ;)
Je profieldowngrade ligt bij BBned.

Hij is op miraculeuze wijze wat sneller door de queue gegaan O-) .

Paars-water:

Heb geduld, ik zit ook maar op de Technische Dienst, niet in de hemel ;) We zijn er echt mee bezig, zoals al in het email contact! Ik verwacht dat er voor je een lijnmeetpartij wordt aangestuurd.

Mojo wijzigde dit bericht 12-08-2008 17:23 (16%)

CISSP certified

lol, eerst krijg ik geen nieuw modem van Alice... nu heb ik er hier twee liggen. Mojo, wat is de juiste gang van zaken nu?

Gewoon de kapotte en de goede samen terugsturen ofzo?

Zwerver wijzigde dit bericht 12-08-2008 17:30 (18%)

Latest blogpost Nerdy or Hypy

The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

Ja klopt, ik hoorde een uur nadat ik het modem had gestuurd er iets mis is gegaan in het systeem en alle modems die voor 27/07 ofzo vanuit ons systeem waren verstuurd pas een week later bij de leverancier aankwamen vanwege een bug :P

Je krijgt in elk geval een retourbox toegestuurd
Reg. datum: 04 oktober 2000

@Mojo:

Zou je eens willen kijken op wat voor profiel ik sta? Ik heb het idee dat het best wat sneller zou moeten kunnen, afstand tot de centrale is zo'n 1000 meter, maar volgens mij sta ik op 12Mbit...?
klantnummer NL0001868

Canon 40D + 17-55 f/2.8 IS + 70-200 f/4 L + 430EXII

Reg. datum: 23 juli 2008

Beste Mojo.
Ik heb vorige week een topic gepost, waarin ik vertelde over mijn problemen.
Echter nadat ik de nieuwe modem had gekregen, is er niets verandert.
Ik heb toen de helpdesk gebelt, voor de zoveelste keer
waar mij werdt vertelt, dat ik maar weer 3tot5 dagen moest wachten.
Ik heb dit gedaan en vandaag weer gebelt,waarna mij hetzelfde werdt vertelt
weer 3tot5 dagen wachten!

Ik zit nu dus al zeker vanaf 1 juli zonder internet tot geen internet.
Mijn vraag is dus nu ook, zou je me kunnen helpen.
Want ik begin nu echt moedeloos te worden van Alice.
En ben in staat om het echt op te gaan zeggen, aangezien ik sinds de aansluiting
nog steeds geen fantsoenlijk internet heb gekregen.

Ik hoop dan ook dat je even mijn zaak kan inkijken!
Mijn klantnummer nogmaals Nl00050289

Bedankt! :)

Reg. datum: 03 januari 2008

quote:
No ApOloGies schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:37:
Beste Mojo,

Ik heb vorige week een topic gestart, waarin ik vertelde over mijn problemen.
Echter, nadat ik de nieuwe modem had gekregen, is er niets veranderd.
Ik heb toen voor de zoveelste keer de helpdesk gebeld,
waar mij werd verteld, dat ik maar weer 3 tot 5 dagen moest wachten.
Ik heb dit gedaan en vandaag weer gebeld, waarna mij hetzelfde werd verteld:
weer 3 tot 5 dagen wachten!

Ik zit nu dus al zeker vanaf 1 juli zonder internet.
Mijn vraag is dus nu ook, zou je me kunnen helpen?
Want ik begin nu echt moedeloos te worden van Alice.
En ben in staat om het echt op te gaan zeggen, aangezien ik sinds de aansluiting
nog steeds geen fatsoenlijk internet heb gekregen.

Ik hoop dan ook dat je even mijn zaak kan bekijken!
Mijn klantnummer nogmaals Nl00050289

Bedankt! :)
Sorry, ik kon het even niet laten. En de stijlfouten laat ik maar even voor wat ze zijn...

thuisbarista

quote:
Mojo schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:21:
[...]

Je profieldowngrade ligt bij BBned.

Hij is op miraculeuze wijze wat sneller door de queue gegaan O-) .
_/-\o_ Thanks!
Reg. datum: 23 juli 2008

quote:
evdm schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:39:
[...]

Sorry, ik kon het even niet laten. En de stijlfouten laat ik maar even voor wat ze zijn...
???

You'll thank me later.

Gister netjes reply op m'n email (9e verstuurd, 12e ontvangen). Komt erop neer dat ik KPN zover moet krijgen om tot 1 oktober abonnee te blijven (heb per de 17e opgezegd) voor nummerbehoud.
President Evil

quote:
Spelfouten!

@mojo: Zou je nog even naar mijn eerdere post willen kijken en evt advies geven? Dank!

I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Nikon, Canon & Apple power

@Mojo,

ik ben de zoveelste die aan je hoofd zeurt waarschijnlijk maar zou je ook voor mij even kunnen kijken wat de status is van m'n ticket. Ik heb zeker sinds 9 Juli een klapper lijn en misschien zelfs al langer omdat ik pas net terug ben van vakantie.
De helpdesk medewerker zei dat ik de stroom van m'n modem af moest halen en dan later er weer terug op moest zetten en dan kijken of het al gefixed is. Dat was maandag ochtend 8 uur. Maandag was er nog steeds een klapper lijn. Dinsdag de hele dag de stroom eraf gehaald en nog steeds een klapper lijn. Nu weer de stroom eraf gehaald en maar hopen dat het vanavond wel gefixed is.
Ik weet niet precies wat ze van plan zijn om te gaan doen maar dat zou ik wel willen weten. Gaan ze me snelheid verlagen? Hiervoor was m'n verbinding sinds aansluiting (2 maanden) altijd stabiel geweest.

Alvast bedankt.

Klanten nummer is NL00061568

Max bits per bin optie van 15 naar 14 of lager gezet en gesaved en gereboot , maar de situatie blijft hetzelfde . de modem knippert wel maar gaat even 10seconde online en dan heb ik ook internet en dan klapt het er weer uit . Hoop dat ze nu snel gaan bellen want ik ben het nu wel zat.

Dag 10 zonder internet en telefoon :'( (volgens alice telt het weekend niet mee dus 8 dagen)
Kan geen world of warcraft spelen dus nu is er een kans dat me vriendin zwanger raakt (van mij) en wie gaat DAT BETALEN!? 8)7

Reg. datum: 17 september 2003

Stoppen met wow en je char verkopen? :)
Is waarschijnlijk sowieso verstandig aangezien er momenteel toch geen nieuwe content is.

Of stoppen met alice......

Pagina: 1 2 3 4 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: