Reg. datum: 23 juni 2003
Doe mij maar 720p. Dat is mooi zat op een plasma van een meter en liever 4GB dan een 8/10 GB film. Nu kan ik er 200 kwijt op mijn 1TB schijf, da's voorlopig voldoende.quote:
GoT Index » Apple Software & Diensten » [1080p] goeie player hiervoor
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Doe mij maar 720p. Dat is mooi zat op een plasma van een meter en liever 4GB dan een 8/10 GB film. Nu kan ik er 200 kwijt op mijn 1TB schijf, da's voorlopig voldoende.quote:TSMOTW schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:10:
[...]
Dus jij download een 1080p filmpje van 10 gig, kijkt het en gooit het weg. Ik zou zeggen installeer winxp met bootcamp en speel het af met mediaplayer classic. De meeste mensen die 1080p willen zien op osx zullen wel een filmverzameling hebben, met als ultieme doel een mac mini die 1080p probleemloos kan afspelen. Daar is osxbmc een geweldige oplossing voor.
Ik zou zeggen dat dat heel zonde is van m'n HDD-space. Ook ga ik niet om de haverklap rebooten om een film te kijken.quote:TSMOTW schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:10:
Ik zou zeggen installeer winxp met bootcamp en speel het af met mediaplayer classic.
De meeste films heb je na één keer wel gezien en aangezien het internet hier elke maand even veel kost (ook ik download ik een film voor de 555e keer) zie ik niet in waarom ik al die pulp zou bewaren. Ik zou anders aan een NAS mogen gaan denken, aangezien ik nu op 1,3 TiB (zonder backupsquote:[.. De rest van TSMOTW's reactie ..]
Jungian wijzigde dit bericht 25-02-2008 15:32 (7%)
Reden: Usenet <3
Last.fm | "I don't care who uses what, as long as they're not coming to me for tech support"
MBP 2.2
De topic gaat over 1080p, zie de titel.quote:davidgilmour schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:49:
[...]
Doe mij maar 720p. Dat is mooi zat op een plasma van een meter en liever 4GB dan een 8/10 GB film. Nu kan ik er 200 kwijt op mijn 1TB schijf, da's voorlopig voldoende.
Voor een film van anderhalf tot twee uur zou ik toch wel even rebooten naar xp om het zonderen haperen te zien. Je kunt ook wachten tot er ooit software voor osx uitkomt, dan hoef je niet te rebootenquote:Jungian schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:55:
[...]
Ik zou zeggen dat dat heel zonde is van m'n HDD-space. Ook ga ik niet om de haverklap rebooten om een film te kijken.
Nou ja, voor ieder wat wils. Ik zou het zonde van de tijd vinden om een 10 gig film te downloaden en het daarna weg te kieperen (10 gig duurt bij mij 2 uur om te downloaden). Met dvdprijzen rond 30 cent per stuk brand ik ze op 2, 2,5 of 3 dvd's weg. Als ik het ooit nog wil zien kan ik het altijd vinden, met usenet moet je het geluk hebben dat het de afgelopen 100 dagen is gepost.quote:[...]
De meeste films heb je na één keer wel gezien en aangezien het internet hier elke maand even veel kost (ook ik download ik een film voor de 555e keer) zie ik niet in waarom ik al die pulp zou bewaren. Ik zou anders aan een NAS mogen gaan denken, aangezien ik nu op 1,3 TiB (zonder backups) zit.
* Jungianusenet.
Ik wacht helemaal nergens op. Lees het gedeelte over die Acer even.quote:TSMOTW schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:45:
Voor een film van anderhalf tot twee uur zou ik toch wel even rebooten naar xp om het zonderen haperen te zien. Je kunt ook wachten tot er ooit software voor osx uitkomt, dan hoef je niet te rebooten(kun je nog maanden/jaren wachten, maar dan hoef je niet te rebooten!!).
120quote:Als ik het ooit nog wil zien kan ik het altijd vinden, met usenet moet je het geluk hebben dat het de afgelopen 100 dagen is gepost.
Jungian wijzigde dit bericht 25-02-2008 18:07 (6%)
Last.fm | "I don't care who uses what, as long as they're not coming to me for tech support"
Wazig.. Waarom wordt dat verkocht op een site voor mobiele software?quote:sunstream schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:33:
Zo daar is coreplayer voor osx v1.2 voor nog geen 10 eurotjes.
http://www.mobihand.com/product.asp?id=16794
wie durft?
Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!
Mac Pro (2x raptor + 1TB + 6GB + 8800GT) & 24" Eizo
Een uitermate irritant bedrijf met hun vooraankondiging voor het aankondigen van wanneer iets uit gaat komen. En dan zowel de aankondiging als de release niet op de toegezegde datum uitbrengen. En dan nog $20 voor het proggie vragen wat VLC en OSXBMC ook doen. Ik paypal liever 20 euro naar de XBMC makers dan dat ik dit proggie koop.quote:luukh schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:36:
heel dat bedrijf is wazig....
AC3?, ja dat hebben we wel af maar dat brengen we nog lang niet uit.....
corecodec voor quicktime?, ja dat hebben we al lange tijd af, maar dat gaan we nog lang niet uitbrengen...
Verschilt per usenet serverquote:
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Er is nog geen softwarematige mixing. Je moet dus een hardware matige decoder hebben voor zulke files (versterker bijvoorbeeld). Het komt er overigens wel gewoon aan.quote:Nitai schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:27:
[...]
Verschilt per usenet serverGiganews heeft bijv. 200 dagen retentie.
Overigens heb ik OSXBMC ook even geprobeerd. Hij speelt alles af, ook MKV, alleen het geluid doet het niet (hoge scherpe en irritante toon komt er dan uit). Ik begreep dat dit te maken had dat het nog geen stereo ondersteunt? Of moet ik iets instellen? (ik draai Leopard btw).
PSN: zAo82
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
quote:Nitai schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:27:
[...]
Verschilt per usenet serverGiganews heeft bijv. 200 dagen retentie.
quote:I now have the hardware in-house, and have confirmed that the problem appears to be with the ARB YUV-to-RGB conversion. If I enable software conversion (which takes a rather large hit on the CPU), things look fine. I’ll look some more later on tonight.
Ik heb dit ook met veel MKV bestanden. Leek net of me speakers verrot zouden knallen. Tering zeg, daar wordt je niet blij van als je speakers op zijn hardst staanquote:Nitai schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:27:
[...]
Overigens heb ik OSXBMC ook even geprobeerd. Hij speelt alles af, ook MKV, alleen het geluid doet het niet (hoge scherpe en irritante toon komt er dan uit).
Je zult er een receiver aan moeten hangen, zelf aan het coden moeten gaan, of wachten.quote:Executor16 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:59:
Ik heb dit ook met veel MKV bestanden. Leek net of me speakers verrot zouden knallen. Tering zeg, daar wordt je niet blij van als je speakers op zijn hardst staan
Hoe krijg ik nou normale sound? Ik heb geen zin om er een versterken aan te hangen ofzo.
Jungian wijzigde dit bericht 29-02-2008 13:11 (36%)
Wow, beter testen zoquote:Jungian schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:50:
Met versie 0.1.5 is ook downmixing van AC3 en DTS gefixed.
Audio output op analog en het werktquote:
Jungian wijzigde dit bericht 07-03-2008 12:57 (38%)
Jep hier werkt het ook nu! eindelijk!quote:Jungian schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:36:
[...]
Audio output op analog en het werktIk heb het getest met een aflevering van Jericho (AC3).
Nu alleen nog embedded ASS-subs fixen, wat extra opties met betrekking tot subs (combinaties van audiostreams en substeams op kunnen geven, zoals dat bijvoorbeeld ook kan met de Haali Media Splitter) en een correcte plaatsing van ASS-subs en we zijn op niveau bezig![]()
GoT Index » Apple Software & Diensten » [1080p] goeie player hiervoor
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos