ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Nieuw TopicReg. datum: 07 januari 2006
Als je in een battleship in een belt gaat zitten word je alleen maar een groter target..quote:Seraphin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:28:
nog maar weer eens een miner gerelateerd vraagje![]()
Zodra ik op mijn secondary account een retriever kan vliegen, wil ik (ef en toe) in lowsec gaan minen. Mijn primary account mag dan baby-sit spelen.
De vraag is alleen: wat voor pirates kan ik daar verwachten (grote groepen.... brute schepen?). Ben op mijn primary account bijna zover om mijn cane een leuke fit te geven (passive shieldtanked, T2 arties).
Is dat voldoende om te overleven, of is b.v. een maelstrom minimaal noodzakelijk om niet hard geganked te worden? Waarschijnlijk ga ik een paar lowsec systems zowieso eerst met mijn cane uitproberen in missies (gank-kans lijkt me dan lager; warp to 0 naar gates / stations, en in deadspace niets aan de hand toch?), maar ik ben erg benieuwd of julle me kunnen vertellen wat me in belts te wachten staat.
Je kunt het beste ergens in een eenzaam lowsec system wat afgezonderd ligt en wat zeer rustig is gaan minen ( ik heb gehoord dat groothese en elarel erg rustig zijn
Als je toch zo nodig in lowsec wilt minen en wat blue standings wilt "huren", hit me up in game.
When in doubt, Ctrl-Q
leuke vraag. om te beginnen kies je systeem goed uit. niet in gebied met gevechten en niet bij gatecamps, zo ver mogelijk uit de buurt van systemen met stations dan heb je de rustiger vaarwater.quote:Seraphin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:28:
nog maar weer eens een miner gerelateerd vraagje![]()
Zodra ik op mijn secondary account een retriever kan vliegen, wil ik (ef en toe) in lowsec gaan minen. Mijn primary account mag dan baby-sit spelen.
nu de moeilijker punten.
als je in een gebied van een corp aan het minen bent in een 0.0 belt kom je vaak rats tegen.
die moet je wel aankunnen.
er zijn ook corpmembers en niet corpmembers die in die systemen lopen te ratten. niet corpmembers, zeg maar risico ratters zullen niet achter je aan komen. corpmembers vaak wel. NBSI = not blue shoot it - als je geen corpmember, alliance, of pet bent ben je een mogelijke target. en meestal in een corp zit je om anderen af te knallen. Corpratters zijn vaak niet pvp gefit, maar hebben vaak niet ver er vandaan een wel pvp fit ship.
soms zijn er roaming gangs van nanoschepen of andere groepen op zoek naar easy targets. jij bent er een. ook al ben je met een alt in een battleship. nee vooral in een battleship. die doen het namelijk erg goed op killboards
ik zou niet in lowsec minen als je niet in een corp zit. als je wel in een corp zit is lowsec minen nog steeds gevaarlijk trouwens.
okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.
Reg. datum: 31 mei 2005
Al zou ik gewoon zeggen, doe het niet.
Een pirate kan je misschien nog wel aan, staan wel wat filmpjes op youtube van miners die 'n vagabond afmaken ofzo
De_Bastaard wijzigde dit bericht 18-06-2008 16:08 (61%)
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
Ik had al wel zo'n vermoeden dat ook 0.1 - 0.4 mining beter in corps / groepjes gedaan kan worden dan in me uppie in npc starter corp.
Helaas heb ik (nog) niet zo'n zin in corp gedoe: ik krijg er toch het idee bij dat ik op gezette tijden online moet zijn, en ik speel nu heel onregelmatig (1-2 keer per week 1-2 uur oid).
Voorlopig doe ik wel gewoon missions runnen met m'n main account; kan ik rustig mn miner blijven skillen en af en toe eens een volle bak ore uit hisec wegtrekken.
Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14
Hurtebise wijzigde dit bericht 19-06-2008 12:36 (13%)
Nu je dit allemaal heb ga je met je main een belt zoeken die minstens 15AU van de stargate verwijderd is om er voor te zorgen dat piraten je niet op hun directional scanner oppikken.
Als er npc's spawnen warp weg met je miner en laat ze je andere acount aanvallen, dood ze niet als je ze laat leven spawnen er geen nieuwe en sinds npc's dom zijn blijven ze je vechter aanvallen.
Je zorgt dat er expanded cargo holds op je retriever zitten en je doet niet aan can minen omdat zodra ze een can op de directional zien ze gaan zoeken om hem te poppen.
Houd je local in de gaten en als je afk gaat dock in het station! Ga geen confrontatie aan want de gemiddelde piraat slacht je met het grootste gemak.
Als je je waardevolle erts heb gerafineerd en je hopelijk noxium en zydrine heb stop je het waardevolle spul in een industrial met ten minste 1 warp core stab. Ik raad je aan om Amar frig 3 en Amar indy 3 te trainen zodat je de bestower kan vliegen die een mooi aantal low slots heeft. Als je je industrial heb gefit met de warpcorestab en de nanofiber/intertia stab dan kun je in de meds nog wat shield extenders stoppen. pak nu je andere acount en scout voor de acount in de industrial en je zou levend in high sec aan moeten komen als je het slim doet.
Ik hoop dat je er wat aan heb, verwacht wel dat je een paar keer sterft. Maar met de huidigge markt is het als je het slim speelt veel beter als high sec mining en het is ook nog eens lekker spannend
Overigens, is er al iemand bezig aan 'n nieuwe openingspost?
De_Bastaard wijzigde dit bericht 19-06-2008 13:51 (26%)
Ga er maar niet vanuit na 2300 posts in dit topicquote:De_Bastaard schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:40:
Overigens, is er al iemand bezig aan 'n nieuwe openingspost?
Reg. datum: 02 april 2008
Levensgevaarlijk.. Je sluit jezelf gewoonweg in op die manier. Als je met pirates zit hebben ze niet de minste moeite om je te vinden en je hebt net jezelf ingesloten door in een systeem te kruipen met één stargate en één station. Paar mannetjes aan elke "uitgang" en je bent gezien.quote:Helghast. schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:35:
...met zo min mogelijk stations (1 is minimaal). Het is ook handig als het een dead end system is eentje met 1 stargate...
Afgelegen systemen? Zeker en vast.. maar té afgelegen is ook niet goed imho
Reg. datum: 07 januari 2006
Daarvoor heb je safespots en ctrl-qquote:D3ton8oR schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:06:
[...]
Levensgevaarlijk.. Je sluit jezelf gewoonweg in op die manier. Als je met pirates zit hebben ze niet de minste moeite om je te vinden en je hebt net jezelf ingesloten door in een systeem te kruipen met één stargate en één station. Paar mannetjes aan elke "uitgang" en je bent gezien.
Afgelegen systemen? Zeker en vast.. maar té afgelegen is ook niet goed imho
When in doubt, Ctrl-Q
Reg. datum: 05 april 2004
oplossing 15 min lang ss's jumpen en dan loggen ?quote:De_Bastaard schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:05:
Ja mja als die pirates er een prober bij hebben en jij logged met aggro sta je mooi te kijken als je weer inlogged
eve-online
Great minds think in parallel gutters.
Reg. datum: 14 oktober 2005
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
CSM is volgens mij echt alleen maar voor de show hoorquote:GamemasterByte schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:28:
inderdaad, ze hadden best wat meer uitleg mogen geven. hier kun je je steun uitspreken om het door de CSM te laten behandelen, voor zover zij iets voor elkaar kunnen krijgen
Ze hebben genoeg petities gestart maar er is nog echt niks veranderd
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Reg. datum: 14 oktober 2005
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
cloakquote:angel00008 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:12:
[...]
oplossing 15 min lang ss's jumpen en dan loggen ?
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
CLOACK! xDquote:
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.