Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
J0YR1D3R schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:58:
Ik had sinds gisteravond een IP uit een hele rare range. 93.nog iets.. Maar een paar sites werkten nog, ondanks dat ik diverse DNS servers had geprobeerd. Na een modem reboot werkt alles weer normaal.
Klopt, dat is ook een ip range van Alice.
Reg. datum: 08 oktober 2001

alles ledjes branden, DSL en telefonie zijn groen, maar ik krijg inderdaad geen ip adres (0.0.0.0)
kan ik dat nog forceren ofzo?
quote:
JBNL1000 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:17:
[...]

Lijkt me dus meer een probleem van de provider, Alice dus, zeker als je modem normaal intraint en alles is tenslotte groen in het status overzicht ;)

Heb je overigens geen DNS probleem :? en/of krijg je wel een IP-adres toegedeeld :?

Sterkte dan maar en even afwachten of die monteur werkelijk op pad wordt gestuurd ;) en inderdaad wat kan vinden, de wonderen zijn bij Alice de wereld nog niet uit ;)

Wat zijn de instellingen voor een linksys modem/router bij Alice?

Welke RFC
VPI
VCI etc.

Alice ADSL only, wel te verstaan.

pietje pet wijzigde dit bericht 03-06-2008 10:59 (16%)

quote:
ronjon schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:16:
alles ledjes branden, DSL en telefonie zijn groen, maar ik krijg inderdaad geen ip adres (0.0.0.0)
kan ik dat nog forceren ofzo?

[...]
Als je geen IP-adres krijgt toebedeeld van Alice :?
Dan zal ik dit toch maar even expliciet melden bij de helpdesk ;)
Scheelt waarschijnlijk een hoop zoekwerk voor de persoon die het op ga lossen en zo te sneller kan jij weer internetten ;) .

En probeer wat geld los te peuteren voor de dagen dat je zonder internet heb gezeten ;)

Sterkte.

The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

quote:
ronjon schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:57:
sinds 3 weken heb ik ook Alice. Na ontvangen van modem ging de installatie eigenlijk zonder problemen, direct 8 mbit verbinding en ook mijn telefonie werkte goed. (overgestapt van ADSL + KPN)

vorige week zou ook mijn telefoonnummer worden geporteerd worden, en sindsdien zit ik dus zonder internetbverbinding.

Gebeld met Alice, mevrouw aan de lijn: heeft u 1. firewall 2. router 3. switch
nee niets van dat alles. ook niet in Windows aanstaan? nee ook niet, ik gebruik Linux. Dat veroorzaakte direct een probleem, want ze had niet veel kennis van Linux, support ging alleen over Windows....

Na veel uitleggen duidelijk gekregen dat het echt niet aan mijn laptop ligt (het werkte voor 2 weken gewoon) en pas na de nummer portering is het fout gegaan.

Ik heb het Alice profiel nog eens (meerdere) keren opnieuw in het modem geladen, splitter wel en niet aangesloten, maar tot op heden geen resultaat, ik heb werkende telefonie maar geen internet.
Je hebt een werkende telefonie verbinding via Alice? Vermoedelijk heb je dan een PPP probleem ofzo. Is er een ticket voor je aangemaakt? Zorg dat er eentje aanwezig is, want anders kan ik minder voor je betekenen. Zal er a.s. vrijdag eens naar kijken als je een klantnummer achterlaat.

Ik zie dat er eentje staat, ik zal vrijdag kijken
quote:
djeejdjeej schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:30:
Ik heb nog steeds problemen. Iedere minuut / paar minuten knalt de verbinding eruit. Dat geeft het modem ook aan in de webinterface bij de DSL status (line state DOWN). Ik weet niet of het met bovenstaande storing te maken heeft maar het speelt sinds een paar dagen pas... niet zo erg als nu, maar wel dat af en toe de verbinding gewoon wegviel.

Heb het modem al eens gereset maat dat helpt niet. Zit nu maar op mijn MCC te werken, want via Alice lukt het niet nu, iedere keer als de pagina bijna helemaal geladen is, knalt de verbinding er weer uit...

Kan iemand vanuit Alice iets vreemds zien op mijn lijn? (klantno. NL00056304). Ze zijn hier wel aan de weg aan het werken, maar als ze echt iets geraakt hebben, lijkt me dat iets gewoon niet meer werkt ipv soms wel/soms niet.
Lijkt inderdaad op een klapperlijn. Neem contact op met de helpdesk. Ik zal het a.s. vrijdag even nazien.
quote:
Patrick schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:36:
Heb vorige maand Alice besteld en sinds een weekje nu in gebruik.

De eerste dagen vloog de verbinding er iedere halve minuut uit, was dus geen werkbare situatie. Contact opgenomen met Alice, standaardtesten gedaan (modem direct op ISRA, etc.). Probleem bleef dus werd een ticket.

Toen werd ik gebeld door BBned met de opmerking dat ze mijn verbinding gingen monitoren. De afstand van onze woning naar de centrale bleek 2,3 km, wat een behoorlijke afstand is. De medewerker paste daarom de snelheid omlaag aan en idd, bij 4Mb/1Mb verbinding leek alles stabiel. Ik heb nu al een weekje deze configuratie in gebruik en het lijkt te werken.

Als de snelheid niet omhoog kan vanwege dit infra probleem, vraag ik me af wat nu de volgende stappen zijn. Op de site van Alice stond dat op mijn adres een 20 Mbit verbinding gehaald zou kunnen worden. Het verschil is nu wel erg groot. Aangezien Alice geen langzamere verbinding aanbiedt, vrees ik dat ze me niet een goedkoper abo gaan aanbieden. Ik overweeg om over te stappen naar een ADSL aanbieder met goedkopere/langzamere abo's.

Anderen met soortgelijke ervaring; wat hebben jullie ondernomen? Heb op zich niets tegen Alice en snap dat zij er niks aan kunnen doen dat die afstand zo groot is, maar ze hebben wel verkeerd gecommuniceerd over de te verwachten snelheid..
Op 2,3km lijnlengte? (check routenet, dat is vaak het nauwkeurigst) Wordt een snelheid van 4 Mbit gegarandeerd. Je kan je attenuation door 13,8 delen, hoewel dat vaak niet bijzonder nauwkeurig is, daar de koperkwaliteit bijzonder wisselt.

Als je nog geen akkoord hebt gegeven is het mogelijk je profiel weer te verhogen en zelf je instabiliteit oplossen met je max bits per bin setting. Die kan je vinden met je admin login op het modem. Dit is echter een wat lastigere oplossing en je moet zeker weten wat je doet.

Over de te verwachten snelheiden, het is en blijft een indicatie gebaseerd op de postcode database. Deze is bijzonder innauwkeurig en daar kunnen fouten door optreden in de snelheidscheck... helaas :(
quote:
Gordijnstok schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:24:
Klopt dat wel die line berekening? Ik kijk hier en zie daar 25.5dB staan, als ik dat deel door 13.8 kom ik op 0.07. Als dat staat voor de maximale bandbreedte klopt dat; ik kom niet met Alice over 7mbit uit. Qua afstand zit ik eerder richting de 2km als ik het me nog goed herinner.
Nee, die 13.8 is verre van accuraat. Het beste is om je lijnlengte te bepalen a.d.h.v. routenet.
quote:
Achillias schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:53:
Hmm ik zit 1492 mbit van de BBNED centrale af en zou 20mbit moeten krijgen tuurlijk weet ik uit rieel oogpunt dat dit nooit gehaald zou kunnen worden maar haal nu nog maar 10mbit van de beloofde 20mbit.

Behoorlijk mager achteraf gezien. Is deze snelheid normaal voor mijn afstand want ik denk toch dat ik zo rond de 12-14 mbit zou horen te zitten ;(
Op die lijnlengte wordt 10 Mbit gegarandeerd. Als je met 1,34Mbit (MB?) download wil dat toch al zeggen dat je met 14 Mbit intraint (overhead enzo). Dat is best oké.
quote:
Hoeben schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:34:
[...]

Als je dit doet, hoe zorg je er dan vervolgens voor dat je wel kan internetten?
Even in het kort:

Sluit je modem aan.
Sluit op je modem je router aan op een LAN (dus niet WAN) poort.
Je modem's DHCP server deelt nou IP adressen uit aan alle pc's terwijl je router gewoon als een switch werkt. Eventueel kan je ook draadloos internet nog instellen op die router. :)

Mojo wijzigde dit bericht 03-06-2008 11:58 (4%)

quote:
pietje pet schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:58:
Wat zijn de instellingen voor een linksys modem/router bij Alice?

Welke RFC
VPI
VCI etc.

Alice ADSL only, wel te verstaan.
Pin me er niet op vast maar heb je dit al eens geprobeerd:

RFC 1483 Routed
(je eigen Linksys regelt zelf het verkeer)

of

RFC 1483 Bridged
(ADSL&Telefonie-Alice Router noodzakelijk, of je moet een eigen VODSL modem bezitten)

VPI: 0
VCI: 35

quote:
The Wizard schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 07:24:
[...]

Klopt, dat is ook een ip range van Alice.
Mja kan zijn, maar hij werkt iig goed beroerd :X

Simpel zat!

quote:
Mojo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:55:
[...]

Nee, die 13.8 is verre van accuraat. Het beste is om je lijnlengte te bepalen a.d.h.v. routenet.
@Mojo, ik heb respect voor je mening en je hulpvaardigheid _/-\o_ , maar deze opmerking is gebasseerd op gebakken lucht :'(

Ik heb begrepen dat je parttime voor Alice werkt en dus zal je werkgever het beslist niet leuk vinden dat de klanten zelf aan het rekenen gaan en zo de klachten wat betreft behaalde/beloofde/voorspelde snelheden zullen toenemen, maar da's toch een probleem van je werkgever ;)
De klanten (die mede ook jouw salaris financiëren) moet je niet afschepen met een zéér onbetrouwbare RouteNet methode :N .

Kabels lopen niet zoals je denkt dat ze lopen (weet jij ook :X ) dus RouteNet kan dat zeker niet bepalen en al helemaal niet nauwkeurig! zeker niet nauwkeuriger dan de veel geruikte 13,8 berekeningsmethode.

Of ben je mijn afstandsprobleem vergeten ;) , RouteNet vs. de berekende lengte scheelde ruim 1km. of zoeits en wat bleek later... juis! de berkende waarde klopte wel degelijk met de behaalde snelheid.

Bovendien als jouw RouteNet-bewering waar zou zijn :? hoe verklaar je dan het feit dat nagenoeg niemand de juiste snelheid behorende bij de RouteNet geschatte afstand haalt :?
De snelheden vallen altijd veel lager uit ;) simpel en alleen omdat de werkelijke afstand veel en veel langer is! Maar daar kom je natuurlijk pas achter als je al klant bent.

Let wel:
Bij de 13,8 berekening (ook niet helemaal waterdicht natuurlijk) , geeft met name afwijkingen betreffende koperkwaliteit maar deze afwijking is in de praktijk veel en veel kleiner dan de voor de providers altijd positief uitgevallen postcode check & waazige RouteNet bepaling ;)

In de praktijk is bij normale to redelijke koperkwaliteit de 13,8 berkening nauwkeurig genoeg.
En dat is te onderbouwen met de in de praktijk behaalde snelheid en de berekende afstand!, die klopt nagenoeg altijd!
De sceptici raad ik dan ook aan om dit eens voor zich zelf te berekenen!
RouteNet vs 13,8 berkening en dan eens de afstand vergelijken met de sneheid in de grafiek.

Bovendien dure meetapparatuur om de kabellengte/kabelbreuk te bepalen (welke ik zelf jaren heb gebruikt) en jij als techneut weet dat wellicht ook :X , werkt ook met bepaalde dempingsberekeningen om zo de kabellengtte te bepalen.

Meten is weten ;) en als meten eigenlijk gewoon rekenen is, heb ik daar toch meer vertrouwen.

quote:
J0YR1D3R schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:51:
[...]

Mja kan zijn, maar hij werkt iig goed beroerd :X
Ik heb op dit moment IP: 93.125.136.xxx maar zo te merken nog geen klachten.

Ruk anders die adpater er even uit/in wellicht krijg je een ander IP-adresje toebedeeld en is je probleem over.

Reg. datum: 29 december 2002

ik heb sinds gisteren internet van Alice...installatie en alles ging vlekkeloos! Ik heb totaal geen problemen gehad met Alice met uitzondering van een "probleem" niet niet verstuurde brieven.

Wat mij wel opvalt is dat de beloofde snelheid van 16 tot 20 mbit (volgens postcode check) bij lange na niet gehaald worden. Maximaal behaalde snelheid was 10 mbit, de helft dus wat Alice beloofd.

Zijn er opties om deze snelheden op te schroeven?

Oh ja, valt mij nu even te binnen...:

De KPN is nog niet langs geweest voor het labellen en testen van de lijn. Gisteren stond de afspraak maar ik was hiervoor niet thuis. (KPN heeft tot 2 keer toe gezegd dat ik niet hiervoor thuis hoefde te zijn). Kan ik alsnog de 69 euro terugvragen voor het aanvragen van een telefoonlijn, want alles werkt gewoon?

StyLe wijzigde dit bericht 03-06-2008 13:55 (28%)

quote:
Mojo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:55:
Even in het kort:

Sluit je modem aan.
Sluit op je modem je router aan op een LAN (dus niet WAN) poort.
Je modem's DHCP server deelt nou IP adressen uit aan alle pc's terwijl je router gewoon als een switch werkt. Eventueel kan je ook draadloos internet nog instellen op die router. :)
De meeste (moderne) Routers zelf die van ca. 3 jr. geleden ;) schakelen vanzelf hun poorten om zodra je je Router als Accespoint configureerd, dus de WAN poort wordt automatisch een LAN poort en dan kan de kabel gewoon blijven zitten.
Het is maar net welk merk/type je hebt, voor zekerheid kijk in de handleiding.
.

quote:
StyLe schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:52:
ik heb sinds gisteren internet van Alice...installatie en alles ging vlekkeloos! Ik heb totaal geen problemen gehad met Alice met uitzondering van een "probleem" niet niet verstuurde brieven.

Wat mij wel opvalt is dat de beloofde snelheid van 16 tot 20 mbit (volgens postcode check) bij lange na niet gehaald worden. Maximaal behaalde snelheid was 10 mbit, de helft dus wat Alice beloofd.

Misschien, staat in dit forum, dus helaas eventjes hier en daar wat doorlezen.
quote:

De KPN is nog niet langs geweest voor het labellen en testen van de lijn. Gisteren stond de afspraak maar ik was hiervoor niet thuis. (KPN heeft tot 2 keer toe gezegd dat ik niet hiervoor thuis hoefde te zijn). Kan ik alsnog de 69 euro terugvragen voor het aanvragen van een telefoonlijn, want alles werkt gewoon?
Zal we leuk wezen ;) , bijna bij niemand komt er zo'n KPN vent thuis.
Dus lijkt mij dat je die ¤69 gewoon moet betalen!
Alleen als je zelf al een actieve lijn in gebruik had dan niet natuurlijk ;) , maar dit had je dan ook tijdens de aanmelding kunnen/moeten aangeven.

Mazzel jongens,

Ik ga morgen weer voor een lange tijd naar China dus ben op Tweakers voorlopig niet meer aktief.

Gelukkig/eindelijk zullen er nu een paar zeggen :Y

Gegroet :w

Het is mij!

quote:
JBNL1000 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:09:
Mazzel jongens,

Ik ga morgen weer voor een lange tijd naar China dus ben op Tweakers voorlopig niet meer aktief.

Gelukkig/eindelijk zullen er nu een paar zeggen :Y

Gegroet :w
Tjaptjoi! :)

I intend to live forever. So far, so good.

The Power Within

quote:
JBNL1000 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:34:
[...]

@Mojo, ik heb respect voor je mening en je hulpvaardigheid _/-\o_ , maar deze opmerking is gebasseerd op gebakken lucht :'(

Ik heb begrepen dat je parttime voor Alice werkt en dus zal je werkgever het beslist niet leuk vinden dat de klanten zelf aan het rekenen gaan en zo de klachten wat betreft behaalde/beloofde/voorspelde snelheden zullen toenemen, maar da's toch een probleem van je werkgever ;)
De klanten (die mede ook jouw salaris financiëren) moet je niet afschepen met een zéér onbetrouwbare RouteNet methode :N .
Dat is fijn, maar mijn ervaring (en eigenlijk ook van m'n collega's) leert dat Routenet het nauwkeurigste de lijnlengte benaderd. Afgezien van een daadwerkelijke meting uiteraard. De routenet "methode" wordt voornamelijk gebruikt om eens te kijken hoe een lijn daadwerkelijk loopt en waar afwijkingen vandaan komen. Tuurlijk is Att/13,8 erg makkelijk en doorgaans gebruiken we dat ook, maar mijn ervaring leert dat routenet nauwkeuriger is.
quote:
Kabels lopen niet zoals je denkt dat ze lopen (weet jij ook :X ) dus RouteNet kan dat zeker niet bepalen en al helemaal niet nauwkeurig! zeker niet nauwkeuriger dan de veel geruikte 13,8 berekeningsmethode.
Kabels lopen vrijwel altijd via wegen. En laat dat nou net de afstandsmeting zijn die routenet pakt. Tevens kan je op een dergelijke manier goed zien wanneer een lijnlengte echt af wijkt. Denk aan snelwegen, wateren, etc. Daar ligt echt geen lijn onderdoor. En kom alsjeblieft niet bij me aan om uit te leggen hoe kabels lopen, want dat weet ik echt wel. Wel eens een KLIC-melding gezien? ;)
quote:
Of ben je mijn afstandsprobleem vergeten ;) , RouteNet vs. de berekende lengte scheelde ruim 1km. of zoeits en wat bleek later... juis! de berkende waarde klopte wel degelijk met de behaalde snelheid.
Dat kan, maar dat hoeft geen regel te zijn, wellicht eerder uitzondering.
quote:
Bovendien als jouw RouteNet-bewering waar zou zijn :? hoe verklaar je dan het feit dat nagenoeg niemand de juiste snelheid behorende bij de RouteNet geschatte afstand haalt :?
De snelheden vallen altijd veel lager uit ;) simpel en alleen omdat de werkelijke afstand veel en veel langer is! Maar daar kom je natuurlijk pas achter als je al klant bent.
BBned gaat zelf ook vaak uit van Routenet voor de lijnlengtes en daarbij behorende snelheids profielen. De snelheden vallen dan ook doorgaands goed uit met de minimale waardes bij die afstand.
quote:
Let wel:
Bij de 13,8 berekening (ook niet helemaal waterdicht natuurlijk) , geeft met name afwijkingen betreffende koperkwaliteit maar deze afwijking is in de praktijk veel en veel kleiner dan de voor de providers altijd positief uitgevallen postcode check & waazige RouteNet bepaling ;)
En waarop baseer je dat? Heb je zelf al meerdere malen (dus niet bij jou thuis een keer) een routenet afstandsmeting gedaan?
quote:
In de praktijk is bij normale to redelijke koperkwaliteit de 13,8 berkening nauwkeurig genoeg.
En dat is te onderbouwen met de in de praktijk behaalde snelheid en de berekende afstand!, die klopt nagenoeg altijd!
De sceptici raad ik dan ook aan om dit eens voor zich zelf te berekenen!
RouteNet vs 13,8 berkening en dan eens de afstand vergelijken met de sneheid in de grafiek.
Ik heb anders in de praktijk genoeg verschillende en afwijkende waardes gezien.
quote:
Bovendien dure meetapparatuur om de kabellengte/kabelbreuk te bepalen (welke ik zelf jaren heb gebruikt) en jij als techneut weet dat wellicht ook :X , werkt ook met bepaalde dempingsberekeningen om zo de kabellengtte te bepalen.

Meten is weten ;) en als meten eigenlijk gewoon rekenen is, heb ik daar toch meer vertrouwen.
Ohja en die dure meetapparatuur kan je zomaar vervangen door een attenuation door 13,8 te delen... Sorry hoor, maar dat is nogal kort door de bocht.
quote:
StyLe schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:52:

Nee, KPN hoeft niet altijd bij je thuis te zijn. Soms voldoet een actie in de centrale al. Ze moeten bijvoorbeeld ook wel eens een wandcontactdoos bij je thuis plaatsen. :)

Mojo wijzigde dit bericht 03-06-2008 15:24 (3%)

Vraagje aan wie me kan helpen:

De laatste twee weken is het surfen op internet via Alice heel erg traag. Download snelheid via bv usenet is prima in orde. Als ik een test via speedtest.nl laat lopen krijg ik de volgende resultaten:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Jun 4 2008 om 21:02:12 UTC+0200)

Download : 730.6 KByte/sec
Upload : 87.7 KByte/sec
Connection : 478.0 Conn/min

Allemaal best wat mij betreft. De ping test laat echter wel 10 minuten op zich wachten tot dat het voltooid is. Veelal wordt het ook afgebroken. En het vreemde, als er wel een resultaat uitkomt na vele minuten is het meestal 7ms!

???

Reg. datum: 29 december 2002

speedtest was bij mij ook zeker niet nauwkeurig...

probeer de speedtest eens op de site van BBNED...: speedtest.bbned.nl

succes

The Power Within

Heb je het modem al eens gereset? Loop meteen even je firewall na. Test het ook even zonder een router of iets dergelijks er tussen. Doe meteen de quickstart even. :)

Ping www.alice.nl eens. Welke waardes komen daar uit?

Je snelheid lijkt wel aardig in orde, misschien dat torrent verkeer roet in het eten gooit? Zet die (client dus) ook eens uit.
Scoobydoobydoo

quote:
JBNL1000 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:54:
Ontvangstbevesiting: 1/3/2008
Opdrachtbevestiging: 13/1/2008
Ontvangstbevesiting: 15/5/2008
Opdrachtbevestiging: nog niet
Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden, per 16/06/2008 is mijn huidige internet opgezegd.

gjs wijzigde dit bericht 06-06-2008 19:23 (23%)

Asus P5B Deluxe E6600@3.25GHz 4Gb Ram 1Tb HDD Geforce 7600GT

The Power Within

Laat je klantnummer even achter, dan kijk ik even naar je status. :)
Wat een mongolen.
Kredietwaardigheid negatief. ik dat cdr bellen, reza madu zei dat het een technische storing was. Ok mooi naja ik weer alicebellen.. blijkt uiteindelijk dat kpn mijn huisnummer toevoeging niet heeft doorgekregen.

Ik weer bellen. 1 bevestiging van shopadsl met mijn toevoeging, 1 bevestiging van alice met toevoeging, en de papieren brief staat ook gewoon 116 II in.
En toch maar blijven beweren dat het niet zo is, en dat ze die brief voor zich heeft liggen en dat het er niet op staat, en dat het mijn schuld is. Ik heb ook duidelijk gemaakt dat de addressering zonder toevoeging is (hun fout, maar ok dat ozu niet uit moeten maken, want addressering is wat anders dan installatie adres) en dat het installatie adres wel goed is door gekomen.
Ik heb trouwens maar 1 adres hoeven opgeven.
Nu moet de bestelling weer opnieuw gedaan worden. Dus inclusief 7 dagen afkoeleing koop op afstand en weet ik wat.

klant nummer NL00075497

oh ja.... wilde de brief wel faxen.. maar ze hebben geen fax.
En een scan via de mail wilden ze ook al niet

Jrz wijzigde dit bericht 06-06-2008 12:26 (28%)

Reg. datum: 17 september 2003

quote:
Jrz schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:20:

klant nummer NL00075497

oh ja.... wilde de brief wel faxen.. maar ze hebben geen fax.
En een scan via de mail wilden ze ook al niet
Kun je de brief eens emailen naar dtvpilot@xmsnet.nl... want ik wil die brief wel zien :)
Scoobydoobydoo

quote:
Mojo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:54:
Laat je klantnummer even achter, dan kijk ik even naar je status. :)
Thanks, goeie service _/-\o_
Klantno: NL00072153

Asus P5B Deluxe E6600@3.25GHz 4Gb Ram 1Tb HDD Geforce 7600GT

..en toch keihard!

Ik ben vandaag gebeld door KPN, volgende week vrijdag komt er een monteur de lijn doormeten.
Hoe lang duurt het gemiddeld na het doormeten van de lijn dat Alice ook daadwerkelijk levert?
Ook wacht ik nog op de 2e brief, maar goed voorlopig lijkt alles voorspoedig te gaan.
Ik blijf enthousiast. :)

e6750 @ 3,6ghz (Thermalright Ultra 120 Extreme), Asus Commando , nVidia 8800GTS @ 648/1512/1000 (Thermalright HR-03 plus), 4x 1GB Team Xtreem pc6400, Highpoint RR2320, in een CM-Stacker.

quote:
denan schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:12:
[...]

Kun je de brief eens emailen naar dtvpilot@xmsnet.nl... want ik wil die brief wel zien :)
Met als doel? :)
Ik wil best wat info zwartmaken erop ofzo hoor..
Hoor jij geen glas van xms te hebben :D

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws