Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Die 5A van daarnet had ik nog in m'n hoofd zitten van op m'n caracal denk ik.. Die mag je dus laten vallen :p Daarnet even gekeken en heb ook zo'n M51 erop zitten. My bad.. :)

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

char die ik tot men beschikking heb heeft 25m sp, alle shield support en gunnery support skills op 5 en alle missiles skills op 5. kortom, ik zou alle mogelijke fittings moeten kunnen gebruiken.
heb paar t2 laucnhers liggen, verder arby's voldoende om ding vol te kunnen gooien.
ook T2 shield boosters en weet ik veel wat voor spul.

Zijn de missies ook zonder Rigs te doen? want das het duurste wat ik moet kopen voor dat ding :)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Als je bijvoorbeeld een goede missile combat (caldari, pve/pvp) char aanmaakt, welke attributes moeten dan het hoogst zijn om maximale output te hebben op korte tijd? Willpower, ...?

voor L3 missies in een degelijke passive drake zijn absoluut geen rigs nodig.. zal je waarschijnlijk gewoon wat steviger in de shields zetten.. Nuttig, maar niet noodzakelijk

Reg. datum: 14 oktober 2005

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:41:
Als je bijvoorbeeld een goede missile combat (caldari, pve/pvp) char aanmaakt, welke attributes moeten dan het hoogst zijn om maximale output te hebben op korte tijd? Willpower, ...?
voor pvp zijn perception en willpower het beste, ja. Maar omdat je zoveel meer kunt winnen met learning skills, dat ik zou adviseren om niet alleen naar korte-termijn te kijken ;)

heeft iemand trouwens die nieuwe commodore limited edition pc cases in het echt gezien? zien er wel heel erg goed uit, jammer dat ze zo duur zijn :( als iemand ze echt van plan is om te kopen, wil ik er zeker wel een aantal foto's van zien :P

GamemasterByte wijzigde dit bericht 28-05-2008 13:55 (25%)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
GamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:52:
[...]

voor pvp zijn perception en willpower het beste, ja. Maar omdat je zoveel meer kunt winnen met learning skills, dat ik zou adviseren om niet alleen naar korte-termijn te kijken ;)
dus memory en intelligence zijn even belangrijk
heb nu gallente char (engineering, industry), maar een missile char lijkt me ook eens leuk

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:55:
[...]

dus memory en intelligence zijn even belangrijk
heb nu gallente char (engineering, industry), maar een missile char lijkt me ook eens leuk
een missile char is voor een pvp alt niet aan te raden imo. Die zijn vaak veel te langzaam voor nano'd schepen, behalve de rockets en HAML's, maar die hebben een beroerde range. Plus de snelheid is echt brak van caldari schepen, dit is zeker een nadeel. Voor PVE zijn ze zeker een van de beste, zo niet de beste races om te kiezen, maar zeker niet voor pvp. Tenzij je voor electronics/jamming gaat, de falcon en vooral de rook zijn hier namelijk meesters in. Anders zou ik echt voor een ander race kiezen. Maar dat is maar mijn mening :)

Fairytale gone bad...

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:41:
beste wat je kan doen is je charisma zo laag mogelijk en de rest allemaal op dezelfde hoogte te zetten.
uiteindelijk heb je voor je wapen skills wel will/perc nodig, maar int en mem zijn belangrijk voor de support skills.
maar das mijn mening :)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 20 september 2000

quote:
GamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:52:
[...]

heeft iemand trouwens die nieuwe commodore limited edition pc cases in het echt gezien? zien er wel heel erg goed uit, jammer dat ze zo duur zijn :( als iemand ze echt van plan is om te kopen, wil ik er zeker wel een aantal foto's van zien :P
Een aantal maanden geleden is die actie al begonnen, dus zo te zien loopt de limited oplage van 500 stuks niet zo hard... Ik vind zelf 200 euro voor een kast die afgezien van de art vrij basic is niet de moeite waard. Was Commodore trouwens niet weer failliet?

Vond het ook enorm veel geld voor een basic case.. Ik krijg er al mijn spullen niet eens in. En ik schakel binnenkort toch over op iMac normaal ^^

Reg. datum: 23 augustus 2002

Net een paar dagen aan het spelen..corp gejoined waar mijn broer ook bij zat en we worden nu al de oorlog verklaard door een ander corp. Alleen maar omdat we niet hun willen betalen voor mining-permits in high sec zones ^^

"Even when struck down, I will again rise. I will not be defeated, nor will I demise. I will strike my foes with a vengeance so hard, they will be the ones left scarred."

Reg. datum: 31 mei 2005

Dat vroeg ik me trouwens al tijdje af. Als ik kijk op recruitment forum en ik lees "empire war corp", dan lees ik eigenlijk: "We willen pvp'en zonder ook maar enig risico te lopen dus wardeccen we mining/mission corporations en we kunnen in empire mooi niet door pirates aangevallen worden". Zit ik er dan naast of is dat het gewoon?

Reg. datum: 24 december 2003

quote:
furby-killer schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:25:
Dat vroeg ik me trouwens al tijdje af. Als ik kijk op recruitment forum en ik lees "empire war corp", dan lees ik eigenlijk: "We willen pvp'en zonder ook maar enig risico te lopen dus wardeccen we mining/mission corporations en we kunnen in empire mooi niet door pirates aangevallen worden". Zit ik er dan naast of is dat het gewoon?
Yup, zo werkt dat en vaak zijn het corps, die het gemunt hebben op de belangrijke logistieke routes en ze declaren dus vaak op de corps/alliances die veel goederen vervoeren.

EVE Online
Reg. datum: 22 mei 2008

quote:
Dathon schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:45:
Net een paar dagen aan het spelen..corp gejoined waar mijn broer ook bij zat en we worden nu al de oorlog verklaard door een ander corp. Alleen maar omdat we niet hun willen betalen voor mining-permits in high sec zones ^^
Over welke groep hebben wij het dan? Ben wel benieuwd.

Wat is trouwens het hoogste niveau van attributes wat je kan halen inclusief implants and skills?

Untill you find something worth dying for, you're not really living.

Reg. datum: 23 augustus 2002

2008.05.27 22:15
The Gentlemen of Low Moral Fibre has declared war on *censored*.
After 24 hours fighting can legally occur between those involved.

Blijkbaar denken deze "gentlemen" dat ze gewoon belts kunnen ownen en anderen geld kunnen aftroggelen voor miningpermits.

"Even when struck down, I will again rise. I will not be defeated, nor will I demise. I will strike my foes with a vengeance so hard, they will be the ones left scarred."

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Niet iedereen die empire wars doet wil makkelijke doelwitten, maar ze willen wel van het pos geneuzel de 200 vs 200 en al die andere zooi van 0.0

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 31 mei 2005

Je kan zo opzoeken welke corporation jij dan in zit nu we weten wie jullie gedecced heeft.

@maverick, daarom deccen ze zeker miner corporations...
Er is ook nog zoiets als low sec en van daaruit door 0.0 roamen dan wel in low sec blijven dan wel vanuit 0.0 opereren met npc sov. Niemand verplicht je om 0.0 fleet battles te doen. Dit is gewoon triest en compleet risico vrij pvp'en.

furby-killer wijzigde dit bericht 28-05-2008 19:38 (9%)

Fairytale gone bad...

je krijgt geen standings loss als je mensen met wie je war hebt in empire aan snot schiet toch?

nope.. geen security of standings loss.. alhoewel ik het niet zeker weet hoe het met podkilling zit.

Reg. datum: 17 november 2000

quote:
GamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:03:
nope.. geen security of standings loss.. alhoewel ik het niet zeker weet hoe het met podkilling zit.
ook geen sec loss voor wartargets podden :D

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
furby-killer schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:37:
Je kan zo opzoeken welke corporation jij dan in zit nu we weten wie jullie gedecced heeft.

@maverick, daarom deccen ze zeker miner corporations...
Er is ook nog zoiets als low sec en van daaruit door 0.0 roamen dan wel in low sec blijven dan wel vanuit 0.0 opereren met npc sov. Niemand verplicht je om 0.0 fleet battles te doen. Dit is gewoon triest en compleet risico vrij pvp'en.
0.0 = blobs, ik speel doorheen heel EVE en wij krijgen het continue in ons gezicht gegooid. Ik zeg ook niet dat alle empire war dec corps zo zijn ik zeg alleen dat er ook niet loser empire grieving corps zijn.

ik wil geen signature! :(

quote:
GamemasterByte schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:03:
Geen sec/standingloss voor podkills tijdens een war. Meeste corps moedigen het meestal zelfs aan tijdens war-time heb ik de indruk. Soms doe je zo toch nog iets meer schade (denk maar aan byebye implants of niet-geupdate clone) dan gewoon het schip opblazen.

Reg. datum: 20 december 2006

heeft iemand trouwens die nieuwe commodore limited edition pc cases in het echt gezien? zien er wel heel erg goed uit, jammer dat ze zo duur zijn als iemand ze echt van plan is om te kopen, wil ik er zeker wel een aantal foto's van zien
Voor die prijs creeer ik mijn eigen Minmatar-kast wel: Roestbruine verf en Duck Tape should do the trick. :+

quote:
Melkor82 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:40:
[...]

Voor die prijs creeer ik mijn eigen Minmatar-kast wel: Roestbruine verf en Duck Tape should do the trick. :+
minmatar zal nog wel werken, alleen de andere worden zo een beetje lastig ;)

Na een paar van die trials geprobeerd te hebben wil ik nu wel een echt account. Ik heb dit in dit topic wat rondgeneusd over de betaling. Daar ben ik wat huiverig over.

Zo ben ik tot de conclusie gekomen dat er verschillende bedragen zijn voor hetzelfde. Waarvan een 50/90 day time card volgens mij wel 1 van de goedkopere is. Heeft iemand ervaring met timecards? En hoe hebben jullie die betaald? iDeal vind ik zelf erg prettig. Dat was ook eerder mogelijk heb ik begrepen maar nu zie ik iDeal nergens meer staan.

MSI K9N Diamond || AMD Athlon 64 X2 6400+ || OCZ 2 Gb DDR2-800 || Jetway Radeon HD 3870 || Seagate 7200.10 250 Gb || Asus Xonar D2 || Logitech Z-5500 || LG 204WT-SF 20" Wide

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: