Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Nieuw Topicalle ore die je van het een naar de andere wil doen een contract - private aanmaken voor item exchange - wel precies de juiste naam opgeven (je wil het niet aan iemand anders weggeven)quote:Seraphin schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:46:
<knip>
Nu heb ik echter de (noob-) vraag: hoe zorg ik er voor dat de ore die mijn hauler char in bezit blijft van mijn miner char? Normaal zou dat met contracts gaan neem ik aan, maar kan ik ook gewoon de ore naar station brengen, en het daar "kado" doen aan mijn miner char?
De minder heeft namelijk ook refining skills, dus wil ik de ore liever zelf refinen ipv verkopen.
Any advice?
op die manier hoef je niet allebij in station te zijn - kan je blijven minen terwijl er gehauled wordt.
maar ik neem aan dat je geen haast hebt met het oversturen van de ore. wacht tot je bijna klaar bent op de dag en doe aan het einde het refinen. Lees wel de miner guide door - staan wat tips over refining in en dat sommige stations 50 en andere 35 procent efficiency hebben met refinen.
okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.
Idd alle tijd... prima tips tyquote:tazitiz schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:16:
[...]
alle ore die je van het een naar de andere wil doen een contract - private aanmaken voor item exchange - wel precies de juiste naam opgeven (je wil het niet aan iemand anders weggeven)
op die manier hoef je niet allebij in station te zijn - kan je blijven minen terwijl er gehauled wordt.
maar ik neem aan dat je geen haast hebt met het oversturen van de ore. wacht tot je bijna klaar bent op de dag en doe aan het einde het refinen. Lees wel de miner guide door - staan wat tips over refining in en dat sommige stations 50 en andere 35 procent efficiency hebben met refinen.
Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14
Ik neem aan dat je maar 1 account hebt, anders kun je natuurlijk gewoon traden. Let wel op dat je een private transactie doet, ik heb met de ouwe escrow fortuinen verdiend met gratis aanbiedingenquote:
Sowieso als je in een corp/alliance zit kun je vragen of er iemand is met hoge refining skills, dan kun je die persoon laten refinen. Vooral als je veel gemined hebt kan dat veel opleveren.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens.quote:
Het hele "puberale" kom we gaan eve verzieken gedrag mag iedere kwallebak van Goonswarm een perm-ip-ban opleveren wat mij betreft. Maar ik kan er dan ook niet tegen als je grondig je best doet het voor anderen te verzieken om je eigen lolletje te halen.
(gewone pirates heb ik dan weer geen probleem mee dat hoort erbij en daar kun je regelmatig nog iets tegen doen)
Het hele "ieder schip is belangrijk" in hun oorlogsstrategie vind ik wel super want zelfs de "vers uit de tutorial noob" kan op die manier lekker met ze meedoen. Plus hun redelijk nuchtere "ach, het zijn maar pixels" instelling als ze eens verliezen.
Beetje dubbel dus. Over het algemeen een grote "meh" instelling bij de goons. Ik zou net zo lief met ze knallen als tegen ze.
EDIT:
Als je refining brak is en je ook nog zit met taxes kun je soms zelfs beter gewoon je ores verkopen ipv de minerals. Check dus je prijsverschil met bijvoorbeeld 333 veld en het resultaat van 333 refined trit en bepaal wat je het beste kunt verkopen
MazeMouse wijzigde dit bericht 13-06-2008 19:38 (12%)
Reg. datum: 31 mei 2005
Wij waren in redelijke gallente fleet faction war compounds aan het doen voor victory points, en een gedeelte was wartargets op afstand houden (meeste caldari verlaten tama toch niet). Toen vonden een paar lokale pirates het nodig om met nighthawk + amarr carrier een compound te campen. Dat hadden we best snel in de gaten, waren zon 20 man in dat systeem, die onmiddelijk beide warpjammede.
Maar een gedeelte van vloot was iets verder weg, waaronder ik in een kleine BC squad, en even later was nighthawk down, en toen wij aankwamen waren ze net begonnen met carrier aan te vallen. Fighters waren al grotendeels vernietigd, smartbombs waren probleempje voor onze drones, maar we hadden genoeg vuurkracht. Kort daarna maakte we voor velen (inclusief mij) de eerste carrier kill.
Als ik faction emp had gebruikt ipv barrage had ik meer damage gedaan, maar ik had al final blow (cruisers staan relatief hoog in lijst omdat we in dat systeem voornamelijk cruisers/frigs hadden, als iemand medelijden heeft met carrier, hij was cruiser compound aan het campen in carrier).
http://rennard.griefwatch...p?p=details&kill=8261
Moeten jullie nu met die faction warfare space afpakken van 0.0 of hoe zit dat
Reg. datum: 03 juni 2001
Jouw post is alweer het bewijs van een succes verhaal, bedankt. Dit soort gemiep is waar wij het om doen.quote:rapture schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:
Goon filosofie bekijken om de "vijand" beter te leren kennen.
[...]
Kern van Something Awful en het Goon zijn. Er zijn eenmaal mensen die het Internet te serieus nemen, dus "We do it for the lulz," en zo hard mogelijk het boeltje verzieken.
[...]
Goons doen graag spelers pijn, hoe serieuzer een speler het spel neemt, hoe leuker het is om zo'n speler pijn te doen.
[...]
Goons hebben ook universitairen als officieren.
[...]
Het doel van de Goons, spelers uit het spel pesten.
[...]
Levenswerken vernietigen is het ultieme doel, de ultieme verzieking.
[...]
Massa aanvallen, ononderbroken stroom aan logistiek zodat ze altijd frigs kunnen spammen.
[...]
Moreel van tegenstanders beïnvloeden, de rest zo hard mogelijk verzieken, terwijl de Goons voor de verzieking immuun zijn wegens het feit dat ze het spel niet serieus nemen.
http://www.wired.com/gami.../mf_goons?currentPage=all
Goede definitie van succes, oorlog winnen,... is cruciaal om goed oorlog te kunnen voeren. Hoe serieuzer de spelers het spel nemen, hoe serieuzer de oorlogen worden, hoe meer de Goons ervan genieten. Aangezien je niks tegen de Goons kan terug doen (immuniteit voor verzieking), dan blijven de Goons corps verzieken totdat corps wegvallen en het machtsvacuum wordt opgevuld. Tenzij als de Goons niet meer aan hun verziekingsbehoefte kunnen voldoen, interesse in het spel verliezen en een andere spel beginnen te verzieken.
Best wel interessant om te bijkijken, wat hun drijvende kracht en onderbouwing/bestaansrecht is.
heheh nop 2 accountsquote:CopyCatz schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:18:
[...]
Ik neem aan dat je maar 1 account hebt, anders kun je natuurlijk gewoon traden. Let wel op dat je een private transactie doet, ik heb met de ouwe escrow fortuinen verdiend met gratis aanbiedingen
Sowieso als je in een corp/alliance zit kun je vragen of er iemand is met hoge refining skills, dan kun je die persoon laten refinen. Vooral als je veel gemined hebt kan dat veel opleveren.
Mijn main account is een mission runner, tweede account ben ik voor de fun een miner op aan het trainen. Die heeft al 100% efficiency op veldspar & scordite refining, dus gaat de goede kant op (nu nog standing omghoog om de 5% tax van stations te verlagen
Minen gaat ook lekker snel op deze manier: ik heb op mijn main char een cane volgeplemt met 6 miner II lasers, mijn miner char vliegt nu nog heen en weer in een mammoth.
Learning skills van de miner zijn nu bijna volgetraind. Zodra de miner char voldoende skills heeft om zelf in leuke mining ships te gaan zitten (laten we zeggen vanaf cruiser niveau) doe ik het andersom: miner die lekker ligt te minen in een belt, en mijn main char die voor hauler speelt (of in lowsec: bescherming biedt)
We moeten space van andere militia afpakken, al heeft CCP de tijd die dat kost erg groot gemaakt, waardoor er nog niks is afgepakt.quote:De_Bastaard schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:29:
Nette kills![]()
Moeten jullie nu met die faction warfare space afpakken van 0.0 of hoe zit dat
Een gedeelte van militia is daarmee bezig, ander gedeelte puur pvp, en sommige doen beide.
Waar ik wel genoeg van krijg is de constante verering van een groep militia fleet commanders alsof ze zo geweldig zijn, terwijl er een paar veel betere zijn.
Ik heb meerdere keren gezien dat de zogenaamd zeer goede FCs drake primary doen. Sterker nog, tegen 3 wartargets, hurricane, drake en eagle, was drake primary en hurricane secondary, waardoor eagle kon ontsnappen. Lijkt mij een erg vreemde volgorde.
En over algemeen zijn ze erg traag, schiet gewoon eens op met warpen, tuurlijk je verliest sommige mensen die slapen (newbs vliegen frigs/cruisers en halen trouwens toch wel fleet weer in), maar dan maak je het nog een beetje moeilijk voor tegenstanders om vloot te volgen. En ze kunnen ook geen beslissing maken wat ze willen, ze vliegen overal naartoe maar voor ze er zijn keren ze weer om omdat er een paar wartargets zijn gezien. En de tijd die het kost voor een fleet vertrekt is vaak ook belachelijk.
Daarentegen zijn er ook wel wat andere die wel snel warpen en doelgericht bezig zijn. Gisteren had ik een 0.0 FC die dat deed, oké hij maakte kleine foutje door jump order te geven in caldari high sec (meeste mensen wisten dat en jumpte niet), maar daar was uiteindelijk maar 1 cruiser door verloren gegaan en die heeft hij vergoed.
Ondertussen in 2 dagen 4 BCs en een stealth bomber verloren, isks gaan wel achteruit. Nog niet gepod, wel erg dichtbij gekomen in 1 fleet battle. Nadat ik op gate geprimaried werd kon ik niet op tijd wegwarpen met pod (stom), dus toen werd ik gewarpedjammed door intie of frig denk ik. Die schoot light missiles op mijn pod, en ik bleef maar aan gate vragen om te jumpen. Uiteindelijk overleefde mijn pod het met minder dan 30% structure
Gisteren kregen we opeens bezoek van een heftige BS gang uit empire ofzo, corp zonder alliance. Die gasten waren wel prepared, Guardians erbij, reppende domi's etc.
Weer 2 Blackbirds en een caracal verloren, achja :x
klinkt goed allemaal
drake als eerste aanvallen, mjah, dingen hebben harde tank, maar hele harde dps doen ze opzich ook niet...
ik zou eerst de soft targets pakken zodat je minder spreiding vna targets hebt, en dus uiteindelijk keiharde dmg op de overgebleven harde targets
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
Een dual webbing carrier?quote:furby-killer schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:07:
Je zou denken dat piraten leren van RA's afgang (3 carriers verloren toen ze caldari faction war fleet aanvielen, vervolgens heeft caldari fleet een RA promethium POS aangevallen en in reinforced gebracht).
Wij waren in redelijke gallente fleet faction war compounds aan het doen voor victory points, en een gedeelte was wartargets op afstand houden (meeste caldari verlaten tama toch niet). Toen vonden een paar lokale pirates het nodig om met nighthawk + amarr carrier een compound te campen. Dat hadden we best snel in de gaten, waren zon 20 man in dat systeem, die onmiddelijk beide warpjammede.
Maar een gedeelte van vloot was iets verder weg, waaronder ik in een kleine BC squad, en even later was nighthawk down, en toen wij aankwamen waren ze net begonnen met carrier aan te vallen. Fighters waren al grotendeels vernietigd, smartbombs waren probleempje voor onze drones, maar we hadden genoeg vuurkracht. Kort daarna maakte we voor velen (inclusief mij) de eerste carrier kill.
Als ik faction emp had gebruikt ipv barrage had ik meer damage gedaan, maar ik had al final blow (cruisers staan relatief hoog in lijst omdat we in dat systeem voornamelijk cruisers/frigs hadden, als iemand medelijden heeft met carrier, hij was cruiser compound aan het campen in carrier).
http://rennard.griefwatch...p?p=details&kill=8261
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Reg. datum: 11 september 2007
Verrek... een tackler Carrier? Juistja. nu hebben we alles gezien.quote:3CLipZ schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:30:
[...]
Een dual webbing carrier?zonder fighters?
Warp scrambler?!
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.
Je primary moet lijkt mij diegene zijn met veel damage en slechte tank. Nu kan goede pvp drake flinke damage doen. Maar de drakes die 99% van caldari militia gebruikt zijn puur op tank gericht en doen nauwlijks dps. Nutteloos die als primary aan te vallen.
Ander nieuws, gisteren is de eerste raven vernietigd waarvan ik weet dat die een pvp setup gebruikte. Ja de caldari zijn aan het leren. Ook een caldari FC die vloot op 70km van onze gate warpte waarnaar ze missile bombardment deden. Uiteindelijk geloof ik maar paar t1 cruisers vernietigd die te laat jumpte, maar wel een kleinere caldari vloot die grotere gallente vloot had weggejaagd doordat dat de eerste caldari FC was die de kracht van de caldari vloot tegen gallente gebruikte, hun range.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Reg. datum: 23 oktober 2000
Maar goed, carrier met een slave setje krijg je ook niet zomaar kapot.
Ook wel logisch, de grotere schepen komen de meeste complexes niet binnen en HACs/Recons heerschen alles wat klein is.quote:wouter veltmaat schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:50:
Op sisi was het een en al nanofags bij FW.
Maar goed, carrier met een slave setje krijg je ook niet zomaar kapot.
Great minds think in parallel gutters.
Wat een stel debielen zijn de gallente FCs zeg. Er was een vloot van 50 schepen 6 jumps van het systeem dat werd overgenomen, waarvan 3 high sec jumps, toen er 20 caldari schepen in dat systeem waren. Die vloot heeft 45 minuten in zelfde high sec systeem gelegen omdat FC niet opschoot. Toen ze eindelijk konden vertrekken waren caldari versterkingen in dat systeem aangekomen en de bunker down.
Wat verwacht jij een hoop empire gastjes die denken de bom te zijn omdat ze ooit eens in 0.0 een roaming gang hebben gedaan denken FC te zijn en zo eens flink kont te gaan trappen. Heel dat Faction Warfare vind ik maar niets hoor.quote:furby-killer schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 07:43:
Anders nieuws: gallente militia heeft een thanatos vernietigd en caldari militia heeft eerste system overgenomen.
Wat een stel debielen zijn de gallente FCs zeg. Er was een vloot van 50 schepen 6 jumps van het systeem dat werd overgenomen, waarvan 3 high sec jumps, toen er 20 caldari schepen in dat systeem waren. Die vloot heeft 45 minuten in zelfde high sec systeem gelegen omdat FC niet opschoot. Toen ze eindelijk konden vertrekken waren caldari versterkingen in dat systeem aangekomen en de bunker down.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Zodra ik op mijn secondary account een retriever kan vliegen, wil ik (ef en toe) in lowsec gaan minen. Mijn primary account mag dan baby-sit spelen.
De vraag is alleen: wat voor pirates kan ik daar verwachten (grote groepen.... brute schepen?). Ben op mijn primary account bijna zover om mijn cane een leuke fit te geven (passive shieldtanked, T2 arties).
Is dat voldoende om te overleven, of is b.v. een maelstrom minimaal noodzakelijk om niet hard geganked te worden? Waarschijnlijk ga ik een paar lowsec systems zowieso eerst met mijn cane uitproberen in missies (gank-kans lijkt me dan lager; warp to 0 naar gates / stations, en in deadspace niets aan de hand toch?), maar ik ben erg benieuwd of julle me kunnen vertellen wat me in belts te wachten staat.
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.