Gathering of Tweakers

Quicksearch
Voorheen Legion

http://www.eve-pirate.com/uploads/LearningCurve.jpg

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Ja, of niet natuurlijk

Hij is oud :o
Maar wel goed :D

Heel erg oud.

En ook al is eve best wel lastig in begin, vooral door UI die niet echt optimaal is, toch denk ik dat dat grafiekje meer zegt over het niveau van de gemiddelde MMORPG dan over het niveau van eve.

quote:
furby-killer schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:11:
Heel erg oud.

En ook al is eve best wel lastig in begin, vooral door UI die niet echt optimaal is, toch denk ik dat dat grafiekje meer zegt over het niveau van de gemiddelde MMORPG dan over het niveau van eve.
UI niet optimaal of niet ontzettend toegankelijk? ;)

Geniaal plaatje overigens!

Danti Shidomu - EVE-Online (pauze)

Ook maar weer eens begonnen sinds dat ik in 2004 gestopt was. Veel uitbreidingen zijn er gekomen zie ik. Had het niet zo lang gespeeld, maar heb wel nog een karakter met wat skill points. Is d'r ergens een lijst met NL corps of in die richting die recruiten? Ingame ben ik atom1c

Ook weer begonnen nadat ik in december was gestopt. Had het al niet lang gespeeld, en heb vanmorgen (na 3 dagen spelen) mijn raven + mooie fitting verloren IN EEN MISSIE 8)7

Ben nu maar weer met m'n drake aan de slag en aan het skilltrainen voor een retriever.. Maar het is wel weer leuk! Nieuwe engine is ook netjes.

protip: als je een tijdje niet gespeeld hebt, ga dan niet minen oid. Je stops weeer evensnel als je begonnen bent.

Ga PvPen, dan blijf je de komende 10 jaar spelen!

When in doubt, Ctrl-Q

quote:
tudeLati schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:28:
protip: als je een tijdje niet gespeeld hebt, ga dan niet minen oid. Je stops weeer evensnel als je begonnen bent.

Ga PvPen, dan blijf je de komende 10 jaar spelen!
Dat wil ik wel proberen, maar waar moet ik beginnen?

quote:
rilla schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:49:
[...]

Dat wil ik wel proberen, maar waar moet ik beginnen?
Begin eerst eens met ganken, en join een juiste corp ;)

quote:
coretx schreef op maandag 23 juni 2008 @ 01:11:
[...]

Begin eerst eens met ganken, en join een juiste corp ;)
Ganken? Als iemand hier even wat uitleg bij wilt geven; graag! 8)

Pew pew ;)

Met faction war weer veel te veel hurricanes verloren. En die caldari zijn wel goed in wegrennen zeg. Ik was lekker in mijn thrasher (destroyer) aan het rondvliegen in gallente space op zoek naar caldari die plexes doen. Vind ik er 1 met 2 caracals, rennen ze elke keer weg zodra ik er aan kom, in een destroyer.
Een andere heeft een enkele crow in een FW missie area, hij rent elke keer weg. Eindelijk valt hij mij aan, rent hij weg zodra hij in armor is ondanks dat ik al in structure zit (oké had wel damagecontrol, maar toch zag het er beter voor hem uit).
Kill kwam van een caldari die amarr interceptor vloog, en blijkbaar niet echt in de gaten had dat ik behalve geen web ook geen warpjam op hem had.
Nog een vexor weggejaagd die geen destroyer aan kon 8)7

Uiteindelijk hadden ze me met 2 interceptors, stealth bomber en caracal te pakken gekregen.

Nog een lolbroek die in zijn eentje 1 van de meest gebruikte gates door gallente ging campen in absolution. Toen mijn hurricane jumpte zag ik hem 2 vexors aanvallen, maar hij had geen web dus ze konden gewoon ervandoor gaan wanneer nodig. Ik mijn cane op 2km afstand geparkeerd en faction EMP in hem jagen + neutralizen, die absolutions hebben best wel goede tank zeg. Maar zonder web redelijk doelloos.

En mijn verassing van de week was een jump freighter in low sec, op autopilot...

quote:
[b][message=30286296,noline]CSM is volgens mij echt alleen maar voor de show hoor :P
Ze hebben genoeg petities gestart maar er is nog echt niks veranderd ;)
CSM is wel handig want volgens mij was CCP het gezever van die kindjes zat en mag CSM dat nu allemaal aanhoren.
Wel jammer dat 'mr Ego' Jade Constantine de CSM probeerde te saboteren. Die gozert spoort echt niet.

Jade probeert het te saboteren? Ook al zijn niet alle beslissingen van jade even verstanding, ze waren wel begrijpelijk. Alleen door een bug in eve kwamen er problemen waarvan jade de schuld kreeg.

Degene die saboteren zijn de goons.

Zelf had ik verwacht dat de 2 goons enorm zouden zitten gaan klieren maar ben verbaasd dat ze iig goed bij de les blijven en ook normaal mee doen.
En dat kan ik van Jade niet bepaald zeggen. Want daar lusten de honden echt geen brood van.

Als je kijkt naar diegene die op forums aan het klagen waren was 95% goon of (goon) alt.

Als je alleen al kijkt naar enorme gezeik omdat jade iemand voor 30 seconde mute zodat (eindelijk) er gestemd kon worden. Oké had niet horen te gebeuren, maar we hebben het over 30 seconden, nadat ze al 3.5 uur via eve chat aan het 'vergaderen' waren geweest. Als je zegt dat je er na 3.5 uur ook niet genoeg van zou krijgen (2 uur was plannign iirc), dan lieg je gewoon.

furby-killer wijzigde dit bericht 23-06-2008 13:55 (24%)

Vertel dan even het hele verhaal erbij zodat er iig een compleet beeld kan worden gegeven.

Er was een besluit genomen na stemming en Jade probeert het besluit te verdraaien door het anders op te schrijven. En dat twee keer aan toe. Daar wordt tegen geprotesteerd (en genegeerd) en dat wordt gezien als belemmering door meneer. Plus het constant proberen invloed uit te oefenen terwijl dat de taak van een voorzitter niet is. Die hoeft alleen maar de agenda punten af te lopen en zorgen dat de mensen niet door elkaar gaan zitten zeveren. Maar voor de rest ben je een gewoon lid zonder speciale rechten.
En als je dat niet eens kan dan mag je wat mij betreft vervangen worden voor iemand die zich wel normaal kan gedragen.

Zoals ik al zei, jade heeft fouten gemaakt, geen twijfel over. Maar heb je weleens met 10 man op msn gepraat? Dat wordt al chaos, en doe dat nu met eve chat 4 uur lang.

Toevallig wel. En het is helemaal niet zo moeilijk.
Kwestie van respect.

En als je een keer gratis naar IJsland mag afreizen is het minste wat je kan doen je serieus en respectvol gedragen. Eve zelf mag dan wel een spelletje zijn maar CSM is net zoiets als in een commite van je voetbalclub zitten of zo. Dat hoor je ook met je goed fatsoen een beetje serieus te doen.

En als jij nu de chatlogs zou bekijken had je geweten dat er toch wel wat tussen zaten die het nodig vonden om lollig te proberen te doen (wat niet erg grappig was btw), na meer dan 3 uur met mensen die flink van mening verschillen op eve chat. Zowiezo iets waar een beetje discussie onmogelijk wordt door beperkte lengte van een bericht.

Ondertussen heeft iemand van mijn corp die in CSM zit stiekem wat ultrageheime plannen naar buiten kunnen doorsturen....

http://images.gorillarape...0080621104733pict2815.jpg d:)b

@furby-killer
Zit je toevallig in Jericho of zo? Want die zijn nog zo'n beetje de enigen die Jade proberen te verdedigen.

quote:
furby-killer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:40:
Zoals ik al zei, jade heeft fouten gemaakt, geen twijfel over. Maar heb je weleens met 10 man op msn gepraat? Dat wordt al chaos, en doe dat nu met eve chat 4 uur lang.
10 man is echt niks.
Heb 2 a 3 jaar lang ook spel vergaderingen bijgewoond en evt. geleid voor een ander spel.
Nu moet ik zeggen, dat was met teamspeak en niet msn.
Maar is gewoon signaaltje geven, dat je iets te vertellen hebt en dan zegt de voorzitter, die en die is aan de beurt en de rest houd zn kop dan.
Heb je commentaar op de spreker, signaal geven en wachten tot je sein groen krijgt van voorzitter.
Voorzitter moet gewoon op zn tijd vragen, is dit gedeelte nu afgehandeld of heeft iemand er nog opmerkingen over en dan krijg je eventueel geen enkel signaal of nog wel een signaar, dat iemand wat wil vertellen.

Is gewoon kwestie van discipline en respect hoe je vergadering op een teamspeak of ventrilo of welke spraak utility dan ook bijwoond.
En ik geef toe, sommige mensen kunnen dat niet en moeten in begin correctie krijgen.

Van een ander spel, hebben de developers elke paar maanden wel een teamspeak meeting met de spelers en ja, dat gaat ook goed. Moet ik er wel bij zeggen, dat ze daar de gewone inlogger minder rechten geven op teamspeak....

@wouter, van diegene die jade in forum aan het afzeiken waren was dus 90% goon dan wel alt, kan je zelf ook nakijken.

@bangkirai, ze mogen van CPP niet eve voice (dan wel TS/vent gebruiken), dus dat wordt al een stukje moeilijker.
Signaaltje geven was er als idee, maar uiteindelijk is dat geloof ik weggestemd. Het werd uiteindelijk eeniedergeval niet gebruikt dus iedereen was door elkaar aan het praten.

Ik zou zelfs verder gaan dat dat jade gegaan was, en 2 chats hebben. 1 voor vergadering, 1 om aan te geven dat je iets wilt zeggen. En gewoon iedereen muten in vergadering chat behalve diegene die mag praten. En dan vaste volgorde waarin je door degene die wat willen zeggen heen gaat, zodat voorzitter dat niet kan beinvloeden. (alfabetisch bijvoorbeeld).
Al blijft het gewoon veel minder efficient dan eve voice/ts/vent gebruiken.

Edit: en voor ik het vergeet, ik heb geen enkele band met jade dan wel jade's corp/alliance.

furby-killer wijzigde dit bericht 23-06-2008 18:00 (5%)

quote:
furby-killer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:59:
@wouter, van diegene die jade in forum aan het afzeiken waren was dus 90% goon dan wel alt, kan je zelf ook nakijken.
Zelf heb ik al die meetings 2x doorgelezen. En inhoudelijk gezien is het meeste normaal verlopen. Maar er zijn een paar gevallen die echt niet door de beugel kunnen. En daar is de aanstichter toch echt Jade.
Goons mag ik zelf niet. Maar als je er de feiten op na kijkt dan hebben ze op die punten gewoon een goed verhaal.

Het hele punt van Jade is dat hij zichzelf maar wat graag hoort lullen en de meningen van anderen niet respecteerd. Voor roleplaying is daar niets mis mee maar CSM staat los van het spel zelf.

Reg. datum: 14 september 2002

Ben weer eens gaan spelen na 6 maanden afwezigheid en mijn eerste indruk was dat de community erg veranderd is in korte tijd. :|

Voorbeeld: Ik zei in de chat dat ik verbaasd was dat CCP nog steeds niet het strip-miner geluidseffect had gefixt. Kreeg ik direct reacties van je speelt het spel niet voor de SFX, ga WoW spelen, klaag niet zoveel anders zoek je maar een ander spel, je bent een idioot etc. en zo heb ik alleen al vandaag meerdere keren mensen zo naar anderen zien uithalen in de verschillende channels. Dit heb ik nog nooit in deze mate meegemaakt. Ik had veel zin om terug te komen maar heb nu al zoiets van laat maar zitten :( .

Canon EOS 400D + BG-E3 grip + kitlens, EF-S 55-250mm IS, Lowepro Fastpack 200

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws