Gathering of Tweakers

Quicksearch
Woohoo net m'n eerste T2 bootje gekocht! Een Kitsune *D

Nu nog even wat skillen zodat ik t2 sensor booster kan fitten :) en dan nog ff door met enige ecm skills :D

Ding is 2x zo snel als een blackbird ofzo, 460m/s !

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Voorheen Legion

quote:
De_Bastaard schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:14:
Woohoo net m'n eerste T2 bootje gekocht! Een Kitsune *D

Nu nog even wat skillen zodat ik t2 sensor booster kan fitten :) en dan nog ff door met enige ecm skills :D

Ding is 2x zo snel als een blackbird ofzo, 460m/s !
En perfecte alpha strike.
Vooral wanneer je je toespitst op resolution ipv range.

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Is er hier nog een corps dat newbies toelaat? Eentje dat gezamelijke miningevents enzo doet en in Caldarispace zijn thuis heeft?

"Even when struck down, I will again rise. I will not be defeated, nor will I demise. I will strike my foes with a vengeance so hard, they will be the ones left scarred."

Gisteravond een heerlijk gevecht gehad..

We waren van plan een faction POS af te maken die we eerder voor de 2e keer in reinforced hadden gezet.

Wij (Intruders) met 11 caps tegen ik weet niet hoeveel enemies. Local zat rond de 120 hoog na een minuutje of 20. En we hebben werkelijk gehakt gemaakt van de verdedigers. Linkage

Beste gevecht in eve dat ik ooit heb gehad. Gewoon lekker mensen instapoppen met een Revelation was geweldig >:) .

We hebben een leuk draadje waarin een battle report staat: Linkage

Voor de mensen die niet de eve forums willen zien, hier een verhaaltje van wat er gebeurde:

"Awesome fight Incidently we were all double or tripple accounting for most the fight so if the enemy are complain about lag they have no idea what we were going through :)

Heres a wee battle report:
The night before we had killed one of their carriers while we put the POS back in reinforced for the 2nd time. We assume this is what set them off to call in any friends/hire anyone they could to defend them. We wernt sure weather to engage since we could see their original 50man stront support fleet next door waiting for us to jump the POS and a 15-20 man gang at the POS with only 2 carriers there we figured we would give it a shot and hope for the best :).

The enemy were incredibly ewar heavy which is one of the decisions we chose to bring more dreads then carriers to what was essencially a massive fleet fight but without us having any support (the 2 frigs that died were cynos). We cyno'd in and nuked the first enemy carrier within about 1 minute, hostiles come flooding in local but too late to save the carrier, at this point were trying to keep carm with the fact local was at 80 and we only made up 11 of those. Hostile cyno goes up and 2 nagflars come in at extream range, they both warp in close and pound on are carriers by this point everything but dreads is perm jammed.

This is when we took our 2 carrier loss's since they had ALOT of dps on us (bare in mind the tower was a deathstar), navy mega pretty much instantpopped which improved morale a bit since it equaled out the loss's. The first dread goes dowm super fast but we only half of us were able to lock the 2nd due to lag (overview bugged up). The next hour was a mixture of relogging and cycling through as many battleships they could bring in. I dont think it was until an hour past that i realised my 2 dreads actually had a chance in surviving. Enemy unforutnatly disengaged with what they had left and just ended up blowing up their own cans with POS gunners before we could get our rorqual in :(.

To anyone that says this fight was just a masacre it really wasnt, we lost 2 carriers very early on and my dread got taken down to about 33% armor and 20% cap before i could lower the damage. It really could of gon the other way had our pilots panic'd but we were lucky and the enemies freaked due to the lag and seemed to spread their fire possibily because they wernt used to being in the same gang im not sure.

But props to all and thank for the navy mega that brought his expensive ship in just to get one volleyed by a moros :). Also notice we actually podded some people with dread guns in siege :P. The fight was truely epic and hopefully theyl bring it on when we kill the rest of their POS :P"

Werkelijk het leukste gevecht dat ik ooit in eve heb gehad, en het was niet eens een turkeyshoot! :9~

Alleen wel jammer dat me ma nu erg pissed is en ik deze week eigenlijk geen eve meer mag spelen odmat ik eigenlijk mijn huiswerk moest maken :X

When in doubt, Ctrl-Q

Fairytale gone bad...

klinkt tof, alleen erg slecht te lezen door gebrekkig engels, gebrek aan interpunctie en dat italic :P

heb je ook screenshots/filmpies? :)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

quote:
TepelStreeltje schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:32:
klinkt tof, alleen erg slecht te lezen door gebrekkig engels, gebrek aan interpunctie en dat italic :P

heb je ook screenshots/filmpies? :)
Ik geloof dat een van onze pilots wat heeft gefrapst. Ik dacht dat ik wat screens had gemaakt van de enorme hoeveelheid wrecks die aanwezig waren maar die kan ik niet meer vinden tussen mijn screenshots.

In de thread staat meer informatie.

* tudeLati strokes his e-peen

When in doubt, Ctrl-Q

EVE Online

Hoe komt het dat ik met mijn Myrmidon geen lvl 3 missies kan tanken?
Ik heb twee armor rep II continue draaien en mijn resistances heb ik op zo'n 60%. Toch kan ik maar zo'n 2 minuten tanken. Iemand advies??

Untill you find something worth dying for, you're not really living.

Wat is het probleem? Door je cap heen of door je armor heen? Misschien een gat bij je explosive resist?

Ik heb altijd lvl 3s in een omni tanked myrm zonder rigs gedaan. Je kan voor mission specific hardeners gaan, maar imo is dat niet nodig in algemeen voor lvl 3s.

Welke missies heb je gedaan? Als je blockade doet en continue de trigger schiet dan wordt het wel een probleem.

Ik zit nu al 6 maanden te tobben. Ik heb een char van 52mill sp, met een berg ISK, maar niks in Eve trekt mij meer.

PVP'en is niet meer zoals vroeger, je kan niet meer solo.
Minen, waarom zou ik met 10 bill isk.
Ratten / Mission, kan me niet bekoren.
Tijd, dat heb ik eigenlijk ook niet meer voor Eve (max 2 uur per week). Dus dan zit een corp er ook niet echt voor me in.

Moet ik dan toch stoppen?
Char verkopen voor isk, en dat maar weggeven aan willekeurige iemanden?

Bah.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Fairytale gone bad...

quote:
tudeLati schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:38:
[...]

Ik geloof dat een van onze pilots wat heeft gefrapst. Ik dacht dat ik wat screens had gemaakt van de enorme hoeveelheid wrecks die aanwezig waren maar die kan ik niet meer vinden tussen mijn screenshots.

In de thread staat meer informatie.

* tudeLati strokes his e-peen
die thread is tof om te lezen. geen smacktalk of bullshit, gewoon alleen maar gasten die het vet vonden.
* TepelStreeltje hands tudeLati some oils for his smoking e-peen

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

EVE is a way of life

Char op ijs zetten, lange skill training en gewoon tijd lang niet spelen. OF je krijgt je gevoel terug en je vindt dingen die je leuk vindt in die 2 uur die je hebt (of je heb meer tijd) of je hoeft er niks mee te doen.

Beetje zonde om dingen weg te gaan doen als er de mogelijkheid is dat je misschien ooit nog eens tijd hebt om te spelen. Chars worden toch niet getrashed dus kan je hem net zo goed op ijs zetten :)

ik wil geen signature! :(

quote:
Bjk schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:32:
Ik zit nu al 6 maanden te tobben. Ik heb een char van 52mill sp, met een berg ISK, maar niks in Eve trekt mij meer.

Tijd, dat heb ik eigenlijk ook niet meer voor Eve (max 2 uur per week). Dus dan zit een corp er ook niet echt voor me in.

Bah.
De volgende patch was toch degene waar je in stations kan rondlopen en empire wars? Mischien trekt iets je daar. Met je geld kan je mischien wat prime estate in Jita kopen en exploiteren?

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

EVE is a way of life

Volgende patch heeft nog niet ambulation (lopen in stations) dat komt pas op z'n vroegst einde van het jaar in de volgende patch.

Faction Warfare (die empire wars) zou wat verandering kunnen brengen in PVP de vraag is hoe blobberig het wordt.

quote:

Bah.
ik zit nu met 4 chars allenmaal op te skillen en kan niet wachten tot ik een char heb met 52 mill..

wat ik vaak doe is 1 active char houden en de rest laat ik eigenlijk puur trainen voor wat ik wil (dread/carrier) dus alle lvl 5 skills die een maand duren laat ik wachten tot ze aflopen en dan pas laat ik die doen.

kan dus gebeuren dat ik een tijd met 4 chars speel maar ook dat ik maar met 1 speel zoals nu (2x cruiser V 1x jump calibration V)

het begint me nu toch wel te vervelen dat je echt letterlijk zolang moet wachten tot je echt wat leuks kan doen en met de ''big'' boys kan meedoen.

zo ben ik er gisteren achter gekomen dat je blijkbaar in wow in 2-5 dagen van lvl 1 naar lvl 70 gebracht kan worden o,0 dat vind ik dan weer net ff te snel maargoed..

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:

Bah.
Als je ISK weg geeft neem ik wel een deeltje ontvangen hoor.
Ben al aan het sparen voor een jump friegther.

EVE is a way of life

Aan de andere kant Angel, het doet je wel meer goed naar mijn mening dat het zolang duurt voordat je dingen kan doen :P

quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:21:
Aan de andere kant Angel, het doet je wel meer goed naar mijn mening dat het zolang duurt voordat je dingen kan doen :P
heb je gelijk in..

probleem waar ik nu alleen tegenaan loop is dat ik gewoon altijd isk tekort kom..

simpelweg omdat niet altijd die 4 chars altijd geld in het laatje brengen en bv de capital/dread/carrier skills nogal expensive zijn.

de skills tot aan 50 mill vind ik goedkoop maar zodra je de big one's hebt dan word het drama.

tevens is het met het gedoe in geminate met goon enz ook een stuk moeilijker om te ratten (zo heb ik heel veel drone loot dat ik gewoon niet kwijt kan omdat de exit blocked is..)

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Sith Lord

Ah angel, gewoon wat scheepjes bouwen en verkopen.... Alternatieve manier om aan geld te komen! :)

En verder natuurlijk: niet zo vaak opgeblazen worden! :P (note to self: ------)

Maar goons.... tja, fokking irritant... zijn echt gewoon het ongkruid tussen de tegels...

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Ja, of niet natuurlijk

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:59:
[...]zo ben ik er gisteren achter gekomen dat je blijkbaar in wow in 2-5 dagen van lvl 1 naar lvl 70 gebracht kan worden o,0 dat vind ik dan weer net ff te snel maargoed..
Dat KAN maar dan mis je onderweg zo'n beetje alle leuke dingetjes.
(ok, ik ben zo'n freak die al die verhaallijn quest dingen wil doen ipv grinden)

quote:

Bah.
Ga op een andere manier PvPen! Ga bijvoorbeeld met wat vrienden wat POSjes in de buurt neerhalen en kijk wat voor gevecht je er uit kunt krijgen. Altijd erg spannend als je in je dread zit en er komen op eens 60 man in het system naast je.

Solo PvPen kan inderdaad niet meer maar dat is ook niet alles. In kleine gangs PvPen is het einde imho.
Grotere blobs lastigvallen met nanoships ( vagabond ed.) is voor mij het dichtste bij endgame wat je maar kunt komen!

Je hebt nog lang niet alles gedaan.. Dat is namelijk onmogelijk :P

When in doubt, Ctrl-Q

Visit #GoTCSS @ QuakeNet!

quote:
Dathon schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:33:
Is er hier nog een corps dat newbies toelaat? Eentje dat gezamelijke miningevents enzo doet en in Caldarispace zijn thuis heeft?
EVE University heeft opnieuw de deuren geopend, ze organiseren in-game cursussen en events en hebben hun HQ in Korsiki, The Forge. Haast je vooraleer de volgende war eraan komt ;)

Intel Core2Duo E6600 | Scythe Ninja | Asus P5W DH Deluxe | Corsair TWIN2X2048-6400DDR2 | Sapphire Radeon X1900 XT | 2xSeagate 7200.10 320GB | Thermaltake Tsunami | OCZ GameXStream 600W | Samsung SyncMaster 205BW | Logitech G15 | SB Audigy 4 | Logitech Z4

Reg. datum: 20 september 2000

quote:
Ik heb precies hetzelfde probleem. 4 Jaar gespeeld, 50+ skillpoints en 20 bil in assets. Het sandbox aspect sprak me al die tijd enorm aan, maar heb echt het idee dat Eve over z'n top heen is. In het begin was juist het niet-sharded zijn van de servers een enorm pluspunt voor me. Maar nu weet ik het niet meer. Er zijn teveel oude spelers die ook niet meer weten wat ze nog eigenlijk moeten en maar gewoon anderen beginnen te terroriseren. Het probleem is dat Eve veel te verslavend is (ik heb er echt de effecten van gemerkt en zit nu al een maand in detox ;) ) en dat de oude players het waarschijnlijk niet los kunnen laten. Nieuwe spelers worden hierdoor razendsnel weggepest (letterlijk). Toen ik begon kon je een trip van 40 jumps gewoon op AP doen, gezellig minen met je fellow noobs in een hi sec belt. Tegenwoordig is AP aanzetten vragen om een gank, en minen in hi sec constant checken of er geen schip in smartbomb range is. Dat soort dingen moet je nieuwe spelers al meteen gaan uitleggen, en dat geeft wel aan wat voor soort game Eve geworden is. Ik hoop dat jumpgate evolution snel klaar is, ook al wordt het misschien geen goeie game, wat verdeling van de spelers over meerdere internet space games is altijd goed.

quote:
CopyCatz schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:23:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. 4 Jaar gespeeld, 50+ skillpoints en 20 bil in assets. Het sandbox aspect sprak me al die tijd enorm aan, maar heb echt het idee dat Eve over z'n top heen is. In het begin was juist het niet-sharded zijn van de servers een enorm pluspunt voor me. Maar nu weet ik het niet meer. Er zijn teveel oude spelers die ook niet meer weten wat ze nog eigenlijk moeten en maar gewoon anderen beginnen te terroriseren. Het probleem is dat Eve veel te verslavend is (ik heb er echt de effecten van gemerkt en zit nu al een maand in detox ;) ) en dat de oude players het waarschijnlijk niet los kunnen laten. Nieuwe spelers worden hierdoor razendsnel weggepest (letterlijk). Toen ik begon kon je een trip van 40 jumps gewoon op AP doen, gezellig minen met je fellow noobs in een hi sec belt. Tegenwoordig is AP aanzetten vragen om een gank, en minen in hi sec constant checken of er geen schip in smartbomb range is. Dat soort dingen moet je nieuwe spelers al meteen gaan uitleggen, en dat geeft wel aan wat voor soort game Eve geworden is. Ik hoop dat jumpgate evolution snel klaar is, ook al wordt het misschien geen goeie game, wat verdeling van de spelers over meerdere internet space games is altijd goed.
yep idd het backstabben en alle politieke gedoe trekt mij dan ook totaal niet. en de massive fleetbatles zijn voor een paar keer leuk maar dan heb je het ook wel gehad.

alle newbs alles vervolgens gaan uitleggen met wat ze moeten opassen vinden ze idd ook raar..

_maar_

ik denk dat met de nieuwe upgrade het solo pvpen (of in iedergeval de wat kleinere gangs) weer gaat gebeuren.

denk niet dat dat blob idee terugkomt ccp heeft wel door dat dit gewoon niet werkt (en ze kunnen er kwa hardware/software blijkbaar niets tegen doen)

met de nieuwe content gaat dit hopelijk veranderen!

angel00008 wijzigde dit bericht 03-06-2008 12:34 (72%)

Solo pvp bestaat best wel, je moet alleen in goeie low sec systemen zitten. 0.0 is zo goed als altijd gangs zover ik weet, en als je in de verkeerde low sec systemen zit kom je alleen gatecamps en gangs tegen. En als je solo pvp doet moet je niet verwachten dat je die leuke 100:1 killrates krijg die je van low sec gatecamps en noob ships afknallen krijgt, je bent een hoop meer kwijt aan nieuwe schepen kopen.

Reken er maar niet op dat FW ook maar enigsinds verandering zal brengen. Ik had goede hoop maar als ik zie wat de ervaringen op sisi zijn is het voor de relatief nieuwe spelers (op wie FW toch eigenlijk toegespits is) niets anders dan schepen verliezen aan Pirate/capital blobs en snel weer lekker in empire gaan carebearen of gewoon helemaal het spel verlaten. Ikzelf heb ook gemerkt dat EvE echt verschrikkelijk veel veranderd is in de +- 2 jaar dat ik speel. Af en toe heb ik gewoon de indruk dat het huidige EvE te klein aan het worden is en er te veel word toegegeven aan het "verslappen" van het spel om maar zoveel mogelijk nieuwe spelers aan te trekken. Dat heeft als neveneffect dan weer dat er steeds meer spelers bij komen die niets anders willen dan rotzooi trappen en alles verpesten...Het mag en het kan, maar als het teveel gaat gebeuren word gewoon de sfeer onder de community verpest en krijg je vanzelf een keer een leegloop.

PS @ BJK: Your stuffs? Can i have? :+ :P

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws