Hoofdcategorieën
Topicacties

Freecom MusicPal Wifi Internet Radio + RSS Display

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 september 2008

Met de nieuwe Firmware 1.59D heb ik trouwens het probleem dat de Line Out aan blijft.

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Birkhoff67 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:04:
Met de nieuwe Firmware 1.59D heb ik trouwens het probleem dat de Line Out aan blijft.
Meer mensen, vandaar dat ze terugstappen, kijk maar ergens op de voorgaande paginas

Proud member of [DPC]Spinpoint
Reg. datum: 25 september 2001

Heb ook een MusicPal met de laatste firmware, ik gebruik hem eingelijk alleen via de line-out naar mijn versterker (interne speaker uit). Als ik de MusicPal op standby zet en daarna weer aanzet is de interne speaker weer geactiveerd, terwijl ik line-out standaard gebruik. Die moet ik dan weer activeren via menu Configuratie. Kan deze niet altijd line out niet altijd standaard zijn ?

Iemand daar ervaring mee ?

Windows XP - GigaByte P945-S3 - iNTEL Core 2 Duo E6600 - 4 GB RAM - Geforce 7600 256 MB

+1 Overgewaardeerd
Reg. datum: 14 september 1999

Volgens mij is dat een bugje in de firmware, ik heb het ook altijd.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

Stomme firmware bug inderdaad - gruwelijk irritant.

Reg. datum: 07 februari 2009

Halo jongens. al maanden plezier van deze radio. nu even een probleem. op de site van V-tuner set ik radio stations met de url van hun en zo luister ik met plezier griekse radio. sinds enkele dagen is een radio station over gegaan naar Flash streaming. wat dat is weet ik niet precies ,via hun site als ik klik op live luister ik op de pc zonder probleem. de Freecom kan deze echt niet spelen .wie weet een oplossing. ik zet de url te bij voor wie het wil uitzoeken.probeer even
http://www.skai.gr/player/radiolive

wist je trouwens dat je in Windows 7, nadat Windows je netwerk heeft gescand de optie "Play to > MusicPal" in je context menu (explorer) hebt als je rechtsklikt op een (groep) mp3-file(s)?

dan krijg je een player waarmee je de musicpal kan bedienen, play pause, prev., next, volume en de geselecteerde bestanden worden afgespeeld.

de MP moet wel aanstaan (maakt niet uit of de MP op dat moment iets afspeelt). het gaat soms een beetje moeizaam (soms start de MP een radiozender die in zijn favs staat) en moet je het een paar keer proberen. maar over het algemeen werkt het prima. :)

Bekijk mijn foto's.

+1 Overgewaardeerd

Kijk, dat is een interessante optie! Zou dat gewoon over uPnP gaan?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

quote:
Boss schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:22:
Kijk, dat is een interessante optie! Zou dat gewoon over uPnP gaan?
yup, je hoeft er niks voor te doen! :)

Bekijk mijn foto's.

Reg. datum: 05 maart 2009

Ben ik de enige waarbij een knop stuk is gegaan binnen een maand?
Ik vind het heel raar maar mijn navigatie knop is stuk. Het binnen werk is afgebroken.Draaien gaat dus nog wel maar de knop kan je er zo vanaf halen en ik kan keuzes niet bevestigen.
Is dit een bekende kwaal van MusicPal?

quote:
PaulAM schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:31:
Ik vind het heel raar maar mijn navigatie knop is stuk. Het binnen werk is afgebroken.Draaien gaat dus nog wel maar de knop kan je er zo vanaf halen en ik kan keuzes niet bevestigen.
Zover ik weet, is dit niet een veelgehoorde klacht. Mijn musicpal is twee jaar lang dagelijks gebruikt zonder enig probleem met de knop. Tegenwoordig gebruik ik de Harmony One om de MusiPal te bedienen.

Verdere aansluiting op laatste posts: ik gebruik v1.58, nadat 1.59D zo dramatisch bleek. (vastlopers etc)

Reg. datum: 12 januari 2006

Ik weet niet of het iemand hier al is opgevallen, maar tegenwoordig hebben ze (nu officieel) USB aan boord.
Ook zie ik iets staan over een bijgeleverde remote control... Echter kan ik op google zo snel gene plaatje van vinden (kan ook zijn omdath et al laat is...)
Linkje

verder hoop ik snel weer op een firmware update, eind van 2008 waren er veel (beta) updates, tis nu weer erg stilll zeker met al die problemen met nieuwe beta... ben benieuwd :9~

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

Ach met de Harmony gaat het ook, althans- ware het niet dat mijn Harmony het afgelopen week begeven heeft :(

Reg. datum: 22 juni 2009

yep ze worden tegenwoordig uitgeleverd met usb poort en kennelijk ook met remote control. Vorige week is daarom waarschijnlijk bij Freecom de prijs omhoog gegaan van 119 euro naar 129 euro. Ik heb 'm nog met usb poort maar zonder remote voor de lagere prijs, maar de Apple Remote werkt ook probleemloos.

Reg. datum: 30 mei 2002

Heb er zelf inderdaad ook een ontvangen met USB er al in. Wel nog even zelf een apple remote erbij gekocht, want nog geen rc in mijn pakket. Iemand al een plaatje van die nw rc gevonden? En zitten daar dezelfde mogelijkheden op als waar je met de apple rc toegang tot hebt, of nog extra's?

_XipHiaS_ wijzigde dit bericht 22-06-2009 12:29 (22%)

E7200@2.5GHz,Swiftech WC,Commando Rev.103G,2x2GB OCZ Blade,Seagate 7200.9 160GB,LITE-ON DVD LH-20A1S,Gigabyte 7600GT,Logitech VX Rev.,MS Natural Ergonomic KB 4K,Samsung SM205BW,Cooler Master Stacker

Reg. datum: 22 juni 2009

De remote control die nu bij de MusicPal wordt meegeleverd nu is binnenkort ook los te koop op freecom,nl , aldus Freecom

Reg. datum: 14 september 2008

Ik gebruik de Musicpal voornamelijk als wekkerradio, het enige probleem (buiten het Firmwaregezeik) is dat ik er dan nog mee heb is dat de knoppen nog al zwaar gaan, draaien gaat prima, maar voor indrukken heb je twee handen nodig, anders duw je de Musicpal van het nachtkastje :S

Reg. datum: 29 juni 2000

quote:
PaulAM schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:31:
Hier is de volume knop kapot, echter "pas" na een jaar. Kan wel het volume veranderen, maar uitzetten niet (met de knop)

Reg. datum: 24 november 2002

Indien ik de Freecom Network Storage Assistant gebruik lukt het mij niet om musicpall tot mijn werkgroep toe te voegen.
Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg ?

chrisvi wijzigde dit bericht 07-07-2009 13:32 (7%)

chris

Reg. datum: 24 november 2002

Op die debug pagina staat oa Play fav at start up.
Nu zet ik daar bij een vikje maar opslaan kan nergens.
Denk ik verkeert of mis ik iets

chris

Edit koning
Reg. datum: 25 februari 2002

quote:
_XipHiaS_ schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:24:
Iemand al een plaatje van die nw rc gevonden? En zitten daar dezelfde mogelijkheden op als waar je met de apple rc toegang tot hebt, of nog extra's?
Jep al gevonden: http://www.freecom.nl/ecp...asp?ID=4018&CatID=400
En dan kiezen voor 360 graden product foto. Wat die remote kan is dan weer niet goed te zien.

Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging

Reg. datum: 24 mei 2006

Heb gisteren dit geweldige apparaat gekocht, maar sinds vandaag is het geluid uit balans. Rechts is sterker dan links. Zit er ook een balans funktie op?

kielkiel wijzigde dit bericht 05-08-2009 21:58 (48%)
Reden: overbodige tekst weggehaald, niet relevant

+1 Overgewaardeerd

quote:
Ik ben hem nooit tegengekomen. Omdat het apparaat zelf maar 1 speaker heeft en alleen stereo via de uitgang kan doen denk ik niet dat ze die functie erop hebben gemaakt.

Merk je het verschil zowel via de line out als via de koptelefoon? Misschien is er een contactje los.

Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
kielkiel schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:54:
Heb gisteren dit geweldige apparaat gekocht, maar sinds vandaag is het geluid uit balans. Rechts is sterker dan links. Zit er ook een balans funktie op?
Als ik me niet vergis heb ik meer over dit 'uit balance' probleem gelezen, ik dacht op het forum van freecom zelf, dus het is geen onbekend probleem, echter is er nog geen update voor dacht ik. Het enige dat helaas niet op het apparaat zit is een digitale uitgang, misshien dat dit op een of andere manier er op te modden is, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om dat te bekijken/op te zoeken.

Verder inderdaad echt een top ding :).Zie ook al shop's die ook de versie met rc verkopen inmiddels.

_XipHiaS_ wijzigde dit bericht 06-08-2009 11:30 (34%)

E7200@2.5GHz,Swiftech WC,Commando Rev.103G,2x2GB OCZ Blade,Seagate 7200.9 160GB,LITE-ON DVD LH-20A1S,Gigabyte 7600GT,Logitech VX Rev.,MS Natural Ergonomic KB 4K,Samsung SM205BW,Cooler Master Stacker

Reg. datum: 24 mei 2006

quote:
_XipHiaS_ schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:25:
[...]

Als ik me niet vergis heb ik meer over dit 'uit balance' probleem gelezen, ik dacht op het forum van freecom zelf, dus het is geen onbekend probleem, echter is er nog geen update voor dacht ik. Het enige dat helaas niet op het apparaat zit is een digitale uitgang, misshien dat dit op een of andere manier er op te modden is, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om dat te bekijken/op te zoeken.

Verder inderdaad echt een top ding :).Zie ook al shop's die ook de versie met rc verkopen inmiddels.
Ik had gisteren de naam van het apparaat veranderd en 'ineens' was na het opnieuw opstarten van het apparaat weer 'in balans'. Ook toen ik vanochtend het apparaat aanzette was hij in balans. Heb vanochtend gebeld met Freecom en lag dat niet aan de firmware maar aan het analoge deel in het apparaat (wat dus niet geupdate kan worden) Maar ja lastig is het wel Hopelijk blijft het in mijn geval weg.

ik heb trouwens het nieuwste apparaat met RC. Geweldige extraatje

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: