Reg. datum: 24 april 2007
Alice DSL: nieuwe provider, nieuwe ervaring - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 85 86 87 88 last
Nieuw TopicReg. datum: 24 april 2007
Daarom vragen we ook altijd om het zonder je switch aan te sluiten enzo..quote:Sluuut schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:37:
Jemig, het bleek gewoon m'n switch te zijn. Even uit en weer aan gezet en ik haal weer full speeds.. Kwam erachter doordat kopieeren via het netwerk vanaf laptop naar PC maar 1 mb/s ging.
Overigens zit ik vandaag en morgen op m'n werk, dus mocht ik een verzoek/toezegging zijn vergeten of heb je iets nieuws, laat het dan z.s.m. even weten
Mojo wijzigde dit bericht 30-05-2008 20:12 (13%)
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
@Mojoquote:Mojo schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:11:
Overigens zit ik vandaag en morgen op m'n werk, dus mocht ik een verzoek/toezegging zijn vergeten of heb je iets nieuws, laat het dan z.s.m. even weten
Hebben jullie al een beetje zicht wanneer www.alice.nl nou weer bereikbaar is via Alice/BBNED.
Want zo heeft die Alice Lounge ook geen nut!
Storing speelt al enige tijd en ik ben zeker niet de enigste dus is het een algemeen probleem
Zie HIER en HIER.
JBNL1000 wijzigde dit bericht 30-05-2008 20:30 (26%)
Vhond wijzigde dit bericht 30-05-2008 20:59 (7%)
Tsk jnbl.. ik reageer op een post over de snelheid, niet over het wel/niet bereikbaar zijn van alice.nl..quote:JBNL1000 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:05:
[...]
Juist ja!
Ik citeer:
"Daarmee verloren honderden klanten, en op hun beurt hun duizenden klanten, ook connectiviteit, waardoor een aantal websites of hele delen van het internet onbereikbaar waren. "
Wil niet vervelend doen, maar hier is www.alice.nl nog steeds onbereikbaar, via Alice dan wel te verstaan, via KPN geen problemenDus is het wel aan deze storing gerelateerd.
Wel een beetje scherp blijven he
wat betreft alice.nl. Beheer is er inderdaad mee bezig. Lijkt erop dat er ergens binnen het netwerk van BBeyond de verkeerde kant uitgaat. Via mijn lijn kan ik de site ook niet meer bereiken.
<- werkt niet bij Alice - XMS-info -=- Internlnet-citynet/GlasvezelAmsterdam-Info -=- Disclaimer
Scherp, zal welquote:denan schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Tsk jnbl.. ik reageer op een post over de snelheid, niet over het wel/niet bereikbaar zijn van alice.nl..
Wel een beetje scherp blijven he
Jij reageerde immers toch zelf op mijn bericht en ik had het niet over snelheid maar onbereikbaarheid
Note: momenteel is er bvb een grote storing op de AMS-IX locatie waarop ook alice aangesloten zit. Dit is een algemene storing waar alle ISP's last van hebben, maar slechts weinig invloed op uit kunnen oefenen.
Bovendien erkennen die gasten v/d ams-ix dat er sommige sites niet bereikbaar waren door dit probleem!
Dus zo vreemd is 't allemaal niet dat ik daar op reageer, lijkt mij tenminste
Hè Hè zijn ze eindelijk wakker gewordenquote:wat betreft alice.nl. Beheer is er inderdaad mee bezig. Lijkt erop dat er ergens binnen het netwerk van BBeyond de verkeerde kant uitgaat. Via mijn lijn kan ik de site ook niet meer bereiken.
Beetje raar om de concurrent te moeten gebruiken om de Alice site te benaderen
Maar bedankt voor jullie onmisbare inzet denan & mojo
We weten nu in iedergeval dat ze er na vele meldingen van klanten mee bezig zijn.
Wordt nou toch echt wel eens tijd voor een real-time status-pagina en dan hoop ik niet alleen op www.alice.nl
(wel via anoniemonline.nl)
Voor de rest werkt alles prima!!! (snelheid,bellen)
Reg. datum: 21 september 2007
Verder is mijn telefonie + internetverbinding prima, dus ik vind het best zo! :-)
Mvg, Gijs
Domme opmerkingquote:geiszzz schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:17:
Gelukkig mis ik niet veel aan alice.nl.
Verder is mijn telefonie + internetverbinding prima, dus ik vind het best zo! :-)
Hoop niet dat ze er bij Alice ook zo over denken
Want... als je www.alice.nl niet kunt bereiken is de internetverbinding op zich dus NIET in orde en God mag weten wat je nog meer niet kunt bereiken
En natuurlijk mis je niet veel op www.alice.nl, je kunt alleen op de gebruikelijke manier de fakturen niet inzien en de stakkers die gebruikmaken v/d lounge, zullen dat nu ook niet meer gaan doen
JBNL1000 wijzigde dit bericht 01-06-2008 11:58 (10%)
JBNL1000 na al je berichten te hebben gelezen, die veelal kritiek bevatten op berichten van gebruikers die het niet eens zijn met jouw mening, snap ik niet dat jij nog klant bent van Alice.quote:JBNL1000 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:35:
[...]
Domme opmerking
Hoop niet dat ze er bij Alice ook zo over denken![]()
Want... als je www.alice.nl niet kunt bereiken is de internetverbinding op zich dus NIET in orde en God mag weten wat je nog meer niet kunt bereiken![]()
En natuurlijk mis je niet veel op www.alice.nl, je kunt alleen op de gebruikelijke manier de fakturen niet inzien en de stakkers die gebruikmaken v/d lounge, zullen dat nu ook niet meer gaan doen
Zeg het op, ben je er volgende maand vanaf.
Leg mij eens uit waarom jij bijna elk bericht op deze manier begint?
Toekomstige klanten/twijfelaars, trap er niet in, en ga gewoon naar een andere provider, slechtere klantenservice dan bij
Kinderachtig
Ja en jij bent zeker zo'n stumper die Alice aandelen bezit
Zijn gewoon de feiten mafkees...
En jij kan het weten
Waren... ik heb het probleem nog steeds hoor!
Scherp, zal wel
Domme opmerking
e6750 @ 3,6ghz (Thermalright Ultra 120 Extreme), Asus Commando , nVidia 8800GTS @ 648/1512/1000 (Thermalright HR-03 plus), 4x 1GB Team Xtreem pc6400, Highpoint RR2320, in een CM-Stacker.
Laat mij maar dom zijn, maar alles wat ik wil bereiken, kan ik bereiken en aan alice.nl mis ik niet veel.quote:JBNL1000 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:35:
[...]
Domme opmerking
Hoop niet dat ze er bij Alice ook zo over denken![]()
Want... als je www.alice.nl niet kunt bereiken is de internetverbinding op zich dus NIET in orde en God mag weten wat je nog meer niet kunt bereiken
Mvg, Gijs
Tjonge... dan heb jij een vooruitziende geestquote:geiszzz schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:51:
[...]
Laat mij maar dom zijn, maar alles wat ik wil bereiken, kan ik bereiken en aan alice.nl mis ik niet veel.
Bovendien ik zeg toch ook helemaal niet dat je dom bent
De opmerking op zich was alleen dommig beredeneerd.
Omdat JIJ je site's kan bezoeken is het goed!
Maar wat... als je nu opeens niet één van je favorieten kan benaderen (en zonder opgaaf van redenen!)
Dan vind je het waarschijnlijk opeens wel een groot probleem en huilen dergelijke lieden het hardst.
Succes.
Om die reden zal ik ook niet over jou oordelen, maar heb wel een beeld van hoe je in elkaar steekt, als ik zo je postings eens lees.
Dan nu ontopic:
Als ik je posting mag geloven, dan had ik nu al 3 of 4 dagen mijn favoriete sites niet kunnen bereiken, want zolang is alice.nl al niet bereikbaar en deugt de internetverbinding niet in jouw ogen (ik citeer slechts). Zoals ik je al zei, ik heb totaal geen problemen en kan je melden, dat ik en de rest hier in huis redelijk vaak en intensief surfen over het net ZONDER problemen. Zo ook de afgelopen 3 a 4 dagen. Geen enkel probleem en geen enkele wanklank van mijn andere huisgenoten.
Groeten,
Een klant die wel tevreden is over Alice en slechts enkele haperingen heeft ondervonden, maar dat ook had bij IPB en XS4ALL.
Ps.
Veel succes bij een andere provider. ;-)
Mvg, Gijs
Dan moet je toch nog eens alles opnieuw lezen, maar nu begrijpend lezen! want nu komt het allemaal wat onzinnig over en raakt 't kant nog walquote:Frag1le schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:12:
[...]
JBNL1000 na al je berichten te hebben gelezen, die veelal kritiek bevatten op berichten van gebruikers die het niet eens zijn met jouw mening, snap ik niet dat jij nog klant bent van Alice.
Punt 1:
Mijn mening is totaal onbelangrijk, het gaat toch alleen om de feiten en het algemeen belang
Punt 2:
Jij hoeft ook helemaal niet te begrijpen waarom ik nog steeds lid ben van Alice.
Maar wil het je wel uitleggen hoor, hierover later meer...
Punt 3:
Als ik ergens op reageer kan ik dat aantonen en/of onderbouwen met feiten en/of harde bewijzen, iets waar anderen veelal ook nog wat aan hebben.
Dus doe jij nu voortaan eens je huiswerk voordat je begint met je onzinnige commentaar waar niemand op dit forum wat aan hebt
Punt 4:
Dit is een forum, bestaat veelal uit mensen met klachten/problemen enz., deze mensen geven nu eenmaal vaker een reactie dan anderen
Conclusie:
Dat jij het niet eens bent met m'n reacties is me duidelijk en dat is je goed recht, maar wel eerlijk blijven.
Want nu kom je over als een pro-Alice aanhanger, daar heb ik beslist geen problemen mee hoor
Maar dan moet je wel terechte kritiek kunnen verdragen, zeker als er mensen zijn (zoals ik) die dat kunnen onderbouwen met feiten en echt niet uit hun nek kletsen.
't Moet niet veel gekker wordenquote:Zeg het op, ben je er volgende maand vanaf.
Dat ga jij toch zeker niet voor mij bepalen
Zijn er dan alternatieven met een maand opzegtermijn
Aangezien ik (voor m'n werk) en veelal m'n gezin voor langere tijd in China verblijven heb ik geen zin meer in die veel te dure jaarabonnementen!
Dus als JIJ niet tegen (terechte) kritiek kunt, dan moet JIJ maar ergens anders gaan huilen, dan krijg je ook nooit meer iets negatiefs te lezen over Alice en/of over je vriendjes
Goed leren lezen.. actie is reactiequote:Leg mij eens uit waarom jij bijna elk bericht op deze manier begint?
Hoe moet men anders reageren op onjuistheden en/of onwaarheden en/of regel rechte nonsens
Je probeert dan je reactie te onderbouwen met feiten.
Sterkte.
PS:
Wat is overigens jouw intelligente bijdrage aan dit forum
Het Net heeft toch ook 1 maand opzegtermijn?quote:JBNL1000 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:31:
[...]
Zijn er dan alternatieven met een maand opzegtermijn, dat is voor mij op dit moment namelijk nog de enigste reden (groot pluspunt van Alice overigens
) dat ik (nog) bij Alice zit.
Aangezien ik (voor m'n werk) en veelal m'n gezin voor langere tijd in China verblijven heb ik geen zin meer in die veel te dure jaarabonnementen!
I intend to live forever. So far, so good.
O o o wat is lezen toch moeilijk, hoe leg je dat nou weer uitquote:geiszzz schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:33:
Ik geloof dat jij oordeelt over mij, terwijl je me niet kent.
Om die reden zal ik ook niet over jou oordelen, maar heb wel een beeld van hoe je in elkaar steekt, als ik zo je postings eens lees.
Dan nu ontopic:
Als ik je posting mag geloven, dan had ik nu al 3 of 4 dagen mijn favoriete sites niet kunnen bereiken, want zolang is alice.nl al niet bereikbaar en deugt de internetverbinding niet in jouw ogen (ik citeer slechts). Zoals ik je al zei, ik heb totaal geen problemen en kan je melden, dat ik en de rest hier in huis redelijk vaak en intensief surfen over het net ZONDER problemen. Zo ook de afgelopen 3 a 4 dagen. Geen enkel probleem en geen enkele wanklank van mijn andere huisgenoten.
Groeten,
Een klant die wel tevreden is over Alice en slechts enkele haperingen heeft ondervonden, maar dat ook had bij IPB en XS4ALL.
Ps.
Veel succes bij een andere provider. ;-)
Ik begin er niet meer aan, dus ik ga stoppen met deze onzinnige discussie
Want de redenering die hier heerst door sommige lieden is veel te simpel en gewoonweg te stom voor woorden...
Heb je nl. een terechte klacht (waar notabene eindelijk en na veel gezeur een officiële storing van is gemeld en men werkt er aan...) met uiteindelijk een positief resultaat voor een ieder, dus ook voor de mensen die nu denken (uit onwetendheid/dommigheid/koppigheid) dat alles goed is
Dan moet je van dergelijke lieden maar meteen overstappen naar een andere provider.
Hoe simpel kan een mens zijn
Welterusten en blijf jij maar duimen dat alles goed gaat
Ja, maar niet geschikt als alternatief (mindere specificaties).quote:IkWilbert schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:37:
[...]
Het Net heeft toch ook 1 maand opzegtermijn?
JBNL1000 wijzigde dit bericht 01-06-2008 21:08 (10%)
Zucht, ik ga hier verder niet eens meer op in..dit is gewoon sneu.quote:JBNL1000 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:31:
[...]
Dan moet je toch nog eens alles opnieuw lezen, maar nu begrijpend lezen!
[...]
een hoop tekst, zonder inhoud
[...]
PS:
Wat is overigens jouw intelligente bijdrage aan dit forum, laat maar zitten ook, heb spontaan géén interesse meer
e6750 @ 3,6ghz (Thermalright Ultra 120 Extreme), Asus Commando , nVidia 8800GTS @ 648/1512/1000 (Thermalright HR-03 plus), 4x 1GB Team Xtreem pc6400, Highpoint RR2320, in een CM-Stacker.
Heeft er al iemand een firmware van het Alice modem/routertje, betreffende v 6.11.33 kunnen bemachtigen?
Heel intelligent, dus doe dat dan ook nietquote:Frag1le schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:15:
[...]
Zucht, ik ga hier verder niet eens meer op in..dit is gewoon sneu.
Dus om verdere forumvervuiling tegen te gaan, kan je je reactie/frustratie gewoon privé naar me mailen (geldt ook voor anderen)
Succes.
JBNL1000 wijzigde dit bericht 01-06-2008 21:42 (4%)
Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar check even deze site uit.quote:JBNL1000 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:18:
Nou eens wat anders...
Heeft er al iemand een firmware van het Alice modem/routertje, betreffende v 6.11.33 kunnen bemachtigen?
http://alice.gebruikers.eu/downloads.php
Met vriendelijke groet.
Veljko.
Dat is gewoon de standaard firmware, wat is daar zo bijzonder aan?quote:JBNL1000 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:18:
Nou eens wat anders...
Net getest en het werkt weer, bleek iets vaags in een firewall te zijn.
<- werkt niet bij Alice - XMS-info -=- Internlnet-citynet/GlasvezelAmsterdam-Info -=- Disclaimer
Niet zo heel veel vermoed ik maar ik er niet kan aankomenquote:Mojo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 01:29:
[...]
Dat is gewoon de standaard firmware, wat is daar zo bijzonder aan?
Een collega heeft de standaard firmware overschreven met die v/d Allied Data site (hij dacht dat dat de nieuwste was, blijkbaar niet!), vandaar de vraag.
Hij heeft hem nu gewoon draaien zeg maar met m'n Alice modem profiel.
Pagina: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 85 86 87 88 last
Dit topic is gesloten.