[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Nieuw TopicJe komt terug en je begint met minen?quote:XrAiDeN schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:30:
Ben weer eens gaan spelen na 6 maanden afwezigheid en mijn eerste indruk was dat de community erg veranderd is in korte tijd.![]()
Voorbeeld: Ik zei in de chat dat ik verbaasd was dat CCP nog steeds niet het strip-miner geluidseffect had gefixt. Kreeg ik direct reacties van je speelt het spel niet voor de SFX, ga WoW spelen, klaag niet zoveel anders zoek je maar een ander spel, je bent een idioot etc. en zo heb ik alleen al vandaag meerdere keren mensen zo naar anderen zien uithalen in de verschillende channels. Dit heb ik nog nooit in deze mate meegemaakt. Ik had veel zin om terug te komen maar heb nu al zoiets van laat maar zitten.
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
Waarom niet, minen is best vermakelijk om je tijd mee te doden. Natuurlijk wil je wat afwisseling, maar mining is een goede bron van inkomsten (in 0.0 dan zeker) om je andere activiteiten mee te financieren.quote:
I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!
En inderdaad, in 0.0 is het zoals Rudios al zei gezellig
De_Bastaard wijzigde dit bericht 24-06-2008 12:00 (40%)
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
hey, ik ben ook aant minen atm ehquote:
Overigens merk ik helemaal niets van een community die veranderd is, maar ja ik zit ook niet bij noobs in de corp
ravenger wijzigde dit bericht 24-06-2008 12:50 (16%)
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Reg. datum: 31 mei 2005
TS/vent gedeelte ging over CSM. Bij FW mag je het gebruiken, maar wordt alleen eve voice gebruikt omdat iedereen dat heeft en je met 1 knop kan joinen.quote:De_Bastaard schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:00:
lol mag je geen TS/Vent gebruiken bij FW ??
En inderdaad, in 0.0 is het zoals Rudios al zei gezellig
Kon meereizen met corpmembers die gates en systemen in 0.0 en low sec voor me scoutte.
Mijn spullen liggen in Osmeden opgeborgen (Gallente). Maar zou nu voor een mooie prijs een Myrmidon willen aanschaffen. Zit nog maar aan 15 miljoen isk. Osmeden ligt op 20+ jumps. Wat is de snelste en veiligste manier om deze afstand te overbruggen door low sec en 0.0? De vraag is of dit mogelijk is in een Thorax met pve fitting. Uiteraard ben je als Thorax ‘vrij kwetsbaar’ (understatement) bij een gatecamp.
Shuttle? Maar dan zit ik in Osmeden zonder decent ship, zonder fitting. Kan ik ook geen missies gaan doen.
Dacht ofwel te sparen in 0.0 door te ratten en dan pas te jumpen. Ofwel weer naar empire te gaan voor missies isk om zo het ship, drones en fitting-gear op te halen (mét cloak).
Goede pvp en/of pve fitting voor Myrmidon met voldoende beveiliging voor low sec en 0.0 travel?
MWD, Warp Core Stabs, Reps, HH II drones, … ? Iets van Nano’s? Wordt NOS gebruikt in pvp of in 0.0?
Sowieso, gaat je ammo niet heel snel op met die Thorax? Lijkt me dat het ratten sowieso erg traag zal gaan in een cruiser. Ik kan het al niet uitstaan in een Raven.
Great minds think in parallel gutters.
Reg. datum: 04 augustus 2005
Als je geen verzekering hebt: Shame on you!
cixx wijzigde dit bericht 25-06-2008 00:41 (11%)
Reg. datum: 02 april 2008
Als je een deftig aantal skillpoints hebt kan je dat ook wel duur te staan komen. Kans dat je gepod wordt als je ergens tegenaan botst is behoorlijk groot, vooral als ze een bubble rond je pod droppen. Als je dan nog een nieuwe medclone moet kopen dan weet ik niet of je voordeel doet met zo'n kamikaze run. Als je een goedkope clone hebt én geen implants, dan is de beste oplossing podtravel.. Undock in je pod, self-destruct of laat iemand je pod afknallen. Vergeet dan wel niet je medische clone in het station te houden waar je terecht wil komenquote:cixx schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:40:
Als je schip verzekerd is zou ik gewoon al je modules er af halen en richting empire gaan. Mocht je schip dan opgeblazen worden jammer dan, je krijgt weer geld om een nieuw schip te kopen. Kost je hooguit 1 of 2 mil aangezien je ook weer fitting moet kopen en verzekeren, maar dat heb je binnen een uur weer terug verdient.
Als je geen verzekering hebt: Shame on you!
- Een shuttle
- Frigate met stabs
- Covert ops
Dat laatste gaat nog het beste
Reg. datum: 22 december 2004
Het kan gewoon in een snelle frig + MWD + t1 cloak, je bent zo goed als ongrijpbaar.quote:De_Bastaard schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:17:
Als ik vanuit 0.0 naar empire ga, doe ik dat meestal met:
- Een shuttle
- Frigate met stabs
- Covert ops
Dat laatste gaat nog het beste
Je jumped door een gate, midden in een bubble. Je aligned naar de volgende gate, zet de mwd aan voor een halve tot hele seconde. Dan cloak aan, mwd valt uit, je zweeft uit de bubble, de-cloak en door de negatieve snelheid bonus van de cloak kan je instant warpen.
Andersom, warp naar een bubble toe, is ook goed te doen. je moet alleen zorgen dat je niet decloaked wordt door iets, dus het is verstandig om van een minder voorspelbare richting in te warpen.
Het kan ook wel met een cruiser, als ie een beetje snel is.
Elp wijzigde dit bericht 25-06-2008 11:44 (12%)
A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT
Reg. datum: 11 september 2007
*zucht*
3 weeks to go..
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.
Bij mij kom je er niet langs wanneer je eerst je MWD aanzet voor het cloaken.quote:Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:42:
[...]
Het kan gewoon in een snelle frig + MWD + t1 cloak, je bent zo goed als ongrijpbaar.
Je jumped door een gate, midden in een bubble. Je aligned naar de volgende gate, zet de mwd aan voor een halve tot hele seconde. Dan cloak aan, mwd valt uit, je zweeft uit de bubble, de-cloak en door de negatieve snelheid bonus van de cloak kan je instant warpen.
Andersom, warp naar een bubble toe, is ook goed te doen. je moet alleen zorgen dat je niet decloaked wordt door iets, dus het is verstandig om van een minder voorspelbare richting in te warpen.
Het kan ook wel met een cruiser, als ie een beetje snel is.
Minimale scanres van 2200mm is dodelijk... zelfs voor cov-ops.
Heb vaak genoeg cov-ops gelockt voordat ze uberhaupt konden cloaken. De reacties in local zijn dan ook erg leuk
In m'n inty hoef ik niet eens te locken... maar dan ben ik al bij je voordat je je cloak kunt activeren.
En als je em al geactiveerd hebt bump ik nog tegen je aan waardoor EN je cloak weer uitgaat EN je warp alignment door de war gaat.
Jaja... gatecampen is leuk
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Ben je ook zo hard voor een ei-pod die langs komt tuffen?quote:Refragmental schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:24:
[...]
Bij mij kom je er niet langs wanneer je eerst je MWD aanzet voor het cloaken.
Heb vaak genoeg cov-ops gelockt voordat ze uberhaupt konden cloaken. De reacties in local zijn dan ook erg leuk
In m'n inty hoef ik niet eens te locken... maar dan ben ik al bij je voordat je je cloak kunt activeren.
En als je em al geactiveerd hebt bump ik nog tegen je aan waardoor EN je cloak weer uitgaat EN je warp alignment door de war gaat.
Reg. datum: 22 december 2004
Ik moet de eerste nog tegen komen die me weet te locken.quote:Refragmental schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:24:
[...]
Bij mij kom je er niet langs wanneer je eerst je MWD aanzet voor het cloaken.
A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT
Reg. datum: 02 april 2008
Idem, ook nog nooit gepopt geweest in m'n covops ship. Ondertussen toch al 40-45 gatecamps overleefd met Covops en daardoor al genoeg verdiend om een nieuwe covops te kopen moest ik hem toch ooit eens kwijtraken. Elk camp dat ik nu overleef = win win winquote:Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:27:
[...]
Ik moet de eerste nog tegen komen die me weet te locken.
NBSIquote:Hurtebise schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:23:
[...]
Ben je ook zo hard voor een ei-pod die langs komt tuffen??
Not Blue, Shoot It!
Ja dus
Dat zeggen er zoveel. Blijkbaar heb je veel geluk gehad.quote:Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:27:
[...]
Ik moet de eerste nog tegen komen die me weet te locken.
Ik kan m'n scanres volgens mij over de 3000mm krijgen... dan ben je al helemaal kansloos
M'n dps daarentegen is volstrekt waardeloos... maar dat lost de rest van de fleet wel op.
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Reg. datum: 11 juni 2003
In ieder geval nu met een PVP corp aan het kletsen, hopelijk wordt dat wat en kunnen zij me eens een beetje advies geven en helpen over het PVPen. Eve is weer top!
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.