Reg. datum: 02 maart 2003
Alice DSL: nieuwe provider, nieuwe ervaring - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 85 86 87 88 last
Nieuw TopicReg. datum: 02 maart 2003
Heel erg bedankt!!!
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
Website
Nikon D300 + MB-D10 Grip | Tokina AT-X 124 AF Pro DX 12-24mm f/4 | Nikkor 17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G AF-S VR | Nikon SB-600 | Peleng 8mm f/3.5
Reg. datum: 27 maart 2008
Zijn er nog meer mensen waarbij het inmiddels wel werkt want bij mij nog steeds geen nummerweergave :-(quote:Who Am I? schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:41:
Ik kan inmiddels bevestigen dat de uitgaan nummerweergave werkt!
Heel erg bedankt!!!
Reg. datum: 31 januari 2008
Ik zit namelijk met een probleem . Mijn nieuwe telefoonlijn die sinds 5 maar actief is is door verschillende ISP bekend op een ander adres dan de mijne. KPN heeft al gezegd dat het administratieve adres waar is en de technische adres op een ander nummer bekend staat.
Kan ik nu mijn telefoonnumer gebruiken bij ALICE voor internet of moet ik 69 euro eenmalige betalen voor een nieuwe lijn die waarschijnlijk dan op de 2e aderpaar komt?
Mvg
EDIT: Kom op ALICE site inderdaad tegen een fout tegen wanneer ik mijn telefoonnumer ingeeft.
Telefoonnummer is bekend, postcode is juist, het huisnummer wijkt af.
Ik zie nu dat je de verzendadres kan veranderen in een ander adres in de bestelling procedure's , als ik dan twee verschillende adressen geeft komt het dan goed..
Zasa wijzigde dit bericht 04-04-2008 12:03 (26%)
Reg. datum: 17 oktober 2000
De e-mailhelpdesk is niet erg behulpzaam; ik zou eventueel een schriftelijk verzoek tot creditering in kunnen dienen. Op mijn stelling dat we dit niet hebben afgesproken, wordt niet gereageerd... Heeft iemand hier ervaring mee?
Reg. datum: 02 april 2008
Wat gebeurt er met je telefoonlijn als je alice easy aanvraagt, vervalt deze dan?
eigen modem: eigen risico.. wij supporten het iig niet.quote:pietje pet schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:18:
kan je ook een eigen modem gebruiken bij Alice easy?
Wat gebeurt er met je telefoonlijn als je alice easy aanvraagt, vervalt deze dan?
Voor je telefoonlijn kun je kiezen: Wel of niet behouden (linesharing Y or N)
<- werkt niet bij Alice - XMS-info -=- Internlnet-citynet/GlasvezelAmsterdam-Info -=- Disclaimer
Reg. datum: 30 juli 2004
Echter wilde ik een dect telefoonset aanschaffen van siemens Gigaset SL serie omdat deze zonder problemen werkte met alice. Hier wordt alleen echter Gigaset SL560 Bluetooth aangeprezen. Jammer vind ik van deze telefoon dat deze geen antwoord apparaat heeft, vandaar dat ik op zoek ben naar een ander alternatief, daarom resteerd mij de volgende vraag:
Werkt de siemens sl375 bluetooth ook zonder problemen in combinatie met Alice?
Ander iets waar ik nog over twijfel is:
Ik heb sinds 6 maanden een Netgear DG834N wireless N router/modem en heb nu internet (Concepts ICT) via BBNed.
Ik vind het een zeer handig apparaat omdat de DG834N de provider zelf automatisch zoekt, tevens de functionaliteit heeft van wireless N lan en gemakkelijk in gebruik is.
Nou zou ik het zonde vinden om deze weg te doen (aanschaf was toen 150 euro), maar zou Alice hierop functioneren/ gevonden worden in combinatie met telefonie?
Ik weet dat Alice geen support leverd op andere routers, maar als ik hier kijk zie ik helaas geen Alice tussen staan.
Het kan zijn dat de providerlijst niet bijgewerkt is en zodoende Alice niet tussen staat omdat ze nog een redelijke nieuwkomer is.
Hopende dat er mensen zijn die mij een duidelijk antwoord kunnen geven, alvast bedankt hiervoor.
2) elke router zou gewoon moeten werken. Er is geen verschil tussen de netwerkaanmelding van Alice en die van de andere providers op het Amsterdamse glasvezelnetwerk.
<- werkt niet bij Alice - XMS-info -=- Internlnet-citynet/GlasvezelAmsterdam-Info -=- Disclaimer
Reg. datum: 27 maart 2008
Ja hier werkt nummerweergave uitgaand nu ookquote:badmutssjeng schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:23:
[...]
Zijn er nog meer mensen waarbij het inmiddels wel werkt want bij mij nog steeds geen nummerweergave :-(
www.nlairsoft.com
Yep, nummerweergave werktquote:J0YR1D3R schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:12:
Ik zal het vanavond eens kijken.
Website
Nikon D300 + MB-D10 Grip | Tokina AT-X 124 AF Pro DX 12-24mm f/4 | Nikkor 17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G AF-S VR | Nikon SB-600 | Peleng 8mm f/3.5
Ik zie hier dat je eerder hebt gebeld met de mededeling dat je verbinding niet stabiel was. Je trainde destijds in op 15 Mbit. Je hebt nou van BBned een profiel gekregen van 12/1 Mbit. Dit ziet er stabiel uit. Een snellere verbinding zal dan ook niet stabiel zijn. De 1050 KBps downloadsnelheid komt aardig overeen met de 12 Mbit. Sowieso belt de eerste lijns helpdesk je als het goed is hier nog over terug.quote:SlickAxe schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:49:
@mojo excuus
Er is met het BBned domein niks mis, dus ik ben wat dat betrefd bang dat je downloadsnelheid niet veel hoger gaat komen. Misschien is je pc spam aan het versturen ofzo?
Hopende je zo voldoende hebben ingelicht.
Reg. datum: 15 februari 2008
Reg. datum: 02 januari 2000
Grappig
Dat is zeker jammer!quote:Gerard-SP schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:51:
Eindelijk werkt de uitgaande nummerweergave weer, jammer dat alice daar dan geen mailtje over stuurt aan de mensen die erover hebben geklaagd dat het niet werkt.
Maar het is wel goed dat het EINDELIJK werkt.
Dat heeft in mijn geval een half jaar geduurd en de nodige emailtjes gekost.
Lees de draad voordat je blaat!
Reg. datum: 02 januari 2000
Klopt, tijdens het nummerporteringsproces onderdrukt alice uitgaande nummerweergave, anders gaat iedereen je op je tijdelijke nummer bellen .. en dat nummer is (als het goed is) maar een week of 2 actief. Op deze manier kan Alice deze tijdelijke nummers ook weer snel gebruiken voor andere klanten.quote:The Wizard schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:39:
Hier werkt de uitgaande nummerweergave nog niet, maar we zitten nog op het tijdelijke nummer, misschien heeft dat er ook wel mee te maken.
Reg. datum: 15 februari 2008
Bij werkte de uitgaande nummerweergave wel bij het nummerporteringsproces. Ik had toen ook 2 lijnen die actief (kpn ibp en alice) waren. Daarom kan ik toen alle twee nummers gebruiken. Ben nu wel benieuwd wanneer de mogelijkheid van nummerweergave aan of uitzetten in de lounge komt.quote:denan schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:09:
[...]
Klopt, tijdens het nummerporteringsproces onderdrukt alice uitgaande nummerweergave, anders gaat iedereen je op je tijdelijke nummer bellen .. en dat nummer is (als het goed is) maar een week of 2 actief. Op deze manier kan Alice deze tijdelijke nummers ook weer snel gebruiken voor andere klanten.
Reg. datum: 06 april 2008
Jij misschien blij, maar ik had bij KPN een geheim nummer en Alice heeft mijn nummer nu ook "gefixt" zodat het wordt meegezonden. Dat was voorheen nog niet zo. Een beetje zorgvuldigheid zou toch wel fijn zijnquote:HoppyF schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:20:
[...]
Dat is zeker jammer!
Maar het is wel goed dat het EINDELIJK werkt.
Dat heeft in mijn geval een half jaar geduurd en de nodige emailtjes gekost.
Reg. datum: 23 januari 2007
Ik zit nu al bijna 3 weken bij alice en heb alleen 1 probleempje..
mijn DSL lampje van de modem valt de hele tijd uit.. dus als ik inlog in mijn moden staat er ook Cable Disconnected terwijl de kabel er gewoon in zit..
Ik heb vaak zat gebeld met alice en bijna al over de 50 euro met telefoonkosten met die pruts klantenservice van hun..
ze dachten dat me modem stuk was dus nieuwe opgestuurd gekregen maarja zoals ik al verwacht had, lag het probleem niet aan het modem. nog steeds hetzelfde gezeik. ongeveer na 5 a 10 min. valt soms mijn internet weg en soms wel na paar uren of 1x meegemaakt na 3 dagen.. maarja de laatste 2 dagen flipt hij er om de paar uur eruit..
heeft iemand ook dezelfde probleem als mij?
Mvg Jeekap
Je kan volgens mij 0900, 0906 en 0909 nummers blokkeren. Moet je de helpdesk even bellen.quote:Cornelis.s schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:30:
Is het mogelijk in te stellen dat alleen de gratis huistelefoon nummers gebeld kunnen worden?
Ik heb destijds inderdaad gebeld dat ik 2 dagen geen verbinding had. Mijn vermoeden was dat er een storing was in Tilburg. Echter van een instabiele lijn was geen sprake. Hij heeft prima gefunctioneer op 15Mbit. Wellicht dat hier sprake is van een communicatie fout...
Ik had inderdaad al het vermoeden dat de lijn terug was gezet naar 1050 KBps. Mijn vraag is nu, of je de oude configuratie terug kunt zetten naar 15 Mbit. Ik heb daar immers 2 weken stabiel gebruik van kunnen maken. De helpdesk heeft nog niet terug gebeld maar dat zal deze week dan gebeuren, ik zal ook hen verzoeken om de oude config van 15 Mbit terug te zetten.
Het BBned domein is verder prima inderdaad! Overigens is er verder met mijn PC ook niets aan de hand
Bedankt voor je hulp!
quote:Mojo schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:02:
[...]
Ik zie hier dat je eerder hebt gebeld met de mededeling dat je verbinding niet stabiel was. Je trainde destijds in op 15 Mbit. Je hebt nou van BBned een profiel gekregen van 12/1 Mbit. Dit ziet er stabiel uit. Een snellere verbinding zal dan ook niet stabiel zijn. De 1050 KBps downloadsnelheid komt aardig overeen met de 12 Mbit. Sowieso belt de eerste lijns helpdesk je als het goed is hier nog over terug.
Er is met het BBned domein niks mis, dus ik ben wat dat betrefd bang dat je downloadsnelheid niet veel hoger gaat komen. Misschien is je pc spam aan het versturen ofzo?Probeer eens iets te downloaden met 1 pc aangesloten welke virusvrij is, als je zoiets kan regelen.
Hopende je zo voldoende hebben ingelicht.
www.nlairsoft.com
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 85 86 87 88 last
Dit topic is gesloten.