Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
+1quote:The_Cook schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:04:
Ik haal mijn GTCs altijd bij Shattered Crystal in de VS. Je krijgt 1 keer een telefoontje ter bevestiging, maar heel vriendelijke mensen en snelle service : http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online
Reg. datum: 24 maart 2007
Gister werd er in Intel chat geroepen dat er een carrier was getackled, 19 jumps van mijn hq. Dus ik eerste beste schip pakken (shitfit incursus) en ga als een gek ernaar toe. Net een minuutje te laat. Support van de carrier kwam vlak voor onze support, de carrier kon dus wegwarpen. Zonde
Voor de Belgen ligt dit buiten onze mogelijkheden. Dan komt een handige Duitser langs die 90 dagen GTC's in de VS inkoopt en voor 3 euro duurder aan de Belgen verkoopt.quote:woutertje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:00:
Je kunt ook als je geen creditcard hebt je bankrekening koppelen aan je paypal account en dan
een GTC aanschaffen via bijvoorbeeld shatteredcrystal. Geen idee of dat ook de reden is
dat je niet gebeld wordt (itt als je met een creditcard betaald). Je betaald dan ook iets van
9 dollar nog wat.
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
Reg. datum: 31 mei 2005
Dank je voor het aanbod. Ik denk dat we eerst zelf even gaan rondkijken in rustigere gebieden en daar onze zaakjes opbouwen.quote:angel00008 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:52:
[...]
neem es ingame contact met me op wij kunnen nog wel een mooie industrial corp boost gebruiken![]()
(drone region acces)
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Zo is het. Vanuit een Belgische bank kan je geen geld op een paypal account zetten.quote:furby-killer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:24:
Belgen kunnen geen bankrekening aan hun paypall account koppelen?
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
quote:To simplify the ETC reseller program and attune our product offerings with industry standards, CCP will introduce new 60-day EVE Time Codes (ETC) and Game Time Cards (GTC) for $34.99 USD. These will replace the 30- and 90-day cards that were previously available through authorized resellers and the 50- and 100-day cards sold in the EVE Store. This will affect both online ETC's and Game Time Cards sold in the EVE Online Store. Orders may still be placed for time cards of all increments while supplies last or until the changeover to the new 60-day cards goes into effect on June 15, 2008.
En dan ook weer al die botte reacties op het forum ("dan rot je toch op", "jullie europeanen moeten niet zeiken") ik heb het nu echt wel even gehad met Eve. Jammer dat er nog geen alternatief is.
Reg. datum: 07 januari 2006
CCP zal wel zien dat dit uiteindelijk duurder uitpakt voor hun, en hopelijk komen ze er op terug ( het liefst voor het kwaad is geschied... ).
Gelukkig zijn mijn accounts voor het komende jaar al opgewaardeerd
When in doubt, Ctrl-Q
Ik vind het nogal vreemd als je meerdere accounts hebt, en als het dan een paar euro duurder wordt je het ineens niet meer kan betalen.
Moet zelf eens nieuwe methode vinden om te peew peewen. Deed het altijd door in systeempje in belt te wachten op pirates, werkte prima. Maar nu ken ik de meeste locals wel, en zij mij ook. Dus vallen ze me niet meer aan.
Heb nu vexor nadat myrmpje dood was gegaan door brutix die zijn blasters aan overloaden was (was erg close). Enige wat ik laatste dagen aan pvp heb gevonden was vandaag een sensor boosted dominix die bovenop mijn vexor warpte. Das nooit leuk. Dan maar wegwarpen, maar hij had lock voor ik warpte. Dan plan B, drones uit en mijn drones zijn laten aanvallen, en ondertussen weg mwd'en.
Laten we het erop houden dat hij een intressante fitting gehad moest hebben. Hij gebruikte infiltrator drones tegen een vexor. Hij had geen neut, vuurde niet met wapens op mij en had volgens mij ook geen mwd (eeniedergeval niet gebruikt). De plezierigste verassing was echter dat ie ook geen web had. Binnen de korste keren was ik buiten warpjam range, en heb ik ook nog rustig kunnen wachten tot mijn drones terug waren voor ik er vandoor ging.
furby-killer wijzigde dit bericht 22-05-2008 22:57 (69%)
Ongeveer 50% verhoging als je de 90-dagen naast de 60-dagen zet vind ik niet echt een paar euro eerlijk gezegd.... Maar ik kan het me verder wel voorstellen waarom ze het doen. Alleen stom dat ze de 30 + 90 dgn codes eruit knikkeren.quote:furby-killer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:30:
Zou mij verbazen als ze het terug veranderen, misschien wel weer meerdere lengtes voor GTC.
Ik vind het nogal vreemd als je meerdere accounts hebt, en als het dan een paar euro duurder wordt je het ineens niet meer kan betalen.
Aan de prijsverhoging te zien, zou ik nog snel een 2de GTC halen. Over een half jaar kan ik wel met ISK betalen?
rapture wijzigde dit bericht 25-05-2008 20:17 (27%)
Reg. datum: 02 april 2008
caracal he.. 10% bonus flight time per cruiser lvlquote:D3ton8oR schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:58:
Hoe zijn jou missile skills Rapture? Ik raak niet aan 80km met heavies met mijn huidige skills.. Welke heb je tot IV / V ?
missile bombardment/projection allebei op 3, caldari cruiser op 3 en je zit al aan de 83km range
3CLipZ wijzigde dit bericht 25-05-2008 21:00 (14%)
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Reg. datum: 02 april 2008
Salvaging is idd erg handig! Alleen niet zo handig in hetzelfde schip als waarin je missies doet.. Heb er een Destroyer voor die het veel beter (en véél sneller) doet: 4x salvager I, 4x tractor beam, AB/MWD afhankelijk van locatie, cap rechargers & expanded cargohold II .. Kan ik momenteel missies mee looten en salvagen en heb meestal nog een pak cargo over (kan in totaal een 550m³ aan denk ik).. Zal naarmate de missies vorderen (vooral bij L4 vrees ik) wel wat problemen geven met tijden vermoed ik.. Shipwrecks verdwijnen na 2 uur als ik me niet vergis, dus dat kan wel ff krap worden.. Misschien tegen die tijd eens een alt aanschaffen die ik dan gewoon de boel laat opruimen, of hoe doen jullie het?
Reg. datum: 05 april 2004
ik denk dat zo'n beetje iedere eve player het via een destroyer doetquote:D3ton8oR schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:42:
@ 3clipz & rapture: thx ^^ weet ik weer waar ik kan aan werken komende dagen
Salvaging is idd erg handig! Alleen niet zo handig in hetzelfde schip als waarin je missies doet.. Heb er een Destroyer voor die het veel beter (en véél sneller) doet: 4x salvager I, 4x tractor beam, AB/MWD afhankelijk van locatie, cap rechargers & expanded cargohold II .. Kan ik momenteel missies mee looten en salvagen en heb meestal nog een pak cargo over (kan in totaal een 550m³ aan denk ik).. Zal naarmate de missies vorderen (vooral bij L4 vrees ik) wel wat problemen geven met tijden vermoed ik.. Shipwrecks verdwijnen na 2 uur als ik me niet vergis, dus dat kan wel ff krap worden.. Misschien tegen die tijd eens een alt aanschaffen die ik dan gewoon de boel laat opruimen, of hoe doen jullie het?
(behalve de dictors dan
voor de rest zie ik niet echt een andere ''use'' van destroyers
eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard
Dit topic is gesloten. ![]()