Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 mei 2005

Hurricane wordt ook nog wel gebruikt om te salvagen (BC).

Tijd is bij lvl 4s nog niet zon groot probleem op een enkele missie na aan het begin. Probleem is meer dat je lang niet genoeg capaciteit hebt voor sommige.

Ik ben van agent gewisseld en ook maar besloten weer te gaan salvagen (de goede missies doen, korte serpentis missies leveren geen ruk salvage op). Welke destroyer is populairst voor salvagen? Ik kan thrasher en catalyst vliegen, en mij leek thrasher beter. Nadeel is minder cargo hold doordat ik maar 2 expanders kan fitten. Voordeel is een derde mid slot zodat ik 2 cap rechargers heb, en iets meer powergrid waardoor ik precies een 10mn AB kan fitten. Niet echt positief voor zijn allign times, maar is wel minder cap usage dan een 1mn MWD en stuk sneller dan een 1mn AB. Waardoor ik geen cap problemen heb en nog wel lekker snel kan vliegen.

quote:
furby-killer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:08:
Hurricane wordt ook nog wel gebruikt om te salvagen (BC).

Tijd is bij lvl 4s nog niet zon groot probleem op een enkele missie na aan het begin. Probleem is meer dat je lang niet genoeg capaciteit hebt voor sommige.

Ik ben van agent gewisseld en ook maar besloten weer te gaan salvagen (de goede missies doen, korte serpentis missies leveren geen ruk salvage op). Welke destroyer is populairst voor salvagen? Ik kan thrasher en catalyst vliegen, en mij leek thrasher beter. Nadeel is minder cargo hold doordat ik maar 2 expanders kan fitten. Voordeel is een derde mid slot zodat ik 2 cap rechargers heb, en iets meer powergrid waardoor ik precies een 10mn AB kan fitten. Niet echt positief voor zijn allign times, maar is wel minder cap usage dan een 1mn MWD en stuk sneller dan een 1mn AB. Waardoor ik geen cap problemen heb en nog wel lekker snel kan vliegen.
ik gebruik een catalyst of de caldari (Ff de naam kwijt)

catalys is wel lekker met zn cap die andere met zn cargo

edit :

geen idee of iemand het all gehoord heeft maar heel geminate word nu platgewalst door goon/ra

van wat ik voor nu heb gehoord heb is dat doom alliance de cynojammer in bwf down heeft gehaald daarna jumpde ra 2 titans erin + cap support terwijl rk ergens anders bezig was goon posses neer te halen..

ra is net zolang gebleven todat rk defense fleet op weg had om bwf te redden maar zo goed als alle posses en station services waren all down.

daarna zijn meerdere systems neer gehaald

status :

Currently:
Q-T station is down.
BWF Station is down.
L-T is currently under attack.
wnm : camped no caps yet (prolly rearming/refueling)

en in bwf zijn nu net 8 posses gedropt dus die gaan na dt ook gelijk sov trekken.

ziet ernaar uit dat goon dus toch de hulp van ra heeft gekregen waar niet op gerekend was en blijkbaar hebben alle ex tri leden zich bij goon gejoined .

bob zelf heeft all aangegeven geen support te geven dus dit gaat nog wat worden 0,o

ik zal kijken of ik wat updates kan blijven geven hier over wat ik te horen krijg maar zoals het er nu naar uitziet heeft goon gewoon super reconansanse gedaan en is er iemand echt met de knowhow kwa strategie en planning want ze gaan er echt doorheen alsof het niets is (Waar je normaal hoor dat het een uur/ 2 uur duurt om een systeem plat te gooien hebben goon/ra een compleet system gebroken in een half uur posses gaan in _minuten_ down ze jumpen gewoon tig caps erin en het is een slachtveld..

(toch hebben ze kano sov spaces _nog_ niet aangevallen) ben benieuwd waar dit heengaat..

angel00008 wijzigde dit bericht 26-05-2008 10:46 (41%)

eve-online

De caldari is een cormorant, die gebruik ik (voorlopig geen nut voor mij om te gaan crosstrainen naar andere ships). Ben er best wel tevreden van, moet soms wel eens wat opletten met tractor & salvage samen qua cap-use, maar valt al bij al wel mee met 3 cap rechargers (voorlopig nog I, ben aan het trainen voor Cap rechargers II)
Gisteren nog mogen iemand z'n L4 missies looten/salvagen en ben toch 3x heen en weer moeten vliegen om alles te droppen in een station.. Wel een enorm verschil met mijn missie-loot en salvage natuurlijk :p

quote:
D3ton8oR schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:51:
De caldari is een cormorant, die gebruik ik (voorlopig geen nut voor mij om te gaan crosstrainen naar andere ships). Ben er best wel tevreden van, moet soms wel eens wat opletten met tractor & salvage samen qua cap-use, maar valt al bij al wel mee met 3 cap rechargers (voorlopig nog I, ben aan het trainen voor Cap rechargers II)
Gisteren nog mogen iemand z'n L4 missies looten/salvagen en ben toch 3x heen en weer moeten vliegen om alles te droppen in een station.. Wel een enorm verschil met mijn missie-loot en salvage natuurlijk :p
tips bij salvagen ook in een destroyer

gebruik 1 salvager om een jettisoned can te 'towen'' daarna langs alle wrecks gaan salvagen loot droppen in die can die achter je aangaat en dan als je klaar bent can bookmarken docken industrial pakken en die can oppikken gaat in de praktijk iets sneller en scheelt je heen en weer warpen

eve-online

lol 5 red towers in bwf alweer down en wss voor downtime de rest ook wel.

defense vloten worden gescrambled en beginnen de station systems die nog niet aangevallen zijn te verdedigen en evt reds uit systems te jagen.

aanvals floot heeft dus net de towers in bwf alweer down gehaald (geen idee hoelang in reinforce)

skirmishes in 1s/9p40 zijn ook onderweg..

en toen ging mn intel weg voor een douche en ga ik maar weer aan het werk denk ik :X

eve-online

EVE Online
Reg. datum: 22 mei 2008

Hoeveel brengt dit Salvagen eigenlijk op? En wat zijn de beste plaatsen om dit te verkopen?

Untill you find something worth dying for, you're not really living.

quote:
Bijlemans schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:10:
Hoeveel brengt dit Salvagen eigenlijk op? En wat zijn de beste plaatsen om dit te verkopen?
verschilt per salvage..

sommige salvage items zijn geen drol waard maar sommige kosten all snel tussen de 300/500k per unit :)

verkopen is een beetje zoeken op het ene moment verschilt dit van plek tot plek.

eve-online

thx voor de tip met die can, klinkt idd veel handiger dan heen- en weerwarpen! Vanavond es uitproberen.. Nu werken... *sigh*

Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

Idd, gewoon zorgen dat je alles in 1 can pleurt :)
Kheb echt in recordtijd een angel extravaganza weten te salvagen op die manier 8)

MazeMouse wijzigde dit bericht 26-05-2008 11:33 (45%)

quote:
MazeMouse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:32:
Idd, gewoon zorgen dat je alles in 1 can pleurt :)
Kheb echt in recordtijd een angel extravaganza weten te salvagen op die manier 8)
dude wanneer kom je weer es on-line (koop es een fatsoenlijke internetpijp of ga samenwonen ! :+)

shit is hitting the fan and where gonna pew pew like crazy !!

of als je angel heet ga je dus hard werken na een hard weekend :P

eve-online

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
Bijlemans schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:10:
Angel wrakken salvagen in drukke isk farmer systemen (2000+ NPC kills last 24 hours) is 20 mil per uur in salvage parts en ongeveer net zoveel in loot als je de moeite neemt een paar Giant Secure Containers ergens neer te hangen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Ik had een cormorant om te salvagen, 4 tractor beams en 4 salvagers :) Verdiende er al snel een paar miljoen mee! Vooral missies als Gone Berserk etc. brengen je veel geld op :)

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Gone berserk is dan ook één van de beste missies. Goede loot en bounties, veel battleships en als je triggers maar uit je hoofd kent geen enkel risico.

Don't Panic!!!
Reg. datum: 22 juli 2000

Niet vergeten op je destroyer 3x Salvage Tackle rigs te plaatsen.

Met die dingen erop, gaat het salvagen zo snel, dat je cap eigenlijk niet meer leeg kan komen.

Mijn Gallente destroyer (Catalyst):
[Low slots]
3x Expanded Cargohold II
[Mid slots]
1MN MicroWarpdrive II
Cap Recharger II
[High slots]
4x Salvager I
4x Small Tractor Beam I
[Rigs]
3x Salvage Tackle I

Cargo hold = 829m³, met daarin een Large Secure Container (650m³) levert dat een totaal op van (829-650) + 780 = 959m³. Er zijn sommige wrecks die ±150m³ nodig hebben om te kunnen salvagen (Mercenary BS'en, waar je dan voornamelijk Scrap Metal van krijgt), en als je naast de container al andere loot geladen hebt, jet je gewoon even die Large Secure Container en haalt 'em erna weer binnen.

En het mooie van die Salvage Tackle rigs is dat je die zelf redelijk eenvoudig kunt maken/laten maken van de Armor Plates en ander grut die je zelf salvaged. Ikzelf heb een corp mate die, als ik de materialen aan lever, de rigs voor me maakt met maximale fabricage skills.

-- == Alta Alatis Patent == --

Heb nagedacht over salvage tackle, maar 3 van die dingen kosten mij totaal zon 50 miljoen. Ik denk dat het redelijk lang duurt voordat ik dat terug verdien.

Ik gebruik nu:
[Thrasher, Salvage]
Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner I

Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
Salvager I

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

T2 10MN ab past niet, best named is sneller maar verbruikt ook meer cap.

furby-killer wijzigde dit bericht 26-05-2008 12:29 (7%)

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

quote:
angel00008 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:37:
[...]

dude wanneer kom je weer es on-line
Hoor wie het zegt!!! 8)7 |:( :+

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

quote:
furby-killer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:24:
Heb nagedacht over salvage tackle, maar 3 van die dingen kosten mij totaal zon 50 miljoen. Ik denk dat het redelijk lang duurt voordat ik dat terug verdien.

Ik gebruik nu:
[Thrasher, Salvage]
Expanded Cargohold II
Expanded Cargohold II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner I

Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Salvager I
Salvager I

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

T2 10MN ab past niet, best named is sneller maar verbruikt ook meer cap.
doe het met mijn manier en je kan een pdu erop gooien voor een beter cap recharge of een core upgrade zodat je de 10 mn ab kan fitten
quote:
whut O-) ik heb weer een heerlijk weekend gehad (en kan nu mn chars weer on-line krijgen behalve alleen de miners

angel00008 wijzigde dit bericht 26-05-2008 13:28 (60%)

eve-online

Reg. datum: 04 augustus 2005

Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest met eve (zo'n 1.5 jaar) ik ben vorige week maar weer eens begonnen. Ik merk dat er veel is veranderd sinds RMR. Rigs, overloading, salvaging om een paar dingen te noemen.

Op het moment ben ik een beetje lvl 4 missies aan het doen om weer een beetje in het spel te komen (wat niet echt lukt, verloor door een stomme fout me uninsured raven al na een dag spelen :P ).
Alleen snap ik niet hoe mensen nou zo veel met salvaging kunnen verdienen. Ik lees op het eve forum dat je makkelijk zo'n 10-20 mil per uur kan verdienen (met de jusite skills en equipment). Ik heb zo'n salvaging destroyer in elkaar gezet, wat best goed en snel werkt moet ik zeggen, maar van de 5-7 lvl 4 missies die ik heb gesalvaged, heb ik denk ik maar zo'n beetje 2-3 mil aan items overhouden.

Doe ik nou iets fout of hoe zit dat?

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

Salvaging van missie wrakken levert minder op dan de Asteroid Belt NPC's in 0.0.

And to think they once said that computers would take away jobs.

2-3 is wel heel weinig. Zowiezo hebben serpentis and guristas redelijk bagger salvage vergeleken met bloods en angels.

@angel, als ik een low slot inruil op catalyst ben ik meteen het enige voordeel van cat kwijt, grotere cargo. Kan ik net zo goed thrasher vliegen, die ziet er ook nog stuk beter uit :P

Reg. datum: 04 augustus 2005

quote:
furby-killer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:37:
2-3 is wel heel weinig. Zowiezo hebben serpentis and guristas redelijk bagger salvage vergeleken met bloods en angels.
Ik heb vooral guristas wrecks gesalvaged, misschien ligt het daar deels aan.
Ach het maakt ook niet zo veel uit, als ik genoeg isk heb verdiend met missies join ik een 0.0 corp.
Het was meer om te kijken wat het precies inhield.

Iemand nog een aanbeveling voor een 0.0 PvP corp die recruit? Ben een 15m SP Caldari PvP'er.
(Ik weet dat er op GoT niet gerecruit mag worden maar heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een geschikte corp).

quote:
cixx schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:52:
[...]

Ik heb vooral guristas wrecks gesalvaged, misschien ligt het daar deels aan.
Ach het maakt ook niet zo veel uit, als ik genoeg isk heb verdiend met missies join ik een 0.0 corp.
Het was meer om te kijken wat het precies inhield.

Iemand nog een aanbeveling voor een 0.0 PvP corp die recruit? Ben een 15m SP Caldari PvP'er.
(Ik weet dat er op GoT niet gerecruit mag worden maar heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een geschikte corp).
ligt eraan wat je zoekt rustige 0,0 of wil je lekker midden in een all out war lopen :P

of so zoek maar wat pagina's terug dan vind je mn ingame name wel en kan je me vnvd convoen (of mailen mag ook)

zitten hier wel wat gozers die ook in die regio zitten en het is een en all fun

eve-online

Gedoe
Reg. datum: 20 december 2000

Hoe kieskeurig zijn jullie trouwens in missions?

Als je een bagger missie wordt aangeboden, decline je deze dan in de hoop dat de volgende beter is, of doe je hem toch maar voor de standing?

Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14

Als ik bij meerdere lvl 4 agents zou zitten zou ik declinen, maar dat zit ik niet. Ik accepteer meestal wel, alleen als ik laatste missie voor een tijdje (=minstens 4 uur) heb gedaan dan kijk ik wat volgende missie is en decline ik heb als hij niet goed is.

Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

quote:
angel00008 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:37:
[...]

dude wanneer kom je weer es on-line (koop es een fatsoenlijke internetpijp of ga samenwonen ! :+)

shit is hitting the fan and where gonna pew pew like crazy !!

of als je angel heet ga je dus hard werken na een hard weekend :P
Fatsoenlijke internetpijp kan ik prima kopen... maar niet waar ik nu woon :( (Ik ben bereid tot 100 euro per maand opzij te leggen voor internet tegenover de 10 euro die er nu in mijn contract zitten verwerkt maar die mogelijkheid is er niet. Geen kabel en geen telefoonlijn mogelijkheden hier. Lang leve de SSH spaceboxen)
Samenwonen wordt wat lastiger aangezien we overal op plaats 10+ staan :(

En echt, het is zwaar balen. Heb ik meerdere Incursus', Thorax', Ravens en een brutix in 0.0 en een verbinding die hapert.

Pagina: 1 2 3 4 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: