Reg. datum: 02 november 2007
Dat mocht niet van Thandorquote:Cybot12999 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:04:
ik zou het "Het Grote Eee Topic" noemen ofzo
Sorry, iets te druk, heb niet eens tijd om degelijk adem te halenquote:
Over dat hele PCS gebeuren:
Philip, dank je wel, er zijn wel meer mensen die die shop in twijfel trokken (waaronder ik, ik bedoel, je gaat toch geen 06 nummer opgeven als bedrijfs contactpunt). Maar laten we er over op houden, want inderdaad, het is niet de bedoeling dat we het hier gaan hebben over webshops. Tevens heeft PCS nog niets fout gedaan, behalve dan vage reacties. We zullen wel zien over een paar maanden.
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Vergeet niet de import-kostenquote:Crazyanz schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:42:
[...]
als je er dan percee nu 1 wil hebben koop je er 1 via ebay voor 380$+40$ verzenden = 420x0.6= 252eurie
Als je met paypal betaald ben je nog tot 200 verzekerd ook
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Ja ik snap het maar hoe zou jij het vinden als je je werk email'tje terug gaat vinden op een forum met de naam eronder?quote:Philip Dijkstra schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:49:
Ja, dit is mijn bestel ervaring.
Het wordt anders wel een heel klein topic met de 3 mensen die inmiddels een EEE pc 4G 512MB van een Taiwanees van E-Bay hebben gekocht.
Ik hoop hier ook straks te horen waar ik het beste de 8G pastel blauw kan gaan bestellen.
Lijk me niet zo fijn, dus haal dat nu toch weg. en maak er een echt ervaring review'tje (zonder namen, en op de juiste plaats) hebben er nog veel meer mensen iets aan, ipv van je inbox hier te posten.
@XanderDrake
En waarom zouden geen mobile telefoon op gegeven mogen worden als contact nummer (ben je dan niet te vertrouwen of zo?), veel mensen (kleiene bedrijfjes) hebben zelfs geen vaste meer. Wen er maar aan want het word allemaal mobile in de nabije toekomst.
mad_max234 wijzigde dit bericht 24-11-2007 19:14 (4%)
Even iets offtopic maar ter verduidelijking: Invulling en behandeling Grote Topics aangepastquote:
Profiel | http://thandor.net
I'm talking 'bout the world lighting up shining blast white and then nothing. You have been warned.
Max, werk jij daar ofzoquote:mad_max234 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:11:
@XanderDrake
En waarom zouden geen mobile telefoon op gegeven mogen worden als contact nummer (ben je dan niet te vertrouwen of zo?), veel mensen (kleiene bedrijfjes) hebben zelfs geen vaste meer. Wen er maar aan want het word allemaal mobile in de nabije toekomst.
Nee, ik denk dat de toekomst weliswaar mobiel is, maar voornamelijk VoIP. Veel goedkoper en flexibeler. Dan maakt het niet uit of je een vast nummer hebt of alleen mobiel bent, alles gaat via dezelfde IP.
Ik vind een mobiel nummer nou niet echt vertrouwen in boezemen. Iedere Jan Doedel kan een 06 nummer krijgen. Vaste nummers geven aan dat ergens een fysieke locatie is van waaruit een bedrijf werkt. Met een 06 nummer valt dat al weg. Verder kan het inderdaad zijn dat het een éénmanszaak is, maar ook dat vind ik geen plus. Ik denk dat dat zaakje flinke moeite gaat hebben met de grote influx van EEE orders en verzendingen. Laat staan service en klanten communicatie.
We zullen wel zien, en dat is het laatste wat ik er over ga zeggen
In ander nieuws
Windows Vista soepel draaiend op de EEE PC.
Ja, je leest het goed, soepel! Niets gedaan met de EEE PC, behalve een SD toegevoegd.
De pastel kleuren versies van de EEE PC zijn nu ook in Taiwan beschikbaar.
Acer zit te denken over concurrentie met de EEE PC.
Maar zet je Direct Messages eens aan, dan hoeft dit sorry ding niet in het topic. (heeft de rest niks aan die mee lezen.
Reg. datum: 07 december 2006
1. Hoe is het in de wereld gesteld met wifi verbindingen. Kan ik in de meeste steden ergens een signaal vinden? Of moet ik de Starbucks in? En als ik zo'n signaal heb, maakt ie dan zelf verbinding? Of ligt het toch wat complexer?
2. Kan ik dat ding ook aan een ouderwetse telefoonlijn hangen met een inbelverbinding?
3. Bij Pcs heb ik hem ook in bestelling staan. Die leveren hem in het Engels uit. Das niet een groot probleem. MAar voor het geval dat: zet ik die Nederlandse software die ze erbij leveren zo op? Of is dat ook complex? Ben volkomen onbekend met Linux. Vandaar.
Dank.
Je hebt in sommige steden een "abbonement" voor WIFI gebruik. Of je kan natuurlijk een onbeveiligd draadloos netwerk gebruiken (illegaal!). Je zou tevens ook een umts router kunnen kopen om met een UMTS/GPRS netwerk verbinding te maken. Maar dat is duurder en langzamerquote:hubert01 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:57:
Ben een leek. Maar wil graag op vakanties mijn mail makkelijk kunnen lezen. Paar dingen die ik als grote leek niet weet en jullie misschien wel.
1. Hoe is het in de wereld gesteld met wifi verbindingen. Kan ik in de meeste steden ergens een signaal vinden? Of moet ik de Starbucks in? En als ik zo'n signaal heb, maakt ie dan zelf verbinding? Of ligt het toch wat complexer?
2. Kan ik dat ding ook aan een ouderwetse telefoonlijn hangen met een inbelverbinding?
3. Bij Pcs heb ik hem ook in bestelling staan. Die leveren hem in het Engels uit. Das niet een groot probleem. MAar voor het geval dat: zet ik die Nederlandse software die ze erbij leveren zo op? Of is dat ook complex? Ben volkomen onbekend met Linux. Vandaar.
Dank.
Waarom..? Diegene moet gewoon z'n netwerk beveiligen, easy peasy! Maarja otquote:
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Ja, eigenlijk heb je wel gelijkquote:CLB schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:10:
[...]
Waarom..? Diegene moet gewoon z'n netwerk beveiligen, easy peasy! Maarja ot
Je zou ook een FON router kunnen kopen en je daar aanmelden, Dan mogen ze het draadloos netwerk van jou gebruiken, In ruil voor dat jij hun draadloos netwerk mag gebruiken. Wel makkelijk, Snel en goedkoop.quote:1. Hoe is het in de wereld gesteld met wifi verbindingen. Kan ik in de meeste steden ergens een signaal vinden? Of moet ik de Starbucks in? En als ik zo'n signaal heb, maakt ie dan zelf verbinding? Of ligt het toch wat complexer?
Maar volgens mijn verboden volgens de wet, je mag niet iemand zijn verbinding gebruiken.quote:CLB schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:10:
[...]
Als ik mijn deur op heb staan vind je het toch ook niet gewoon dat je even gaat TV kijken op mijn bank, waarom dan wel als iemand zijn netwerk open heeft staan, en zijn netwerk betreden als normaal beschouwen?
En FON router leuk, maar wie verzekerd mij dat er geen illegale zaken over mijn verbinding gaan? Ik ben namelijk aansprakelijk voor mijn verbinding, en zo kan elke fon gebruiker mijn verbinding misbruiken.
mad_max234 wijzigde dit bericht 24-11-2007 20:38 (18%)
Ja, Maar het zijn meestal de mensen die "perongeluk" hun verbinding niet beveiligen. ( ze weten er niet genoeg van af) Maar volgensmij gaan we hier iets te ver offtopicquote:mad_max234 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:34:
[...]
Maar volgens mijn verboden volgens de wet, je mag niet iemand zijn verbinding gebruiken.
Als ik mijn deur op heb staan vind je het toch ook niet gewoon dat je even gaat TV kijken op mijn bank, waarom dan wel als iemand zijn netwerk open heeft staan, en zijn netwerk betreden als normaal beschouwen?
En FON router leuk, maar wie verzekerd mij dat er geen illegale zaken over mijn verbinding gaan? Ik ben namelijk aansprakelijk voor mijn verbinding, en zo kan elke fon gebruiker mijn verbinding misbruiken.
Reg. datum: 23 juli 2006
http://www.blogeee.net/20...uent-a-la-vente-a-taiwan/
Wat ik er met mijn beste Frans en google-translate van begrijp, is dat Taiwanese winkels nu ook de 4g surf in andere kleuren aanbieden =). Ik kan er alleen niet uit opmaken of ze al leverbaar zijn of welke levertijd er op de websites staan vermeld. Ik snap ook niet echt waarom ze als eerste de surf in andere kleuren zouden uitbrengen.
Is wel verboden, inbraak blijft inbraak. Geloof me, mensen zijn in de gevangenis gegooit daarvoor. Ook in NLquote:CLB schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:10:
Sommige steden hebben wel goed bereik: Leiden, waar ik woon bijvoorbeeldquote:hubert01 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:57:
Als je een USB 56k modem hebt liggen welquote:2. Kan ik dat ding ook aan een ouderwetse telefoonlijn hangen met een inbelverbinding?
Nee engels is engels. Je kan allicht een NL woordeboek gebruiken in Open Office, maar voor de rest is het een kwestie van hacken. Het is niet erg moeilijk om NL versie van Ubuntu erop te zetten.quote:3. Bij Pcs heb ik hem ook in bestelling staan. Die leveren hem in het Engels uit. Das niet een groot probleem. MAar voor het geval dat: zet ik die Nederlandse software die ze erbij leveren zo op? Of is dat ook complex? Ben volkomen onbekend met Linux. Vandaar.
Maar ja, je zei dat je een leek was, dus je moet zelf maar even kijken in hoeverre je dit wil gaan doen
Bedankt, maar is al gemeldquote:Lynxathon schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:34:
de EEEPC nu ook in andere kleuren?
Ja dat kan, en dat ga ik ook zeker doen, op die manierquote:Cybot12999 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:50:
Ik had ook nog even een vraagje, Is het mogelijk om op een SDHC kaart Windows XP te zetten, en op de SSD het normale besturingssysteem te laten staan?? Dus ondersteunt de Eee multiboot ( dat je bij de opstart een besturingssyteem kan kiezen)
XanderDrake wijzigde dit bericht 24-11-2007 22:52 (12%)
Reg. datum: 12 april 2007
Levertijd is nog onbekend, maar dit zal niet lang meer duren, aangezien de EEE al geintroduceerd is in Duitsland.
Alternate is ook wel een betrouwbare winkel.
http://www.alternate.de/h...E&searchCriteria=asus
en wat is de Line-port op het plaatje dan? Volgens mij is het toch gewoon een telefoonmodem hoorquote:XanderDrake schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:51:
[...]
Als je een USB 56k modem hebt liggen wel
http://pic.xfastest.com/EeePC/Part-I/open-eeepc-43.jpg
http://www.kleinelaptops.nl/--------------http://www.kleinelaptops.nl/---------------http://www.kleinelaptops.nl/
quote:Cybot12999 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:50:
Ik had ook nog even een vraagje, Is het mogelijk om op een SDHC kaart Windows XP te zetten, en op de SSD het normale besturingssysteem te laten staan?? Dus ondersteunt de Eee multiboot ( dat je bij de opstart een besturingssyteem kan kiezen)
Nou zou ik zelf liever voor xp gaan, maar ik vraag me af hoe makkelijk je partities kunt mounten? Stel ik heb op de ssd of sd wat documenten staan, kan je dan vanuit Xandros xp partities mounten en vice versa? Ik heb alleen ervaring met Ubuntu (en xp, dual boot pc), en daar gaat het vlekkeloos.quote:XanderDrake schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:40:
...
In ander nieuws
Windows Vista soepel draaiend op de EEE PC.
Ja, je leest het goed, soepel! Niets gedaan met de EEE PC, behalve een SD toegevoegd.
...
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Dat klopt, er zit een opening, maar die is alleen maar gevuld bij de "ultra-basic" 2G editie. Die versie gaat niet uitkomen in het westen.quote:StraightOn.NL schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:41:
en wat is de Line-port op het plaatje dan? Volgens mij is het toch gewoon een telefoonmodem hoor
http://pic.xfastest.com/EeePC/Part-I/open-eeepc-43.jpg
Daar weet ik niet het fijne van totdat ik echt kan gaan prutsen met dat dingquote:trimakassi schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:48:
[...]
[...]
Nou zou ik zelf liever voor xp gaan, maar ik vraag me af hoe makkelijk je partities kunt mounten? Stel ik heb op de ssd of sd wat documenten staan, kan je dan vanuit Xandros xp partities mounten en vice versa? Ik heb alleen ervaring met Ubuntu (en xp, dual boot pc), en daar gaat het vlekkeloos.
ultra basic is 2 GB flash, 256 MB geheugen en alleen een netwerk poort en een modempoort om mee te communiceren met de buitenwereld...quote:XanderDrake schreef op zondag 25 november 2007 @ 02:07:
[...]
Dat klopt, er zit een opening, maar die is alleen maar gevuld bij de "ultra-basic" 2G editie. Die versie gaat niet uitkomen in het westen.
= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap
Een wireless USB stick in stoppenquote:Jpjedi schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:01:
Wat je nu met een 2G moet is me eigenlijk een raadsel.
ohja, mijn image hosting is op dit moment down, ik zal een dezer dagen een alternatief zoeken.
Reg. datum: 20 augustus 2005
You wish... Volgens verschillende Duitste winkels is hij pas in januari leverbaar.quote:dapop schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:48:
Ik vond deze van Alternate.
Levertijd is nog onbekend, maar dit zal niet lang meer duren, aangezien de EEE al geintroduceerd is in Duitsland.
Alternate is ook wel een betrouwbare winkel.
http://www.alternate.de/h...E&searchCriteria=asus
Als het out of the box niet kan (zoals in de laatste Ubuntu) kan het zeker met dit soort projecten: ntfs-3g. En vanuit windows zijn er ook legio mogelijkheden om ext2 en ext3 te benaderen/mounten.quote:trimakassi schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:48:
[...]
[...]
Nou zou ik zelf liever voor xp gaan, maar ik vraag me af hoe makkelijk je partities kunt mounten? Stel ik heb op de ssd of sd wat documenten staan, kan je dan vanuit Xandros xp partities mounten en vice versa? Ik heb alleen ervaring met Ubuntu (en xp, dual boot pc), en daar gaat het vlekkeloos.
CG showreel: www.markvanberkel.com || Zepto Znote 6625WD: 15,4" @ 1680 x 1050/ nVidia 8600M GT 512MB/ Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 2048MB DDR2 - 800MHz DC/ 80GB 7200 rpm HD/Windows Vista HPx64 & Ubuntu Gutsy Gibbon
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.