Gathering of Tweakers

Quicksearch
Mods are done: play the games!

Ik haal mijn GTCs altijd bij Shattered Crystal in de VS. Je krijgt 1 keer een telefoontje ter bevestiging, maar heel vriendelijke mensen en snelle service : http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online

Ja, of niet natuurlijk

Jups goede site, de vragen die ze stellen hebben een hoog "ik zit op google maps mee te loeren" gehalte maar dan alsnog stellen ze redelijk goede vragen om je identiteit vast te stellen :)

Ik vind persoonlijk wel dat sommige mensen de 'smacktalk' beter gewoon in het spel kunnen houden dan ook nog op allerlei fora te gaan verspreiden. Zo kom ik hier een aantal niet al te vriendelijke reacties tegen, en op eve-o ook al niet. Beetje fatsoen moet kunnen imho.

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Reg. datum: 19 november 2002

quote:
The_Cook schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:04:
Ik haal mijn GTCs altijd bij Shattered Crystal in de VS. Je krijgt 1 keer een telefoontje ter bevestiging, maar heel vriendelijke mensen en snelle service : http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online
+1

Nadeel vond ik bij het telefoontje van Shatteredcrystal dat de geluidskwaliteit belabberd was. Kon dat mens amper verstaan. Denk dat ze op een el-cheapo VOIP verbinding zaten ofzo. ^^

Kornflakes + bier = o.Ø

Daar had ik zelf geen last van, alleen leek het alsof die vrouw haar maandelijkse feestje had, erg chagarijnig. Ach, het telefoontje is maar een enkele keer. Als je kijkt naar wat je bespaard.

Gister werd er in Intel chat geroepen dat er een carrier was getackled, 19 jumps van mijn hq. Dus ik eerste beste schip pakken (shitfit incursus) en ga als een gek ernaar toe. Net een minuutje te laat. Support van de carrier kwam vlak voor onze support, de carrier kon dus wegwarpen. Zonde :(
Zelfs daar netwerken?

quote:
woutertje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:00:
Je kunt ook als je geen creditcard hebt je bankrekening koppelen aan je paypal account en dan
een GTC aanschaffen via bijvoorbeeld shatteredcrystal. Geen idee of dat ook de reden is
dat je niet gebeld wordt (itt als je met een creditcard betaald). Je betaald dan ook iets van
9 dollar nog wat.
Voor de Belgen ligt dit buiten onze mogelijkheden. Dan komt een handige Duitser langs die 90 dagen GTC's in de VS inkoopt en voor 3 euro duurder aan de Belgen verkoopt.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

Belgen kunnen geen bankrekening aan hun paypall account koppelen?

GoT vegetable?

quote:
angel00008 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:52:
[...]

neem es ingame contact met me op wij kunnen nog wel een mooie industrial corp boost gebruiken :)

(drone region acces)
Dank je voor het aanbod. Ik denk dat we eerst zelf even gaan rondkijken in rustigere gebieden en daar onze zaakjes opbouwen.
Zelfs daar netwerken?

quote:
furby-killer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:24:
Belgen kunnen geen bankrekening aan hun paypall account koppelen?
Zo is het. Vanuit een Belgische bank kan je geen geld op een paypal account zetten.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

Dat zuigt, wat ook zuigt:
quote:
To simplify the ETC reseller program and attune our product offerings with industry standards, CCP will introduce new 60-day EVE Time Codes (ETC) and Game Time Cards (GTC) for $34.99 USD. These will replace the 30- and 90-day cards that were previously available through authorized resellers and the 50- and 100-day cards sold in the EVE Store. This will affect both online ETC's and Game Time Cards sold in the EVE Online Store. Orders may still be placed for time cards of all increments while supplies last or until the changeover to the new 60-day cards goes into effect on June 15, 2008.

Reg. datum: 20 september 2000

Erg zorgwekkend. Ik speel nu 2 week ff geen Eve meer omdat ik het beu was, maar als je dit dan leest.. Ik wil niet verplicht worden om meteen weer 2 maanden verder te moeten spelen. Ik weet ook van een hoop posts hier op tweakers dat gtc's kopen voor veel (jonge) mensen de enige mogelijkheid is om te kunnen spelen. Als je dan meteen 34 dollar moet betalen.. dat zal een hogere drempel opwerpen als je het vergelijkt met andere mmorpg's.

En dan ook weer al die botte reacties op het forum ("dan rot je toch op", "jullie europeanen moeten niet zeiken") ik heb het nu echt wel even gehad met Eve. Jammer dat er nog geen alternatief is.

Ik kan CCP niet echt ongelijk geven, al moeten ze dan gewoon zeggen dat ze het doen vanwege zwakke dollar. Of koppel het gewoon aan de euro. Tot de 15de kan je nog gewoon 90 dagen kopen. Mijn account verloopt over een maand, dus ik koop gewoon twee 90 dagen kaarten, en ik heb voor een half jaar geen problemen.

Erg jammer dat CCP de GTC's duurder gaat maken.. Ik ken genoeg mensen die hierdoor een account moeten droppen omdat het anders te duur word.

CCP zal wel zien dat dit uiteindelijk duurder uitpakt voor hun, en hopelijk komen ze er op terug ( het liefst voor het kwaad is geschied... ).

Gelukkig zijn mijn accounts voor het komende jaar al opgewaardeerd :>

When in doubt, Ctrl-Q

Zou mij verbazen als ze het terug veranderen, misschien wel weer meerdere lengtes voor GTC.

Ik vind het nogal vreemd als je meerdere accounts hebt, en als het dan een paar euro duurder wordt je het ineens niet meer kan betalen.

Moet zelf eens nieuwe methode vinden om te peew peewen. Deed het altijd door in systeempje in belt te wachten op pirates, werkte prima. Maar nu ken ik de meeste locals wel, en zij mij ook. Dus vallen ze me niet meer aan.
Heb nu vexor nadat myrmpje dood was gegaan door brutix die zijn blasters aan overloaden was (was erg close). Enige wat ik laatste dagen aan pvp heb gevonden was vandaag een sensor boosted dominix die bovenop mijn vexor warpte. Das nooit leuk. Dan maar wegwarpen, maar hij had lock voor ik warpte. Dan plan B, drones uit en mijn drones zijn laten aanvallen, en ondertussen weg mwd'en.
Laten we het erop houden dat hij een intressante fitting gehad moest hebben. Hij gebruikte infiltrator drones tegen een vexor. Hij had geen neut, vuurde niet met wapens op mij en had volgens mij ook geen mwd (eeniedergeval niet gebruikt). De plezierigste verassing was echter dat ie ook geen web had. Binnen de korste keren was ik buiten warpjam range, en heb ik ook nog rustig kunnen wachten tot mijn drones terug waren voor ik er vandoor ging.

furby-killer wijzigde dit bericht 22-05-2008 22:57 (69%)

Zelfs daar netwerken?

90 dagen GTC geregeld en met mijn Caracal in lvl 3 missies aan het doen. Ik let erop dat ik afstand kan houden en van ongeveer 80km afstand heavy missiles op cruisers kan spammen. Daarna met kan ik de frigs met assault launchers aanpakken. De eerste missie dat ik kreeg was extravaganza, "euhm, nee bedankt" tegen de agent gezegd en de agent zei "Die missie kan toch niet slecht zijn?". Bepaalde missies hebben 3 hardeners nodig en een shuttle gebruiken om bookmarks te plaatsen is ook handig. Enkele dagen skills trainen om een MWD te fitten, daarmee heb ik meer bewegingsvrijheid in niet-deadspace missies en over een week kan ik aan de drake beginnen.

quote:
furby-killer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:30:
Zou mij verbazen als ze het terug veranderen, misschien wel weer meerdere lengtes voor GTC.

Ik vind het nogal vreemd als je meerdere accounts hebt, en als het dan een paar euro duurder wordt je het ineens niet meer kan betalen.
Ongeveer 50% verhoging als je de 90-dagen naast de 60-dagen zet vind ik niet echt een paar euro eerlijk gezegd.... Maar ik kan het me verder wel voorstellen waarom ze het doen. Alleen stom dat ze de 30 + 90 dgn codes eruit knikkeren.

Ik zou een Drake gebruiken voor die level 3 missies hoor rapture. met een caracal gaat dat veel te sloom.

Zelfs daar netwerken?

Moet eerst aan de ISK en skills geraken, het is het begin van mijn 3de week. Dus nog eventjes voorzichtig grinden met lvl3 missies. The Score (Guristas) afgehandeld, gelukkig waren de ratten braaf en wachten rustig totdat ik hen aggro.

Aan de prijsverhoging te zien, zou ik nog snel een 2de GTC halen. Over een half jaar kan ik wel met ISK betalen?

rapture wijzigde dit bericht 25-05-2008 20:17 (27%)

Hoe zijn jou missile skills Rapture? Ik raak niet aan 80km met heavies met mijn huidige skills.. Welke heb je tot IV / V ?

Reg. datum: 17 november 2000

quote:
D3ton8oR schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:58:
Hoe zijn jou missile skills Rapture? Ik raak niet aan 80km met heavies met mijn huidige skills.. Welke heb je tot IV / V ?
caracal he.. 10% bonus flight time per cruiser lvl ;)

missile bombardment/projection allebei op 3, caldari cruiser op 3 en je zit al aan de 83km range

3CLipZ wijzigde dit bericht 25-05-2008 21:00 (14%)

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

Zelfs daar netwerken?

Caracal bonus voor cruiser lvl 2 is +20% op missile velocity, missile bombardement op 5 (+50% flight time), missile projection op 3 (+30% missile velocity). Mijn missiles zijn dus 50% sneller en blijven 50% langer doorvliegen. Het bereik is 3750*1.5 * 10*1.5 = 84375 m, maar ik kan nog niet verder dan 80 km targetten. Als ik long range targeting van 2 naar 3 train icm een sensor booster, dan kan ik net zover targetten als schieten.

Doe je je wrecks ook salvagen? Krijg je veel geld voor :) Wat vooral in het begin erg handig is ;)

@ 3clipz & rapture: thx ^^ weet ik weer waar ik kan aan werken komende dagen :p

Salvaging is idd erg handig! Alleen niet zo handig in hetzelfde schip als waarin je missies doet.. Heb er een Destroyer voor die het veel beter (en véél sneller) doet: 4x salvager I, 4x tractor beam, AB/MWD afhankelijk van locatie, cap rechargers & expanded cargohold II .. Kan ik momenteel missies mee looten en salvagen en heb meestal nog een pak cargo over (kan in totaal een 550m³ aan denk ik).. Zal naarmate de missies vorderen (vooral bij L4 vrees ik) wel wat problemen geven met tijden vermoed ik.. Shipwrecks verdwijnen na 2 uur als ik me niet vergis, dus dat kan wel ff krap worden.. Misschien tegen die tijd eens een alt aanschaffen die ik dan gewoon de boel laat opruimen, of hoe doen jullie het?

quote:
D3ton8oR schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:42:
@ 3clipz & rapture: thx ^^ weet ik weer waar ik kan aan werken komende dagen :p

Salvaging is idd erg handig! Alleen niet zo handig in hetzelfde schip als waarin je missies doet.. Heb er een Destroyer voor die het veel beter (en véél sneller) doet: 4x salvager I, 4x tractor beam, AB/MWD afhankelijk van locatie, cap rechargers & expanded cargohold II .. Kan ik momenteel missies mee looten en salvagen en heb meestal nog een pak cargo over (kan in totaal een 550m³ aan denk ik).. Zal naarmate de missies vorderen (vooral bij L4 vrees ik) wel wat problemen geven met tijden vermoed ik.. Shipwrecks verdwijnen na 2 uur als ik me niet vergis, dus dat kan wel ff krap worden.. Misschien tegen die tijd eens een alt aanschaffen die ik dan gewoon de boel laat opruimen, of hoe doen jullie het?
ik denk dat zo'n beetje iedere eve player het via een destroyer doet :)

(behalve de dictors dan :P)

voor de rest zie ik niet echt een andere ''use'' van destroyers :P

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws