Reg. datum: 31 augustus 2003
Freecom MusicPal Wifi Internet Radio + RSS Display
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 31 augustus 2003
Reg. datum: 06 augustus 2002
Maar nu dus wederom een vraag;
is het mogelijk 3FM erop te zetten?
Het is zo'n WM stream en ik weet dus niet of dat kan en zo ja, hoe?
maartend wijzigde dit bericht 22-12-2008 15:42 (53%)
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Elke paar seconden heb je in het audio een drop-out. Een klein vervorminkje.
Ik lees elders dat ik niet de enige ben.
En nu weer wachten op de volgende beta.
Heb je nog ergens een linkje voor die 1.54. Just in case.quote:twaeker schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:12:
Bij nader inzien toch weer teruggedraaid naar 1.54.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Hiero:quote:maartend schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:26:
[...]
Heb je nog ergens een linkje voor die 1.54. Just in case.
http://www.freecom.nl/objects/00013849.zip
O ja, mocht je de tweak hebben aangebracht voor een IR-remote, dan werkt ie niet meer na deze
downgrade.
Maar dan de mooie tip van Jan-Marten opvolgen een paar posts terug, dan werkt ie weer.
3FM werkt gewoon, even opzoeken met de musicpal-zoekfunctie (gaat via vTuner).quote:maartend schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:03:
Eind van het leidje ; pw was goed, login niet. potje, alles voor nix gedaan
Maar nu dus wederom een vraag;
is het mogelijk 3FM erop te zetten?
Het is zo'n WM stream en ik weet dus niet of dat kan en zo ja, hoe?
Ik ga trouwens nog niet upgraden naar de nieuwste versie; wat een onzin om te updaten voor alleen duitse-rss-feed bug-fixes.
Hm, zo te lezen is het niet aan te raden om deze te installeren: bron.quote:http://forum.freecompromo.com/viewtopic.php?t=9427
Release Date: 17 December 2008
BUGFIXES:
* M80 Radio support
* RadioEssen support
* spiegel.de http link is working again
* cnn rss feed fetching working again
* wep auth_alg=shared added
* wetter.spiegel.de working again
* spiegel.de rss/enclosure handling fixed
NEW FEATURES:
* stocks autorefresh support
* show stock/weather in clock
* youtube in "internet radio"
* html menu collapse support
* bridging support added
ZIP download de beta
jan-marten wijzigde dit bericht 24-12-2008 13:36 (41%)
Reden: patch info toegevoegd
Copyrights 2000-2008 © Jan Marten
Ik snap er echt nix van, heb gezocht bij nederlandse zenders in mijn Freecom, maar daar vind ik hem niet.quote:jan-marten schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:32:
[...]
3FM werkt gewoon, even opzoeken met de musicpal-zoekfunctie (gaat via vTuner).
Vtuner zegt me niet veel, ik ben op die site gaan kijken, maar dan vind ik enkel een link naar 3fm, niet iets dat ik kan invoeren.
Mag ik anders datgene hebben dat jijj invoert?
Hij heet "NOS Radio 3FM" bij mij ... staat gewoon in het normale Nederlandse lijstje er bij.quote:maartend schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:48:
[...]
Ik snap er echt nix van, heb gezocht bij nederlandse zenders in mijn Freecom, maar daar vind ik hem niet.
Vtuner zegt me niet veel, ik ben op die site gaan kijken, maar dan vind ik enkel een link naar 3fm, niet iets dat ik kan invoeren.
Mag ik anders datgene hebben dat jijj invoert?
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx
Jee, NOS dus, oke, thnxquote:Speed24 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:52:
[...]
Hij heet "NOS Radio 3FM" bij mij ... staat gewoon in het normale Nederlandse lijstje er bij.
Ik heb trouwens een raar probleem met DI.FM Trance channel. Via vTuner krijg ik de 40kb-MWV-versie aangeboden terwijl er een betere 96kb-MP3-versie aangeboden wordt (hoorbaar betere kwaliteit). Omdat de servers bij DI.FM weleens veranderen heb ik liever toch de link van vTuner erin staan. Weet iemand hoe je de 96kb-MP3-versie standaard kan krijgen? Deze wordt helaas niet via vTuner aangeboden
Hm, je kunt ook gewoon de link naar de trance.pls in de favorieten stoppen
jan-marten wijzigde dit bericht 24-12-2008 19:59 (72%)
Copyrights 2000-2008 © Jan Marten
Reg. datum: 07 december 2008
idd Youtube is extra en ineens doen mij ingevoerde las.fm sites het ook.. zelfs degene. die ik na de update er extra aan toevoegde. I
ik heb geen verstoringen het werkt eigenlijk prima.
Ik laat versie 1.57 er dus maar op staan
Reg. datum: 17 november 2008
Iemand enig idee of dit mogelijk is? Een ftp server oid op de musicpal?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Vraagje: Kan dat met de Storage Manager van je Router in combinatie met een Externe HD?quote:Boss schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:15:
Ik denk niet dat de MusicPal krachtig genoeg is om om te bouwen tot een NAS! Ik zou het eerder andersom doen: koop een NAS, en sluit de MusicPal daar op aan. Dan heb je meteen ook alle andere voordelen van een NAS erbij.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Sitecom wireless Network Storage router WL.176quote:Boss schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:11:
Geen idee, hangt van je router af. Wat voor model heb je?
Reg. datum: 04 januari 2009
Mijn pa had binnen een paar minuten het ding aan het draadloos netwerk gehangen. Toch rap voor iemand die nog nooit iets heeft gedaan met draadloos internet, dat deed ik namelijk altijd voor hem.
In elkgeval, wat mij opviel, is dat zijn musicpal al standaard een usb aansluiting heeft.
Productiedatum (voor wie het interessant vinden): 11 augustus 2008
edit: aan de doos is volgens mij niet af te zien of er wel/geen usb aansluiting op zit.
De doos geeft de achterkant nog steeds weer zonder aansluiting.
job wijzigde dit bericht 13-01-2009 16:23 (14%)
Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging
Hee, da's interessant !! (USB zelf solderen spreekt me niet zo aan).quote:job schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:52:
In elkgeval, wat mij opviel, is dat zijn musicpal al standaard een usb aansluiting heeft.
Productiedatum (voor wie het interessant vinden): 11 augustus 2008
Zeker nu hij steeds goedkoper wordt : http://paradigit.nl/info.php?art=10019733
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3
De hinderlijke klikjes zouden zijn verdwenen die in 1.57 hebben gezeten.
Changelog MusicPal Firmware 1.58 (BETA)
Release Date: 12 January 2009
Te downloaden op: http://www.freecom.de/objects/00014018.zip
BUGFIXES:
* clicking noise during audio playback removed
* clock/timezone set fixed
CHANGES:
* wep auth_alg=shared removed due to compatibility issues
* -qq on wpa_supplicant removed
* random play improved
NEW FEATURES:
* auto select favorites/upnp songs on hovering (can be activated on debug page)
* world clock: add/delete city in menu
* [Please enter symbol] at Extras --> Stocks added
Je hebt nu bij je instellingen erbij gekregen:
Automatically select Favorites after few seconds hovering
en
Automatically select Media Server songs after few seconds hovering
Ik heb de update gedaan. Meen nog wel wat klikjes te horen bij stations >128kb, maar
bij sommigen ook weer niet, twijfel...
twaeker wijzigde dit bericht 13-01-2009 18:31 (18%)
Reg. datum: 21 juli 2000
Mom's gonna fix it all soon. Mom's comin' round to put it back the way it ought to be.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last