"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 93 94 95 96 last
Nieuw TopicNope, maar opzich is pirate spelen best grappig! Laatst ook gedaan met een paar serieuze pirates, en was best geinigquote:furby-killer schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:44:
Slechte dag vdnaag, eerst in 0.0 syndicate gegaan voor de gein om wat te ratten, maar gepakt in belt. Hurricane verloren + gepodkilled doordat ik hoop lag kreeg.
Daarna met resterende isk ishkur gekocht en gefit, low sec in gegaan, en leuke 1v1 gedaan tegen pirate in thorax in belt. Als ik betere cap skills had gehad had ik gewonnen, maar ik kon mijn armor repper niet genoeg gebruiken. Hij had ECM drones die me redelijk vaak jamde, maar elke keer dat ik erdoor kwam liet ik mijn drones weer een paar vernietigen, dus al snel waren er geen ecm drones meer. Uiteindelijk had hij lichte structure damage toen ik ontplofte.
Daarna vroeg ie me of ik intresse had om corp te joinen, wat ik op zich wel heb gezien dat ik niet veel redenen heb om bij mijn huidige te blijven. Iemand ervaringen met Ministry of Destruction van southern cross alliance?
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
Reg. datum: 07 januari 2006
Tuurlijk gestemt!quote:wouter veltmaat schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:48:
En hebben jullie nog gestemd voor CSM?
Niet vergeten he, jongens en meisjes.
Met alle 6 accounts die ik tot mijn beschikking heb, heb ik op JC gestemd ( Jade Constantine ).
Die kandidaat leek mij wel slim genoeg hiervoor. Daarnaast schrijft hij leuke tekstmuren en is ook nog eens pro-nano.
Perfect werkelijk
When in doubt, Ctrl-Q
Reg. datum: 31 mei 2005
Voor de rest goede punten, dus heb ook op jade gestemd met mijn enige account.
Als jullie het over nano's hebben, dan niet over die nanofiber internal structure dingsigheidjes? (die je schip lichter, dus sneller, maken ten koste van structure points) Dat lijken me nou geen dingen waar je hele heftige discussies over kan hebben?
Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14
Reg. datum: 05 april 2004
op dit moment een vd laatste manieren van pvp wat not niet generfed is..
eve-online
http://www.eve-tribune.com/index.php?no=3_9&page=1
Hoogie2004 wijzigde dit bericht 07-05-2008 10:39 (25%)
I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!
Kon me tbh niet voorstellen dat daar zoveel ophef over bestaat; alles opofferen voor snelheid = weinig andere dingen om te doen. Maar goed, ik ben uberhaupt niets sterkers tegengekomen dan npc destroyers, dus what do I know
Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14
Reg. datum: 31 mei 2005
En ze kunnen weinig tank fitten, maar aangezien je ze toch niet raakt met dat niet echt veel uit. Grootste probleem voor hun is waarschijnlijk heavy neutralizers, maar als je ze op 20km vanuit je battleship neut en ze hun mwd niet kunnen gebruiken, zijn ze waarschijnlijk toch nog uit warpjam range voordat jouw battleship eindelijk wat snelheid heeft gekregen met mwd.
Reg. datum: 05 april 2004
nano's zijn over het algemeen gerigged (duur) en t2 of dure named mods (nog meer isk)quote:D3ton8oR schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:26:
Klinkt behoorlijk duur eigenlijkOf valt dat nog mee ?
dus ja als je er eentje neerhaalt is er een grote kans dat je met 3 bs losses en 1 nano kill nog even speelt..
maar nogmaals nano schepen doen aan get in shoot... RUUUUN!!!! en dat over en over en over
eve-online
Reg. datum: 24 december 2001
dit kan idd nog sneller, want heb nog niet alle skills @ lvl 5 hiervoor en ook niet het beste fittings hiervoor
PsychoHellDude wijzigde dit bericht 07-05-2008 12:15 (45%)
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Reg. datum: 02 april 2008
De meeste HACs doen toch wel 350-400 dps, toch wel vergelijkbaar met een sniper battleship.quote:furby-killer schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:12:
Het nadeel is dat ze over algemeen niet heel veel dps doen, al was het maar omdat ze op redelijk afstand moeten blijven en dus geen hele close range weapons kunnen gebruiken.
