Hoofdcategorieën
Topicacties

Freecom MusicPal Wifi Internet Radio + RSS Display

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
DoS porfavor
Reg. datum: 14 maart 2001

gek...?

Reg. datum: 10 oktober 2006

en zie hier :)

heb er al een tijdje aan mogen testen, en wekker instellen en favos instellen gaat toch stuk makkelijker zo.

http://img14.imageshack.us/img14/9978/30094923.jpg

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

Woei, het ding reageert nu op een remote? Dus ook op een Harmony? Dat zou echt geweldig nieuws zijn! Is dat een iPhone applicatie? Waar vind ik die?

Garyu wijzigde dit bericht 09-04-2009 12:38 (21%)

in de itunes store... :)

Reg. datum: 30 november 2001

quote:
naam van de app want in de itune store zoeken is echt een ramp :'(

:)

remotepal

Reg. datum: 05 maart 2009

Ook ik ben gevallen voor een Freecom Musicpal.
Maar bij een winkel waar ik nooit gedacht zou hebben ook maar iets te kopen.(wehkamp)
Artikelomschrijving Leveringswijze Aantal Van Prijs
Freecom MusicPal
Bestelnummer: 867-40-473 Afhalen vanaf 07-04-2009 1 129.- 98.10
Betaalwijze en factuuradres

Je hebt ervoor gekozen te betalen via acceptgiro.

Freecom MusicPal

Subtotaal 98.10
Verzendkosten 4.95

Totaal 103.05
Afprijzing 30.90
Je totale korting
(verrekend in totaalprijs) 30.9

Nou dat ging dus weer eens mis.
Maar uiteindelijk heb ik zo'n ding en ik ga er ook niet meer voor betalen dan de afgesproken 103,05 ¤.
Maar hij werkt.Ik vind het alleen vreemd dat je als je over speakers speelt de boost moet aanzetten.
Ik kom er achter dat ik nog best veeel vragen heb maar dat komt later.
Eerst mijn lastfm kanalen maar goed zien te krijgen.

I'm a Coach 4 All

quote:
PaulAM schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:07:
Ook ik ben gevallen voor een Freecom Musicpal.

......

Eerst mijn lastfm kanalen maar goed zien te krijgen.
Als jij dat nog voor elkaar krijgt...... zijn nog wel wat mensen geïntresseerd hoe.....

(is hier nu betaalde dienst geworden)
Reg. datum: 21 juli 2000

Ik las iets over lastfmproxy. Dit zou je via een usbstick aan de praat kunnen krijgen op de Musicpal.

Is mij alleen nog niet gelukt.

Mom's gonna fix it all soon. Mom's comin' round to put it back the way it ought to be.

Reg. datum: 16 juni 2006

Heeft iemand ook shit bij het updaten naar firmware 1.59d ?
Mijn Musicpal speelt niet meer goed van het NAS, stop na 1 of 2 nummers.
Interne speaker gaat soms spontaan weer aan(bij het aanzetten) terwijl ik die uit wil.
Sommige radio stations doen het niet meer. Radio BEM BEM (belgie) Kids in huis zijn nu boos op Papa.

Graag reactie?

8)7

Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
Garyu schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:36:
Woei, het ding reageert nu op een remote? Dus ook op een Harmony? Dat zou echt geweldig nieuws zijn! Is dat een iPhone applicatie? Waar vind ik die?
Volgens de Logitech site werkt een harmony inderdaad. Ook maar eens mee spelen dan :)

Reg. datum: 02 juni 2004

quote:
vuilverwerking schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:03:
Heeft iemand ook shit bij het updaten naar firmware 1.59d ?
....
Interne speaker gaat soms spontaan weer aan(bij het aanzetten) terwijl ik die uit wil.

Graag reactie?

8)7
Dat van die speaker heb ik ook na het updaten....erg irritant :(

WW

Ja heb ik ook met die speakers - gruwelijk irritant!

Hoewel de logitech site zegt dat het werkt, werkt het overigens niet - volgens mij heeft de Freecom geen IR-ledje :(.

Die speaker wordt bij ook weer ingeschakeld nadat ik gebruik heb gemaakt van een koptelefoon. Het inschakelen gebeurt dan na uitschakelen en weer inschakelen. Beetje raar.

De MusicPAL werkt wel degelijk met de logitech harmony. Zie ook mijn vorige posts in dit topic (en nee, ik ga mezelf niet nogmaals quoten).

Copyrights 2000-2008 © Jan Marten

quote:
jan-marten schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:13:
Het activeren van de remote control is tegenwoordig ook een eitje geworden; de HEX-file kan middels een simpele opdracht zo `geïnstalleerd` worden.

Update naar versie 1.54
Ga naar de debug pagina (http://musicpal/admin/cgi-bin/debug.cgi)
Activeer de Telnet server

Open een command prompt en tik in:
Telnet musicpal
Log in met root (zonder wachtwoord, Admin+password werkt ook maar dan kun je het avr niet starten)
Ga naar /etc/init.d
Tik in: ./avr start

Klaar is klara.

Mocht je nog een Logitech Harmony hebben; instellen op een Apple MacBook, negeer de pair-melding in het scherm. Je kunt nu met de navigatie knoppen de MusicPal aansturen.

*O*
Dan quote ik je wel. ;)
(Het was toch wel ver terugzoeken :P Misschien iets voor in de start post?)

I spy with my little eye
Reg. datum: 22 juni 2002

Ik heb een apple remote, die werkt ook prima met de Musicpal. Enige probleem vind ik wel dat in het menu scrollen met de linker- en rechtertoets op de AB gaat, het is logischer dat dat boven en beneden is. Maar dat is dan weer volume...

WW

Woohoo, relaxed!

Moet dit echt met een apple remote of kan dit ook met een willekeurige andere programmable remote?
(deze bijvoorbeeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4571 )
Zou het namelijk ook wel handig vinden hem op afstand te kunnen bedienen.

@Helsie, bedankt :)

@Werewolf: Ik kan op die dealextremesite niet zo snel nakijken wat dat apparaat wel/niet ondersteunt. Hij kan wel van andere ab's leren maar dan zou je dus een mac-remote moeten hebben. De Harmony heeft deze kennis al en hoef je alleen via een software tool in te stellen. Ik had de Harmony zelf voor 3 tientjes aan kunnen schaffen en gezien de reviews van die dealextreme zou ik voor de Harmony gaan.
Overigens moet je je er niet al teveel bij voorstellen. Uitschakelen kan niet eens met de ab. Ik gebruik dan toch liever de webinterface van de musicpal.

Copyrights 2000-2008 © Jan Marten

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
Garyu schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:21:
Hoewel de logitech site zegt dat het werkt, werkt het overigens niet - volgens mij heeft de Freecom geen IR-ledje :(.
Ik krijg mijn Musicpal ook niet werkend met een Apple afstandbediening, ik krijg dat telnet-gebeuren niet met succes afgerond. Zie ook mijn post een paar posts hierboven...

Weet iemand waar de verschillende opties uit de Debug pagina nog voor te gebruiken zijn?
Ik bedoel dan met name:
- Use alternative update server
(Welke?)
- Start Telnet server (ok, deze is wel duidelijk :P )
- Use indexed wakeup favorites
(Betekent dit dat bij een alarm het gedrag van het regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar het laatst gespeelde ipv naar de favorites?)
- Play favorites on startup
(Betekent dit dat het gedrag van de wekker ook bij regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar de favorites ipv naar het laatst gespeelde?)
- No 'Browse by Letter' on uPnP media servers
(Wat het doet, lijkt me helder, maar wat kan hier het voordeel van zijn?)
- Persistent connections on uPnP
(Deze vat ik niet echt...)

quote:
Helsie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:59:

- Use indexed wakeup favorites
(Betekent dit dat bij een alarm het gedrag van het regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar het laatst gespeelde ipv naar de favorites?)

- Play favorites on startup
(Betekent dit dat het gedrag van de wekker ook bij regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar de favorites ipv naar het laatst gespeelde?)
-Nee, Hij speelt dan favoriet 1 bij alarm 1 en favoriet 2 bij alarm 2 etc. tot alarm 5.

-Ja, speelt hij de favo. list af.

@jan-marten
Bedankt voor de info.
Sja, ik zit net ook even te bedenken hoe vaak ik de remote eigenlijkzal gaan gebruiken. Zie er maar vanaf.

Voor de rest:
Ik ben terug naar firmware 1.58 door de problemen met 1.59d
Voor zij die ook terug willen:
http://www.freecom.nl/objects/00014018.zip
Dit is 1.58

Reg. datum: 14 september 2008

Apple remote werkt goed met firmware 1.58, alleen als de musicpal in de buurt van de imac staat reageert die er ook op.

@Werewolf336 Als je tijdens het afspelen op de rechter knop klikt kan je de klok weer aan zetten

quote:
Birkhoff67 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:34:
@Werewolf336 Als je tijdens het afspelen op de rechter knop klikt kan je de klok weer aan zetten
d:)b Bedankt!

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: