Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 93 94 95 96 last
Nieuw TopicReg. datum: 29 november 2001
Reg. datum: 05 april 2004
neem es ingame contact met me op wij kunnen nog wel een mooie industrial corp boost gebruikenquote:L3TUC3 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:37:
Nou, dat was t dan. Mijn alliance vertrekt uit Pure Blind. Nu onze huisbaas Tri weg is en iedereen neutraal is geworden is het onmogelijk geworden om winst te draaien en veilige wegen naar Empire te verzekeren. Het merendeel van ons zijn industrielen en we hebben te weinig man om ons bestaan in de buurt erin te rammen.
Nu een rivaal heeft aangegeven ons te zullen overnemen en een paar corps van ons overgelopen zijn is het woord voor evacuatie gegeven. Het was een leuke tijd en heb een hoop geleerd maar helaas is de situatie onhoudbaar.
(drone region acces)
eve-online
Reg. datum: 15 januari 2002
News
2031
Goonswarm Titan Destroyed in Etherium Reach
reported by: ISD Amaari Yolkia | 2008.05.19 23:49:35
Etherium Reach – An Erebus titan piloted by Deadtear of GoonSwarm was destroyed in a combat operation yesterday involving three titan-class capital ships, including a Leviathan from Solar Fleet, and a Ragnarok from Legion of xxDeathxx. A number of alliances resident in the drone regions participated in taking down this massive ship, and thereby preventing it from assisting Ethereal Dawn in defending their sovereign space.
The events leading up to this loss started with a small roaming gang of Smash Alliance members travelling R-6KYM in an attempt to kill forces hostile to them. When they were unable to provoke an immediate response, an assault was made on the cynosural jammer protecting the system and a control tower deployed nearby. This initial action became the cause of much larger fights over the next five days, with each side bringing more allies and increasing the size of the engagements.
The final engagement that led to the destruction of the ship started when the three titans warped to a hostile group of battleships near a stargate in R-6KYM, and fired their Doomsday Devices. In attempting to make good their exit by warping out, a single titan was caught by hostile forces and prevented from escaping.
The ensuing battle involved alliance members from Atlas Alliance, Fang Alliance, R0ADKILL, SMASH Alliance, and Veritas Immortalis arrayed against those attempting to defend the titan; Ethereal Dawn, Intrepid Crossing, Legion of xxDEATHxx, Solar Fleet, Ka-Tet, and Goonswarm. After 15 to 20 minutes of concentrated fire, the Erebus could no longer hold up against the assault, and she went down.
Bobby Atlas, a fleet commander for Atlas Alliance had this to say: “GoonSwarm entering the conflict, for many of us it provided a new found vigour to engage the enemy, and less than a day into any serious GoonSwarm actions one of their titans was downed in the defence of Ethereal Dawn space.”
At the time of writing GoonSwam representatives declined to comment about the incident.
!
Iemand al in het beta programma van jumpgate evolution terecht gekomen toevallig?quote:wouter veltmaat schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:24:
[...]
Je kan er mee leren leven of anders moet je maar een ander spel gaan spelen ben ik bang.
Shunt wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:44 (18%)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Reg. datum: 06 oktober 2003
mja, "don't fly what you can't afford to loose" zeggen ze altijd. Als je als isk tekort hebt om de carrier + fitting te kopen wat dan als je hem verliest? Dezer dagen zie je net zoveel carriers als er 2 jaar geleden bssen waren en je ziet ze ook net zo hard neer gaan.quote:Shunt schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:33:
Gisteren de grote stap gemaakt, ik heb de gallante carrier en Capital skillbooks gekocht. Ik heb al Fighters 5 en kan alle fittings gebruiken nu heb ik alleen een budget probleempje ik kom nog ongeveer 600 mil tekekort om carrier + fitting te laten builden door corp. Verder vind ik het nogsteeds te stom voor woorden dat je voor een T1 ship skills hebt die duurder als de carrier zelf.
Maar goed, je hebt kennelijk al ca 1,5bill (1bill skills) kunnen ophoesten dus die 0,6 bill moet toch ook geen probleem zijn
oh skills zijn trouwens slechts (ja slechts 810 mil)quote:FreeMen schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:47:
[...]
mja, "don't fly what you can't afford to loose" zeggen ze altijd. Als je als isk tekort hebt om de carrier + fitting te kopen wat dan als je hem verliest? Dezer dagen zie je net zoveel carriers als er 2 jaar geleden bssen waren en je ziet ze ook net zo hard neer gaan.
Maar goed, je hebt kennelijk al ca 1,5bill (1bill skills) kunnen ophoesten dus die 0,6 bill moet toch ook geen probleem zijn
bij capitals gelt dat natuurlijk niet helemaal aangezien die dingen zo god gruwelijk duur zijn en je in medium sized scirmishes enkel een captial zou verliezen a slechte fittings b geen support.
aangezien wij een capital replacement program hebben trouwens ook met BS
Shunt wijzigde dit bericht 20-05-2008 13:16 (12%)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Laten we wel even wezen, dat niet iedereen grid kon loaden en veel mensen buiten het systeem waren. En er énorme lag was.quote:chemokar schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:57:
zomaar een leuk berichtje
News
2031
Goonswarm Titan Destroyed in Etherium Reach
reported by: ISD Amaari Yolkia | 2008.05.19 23:49:35
Etherium Reach – An Erebus titan piloted by Deadtear of GoonSwarm was destroyed in a combat operation yesterday involving three titan-class capital ships, including a Leviathan from Solar Fleet, and a Ragnarok from Legion of xxDeathxx. A number of alliances resident in the drone regions participated in taking down this massive ship, and thereby preventing it from assisting Ethereal Dawn in defending their sovereign space.
The events leading up to this loss started with a small roaming gang of Smash Alliance members travelling R-6KYM in an attempt to kill forces hostile to them. When they were unable to provoke an immediate response, an assault was made on the cynosural jammer protecting the system and a control tower deployed nearby. This initial action became the cause of much larger fights over the next five days, with each side bringing more allies and increasing the size of the engagements.
The final engagement that led to the destruction of the ship started when the three titans warped to a hostile group of battleships near a stargate in R-6KYM, and fired their Doomsday Devices. In attempting to make good their exit by warping out, a single titan was caught by hostile forces and prevented from escaping.
The ensuing battle involved alliance members from Atlas Alliance, Fang Alliance, R0ADKILL, SMASH Alliance, and Veritas Immortalis arrayed against those attempting to defend the titan; Ethereal Dawn, Intrepid Crossing, Legion of xxDEATHxx, Solar Fleet, Ka-Tet, and Goonswarm. After 15 to 20 minutes of concentrated fire, the Erebus could no longer hold up against the assault, and she went down.
Bobby Atlas, a fleet commander for Atlas Alliance had this to say: “GoonSwarm entering the conflict, for many of us it provided a new found vigour to engage the enemy, and less than a day into any serious GoonSwarm actions one of their titans was downed in the defence of Ethereal Dawn space.”
At the time of writing GoonSwam representatives declined to comment about the incident.
!
Reg. datum: 05 april 2004
kill is een kill en we hadden de titan gebumed/bubbled dus het was fair hij was gewoon te traag met uitwarpen.quote:De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:09:
[...]
Laten we wel even wezen, dat niet iedereen grid kon loaden en veel mensen buiten het systeem waren. En er énorme lag was.
all denk ik zelf dat als de 3 titans bij elkaar waren geweest dat ze het easy gered hadden maarja
eve-online
Reg. datum: 15 januari 2002
dus? geen kill? Goonswarm heeft er ook wel eens voordelen bij. Dus dan is een loss net zo acceptabel, of breek goonswarm een aanval op een titan af bij enorme lag?quote:De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:09:
[...]
Laten we wel even wezen, dat niet iedereen grid kon loaden en veel mensen buiten het systeem waren. En er énorme lag was.
De_Bastaard wijzigde dit bericht 20-05-2008 17:11 (27%)
ja en de lag was volledig 1-sides off course, en alleen jullie hadden ships buiten R-6quote:De_Bastaard schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:10:
Ik wil alleen zeggen dat het als er niet zo'n achterlijke grote lag was geweest waarschijnlijk anders had afgelopen omdat wij meer dan genoeg ships hadden om te helpen. En natuurlijk heeft goon er zelf ook wel eens geluk mee als er zo'n lag is, maar het is en blijft gewoon zeer irritant imho.
Wel mooi dat deadtear's Erebus stierf zoals hij leefde; compleet nutteloos
Over die fake killmails; vind het wel grappig dat iedereen bij smashkill daar zo zwaar aan tilt aangezien er geen bescherming is voor het adden van killmails bij ons killboard, elke aap kan er 1 adden je hoeft niet eens in de alliance te zitten. Zal denk ik dus gewoon een random CAOD-lezer zijn die een lolletje heeft. Of misschien wel een gast van smashkill zelf, who knows.
Great minds think in parallel gutters.
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
Reg. datum: 14 oktober 2005
ik denk niet dat dit zo snel zal gebeuren. Dat komt doordat alle andere alliances je beginnen aan te vallen zodra je te groot wordt. Hoe groter je bent, hoe meer aandacht je trekt, hoe meer vijanden je maakt.quote:rapture schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:52:
De enorm node overbelasting houd mij tegen om de trailaccount tot een echte account om te laten zetten. Het heeft weinig zin om in een spel te investeren, waar het leukste gedeelte praktisch niet werkt. Zeker met het GoT-imperialisme in het verleden, zoek ik en vele anderen graag de grenzen op. Als het nodig is, zelfs nog groter dan goonswarm.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Reg. datum: 24 maart 2007
Maar EVE is meer dan alleen fleetbattles. 90% is gang warfare waarbij van lag geen sprake is.
Ik zou zeggen, verleng je trial met 1 maandje. EVE heeft genoeg te bieden dat zelfs beta plaayers nog steeds spelen na 5 jaar.
Overigens kun je dat GoT imperialisme vergeten, er is bij mijn weten nog nooit een echte GoT allianctie van de grond gekomen.
Men identificeerd zich in EVE met een corp/allaince naar de sfeer die er heerst, of een gemeenschappelijk doel, niet met een tag.
Nu is het meer een plek geworden tussen RK/Smash & Goon in, omdat die zowieso al geen vriendjes zijn.
Goonswarm lijkt er vrij hard het GoT-imperialisme, vanuit een forum worden er grote aantal spelers in het spel geduwd. Je hebt een bepaalde sfeer, dat ze op het forum gewend zijn. De GoT-tag associeerden we met "GoT fanatisme" (zie ook DPC-sfeer, koetjes, stats, grafieken, de rest overpoweren, typische humor,...), van dat fanatisme hebben ze bij de goons ook geen tekort. De opleidingsmogelijkheden (interne cursussen en dergelijke) van de goons spreken mij ook aan, maar hoe geavanceerd is het? Uiteraard is het interessant om de beste kennis in huis te hebben zodat de spelers ook sterker kunnen worden.quote:ZenTex schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:01:
Overigens kun je dat GoT imperialisme vergeten, er is bij mijn weten nog nooit een echte GoT allianctie van de grond gekomen.
Men identificeerd zich in EVE met een corp/allaince naar de sfeer die er heerst, of een gemeenschappelijk doel, niet met een tag.
Is er een andere corp dan de goons met GoT-imperialisme achtige toestanden?
Paypal en België is ook niet bepaald compatibel. 30 dagen kost in België 18,90 euro. Op de Duitse eBay kost het 29 euro voor 90 dagen.
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
Reg. datum: 24 maart 2007
Goons staan voor de boel voor de rest verzieken. BoB is meer GoT, behoorlijk serieus.
Voor imperialisme: FVCKAS. AKA, smashkill + friends. maar wij nemen het weer niet serieus.
@ bastaard: waarom dat geknok in R6? omdat we jullie support aan onze enemies FF zat waren.
meer niet. hmm, ja, wel meer. we zoeken een leuke knokpartij. Afgande ons forum zijn we gelukkiger dan ooit tevoren met al die fleetbattles, en 4 mom+titankill.
en ja, Delve is zo'n beetje de rijskte regio van EVE. Pure blind is ook superrijk. De minst rijke regio is.... Jawel, geminate. RK/smash territorium.
Is een verrassing die de NAPtrain niet leuk gaat vinden...quote:Shunt schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:27:
[...]
oh jah wie gaat er nu weer de oversteek maken van de drone space met te veel geld en capitals om te verliezen ?
Reg. datum: 24 december 2003
Reg. datum: 23 oktober 2000
Zoveel zijn dat er ook weer niet hoor. En die paar die dat wel doen zijn serieus verslaafd of zo.quote:ZenTex schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:01:
Ik zou zeggen, verleng je trial met 1 maandje. EVE heeft genoeg te bieden dat zelfs beta plaayers nog steeds spelen na 5 jaar.
Je ziet heel veel mensen die na 2 of 3 jaar het wel gezien hebben en of een pauze pakken of helemaal kappen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.