En ze kunnen weinig tank fitten, maar aangezien je ze toch niet raakt met dat niet echt veel uit. Grootste probleem voor hun is waarschijnlijk heavy neutralizers, maar als je ze op 20km vanuit je battleship neut en ze hun mwd niet kunnen gebruiken, zijn ze waarschijnlijk toch nog uit warpjam range voordat jouw battleship eindelijk wat snelheid heeft gekregen met mwd.
Het artikel is niet heel slecht maar het kan samengevat worden als "speel bait en hoop dat de nano gang dom is". Ik vind Battlecruisers overigens veel beter om nano schepen mee af te slachten, Hurricanes en Drakes met name. Ze zijn sneller en hun guns/missiles raken cruiser schepen een stuk beter.
Die webbing/neut drones moet je je niet teveel van voorstellen, drones leven niet lang tegen Vagabonds. Neuts zijn op zichzelf sowieso niet echt heel erg geweldig, een nanoschip kan gemakkelijk uit range komen zelfs zonder Microwarpdrive. En een aantal hebben vaak ook cap injectors (Ishtar bijv).
Ik gebruik zelf veel genanode schepen maar heb ook in defensegangs nanoschepen wel gesloopt en naar mijn mening is de sleutel altijd de tackle en ECM om je tacklers te beschermen. HACs hebben bar slechte sensor strength dus zelfs een newbie met een blackbird kan dit al doen.
Great minds think in parallel gutters.
Reg. datum: 24 maart 2007
Nou, geloof maar van wel. Neem de vaga. Met m'n char poep ik er met standaarf fittings al +5000 m/s sec uit en 500+ DPS. Da's met een vanilla T2 MWD + fittings en T2 standaaard ammo in T2 425's. Met barrage komt de DPS niet onder de 500 uit en heb dan een range van 25 Km ofzo. Da's dus buiten web en buiten neut-range.
(vergelijk met simular skills maar MET weapon upgrades heeft een cruise raven net aan 600 DPS ofzo)
Hac resists + L shield extender + speed tank. moet je nog 's kijken wat er van die DPS tegen je overblijft. Amper wat.
En dit is allemaal unrigged. Heb je nog de keuze tussen polycarbs (voor de rijken) en shield rigs. Moet je 's zien wat je shieldbuffer is!
Heb 's een doublewebbed Vaga onder vuur genomen in m'n Gank fitted cane. (double T2 220's). Nou, ik zag z'n schild amper gaan. En zelfs uit een dblweb kunnen ze makkelijk vrijkomen met overheaten.
Overigens zijn Drakes het laatscte schip waar canes bang van zijn. (>3km/s en heavies doen 0 damage)
Vaga's hebben 1 nadeel. Hun eigen turrets tracken niet goed genoeg, en ze kunnen dus niet permaMWDen en (goed) raken tegelijk
Ja, hacs en met name de Vaga zijn de laatst overgebleven pwnmobiles in EVE (met Titan natuurlijk).
En ik kan het weten, heb toch een jaar naast TRI gewoond.
Reg. datum: 10 februari 2006
want ik weet nog niet veel van het spel.. heb alleen wel gehoord dat PVP echt fantastisch is.
Chubb Chubbs ^^
Lees op battleclinics.com de new player guide en daarnaast kun je de new player section op eve-o doorstruinen. Daar kun je denk ik al een hoop informatie uithalen.quote:Chubz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:13:
Ik ben net begonnen met spelen voor het eerst, speel nou ongeveer 4 dagen en heb een thorax alleen de skills ervoor niet, vanavond kan ik er pas in vliegen. maar hebben jullie nog tips ofzo dat me kan helpen?
want ik weet nog niet veel van het spel.. heb alleen wel gehoord dat PVP echt fantastisch is.
Daarnaast vind ik de starter corps een goeie informatie bron. Er zijn genoeg mensen die wel antwoord op je vragen wilt geven.
May you live in interesting times!
Reg. datum: 10 februari 2006
battleclinics.com werkt niet?quote:Tular schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:18:
[...]
Lees op battleclinics.com de new player guide en daarnaast kun je de new player section op eve-o doorstruinen. Daar kun je denk ik al een hoop informatie uithalen.
Daarnaast vind ik de starter corps een goeie informatie bron. Er zijn genoeg mensen die wel antwoord op je vragen wilt geven.
Chubb Chubbs ^^
Ben ik het niet echt mee eens, er zijn echt voldoende counters voor vagabonds en nanoships in het algemeen.quote:ZenTex schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:10:
Ja, hacs en met name de Vaga zijn de laatst overgebleven pwnmobiles in EVE (met Titan natuurlijk).
En ik kan het weten, heb toch een jaar naast TRI gewoond.
Count wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:32 (55%)
Great minds think in parallel gutters.
ah, het is zonder s. www.battleclinic.com dus.quote:
May you live in interesting times!
Lees dit is voor een beginnende speler zeker de moeite waard:quote:Chubz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:13:
Maar hebben jullie nog tips ofzo dat me kan helpen?
http://hammer-eve.blogspot.com/
en verder een afgezaagde oude:
Dont fly what you cannot afford to loose.
Het feit dat je in een nieuw schip kan stappen is gewoonlijk slechts het halve werk, er komen vaak nog een heleboel support skills bij kijken die nodig zijn om het schip daadwerkelijk goed te kunnen vliegen.quote:Chubz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:13:
Ik ben net begonnen met spelen voor het eerst, speel nou ongeveer 4 dagen en heb een thorax alleen de skills ervoor niet, vanavond kan ik er pas in vliegen. maar hebben jullie nog tips ofzo dat me kan helpen?
Gebruik de recentste EVEMon en zoek de thorax op in de ship browser, klik dan op de "Battleclinic loadouts" link boven de thorax' attributes, sorteer de gevonden loadouts dan op rating (en let ook wat op datum), kies een loadout uit en dan kan je die bekijken en als ie je bevalt kan je de benodigde skills automatisch toevoegen aan je training plan.
[WAR] "Kromneus" (Shaman::Karak-Azgal) / "Nocturna" (DoK::Karak-Hirn) / "Avondrood" (SW::Karak-Hirn)
mja dan krijg je vaak wel t2 fittings en voor een beginnende speler in een cruiser is dat een beetje overkill. Het is dus belangrijk om te weten dat een t2 fitting ook altijd een t1 best named tegenhanger heeft die vaak ook best aardig werkt. Voor beginnende spelers is t2 iets om naar toe te werken en niet een must.quote:ambi schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:39:
[...]
Het feit dat je in een nieuw schip kan stappen is gewoonlijk slechts het halve werk, er komen vaak nog een heleboel support skills bij kijken die nodig zijn om het schip daadwerkelijk goed te kunnen vliegen.
Gebruik de recentste EVEMon en zoek de thorax op in de ship browser, klik dan op de "Battleclinic loadouts" link boven de thorax' attributes, sorteer de gevonden loadouts dan op rating (en let ook wat op datum), kies een loadout uit en dan kan je die bekijken en als ie je bevalt kan je de benodigde skills automatisch toevoegen aan je training plan.
Dat komt pas later eigenlijk als je de t1 schepen goed kan vliegen met goede skills en t2 fitting. Op dat moment is het pas zo dat het eigenlijk zo is dat met nieuwe schepen die je traint (t2) je ook in staat moet zijn om t2 fitting te gebruiken.
Als laatste wil ik nog wel even toevoegen dat op het moment dat je t2 modules kan fitten de skill training daar nog niet klaar is. Vaak loont het toch zeker wel om gerelateerde skills of de skills zelf door te trainen.
Zelf probeer ik eigenlijk alles altijd op lvl4 te krijgen (als je er natuurlijk een bonus voor krijgt
Echter als beginnende speler, in plaats van zo vlug mogelijk in een groter schip te springen (en dat niet goed te kunnen vliegen), raad ik toch ten zeerste aan om een tijdje bij de kleinere schepen te blijven terwijl je eerst de basic skills traint die de belangrijkste eigenschappen van elk schip tengoede komen (en dus een goede investering voor de toekomst zijn), zoals skills voor het verhogen van cpu, powergrid, shield/armor/hull HP, snelheid; zie hier:
http://www.kylania.com/eve/skills.php
[WAR] "Kromneus" (Shaman::Karak-Azgal) / "Nocturna" (DoK::Karak-Hirn) / "Avondrood" (SW::Karak-Hirn)
Pagina: 1 2 3 4 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.