Ik had hetzelfde met mijn titan toen ik hem op moest halen
BoB wist waarneer hij klaar zou zijn dus ze hadden een gang van 60 in system (incl Molle ze alt)
Ik had gelukkig me char al in MC holding corp zodat ik de titan kon boarden vanuit de array dus niet launchen.
Maar wat bleek nou ... Bij sov 4 kan je nog wel de Guns op de POSes incap schieten, maar BoB wist niet welke pos het was waar de titan klaar was (meerdere cap arrays in L5D), dus we zaten met ze allen bij een andere POS, BoB dacht dat waarschijnlijk dat het de juiste pos zou zijn, maar dat was niet zo
Ik login met de alt spring snel in de titan maar, .. ik werd alsnog gebumbed door de arrays en kwam uiteindelijk met me gehele titan uit de pos Forcefield en BoB warpte hun fleet in.
Scheet zowat in me broek want hij was naartuurlijk nog niet gefit dus geen tank niets

en ook nog geen fuel om hem weg te jumpen dus moest als een gek weer terug vliegen naar de pos wat maar *net* lukte want ze probeerde me al te bumben.
uiteindelijk wel goed gekomen maar was wel ff schrikken

50bil isk schip zonder fitting en dan 60 mensen die je maar al te graag willen afmaken