quote:
denan schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:55:
[...]
Monitoring is maar één aspect van het hele verhaal, feedback van klanten is natuurlijk ook erg belangrijk. Als je iets terugscrolled zie je in ieder geval dat er bij de SIDN iets fout is gegaan waardoor een aantal .nl sites onbereikbaar waren, ik gok dat het daar mee te maken heeft.
Note: momenteel is er bvb een grote storing op de AMS-IX locatie waarop ook alice aangesloten zit. Dit is een algemene storing waar alle ISP's last van hebben, maar slechts weinig invloed op uit kunnen oefenen.
Waren... ik heb het probleem nog steeds hoor!
Ik begrijp dat feedback van klanten handig is meegenomen, maar daar moet niet de klant de dupe van worden, nu is dat wel het geval!
Denk ook eens aan al die beginnende gebruikers die helemaal niet op dit forum komen
Die bellen zich suf naar de helpdesk omdat ze opeens niet meer op de site van
www.alice.nl kunnen komen!
Da's triest voor de klant en alleen maar leuk voor de extra inkomsten van Alice!
Geef dan eens wat duidelijke informatie.. welke IP-reeksen bijvoorbeeld zijn niet benaderbaar ?
Want ik zit toevallig (ook nog

)thuis te werken en als ik via Alice inlog op het netwerk van mijn werkgever, en dan via Citrix enz. kan ik wel gewoon
www.alice.nl benaderen (via KPN)
Dus idioot dat ik via Alice/BBNED niet op
www.alice.nl kan komen en via KPN, zeg maar concurrent, kan ik dat wel, beetje krom allemaal.
We moeten dus maar weer afwachten en hopen dat het vanzelf goed komt