Reg. datum: 31 augustus 2003
Freecom MusicPal Wifi Internet Radio + RSS Display
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 31 augustus 2003
Reg. datum: 07 april 2003
Heb nu een Philips met ook 1 speakertje .. als die Musicpal ook ongeveer zo klinkt vind ik 't wel best.
Oja, de verlichting, is 's nachts niet je halve kamer verlicht? (das irritant)
SuperAars wijzigde dit bericht 11-03-2009 19:46 (14%)
Ik ben voor de Terratec Noxon iRadio for iPod gegaan, stuk duurder wel mja je moet toch watquote:SuperAars schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:30:
nu Arrow Jazz FM uit de lucht is heb ik besloten zo'n internet radiootje te kopen (ik ga er vanuit dat ik Arrow Jazz kan ontvangen op de Musicpal?), wil 'm gebruiken als wekkerradio, heb nu een Philips maar ik heb een vraagje, hoe is het geluid.?. ik weet dat het niet al te best is maar is het vergelijkbaar met een willekeurige Philips wekkerradio die je bij die Kijkshop koopt ofzo
Heb nu een Philips met ook 1 speakertje .. als die Musicpal ook ongeveer zo klinkt vind ik 't wel best.
Oja, de verlichting, is 's nachts niet je halve kamer verlicht? (das irritant)
In reviews komt wel naar voren dat van de musicpal het geluid niet bijster goed is maar als je hem alleen als wekker gaat gebruiken is dat vast wel te doen
- standby(uit)
- aan
- sleep timer
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Reg. datum: 31 augustus 2003
Changelog MusicPal Firmware 1.59d (BETA)
Release Date: 17 March 2009
BUGFIXES:
* wpa key with 63 chars possible
* Weather spiegel.de Umlaut support
* startup issue fixed
* youtube is working again
CHANGES:
* upnp search charset is limited to 'normal' characters
* google finance url change + redirect support
* audio driver turns off amp if in standby
* more regional format support
NEW FEATURES:
* greek support (e.g. http://www.in.gr/RSS/feed.asp?FeedSelect=FirstPage and http://news.pathfinder.gr/rss/frontpage.xml)
* sleep timer in play context menu
* show favorites in "now playing" webinterface
http://www.freecom.nl/objects/00014149.zip
EDIT:
=====
Weer terug naar 1.58
Elke keer bij zenderwisseling een eeuw wachten is ook niet je dat.
Op naar de volgende beta
twaeker wijzigde dit bericht 19-03-2009 22:11 (9%)
Reg. datum: 10 oktober 2006
Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!
Als dat niet genoeg is kan je via de webinterface nog eigen stations toevoegen.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Reg. datum: 23 maart 2009
Ja, dat kan!. Meer info op deze pagina.quote:Markovic4 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:14:
Is het mogelijk om het intern geheugen uit te breiden door een USB stick aan te sluiten?
Al denk ik niet dat je er veel aan hebt. De MusicPal werkt gewoon het beste als je hem op een NAS (of andere uPnP server) aansluit. Of alleen de radiostations wilt beluisteren.
Boss wijzigde dit bericht 25-03-2009 13:35 (20%)
Reg. datum: 06 augustus 2002
Reg. datum: 21 december 2005
1) ik probeer een radiozender toe te voegen maar blijkbaar kan hij het niet lezen (is een zender met ACC+ als codec)
De links ervoor zijn
http://195.222.33.217:8070/listen.pls
of
http://tv.stream-music.net:9452/listen.pls
(is een bosnische zender, voor de mensen die geinteresseerd zijn)
Dit was voornamelijk de reden waarom wij hem hebben gekocht dus als iemand weet hoe je dit kan fixen, please do tell!
Ik heb ze beiden geprobeert toe te voegen via de webinterface en via vtuner, beide manieren werkten helaas niet waardoor ik dus op het volgende probleem stuitte:
2) ik kan mijn musicpal niet laten connecten met mijn pc via een router... ik begrijp niet echt hoe, de manual is nogal vaag over; windows media player kan hem wel zien, en ik heb hem op toestaan gezet en de goede mappen gedeelt, maar de musicpal kan geen server vinden. (het gaat via wireless)
Waswat wijzigde dit bericht 27-03-2009 00:38 (7%)
Op zoek gaan naar UpNP en meer van dat ongein. Heb ik ook gehad en nu mijn UpNP goed werkt gaat het wel. Maar het is dan wel afhankelijk van je router.quote:Waswat schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:48:
2) ik kan mijn musicpal niet laten connecten met mijn pc via een router... ik begrijp niet echt hoe, de manual is nogal vaag over; windows media player kan hem wel zien, en ik heb hem op toestaan gezet en de goede mappen gedeelt, maar de musicpal kan geen server vinden. (het gaat via wireless)
Reg. datum: 08 mei 2007
Je kunt het beste eerst bedraad werkend proberen te krijgen, vervolgens kun je kijken of het wireless ook werkt. Dit is afhankelijk van de router, had dit probleem eerst ook, na een nieuwe router werkt het nu perfect.quote:Waswat schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:48:
Reg. datum: 13 september 2007
Ik heb me gisteren zo'n Apple remote gekocht, maar de Musicpal reageert er totaal niet op. Nog even een nieuw batterijtje in de remote gestopt, maar ook dat mocht niet baten.
@Waswat (2): Wat bij mij meestal werkt: statisch instellen van ip, dns en gateway en eventueel dit ook instellen op de router (dat hij de musicpal altijd hetzelfde IP adres geeft). Probeer anders eerst de zaak goed in te stellen via een simpele UTP-kabel.
@daf: Versie 1.58 werkt met afstandbediening. Kijk anders even in de debug-pagina van Musicpal. Deze is ongeveer hier te vinden http://musicpal/admin/cgi-bin/debug (musicpal moet wel de hostname zijn van je musicpal).
Copyrights 2000-2008 © Jan Marten
Helpt dat?quote:jan-marten schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:13:
Het activeren van de remote control is tegenwoordig ook een eitje geworden; de HEX-file kan middels een simpele opdracht zo `geïnstalleerd` worden.
Update naar versie 1.54
Ga naar de debug pagina (http://musicpal/admin/cgi-bin/debug.cgi)
Activeer de Telnet server
Open een command prompt en tik in:
Telnet musicpal
Log in met root (zonder wachtwoord, Admin+password werkt ook maar dan kun je het avr niet starten)
Ga naar /etc/init.d
Tik in: ./avr start
Klaar is klara.
Mocht je nog een Logitech Harmony hebben; instellen op een Apple MacBook, negeer de pair-melding in het scherm. Je kunt nu met de navigatie knoppen de MusicPal aansturen.
Trouwens, nog een leuke bug: als je de musicpal standaard op je versterker hebt aangesloten via de 2 tulp aansluitingen en je doet er even tijdelijk een koptelefoon in dan is de luidspreker na 1 herstart ook actief (terwijl dat dus niet zo hoort).
jan-marten wijzigde dit bericht 02-04-2009 15:33 (13%)
Copyrights 2000-2008 © Jan Marten
Het remote.hex bestandje gedownload en in de juiste directory geplaatst en netjes volgens http://freecom.mcproductions.eu/Mac/ in de weer gegaan. Bij stap 12 krijg ik een aantal keer een time-out voordat 'ie een "last timeout" geeft en ipv een code weer te geven bij stap 13 krijg ik weer n/a...
In het kort is een NAS eigenlijk een hele kleine computer, lekker licht in gebruik en stroom, geen scherm of toetsenbord nodig, bereikbaar vanaf oa je eigen pc (en eigenlijk vanaf elke pc die op een netwerk of internet zit) en doordat hij is aangelsoten op je netwerk kun je hem vanuit je hele netwerk benaderen.quote:Markovic4 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:35:
Wederom een vraagje. Ik wil het geheugen uitbreiden om mp3-bestanden af te kunnen spelen. Aangezien ik een leek ben op dit gebied, wil ik weten of ik een externe harde schijf kan aansluiten. Ik hen namelijk geen idee wat een NAS precies is, dus vandaar deze vraag
Maar je kunt ook googlen en dan krijg je een goed antwoord.
Reg. datum: 02 juni 2004
Is het in te stellen dat ik altijd de klok in beeld houd?
Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last