Gathering of Tweakers

Quicksearch
We grappig aangezien er op 3 juni nog een Fleet een DD van R0ADKILL kreeg....

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

quote:
Brainwaste schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:06:
We grappig aangezien er op 3 juni nog een Fleet een DD van R0ADKILL kreeg....
dat was overgens een 3.1 bill loss voor bob :+

titan doomsdayde een bob fleet.. lulz

edit : denk overgens dat roadkill daarmee wel hun eind hebben getekend maargoed.

angel00008 wijzigde dit bericht 05-06-2008 13:26 (12%)

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Met BoB, Goon, RA enz tegen zich krijgt Smashkill het nog lastig imho.

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Sith Lord

quote:
De_Bastaard schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:02:
Met BoB, Goon, RA enz tegen zich krijgt Smashkill het nog lastig imho.
Wie zegt er dat BoB zich met Goons e.d. tegen smashkill keert? Bedoel... volgens mij mag BoB goons niet zo. En Smashkill is gewoon ontiegelijk achtelijk bezig dus volgens mij graven die hun eigen graf wel... daar is geen BoB voor nodig. Helaas gaan mogelijk de coallitiepartners dan ook mee.. Wat me meer zorgen baart zijn de reacties van Peoke op de eve-online forums die niet echt getuigen van enig inzicht.

Darth Malak wijzigde dit bericht 05-06-2008 14:26 (13%)

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Is net nieuw

De BoB leden hier kunnen het met zekerheid zeggen maar ik denk dat de reactie daar was om hartelijk te lachen om Finfleet en niet nu een campagne aan de andere kant van het universum te gaan beginnen uit wraak.

And to think they once said that computers would take away jobs.

quote:
Darth Malak schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:25:
[...]

Wie zegt er dat BoB zich met Goons e.d. tegen smashkill keert? Bedoel... volgens mij mag BoB goons niet zo. En Smashkill is gewoon ontiegelijk achtelijk bezig dus volgens mij graven die hun eigen graf wel... daar is geen BoB voor nodig. Helaas gaan mogelijk de coallitiepartners dan ook mee.. Wat me meer zorgen baart zijn de reacties van Peoke op de eve-online forums die niet echt getuigen van enig inzicht.
Nou, aangezien RK BoB begin dit jaar heeft aangevallen, denk ik niet dat ze hoeven te rekenen op hulp van die kant.

Overigens al die posts op EVE-O moe je ook niet al te serieus nemen :p

quote:
De_Bastaard schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:01:
Overigens al die posts op EVE-O moe je ook niet al te serieus nemen :p
Hier wel dan?

Smashkill trekt het gewoon niet en dan is het jammer en helaasch.
Maar zo ver was iedereen wel denk ik.

Bedoel te zeggen dat op EVE-O en vooral in COAD subforum enorm veel BS gepost wordt... dat valt hiet _nog_ wel mee :p

quote:
De_Bastaard schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:25:
Bedoel te zeggen dat op EVE-O en vooral in COAD subforum enorm veel BS gepost wordt... dat valt hiet _nog_ wel mee :p
En hoe is dat nieuw?? :P

Het is al bijna zo vanaf het begin van eve online dat CAOD een groot propagandabord is met enorme hoeveelheden fakeposts, alts en smacktalk.

Je hoeft er echt niemand meer voor te waarschuwen hoor.. We weten het allemaal en toch geloofd een overgroot deel van de eve-o community alles wat er op CAOD gepost word. Het is soms ook moeilijk om niet te geloven wat er gepost word maarja...

When in doubt, Ctrl-Q

dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

quote:
IJzerlijm schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:43:
De BoB leden hier kunnen het met zekerheid zeggen maar ik denk dat de reactie daar was om hartelijk te lachen om Finfleet en niet nu een campagne aan de andere kant van het universum te gaan beginnen uit wraak.
hmm had die ops net gemist geloof ik. was ook even zoeken in de annalen, maar ging dat hierom?
http://www.killboard.net/day/03-06-2008/losses/

zo'n enorme loss was dat toch niet? wel een DD bij Finfleet groep aan de andere kant van het universum

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.

toch zou ik wel eens weten wat bob nou psies van plan is :P willen ze drone/geminate overnemen of gewoon tussen goon/rk/smash komen ? ik ben opt moment helemaal de weg kwijt :P

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

ziet er nogal onvolledig uit, dat killboard. Iemand die een Titan vliegt en nog nooit een schip verloren heeft? yeah right.

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

Lost in Space?

quote:
tazitiz schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:44:
[...]

was ook even zoeken in de annalen
Ik weet niet of je daar vind wat je wilt vinden ;)

Jij wel Ruud O+ :D

quote:
angel00008 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:45:
toch zou ik wel eens weten wat bob nou psies van plan is :P willen ze drone/geminate overnemen of gewoon tussen goon/rk/smash komen ? ik ben opt moment helemaal de weg kwijt :P
It's all planned at the BBQ .....

Brainwaste wijzigde dit bericht 06-06-2008 11:31 (11%)

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

EVE is a way of life

BoB wil gewoon gevechten, die zitten daar nu allemaal in Delve met hun duimen te draaien en als ze hun troepen niet bezig houden dan gaan ze vervelen.

Kan best dat ze daar boven nog wat doen hoor, maar ik verwacht toch niet dat ze daar gebieden gaan overnemen, kunnen ze beter in de buurt doen :)

ik wil geen signature! :(

Gebieden overnemen is alleen nogal saai als er niet word teruggevochten. Dus is het leuker om een gebied te kiezen waar wel wat weerstand is.

Je PvPers vermaken is eigenlijk belangrijker dan gebieden innemen (zeker wanneer je al wat 0.0 space bezit). Geminate bijv. is amper iets waard als region want er zijn bijna geen goede moons. Maar de gevechten die je uitlokt door te invaden zijn daarentegen wel de moeite.

Great minds think in parallel gutters.

dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

Ach finfleet is een bijzondere corp. Ik ga er verder niets over zeggen, er staan genoeg opmerkingen in het barbeque topic.

wel de coad thread gevonden van de dd :

http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=788186

titan speler is waarschijnlijk niet eerder met bob in aanraking geweest vandaar dat ie in dit killboard als ongeslagen staat vermeldt.

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.

Reg. datum: 15 december 2005

Wie gaat zich inzetten in de factional warfare?

Ik ben toch benieuwd hoe populair dit deel gaat worden.

ik heb een vraag voor de piraten onder ons.
Ik ben tegenwoordig steeds meer actief in de minmatar regions....zouden jullie wat informatie hebben over waar ik met low-sec piracy bezig kan gaan?

Wil toch echt van deze saaie pve leven af ;)
en piraat zijn lijkt me niet eens zo slecht :)

I'm so sexy it hurts

Ik ga factional warfare doen voor gallente in minnie schepen (heb nog wel wat betere skill met gallente schepen, maar ik heb vermoeden dat caldari voldoende racial gallente jammers hebben).

Sith Lord

Ik weiger ook maar 1 vinger uit te steken naar FW zolang CCP zijn prioriteiten niet in de juiste orde heeft. Ik zou zeggen: fix eerst eens de bugs en anders hit voordat er wederom een half-af iets wordt toegevoegd wat wederom een shitload met bugs gaat introduceren.

Verder ben ik geens van plan mijn alliance/corp te verlaten alleen om FW te doen... (wat volgens mij nodig is om FW te kunnen spelen).

Darth Malak wijzigde dit bericht 09-06-2008 14:54 (20%)

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

quote:
Darth Malak schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:53:
Ik weiger ook maar 1 vinger uit te steken naar FW zolang CCP zijn prioriteiten niet in de juiste orde heeft. Ik zou zeggen: fix eerst eens de bugs en anders hit voordat er wederom een half-af iets wordt toegevoegd wat wederom een shitload met bugs gaat introduceren.

Verder ben ik geens van plan mijn alliance/corp te verlaten alleen om FW te doen... (wat volgens mij nodig is om FW te kunnen spelen).
Inderdaad. Worden momenteel al MASSA'S alt-corps opgericht zonder alliance om mee te kunnen doen met FW..

Kleine voorspelling:
* grootste deel kiest kant van caldari omdat ze Jita willen houden, bijgevolg wordt heel het FW-gedoe een grote walkover
* nieuw lagsysteem aan overgang naar nieuw systeem (ik ben al massaal fittings aan het opstapelen waarnaar de vraag zeker de hoogte zal inschieten volgens mij)

Waar ik dan wel weer tevreden mee ben is de UI-aanpassingen en de align button én hun bye bye bacon-move _/-\o_

Degene die zich bezighouden met FW hadden zonder FW zich waarschijnlijk toch niet bezig gehouden met bugs oplossen, gewoon omdat ze dat niet kunnen.

Waarom zou er lagsysteem komen bij overgang naar nieuwe regio (neem aan dat je dat bedoeld).

Laten we maar gewoon een paar daagjes wachten en kijken hoe het afloopt.

Fairytale gone bad...

quote:
D3ton8oR schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:17:
[...]

Inderdaad. Worden momenteel al MASSA'S alt-corps opgericht zonder alliance om mee te kunnen doen met FW..

Kleine voorspelling:
* grootste deel kiest kant van caldari omdat ze Jita willen houden, bijgevolg wordt heel het FW-gedoe een grote walkover
* nieuw lagsysteem aan overgang naar nieuw systeem (ik ben al massaal fittings aan het opstapelen waarnaar de vraag zeker de hoogte zal inschieten volgens mij)

Waar ik dan wel weer tevreden mee ben is de UI-aanpassingen en de align button én hun bye bye bacon-move _/-\o_
klinkt als een goeie voorspelling (Helaas... (nofi :P ) )

Ik ben zelf nog aant trainen en wat rep aant vergaren, maar das bij de amarr faction.
ik vlieg wel caldari en ben zelf ook caldari (ben een vuile traitor, i know :P )
om nou vanaf 0 te beginnen met amarr stuff en/of compleet over te gaan naar caldari space (net als de rest van eve) heb ik niet zo'n zin in...

Maar wat moet ik er precies van verwachten? word het legaal pvp (ik als amarr tegen de minnie faction lovers?) of gewoon missies om voor je faction meer gebieden/station/whatever te veroveren?

en welke fittings sla je in, dan kan ik ook mee doen ^^

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws