Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 mei 2006

als ik meedoe....dan wordt het gallente/minmatar....want caldari is toch al overvol :P
Of...amarr....hun schepen zijn wel onzettend mooi he ;) - strx kan ik ook een curse goed vliegen >:)

Nja...als men corp aan meedoet moet ik het ff zien >.<

Mja...dan moet ik eerst terug van 0.0 naar empire....dat is een grote keuze :P

Szaby wijzigde dit bericht 10-06-2008 13:41 (14%)

I'm so sexy it hurts

Reg. datum: 13 juni 1999

Ik heb momenteel op mijn beide accounts een 3 dagen skill lopen. Ondanks dat Eve meestal de eerste week na een patch bagger draait kun je normaal gesproken wel de dag na de patch inloggen. Evt met veel lag en regelmatige reboots maar een skill wisselen is me tot nu toe iedere patch nog wel gelukt :P

Ik ga trouwens wel meedoen maar dan met mijn minmatar alt. Met mijn main ga ik weer 0.0 in en mijn alt die ik op hetzelfde account als mijn minmatar altje heb zitten zorgt voor het traden/builden etc.

redwing wijzigde dit bericht 10-06-2008 15:21 (25%)

nu dat concord niet aanwezig is....nja, denk dat na patch day concord wel weer goed zal wezen....zo niet...gaat mij piraten carrière een boost krijgen _/-\o_

Het is ff afwachten hoe de ervaring met deze nieuwe uitbreiding zal zijn. Maar vind nog dat ze planetary stuff & ambulation ff hierna moeten doen 8)

I'm so sexy it hurts

Reg. datum: 31 mei 2005

Ambulation is hierna, planetary zou ik niet voor 2010 verwachten.

Concord zal idd er wel weer zijn. Minnies zijn wel erg agressief, niet echt passend als allies van vreedzame gallente 8)

Denk wel dat het zo een leuke wending aan het spel geeft, anders is het alleen maar wat missies runnen en pirates killen of in lowsec spelen.

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Alleen jammer dat ze niet meer van die leuke filmpjes laten zien.
quote:
ALGOGILLE - *** This is a breaking news story *** A Caldari Navy task force has just crossed the Federation border in what is unmistakably a large-scale invasion of Gallente space. Numerous Federation Customs patrol ships have already been destroyed as Caldari ships continue to stream across using the Kassigainen stargate and at least two jump portals. This is a breaking news story that we will continue to update as information becomes available.
Oh noes :'(
quote:
The Gallente Federation capital system of Luminaire has been locked down from the inside by the Caldari Navy and an accompanying task force composed of thousands of ships.
Node crash :P

furby-killer wijzigde dit bericht 10-06-2008 16:57 (94%)

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
furby-killer schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:52:
Ambulation is hierna, planetary zou ik niet voor 2010 verwachten.
Ambulation lijkt me nou net iets wat ze er voor de kerst nog in proppen om nog meer zieltjes proberen te winnen.
Op zich niet verkeerd, maar ik hoop wel dat het iets meer toevoegd dan die paar animaties dat je in zo'n station doelloos rondhobbelt als tijdvulling zeg maar.

zo...concorde is weer terug :)

wel jammer he...had opzich best willen zien. Empire zonder concorde voor een dag of 2 :P haha....zou geweldig zijn. Stel je voor....kill na kill na kill >:)

Oja...het beste: 99736353820221 wine posten op eve-o van nuubs die niet begrijpen dat dit een spel is :'( Echt...ik zie het helemaal voor me: `I am quiting eve and ban ccp!!!!!!! ` & dit heeeel vaak. Zou echt geweldig wezen :P

I'm so sexy it hurts

Cluster online 8)

www.navalart.net

quote:
Darth Malak schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:21:
[...]

Waarom caldari navy? Je komt dan onheroeperlijk in de slechtse en meest lagvolle mission hubs terecht die er zijn. Ik garandeer je dat het plezier je snel zal vergaan. Er zijn genoeg andere corps die onder caldari state werken waarbij je dezelfde LP store hebt als caldari navy.
homegaurd is een uitstekende optie iig

oh en angel ceo was gister eindelijk eens online..
aleen we hebben nog geen drol kunnen doen met die pos :\
gaat wel snel gebeuren hoop ik :<

Archetype wijzigde dit bericht 10-06-2008 22:20 (14%)

The artist formerly known as Devega -> \o/ | www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever

Reg. datum: 14 oktober 2005

quote:
idd, en het ziet er allemaal _redelijk_ stabiel uit. Ben benieuwd of CCP hun beruchte reputatie nu eens kunnen kwijtschelden.. een week DT terwijl ze een dag zeiden is niet echt tof :+

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

www.navalart.net

het draaide op singularity redelijk stabiel iig.
zal het wel merken denk

The artist formerly known as Devega -> \o/ | www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever

Reg. datum: 31 oktober 2004

Luminaire nu nog erger dan jita.

Heeft er iemand ook last van BSOD met EVE-online na de update?

Boe
Reg. datum: 02 augustus 2001

nope nergens last van.
moet zeggen ben zeer tevree op de helios na dan want dat is echt gewoon geen gezicht.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

hier loopt alles ook vlotjes, niks lag niks BSOD's

Enige waar ik zat op te wachten bij deze update was de align button :p Gisteren snel even getest en blijkbaar kan je ook een fleet align doen nu.. van de eigen align button ben ik best wel tevreden, van die fleet align optie ben ik géén fan...

Voor de rest nog niet genoeg uitgetest om te kunnen oordelen

imicus helios IEL

de rest toppie zelfs inloggen ging zonder problemen!

(zouden ze het dan toch een keer goed gedaan hebben ?) :+

eve-online

Boe
Reg. datum: 02 augustus 2001

ik vind het wel grappig dat als het mis gaat hier iedereen aan het schelden is op CCP dat ze dom zijn en niets kunnen plannen en gaat het een keer goed zijn het maar 3 of 4 mensen die en complimentje er voor over hebben :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Reg. datum: 07 januari 2006

Zo, mooie timing voor de downtime.. Mijn alliance is direct nadat de server weer omhoog kwam direct Black Rise in gedoken om een paar posjes te droppen en de boel daar onveilig te maken :) .

Ik denk dat black rise de eerste paar maanden echt totale chaos is.. Daarna zal het wel zo stil worden als al het andere lowsec in eve.

Tijd om mijn sec status maar weer eens de negatief in te werken :7

When in doubt, Ctrl-Q

Reg. datum: 13 juni 1999

Ik heb vanmorgen alleen ff ingelogged om de patch op te halen en te kijken of alles draaide, maar wat me vooral opviel was dat het veel soepeler draaide. Vanavond maar eens wat verder kijken :)

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Ga tijdelijk mijn homebase verhuizen. Zit nu in Osmeden lvl 2 te doen, maar heb al van verschillende mensen gehoord dat Dodixie een betere keuze zou zijn. Draai Federation Navy missies nu. Hoe is de beschikbaarheid van agents en de loot in Dodixie? Naam klinkt ook erg goed. En nog niet zo heel ver van Osmeden, 7 jumps ongeveer.

Reg. datum: 25 februari 2005

Dodixie is afaik (een van) de main lvl 4 high quality navy hub(s). Heb er zelf ook een tijdje gezeten en het is daar redelijk druk. Niet druk genoeg om flinke lag te krijgen voor zover ik weet. Was alweer een tijdje geleden dat ik daar zat. Hoe het dus zit met lvl 2 e.d. zou ik niet durven zeggen.

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Ik zou het echt niet doen. Dodixie is flink druk, en lvl 2s maakt niet veel uit waar je die doet.

Reg. datum: 05 december 2002

Misschien is het een stomme vraag, maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is:

Wanneer ik mij aan wil melden bij een Militia om mee te doen aan de faction war, moet ik mijn dan eerst afmelden bij mijn eigen corp? Aangezien je namelijk als corporation in zijn geheel wel mee kan doen, lijkt mij dit namelijk niet nodig toch?

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Als je corp in een alliance zit moet je er wel uit.. Alliances mogen/kunnen niet meedoen aan FW

Reg. datum: 05 december 2002

quote:
D3ton8oR schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:09:
Als je corp in een alliance zit moet je er wel uit.. Alliances mogen/kunnen niet meedoen aan FW
DAMN :( :( Heb er niet veel zin in om mijn corp te verlaten, omdat ze in een alliance zitten. Beetje vage regel trouwens. Alleen omdat je in een corp zit die aangesloten is bij een alliance, zou je dus niet als individu zijnde mee kunnen doen aan de FW, tenzij je uit de corp stapt.

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: