Gathering of Tweakers

Quicksearch
Caldari en amarr zijn allies, je kan alleen niet meer in gallente en minnie high sec komen (kan wel, maar wordt je aangevallen).

Je kan zo ongeveer elke pvp fit inslaan. Heb het vermoeden dat destroyers, faction ammo, cruisers, drones, etc schandalig duur aan het begin zullen zijn, voornamelijk in black rise.

Iedereen opgelet, omdat de patch rollout vannacht om 2:00 GMT (dinsdagochtend) begint en 24 uur duurt, zal voor ons de hele dinsdag niet in te loggen zijn.

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

Fairytale gone bad...

quote:
Sharepoint Rob schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:25:
Iedereen opgelet, omdat de patch rollout vannacht om 2:00 GMT (dinsdagochtend) begint en 24 uur duurt, zal voor ons de hele dinsdag niet in te loggen zijn.
goeie info, dank je, direct ff lange skill aangezet :P

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Ik zou niet verwachten dat het FW-gedoe meteen werkt op woensdag, sterker nog ik zou het al bijzonder vinden als je woensdag in kon loggen. CCP is namelijk niet echt sterk in QA (understatement of the year).

Great minds think in parallel gutters.

Zelfs daar netwerken?

quote:
TepelStreeltje schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:46:
goeie info, dank je, direct ff lange skill aangezet :P
Is een 2 dagen skill genoeg of moet ik meer dagen kunnen overbruggen?

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

quote:
rapture schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:27:
[...]
meer

ik zou een 4d skill aanzetten (geen grapje)

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Reg. datum: 19 november 2002

quote:
angel00008 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:16:
[...]

meer

ik zou een 4d skill aanzetten (geen grapje)
^^^^^^^ Yessir.

Ik heb dus op het moment alleen een 3days skill available, ben bang dat dit niet genoeg is. CCP en hun lolpatches. :(

4 dagen is minimum, voor standaard patch is het advies al vaak een 5 dagen skill aan te zetten.

pff gewoon safe doen en een skill van een paar weken aan zetten.

heb zelf carrier 5 aan staan op mijn ene char en minni cruiser 5 op de ander

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Reg. datum: 17 november 2000

Haha, tis misschien niet helemaal Eve related.. maar wel heerlijk Goon related ;)

http://digg.com/pc_games/..._Killing_People_in_Groups

En dat op een PVP server 8)7

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

Ben benieuwd wat er allemaal weer in de soep is gelopen als ze die patch hebben uitgerold.

Is net nieuw

quote:
furby-killer schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:23:
Caldari en amarr zijn allies, je kan alleen niet meer in gallente en minnie high sec komen (kan wel, maar wordt je aangevallen).
Ik verwacht binnen 24 uur na de volgende Downtime uur een woedende EVE-O post van de eerste die zijn Freighter met miljarden aan boord verliest aan een van de NPC Navies omdat zijn CEO de corp heeft laten meedoen aan FW zonder dat aan iemand door te geven.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Misschien krijgt iedereen wel een bericht wanneer je CEO de corp aan FW laat mee doen.

Je verliest een freighter eeniedergeval niet aan enkel NPC navies, die warp scramblen niet en doen iets van 800 dps ofzo, + 20-30 seconde voor ze er zijn (heb ik gehoord), zelfs voor een freighter is dat voldoende tijd om te allignen voor ze kapot geschoten zijn. Probleem is meer dat als iemand van andere militia komt die weleens je zou kunnen warp scramblen.

Ze hebben al wat oefening gehad op singularity natuurlijk.. Maar zal wel niet zo heel vlekkeloos verlopen als ze denken :)

@ Tepelstreeltje: de gebruikelijke betere / named pvp-fittings

Na elke patch is het aantal klagerts niet aan te slepen.
Denk dat FW en Caldari die de rest owned wel in de top3 terecht komt.

Dat wordt dus hostile freighters bumpen bij gates zodat de militia forces ze af kunnen schieten. Wedden dat daar binnen een week over gewhined zal worden?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Waarom bumpen?

1. Jam
2. Web

Dan gaat die freighter nergens naar toe.

Je kan alleen door andere militia worden aangevallen als jij ook in een militia zit. Als jij in je freighter in militia zit en je door gebied van tegenstanders gaat ben je ook wel erg dom bezig. Als iemand daarover klaagt in forums wordt hij uitgelachen, je gaat toch ook niet met je freighter door hostile 0.0?

En als je bedoelde dat hij wordt aangevallen door vijandige militia in eigen gebied, dat lijkt mij sterk. Ieder schip van de vijandige militia krijgt dan webs + damps + 800 dps op zich. Binnen de korste keren komen daar nog bevriende militia bij die de warpjam toevoegen en nog een zooi dps.

Fairytale gone bad...

quote:
rapture schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:27:
[...]
mwah, heb cruiser 5 aan gezet (moet nog 18 dagen) ^^
ik neem geen risico's...
wat hier al gezegt werd, CCP is neit echt goed met zen patches...

nou moet ik wel eerlijk zeggen, als je jezelf door npc's laat ganken met je waardevolle troep aan boord...
dan verdien je dat gewoon. had je maar beter op moeten letten welke faction je gejoined heb, en moeten wachten met je spul verplaatsen. Darwin ftw.

gelukkig ben ik zelf CEO van men 1 persoons corpje :P

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Zelfs daar netwerken?

Drones 5 aangezet.

De skills planning aan het veranderen. Na learning 4/4 ga ik voor 5 Hobgoblin II drones om 100 anti-frig dps te hebben. Dan richting een Raven werken voor lvl 4 missies, Caldari Navy standing voor lvl 4 agents heb ik al. Of de Raven direct na de learning 4/4 plaatsen om over 14 dagen aan een Raven te beginnen? Zal zien hoe de ISK evolueer.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

Gedoe

quote:
The liberty of our people is solely our responsibility. Tempting as it is to foist this burden upon our well-wishers, we must never forget that the onus of our emancipation rests with us and us alone.

For too long, our proud people have been subjugated to the whims of enslavers, forced to endure relentless suffering and humiliation at the hands of people whose motivations, masked though they may be by florid religious claptrap, remain as base and despicable as those of the playground bully.

If ever there was a time to rise – if ever there was a time to join hands with our brothers – that time is now. At this exact junction in history we have within our grasp the means to loosen our tormentors’ hold and win freedom for our kin. Opportunities are there to be taken.

Brothers, we must rise.

>:)

Draeg 70 Druid @ Kul Tiras

Ben benieuwd hoe dat nu gaat straks :)

Vind het wel jammer dat je niet zomaar even wat mee kan gaan vechten vanuit 0.0, maar dat van te voren moet aangeven dat je empire war wilt gaan doen... of vergis ik me?

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Sith Lord

quote:
rapture schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:24:
Drones 5 aangezet.

De skills planning aan het veranderen. Na learning 4/4 ga ik voor 5 Hobgoblin II drones om 100 anti-frig dps te hebben. Dan richting een Raven werken voor lvl 4 missies, Caldari Navy standing voor lvl 4 agents heb ik al. Of de Raven direct na de learning 4/4 plaatsen om over 14 dagen aan een Raven te beginnen? Zal zien hoe de ISK evolueer.
Waarom caldari navy? Je komt dan onheroeperlijk in de slechtse en meest lagvolle mission hubs terecht die er zijn. Ik garandeer je dat het plezier je snel zal vergaan. Er zijn genoeg andere corps die onder caldari state werken waarbij je dezelfde LP store hebt als caldari navy.

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Je kan altijd meedoen onder normale low sec regels, verlies je wel sec rating.

Dat maakt me niet zoveel uit, voor af en toe dan hé :) Ik hoef nou ook weer niet -9.0 sec status te hebben.

Zit nu in 0.0, en terug gaan naar empire voel ik rij weinig voor :p

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws