Reg. datum: 24 maart 2007
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 93 94 95 96 last
Nieuw TopicBerichten: 63
Reg. datum: 15 december 2005
Reg. datum: 15 december 2005
ik speel het bijna 5jaar zonder oponthoud. Heb nu meer als 70mil sp en vlieg alles wat er in het spel te vinden is. Er zijn er nog wel meer die ik kan opnoemen. Maar ik versta wel je conclusie niet dat ik daarom verslaafd ben aan het spel? Ik game gewoon graag en verschillende mensen komen we regelmatig ook eens samen voor iets te gaan drinken. EvE is voor mij een hobby en meer is dat niet.quote:wouter veltmaat schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:28:
[...]
Zoveel zijn dat er ook weer niet hoor. En die paar die dat wel doen zijn serieus verslaafd of zo.
Je ziet heel veel mensen die na 2 of 3 jaar het wel gezien hebben en of een pauze pakken of helemaal kappen.
Edit op een reactie van zentex:
Ik heb ook andere mmorpg's geprobeerd zoals the matrix online en wow. Die eerste heb ik 2 maand volgehouden maar het sprak me totaal niet. Beetje vreemde sfeer en vooral de community kwam niet echt tot bloei. Wow heb ik ook maar een paar maand gespeeld maar dat was totaal m'n ding niet. Voor mij was dat spel totaal overhyped en ik heb geprobeerd die hype te volgen. Daarom dat ik Age of Conan links laat liggen. Ik amuseer me in EvE dus waarom naar iets anders zoeken.
Edit2: Samhain. (mijn nieuwe corp) loopt als een trein. Sommigen hier zeiden dat een 5-man corp niets of weinig in 0.0 konden doen. Hebben dan toch een stekkie gevonden in de great wildlands en ondertussen al uitgegroeid tot 15man (8real players) en dat met een skillpoint requirement van min 7mil sp.
horad wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:48 (35%)
Reg. datum: 05 april 2004
ben het ook met jou eens wow en matrix enz zijn gewoon nie tmijn ding en ook de communitie is zoveel anders..quote:horad schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:41:
[...]
ik speel het bijna 5jaar zonder oponthoud. Heb nu meer als 70mil sp en vlieg alles wat er in het spel te vinden is. Er zijn er nog wel meer die ik kan opnoemen. Maar ik versta wel je conclusie niet dat ik daarom verslaafd ben aan het spel? Ik game gewoon graag en verschillende mensen komen we regelmatig ook eens samen voor iets te gaan drinken. EvE is voor mij een hobby en meer is dat niet.
Edit op een reactie van zentex:
Ik heb ook andere mmorpg's geprobeerd zoals the matrix online en wow. Die eerste heb ik 2 maand volgehouden maar het sprak me totaal niet. Beetje vreemde sfeer en vooral de community kwam niet echt tot bloei. Wow heb ik ook maar een paar maand gespeeld maar dat was totaal m'n ding niet. Voor mij was dat spel totaal overhyped en ik heb geprobeerd die hype te volgen. Daarom dat ik Age of Conan links laat liggen. Ik amuseer me in EvE dus waarom naar iets anders zoeken.
Edit2: Samhain. (mijn nieuwe corp) loopt als een trein. Sommigen hier zeiden dat een 5-man corp niets of weinig in 0.0 konden doen. Hebben dan toch een stekkie gevonden in de great wildlands en ondertussen al uitgegroeid tot 15man (8real players) en dat met een skillpoint requirement van min 7mil sp.
zo heb ik ook vaak dat ik gewoon uren alleen maar op vent zit en een beetje slap aan het ouwehoeren ben terwijl ik casual aan het ratten ben in local..
tja een 5 man corp in 0,0 kan altijd wel lukken het ligt er maar aan hoe druk het in je space is zit je tussen rk/goon in tja dan kan ik we begrijpen dat het niet lekker gaat
zit je ergens in een deadend systeem in 0,0 waar niemand ooit komt en je geen sov claimd is de kans klein dat je gespot en getarget word.
maar 70 mill sp dat is wel netjes ik heb er nog steeds spijt van dat ik toeni k een beta invite had gekregen de maandelijkse kosten me tegenhielden
eve-online
Fountain was leuk maar door mismanagement en zakkenvullers is het nu PL die aan het langste eind trekt, Bruce is aan het evacueren (ook al is het nog niet officieel aangekondigt) sommige corps willen blue met PL and dan als hondjes door het leven anderen hebben ervoor gekozen zelf weg te gaan en te overdenken wat ze nu in Eve willen doen, ikzelf ben Axe gejoined ben benieuwd hoeveel pvp er van het weekend bijkomt 
hehe leuk om te weten mijn oude corp (leap) gaat nu net in bruce 0,0 space zitten en ''krijgen'' miss een paar systems van ze.quote:Maranno schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:03:
Fountain was leuk maar door mismanagement en zakkenvullers is het nu PL die aan het langste eind trekt, Bruce is aan het evacueren (ook al is het nog niet officieel aangekondigt) sommige corps willen blue met PL and dan als hondjes door het leven anderen hebben ervoor gekozen zelf weg te gaan en te overdenken wat ze nu in Eve willen doen, ikzelf ben Axe gejoined ben benieuwd hoeveel pvp er van het weekend bijkomt
maar als ik dit zo lees gaat bruce zich dus terugtrekken ?
overgens zijn op het moment van spreken meerdere corpsen zich aan het mergen in 1 om daarna bij onze alliance te joinen en dus de sprong over de ''high sec'' plas gaan doen.
ben benieuwd is toch wel een boost van +- 150 spelers meen ik (arche ?)
de laatste tijd zijn er echt wat grote powerswitches aan het gebeuren lijkt wel..
eve-online
Die oude Corp van jou is ondedeel van Ursa?
momenteel zijn er 2 opties
1. Pandemic Legion hondjes worden
2. Terugtrekken
Iedere corp in Bruce is bezig om alle industry en high value dingen uit Fountain te krijgen, als je oude corp erheengaat zou ik als ik hun was alleen pvp spul meenemen, pvp is er zat.
2. Terugtrekken
Iedere corp in Bruce is bezig om alle industry en high value dingen uit Fountain te krijgen, als je oude corp erheengaat zou ik als ik hun was alleen pvp spul meenemen, pvp is er zat.
Nou terugtrekken is nog iets te voorbarig. De alliance wordt wel kleiner, maar de constante attacks van PL enerzijds en BoB anderzijds hebben tot een onverwachts effect geleid: Wil je PvP dan zit je nu goed in fountain
) Hiermee bedoel ik dat er een redelijke groep Bruces is die nu ontzettend veel lol beleven aan de dagelijkse potje pvp, veelal in t1 frigs. Tuurlijk, Fountain verliezen we, maar ik merk dat het wellicht langer gaat duren dan onze oponenten verwacht hadden 
wat ik zei alleen pvp spul laat iedereen in Fountain 
geloof het wel tzijn +- 150 members verdeelt over 3/4 corps.quote:Maranno schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:10:
2. Terugtrekken
ze weten alleen echt niet waar ze aan beginnen op het moment hoor ik ze alleen maar ''we moeten de hulks er nog heenkrijgen'' en dat het super ratten is.. ben bang dat ze niet beseffen dat het daar straks echt een all out batlle gaat worden..
veel industrial corps zoeken nu idd een nieuw 0,0 thuis in de drone regions lijkt wel krijgen veel aps binnen nu.
eve-online
PL doen niet aan empire building, die willen alleen bepaalde moons in Fountain. Ze slopen BRUCE voor de lol en omdat BRUCE hun moons gingen siegen.quote:Maranno schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:10:
2. Terugtrekken
Sowieso is het Pet concept een beetje verouderd. Een region verhuren schuift amper iets vergeleken met de enorme inkomsten die je uit highend moon mining haalt.
Verder is het vrij duidelijk dat BoB, mochten ze het willen, binnen in een week Fountain kunnen reclaimen.
Great minds think in parallel gutters.
Die eerste zin klopt: PL heeft high Q moons nodig, maar ze slopen BRUCE echt niet omdat wij hun moons pakten. Bruce PL pets? Gaat niet gebeuren, Bruce zal Fountain wel verlaten, ben benieuwd hoe de alliance verder gaat en waar evt naartoe. BoB wil Fountain niet helemaal, kunnen ze logistiek niet aan.
Ik zei ook niet dat BRUCE echt moons had gepakt, ze probeerden het alleen en verloren capitals elke keer dat ze het deden. PL wou eigenlijk het conflict niet laten escaleren maar BRUCE dacht dat ze sterk genoeg waren om alle moons te claimen. Dit kan je allemaal nalezen op BRUCE's director forums, die gehacked zijn door de notoire Kugutsumen.quote:The_Cook schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:28:
Die eerste zin klopt: PL heeft high Q moons nodig, maar ze slopen BRUCE echt niet omdat wij hun moons pakten. Bruce PL pets? Gaat niet gebeuren, Bruce zal Fountain wel verlaten, ben benieuwd hoe de alliance verder gaat en waar evt naartoe. BoB wil Fountain niet helemaal, kunnen ze logistiek niet aan.
Fountain is best goede 0.0 space en het connect met Delve, ik zie niet in waarom BoB het niet zou willen hebben. Op een gegeven moment hadden ze het merendeel van het zuiden en Fountain ook nog erbij. En dat was ook nog voordat er jump bridges waren. Dus logistics zijn echt niet zo'n punt.
Great minds think in parallel gutters.
Fountain heeft een heel gedeelte met NPC stations waardoor het heel lastig is om het gebied goed onder controle te houden. Ikzelf vlieg er iedere paar maanden wel even een paar dagen rond voor de lol omdat ik toch nog verschillende schepen heb daar en ik ben niet de enige. Het is gewoon een leuke regio maar het kost wel wat meer moeite om het veilig te houden door o.a. de NOC stations.quote:Count schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:12:
[...]
Fountain is best goede 0.0 space en het connect met Delve, ik zie niet in waarom BoB het niet zou willen hebben. Op een gegeven moment hadden ze het merendeel van het zuiden en Fountain ook nog erbij. En dat was ook nog voordat er jump bridges waren. Dus logistics zijn echt niet zo'n punt.
Reg. datum: 12 juni 2003
Je vergeet het feit dat Goonswarm grotendeels bestaat uit de grootste kloothommels die je op internet zal vinden....quote:rapture schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:21:
[...]
Goonswarm lijkt er vrij hard het GoT-imperialisme, vanuit een forum worden er grote aantal spelers in het spel geduwd. Je hebt een bepaalde sfeer, dat ze op het forum gewend zijn. De GoT-tag associeerden we met "GoT fanatisme" (zie ook DPC-sfeer, koetjes, stats, grafieken, de rest overpoweren, typische humor,...), van dat fanatisme hebben ze bij de goons ook geen tekort. De opleidingsmogelijkheden (interne cursussen en dergelijke) van de goons spreken mij ook aan, maar hoe geavanceerd is het? Uiteraard is het interessant om de beste kennis in huis te hebben zodat de spelers ook sterker kunnen worden.
Nou nou nou. Waar is deze totaal nutteloze post nou voor nodig??quote:Naluh! schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:07:
[...]
Je vergeet het feit dat Goonswarm grotendeels bestaat uit de grootste kloothommels die je op internet zal vinden....
Voornamelijk om duidelijk te maken hoe Goonswarm in elkaar steekt.quote:Rudios schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:37:
[...]
Nou nou nou. Waar is deze totaal nutteloze post nou voor nodig??
Die hondsberoerde reputatie van ze komt echt niet alleen door het feit dat ze "groot" zijn.
Mwa, goonswarm komt vannuit something awefull. Het zou pas rampzalig worden als 4chan zich zou organiseren. Dus ik zou het eerder de een na grootste kloothommels noemen 
Verder ben ik inderdaad wel benieuwd hoe Ursa zich gaat houden.
Verder ben ik inderdaad wel benieuwd hoe Ursa zich gaat houden.
Stemming gaat nogal heen en weer op dit moment, tussen blijven op PL's voorwaarden en terugtrekken, we zullen zien.quote:The_Cook schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:28:
Die posts is de helft van verdraait en uit verband getrokken, er is 1 pos bust geweest waarbij bruce 3 dreads en 2 carriers is kwijtgeraakt alle andere caps kwam van pilots die vonden dat ze wel kondan gaan ratten met hun caps.quote:Count schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:12:
[...]Ik zei ook niet dat BRUCE echt moons had gepakt, ze probeerden het alleen en verloren capitals elke keer dat ze het deden. PL wou eigenlijk het conflict niet laten escaleren maar BRUCE dacht dat ze sterk genoeg waren om alle moons te claimen. Dit kan je allemaal nalezen op BRUCE's director forums, die gehacked zijn door de notoire Kugutsumen.
De Dyspro moon die PL als eerste aanviel had een Mostly Harmless POS erop en aangezien MH blue is gingen ze er wat aan doen, wat dus resulteerde in de loss van de caps, daarna verliet FOOM de alliance met daarbij +/-90% van al het administratief personeel, de helft van de FC's en 50+ caps, al het gedoe daarom heen heeft ertoe bijgedragen aan wat er nu gebeurd. Kugutsumen neemt halve waarheden en plakt ze aan elkaar tot een mooi verhaaltje en leukt het dan op, COAD/GBBS is alleen maar smack kan je niet echt van op aan.
Niet slecht, we beslaan 2,3% van de subscriber base in eve maar bezitten nu wel 33% van de zetels in de CSM 
Reg. datum: 31 mei 2005
Reg. datum: 31 mei 2005
Inderdaad had ik ook gezien.
En niet geheel verrassend (imo) heeft jade constantine CSM verkiezingen gewonnen.
En niet geheel verrassend (imo) heeft jade constantine CSM verkiezingen gewonnen.
Reg. datum: 30 juli 2007
Reg. datum: 30 juli 2007
Hoi, vandaag loopt mijn trial af, en ik wil het verlengen ... wat is de goedkoopste manier? wil graag met dollars betalen (niet met isk
)
Met mijn American Express creditcard betaal ik op een of andere manier in dollars (9,22 Euro per maand
)
And to think they once said that computers would take away jobs.
Je kunt ook als je geen creditcard hebt je bankrekening koppelen aan je paypal account en dan
een GTC aanschaffen via bijvoorbeeld shatteredcrystal. Geen idee of dat ook de reden is
dat je niet gebeld wordt (itt als je met een creditcard betaald). Je betaald dan ook iets van
9 dollar nog wat.
een GTC aanschaffen via bijvoorbeeld shatteredcrystal. Geen idee of dat ook de reden is
dat je niet gebeld wordt (itt als je met een creditcard betaald). Je betaald dan ook iets van
9 dollar nog wat.
AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB
Reg. datum: 11 september 2007
Reg. datum: 11 september 2007
Van een amerikaanse site time codes bestellen. Dollarkoers = win!
Ik heb ooit besteld van http://www.gamecards.eu/games/good/18
Maar ik zoek altijd even wat de goedkoopste is.
Hier is een lijst:
https://secure.eve-online.com/etc.aspx
Ik heb ooit besteld van http://www.gamecards.eu/games/good/18
Maar ik zoek altijd even wat de goedkoopste is.
Hier is een lijst:
https://secure.eve-online.com/etc.aspx
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.
Ik heb heel goede ervaringen met https://shop.battleclinic.com/
-- == Alta Alatis Patent == --
Pagina: 1 2 3 4 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.