quote:
angel00008 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:28:
[...]
en tja het noorden/drone regions is zeker wel leuk.. hoop alleen dat goon ons niet komt overvloeden met all hun noobs/spies etc fdz system zijn all meerdere capitals gespot dus het word deze week ook feest gok ik zo.
Tja, een 100% T2 mommy. Da's zooo fout, Met maar 1B aan tenminste faction fittings krijg je er zo 25% van de huidige hitpoints bij. Dan had die mommy het misschien overleefd totdat de backup kwam.
Enfin. Voor de Goons is niemand bang. Toen BoB ten onder dreigde te gaan hadden we het in RK wel FF benauwd, vooral met het DMC gebeuren. (Atlas en CI vielen Ka-pet aan, de pet van RA, waarop RA actief campagne begon te voeren tegfen Atlas en CI. Peoke heeft toen een thread gemaakt in COAD, blijf van ze af of Smashkill verklaart de oorlog. Peoke werd uitgelachen, maar RA heeft ze wel met rust gelaten).
Nu hebben we een versplinterd RA, Solar fleet, XiX etc, met een ontoereikende cap fleet (-3 moms), en titans die ze al een tijdje niet meer durven te gebruiken.
Een defensive war kunnen ze wel, maar offensive missen ze de firepower om Cynojammers tegen te houden. Zelf met goons erbij hebben ze niet de numerieke meerderheid waar ze zo aan gewend zijn.
Zien idd wel steeds meer goons op de killboard (als kills uiteraard). Goons staan echter niet bekend om hun cap fleet, en het is maar afwachten of alle goons meekomen. De meesten hebben het Smash incident niet eens meegemaakt.
Ik kom morgen, na 6 weken afwezigheid weer thuis. Ik kan persoonlijk niet wachten totdat de goons komen. Al zijn we nu even bezig met het afslachten van ED/IRC. (wraak).