Het 8800 GT topic - deel 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 12.855 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:56

McLambo

MTB Junky

Deathchant schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:49:
ik zeg toch als de 8800GTS 15% performance meer heeft en dan 50 euro (of minder dan 50 euro) duurder is, koop ik de GTS. prijzen van de GT liggen op 280 euro ongeveer. 280+50=330 euro, dus dat klopt wel met jouw bedrag tussen 300 en 400 euro vind je niet?

Trouwens, goede medetweaker Demon_Eyez vertelde me dat ZOTAC gewoon Sapphire is, maar dan voor nVidia.
Een 'gemiddelde' GT is op dit moment te orderen voor 210-220 euro. 280 leg je alleen neer voor de exotische merken die standaard ver overgeklokt zijn.

Ik heb er gisteren ook 1 in order genomen voor 203. Persoonlijk wilde ik alleen de ATI 3870 afwachten, omdat ik wist wat de te verwachten prijs was. De performance van de ATI kaart was alleen nog niet bekend.

Meer dan 200 euro wil ik op dit moment niet uitgeven, en de nieuwe G92 8800GTS gaat zeker meer dan dat kosten. Ik ben ook zeer benieuwd of de verwachte config van deze kaart de prijs/prestatie verhouding van de 8800GT gaat overtreffen.

[ Voor 26% gewijzigd door McLambo op 20-11-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 21:21
ManOfWar schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:56:
Wat nog mooier is aan de 8800 GT 256 MB is de prijs !

Ik heb hem op een Spaanse site gespot voor 179,95

http://www.coolmod.com/ti...info.php/products_id/4356
20 euro goedkoper voor een kaart die de helft zoveel geheugen heeft als z'n 'duurdere' broer ... tis maar wat je mooi noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Enthroned schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:35:
Zolang je niet boven de 1280x1024 speelt is de 256MB variant zeker het overwegen waard al weet ik niet wat voor impact AA en AF hebben (heb niet echt gekeken of dat op die chinese site terug te vinden is), maar ik ga toch voor de 512MB variant.

en je hoeft trouwens niet helemaal in spanje te zoeken voor zo'n kaartje
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=343127
leverbaar vanaf overmorgen als de info klopt.

edit: toch wat beter opletten volgende keer, AA en AF hebben dus nauwelijks meer of minder invloed op de fps dan de 512 MB variant, interessant kaartje dus :D
Net zoals iedereen die dit topic leest ben ik van plan een 8800GT aan te schaffen. Nu wat ik opmerkelijk vind is dat de 256MB variant niet veel onder doet van de 512MB versie. Helaas is dit de enige review die ik heb kunnen vinden en zijn er nog geen overclock prestaties bekend.

Wat denken jullie als je deze kaart in een SLI opstelling zal plaatsen dat deze veel zou onder doen van de 512MB? Ik speel immers op 1680x1050 en twee van deze kaarten kosten bij elkaar € 100 minder dan de 512MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 17:44
Master Jeff schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:47:
[...]

Net zoals iedereen die dit topic leest ben ik van plan een 8800GT aan te schaffen. Nu wat ik opmerkelijk vind is dat de 256MB variant niet veel onder doet van de 512MB versie. Helaas is dit de enige review die ik heb kunnen vinden en zijn er nog geen overclock prestaties bekend.

Wat denken jullie als je deze kaart in een SLI opstelling zal plaatsen dat deze veel zou onder doen van de 512MB? Ik speel immers op 1680x1050 en twee van deze kaarten kosten bij elkaar € 100 minder dan de 512MB.
512 MB of meer is een pré als:
  • Je op een resolutie hoger als 1280 x 1024 pixels speelt.
  • Je veel gebruik maakt van games met grote textures. (Bijvoorbeeld: Een GeForce 8800 GTS 320 MB heeft het behoorlijk moeilijk met sommige textures van World in Conflict).
Wat betreft SLi weet ik niet hoe er met geheugen wordt omgegaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na mijn "avonturen" met de 8800GT ( enkele pagina`s terug )

Heb ik nu zowaar een werkende in huis.

Het is een Asus, dat betekend dat ik er ook smartdoctor bij heb, deze heb ik er maar op gegooid om van het 29% probeem af te zijn, en ik vind dat die het heel goed doet qua stilte/themps verhouding.

Als de kaart boven de 65c komt dan gaat die wel even wat naar geluid maken maar dat is ook maar een minuut of 2 en dan zakt die weer voor een tijdje. Qua themps/geluid ben ik zeker tevreden. Ik was bang dat die lawaaig of heet zou zijn met zijn single slot. Maar ik vind het alles meevallen. Hij idle`s bij mij op 46C in een Coolermaster Stacker met 4x 120mm en 3x 80mm fans.

Doordat ik een stacker heb ging de installatie ook gemakkelijk, alle ruimte, en mijn voeding die precies 26A op de 12volt heeft (gelijk aan minumum volgens de doos) vind het ook prima allemaal.
Ik was enigsinds verontrust dat de voeding het niet aan zou kunnen.

Willen jullie nog benchies of hebben jullie dat wel weer gehad na 2 topics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgets
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 22:13
Ik ben wel benieuwd naar je overclock resultaten (3dmark 06 scores). Hier mijn resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
Jumpman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:11:
[...]

• Je veel gebruik maakt van games met grote textures. (Bijvoorbeeld: Een GeForce 8800 GTS 320 MB heeft het behoorlijk moeilijk met sommige textures van World in Conflict).
Klopt voor een enkele kaart zou ik ook gaan voor de 512MB, maar ben zeer benieuwd hoe er inderdaad met het geheugen wordt omgegaan. Zover gaat mijn kennis niet en dit zal voor mij ook de eerste SLI opstelling worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 13:56

Madrox

Oh, Pharaoh!

Met SLI verandert er niets aan het geheugengebruik; beide kaarten krijgen de dezelfde textures. Speel je dus graag op hogere resoluties plus AA en AF, zal je nog steeds de 512MB kaart nodig hebben.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
Is het dan mogelijk om een SLI opstelling te draaien met een 512 tesamen met een 256 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:26
Master Jeff schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:46:
Is het dan mogelijk om een SLI opstelling te draaien met een 512 tesamen met een 256 ??
Kon je een GTS 640MB met een GTS 320MB in SLi zetten? Nee.
Het blijft zo dat de kaarten identiek moeten zijn tot op bepaalde hoogte.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
Als de kaarten identiek gelijk zijn aan elkaar behalve het geheugen dan zou het toch mogelijk moeten zijn? Zover ik kan achterhalen verschilt alleen het geheugen en blijft de gpu enzv. hetzelfde.
Onderste komt van SLiZone

Can I mix and match graphics cards with different sizes of memory?
While it is not recommended, NVIDIA does offer this flexibility using Coolbits. When purchasing a second graphics card, you should try to match the memory size so that you are ensured full value and performance from your purchase. For example, if your first card is a GeForce 6600 GT with 128MB of memory, you should purchase a second GeForce 6600 GT with 128MB of memory. However, using Coolbits (value set to 18), you can force both of the cards to use the lower of the two memory sizes and operate together in SLI mode. When dissimilar memory sizes are enabled to work together using Coolbits, the effective memory size for each card becomes the smaller of the two memory sizes. Instructions to enable this feature can be found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Master Jeff schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:08:
Als de kaarten identiek gelijk zijn aan elkaar behalve het geheugen dan zou het toch mogelijk moeten zijn? Zover ik kan achterhalen verschilt alleen het geheugen en blijft de gpu enzv. hetzelfde.
Onderste komt van SLiZone

Can I mix and match graphics cards with different sizes of memory?
While it is not recommended, NVIDIA does offer this flexibility using Coolbits. When purchasing a second graphics card, you should try to match the memory size so that you are ensured full value and performance from your purchase. For example, if your first card is a GeForce 6600 GT with 128MB of memory, you should purchase a second GeForce 6600 GT with 128MB of memory. However, using Coolbits (value set to 18), you can force both of the cards to use the lower of the two memory sizes and operate together in SLI mode. When dissimilar memory sizes are enabled to work together using Coolbits, the effective memory size for each card becomes the smaller of the two memory sizes. Instructions to enable this feature can be found
Ok ik moet toegeven dit wist ik niet het is dus mogelijk om SLi te draaien met een 512MB en 256MB waardoor je uiteindelijk slechts 256MB gebruikt, daarom raden ze het ook niet aan.
Daarnaast moet je het register in duiken om dit voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
Ja daar komt het eigenlijk wel op neer en schiet je er weinig mee op. Het is wel merkwaardig dat de SLI opstelling dan automatisch gebruikt maakt van het 256MB ipv de 512 MB. Jammer dan gaat het feest niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Deathchant schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:49:
Trouwens, goede medetweaker Demon_Eyez vertelde me dat ZOTAC gewoon Sapphire is, maar dan voor nVidia.
Het zal er een zijtak van zijn ja. Ik kan in ieder geval wel begrijpen dat Sapphire z'n mooie ATi-verbonden naam niet wil schenden aan deze kaarten, een andere naam ervoor is zeker geen verkeerde keuze (het hele imago is ook anders, als je de sticers op de kaart en doos bekijkt). Al moet ik wel zeggen dat ik toen ik Zotac eerst hoorde, aan een of ander hautje-tautje-merk dacht, maar dat zal wel komen door de lomp-klinkende oosters-achtige naam, en natuurlijk het feit dat ze helemaal niet bekend zijn :P

Google zegt ook wel enigzinds dat het zo is trouwens: http://www.google.com/search?q=zotac%20sapphire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 14:35
Misschien even in de topicstart opnemen dat practisch ALLE antwoorden betreffende SLI gerelateerde vragen op www.slizone.com te vinden zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
TheZeroorez schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:29:
[...]

Het zal er een zijtak van zijn ja. Ik kan in ieder geval wel begrijpen dat Sapphire z'n mooie ATi-verbonden naam niet wil schenden aan deze kaarten, een andere naam ervoor is zeker geen verkeerde keuze (het hele imago is ook anders, als je de sticers op de kaart en doos bekijkt). Al moet ik wel zeggen dat ik toen ik Zotac eerst hoorde, aan een of ander hautje-tautje-merk dacht, maar dat zal wel komen door de lomp-klinkende oosters-achtige naam, en natuurlijk het feit dat ze helemaal niet bekend zijn :P

Google zegt ook wel enigzinds dat het zo is trouwens: http://www.google.com/search?q=zotac%20sapphire
Het is eerdere andersom, nVidia wil niets weten van Sapphire die ook vieze ATI kaartjes maakt.. bah! :+
Om het nu toch mogelijk te maken zijn ze nVidia kaartjes gaan maken onder een andere naam... Zotac dus. Sapphire en Zotac + plus nog een paar andere vallen trouwens onder dezelfde club, genaamd PC Partner

Deze doet me erg denken aan de Sapphire Blizzard kaarten
Zotac:
Afbeeldingslocatie: http://www.geforce9.com/gallery/97.jpg

Sapphire:
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2006/03/27/sapp_blizz_5.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Demon_Eyez op 20-11-2007 16:41 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

Jumpman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:11:
[...]

Ik snap dat reso gedoe niet helemaal. Kijk: http://xtreview.com/review176.htm
320 presteert evengoed als 640 bij de meeste games, behalve bij aa/af aan. Waarom blijft iedereen dan zeggen dat bij hoge resos je meer mem nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 09:25
Bigbadkip schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:12:
..... en mijn voeding die precies 26A op de 12volt heeft (gelijk aan minumum volgens de doos) vind het ook prima allemaal.
Ik was enigsinds verontrust dat de voeding het niet aan zou kunnen.

Willen jullie nog benchies of hebben jullie dat wel weer gehad na 2 topics :+
Hey BbK..

Ik heb ook een Asus besteld 8) ( scorpio is benieuwd waar gekocht en hoe duur maar mag dat hier niet vragen :+ )
Maar ik lees je opmerking over 26A op de 12 Volt lijn?!!!!!!!
Ik ken weinig voedingen die dat hebben vandaar de vraag.
Ik heb een Huntkey LW-6400HG deze zegt op de spec:

Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/mbnijhuis/voeding.jpg

Is dit voldoende of is het zo dat het bijgeleverde kabeltje 2 voedingen pakt en die naar de kaart gooit en dus 2* 14 A ?

Kun je me wat foto's showen ..liefst voor/achterkant doos..(goed leesbaar) en benchmarks zijn welkom _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door scorpio op 20-11-2007 18:08 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik vind het nogal jammer dat sommige niet een vraag mogen stellen waar ze zelf niet uitkomen, zonder dat het weer weg gemodereert word door een hyperactiueve moderator.

Zo heeft dit hele forum toch geen waarde ?

Zal wel aan mij liggen .......

Ps. modereer deze ook maar weg
Modbreak:Nee, ik laat'm staan als voorbeeld van hoe het niet moet...

GoT is niet een helpdesk, wel een plek voor discussie op niveau. Wat is 'op niveau' dan? Nou, simpelweg op zoek gaan naar antwoorden voordat je een vraag stelt is een goed begin. De vragen die ik verwijderd heb vanmiddag waren allen vragen die met nota bene in de topicstart van dit topic beantwoord waren. Het voegt exact 0,0 toe aan een discussie om die vragen te stellen. Daarom zijn ze verwijderd.

Heb je iets te melden waar een ander wat aan heeft? Post het gerust. Heb je iets te melden waar niemand anders wat aan heeft? Dan is GoT niet de plek ervoor.

[ Voor 53% gewijzigd door dion_b op 20-11-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
scorpio schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:45:
[...]

Hey BbK..

Ik heb ook een Asus besteld 8) ( scorpio is benieuwd waar gekocht en hoe duur maar mag dat hier niet vragen :+ )
Maar ik lees je opmerking over 26A op de 12 Volt lijn?!

[afbeelding]

Is dit onvoldoende of is het zo dat het bijgeleverde kabeltje 2 voedingen pakt en die naar de kaart gooit en dus 2* 14 A ?

Kun je me wat foto's showen ..liefst voor/achterkant doos..(goed leesbaar) en benchmarks zijn welkom _/-\o_
Denk je echt dat je kaart 26A zal trekken. Dat is 312Watt op 12V! Als je zorgt dat je kaart zijn externe aansluiting op een rail aansluit die niet gebruikt word door de rest van het systeem mag je zeker zijn dat het daar niet zal aan liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 13:56

Madrox

Oh, Pharaoh!

Anoniem: 220263 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:44:
[...]

Ik snap dat reso gedoe niet helemaal. Kijk: http://xtreview.com/review176.htm
320 presteert evengoed als 640 bij de meeste games, behalve bij aa/af aan. Waarom blijft iedereen dan zeggen dat bij hoge resos je meer mem nodig hebt?
Ik zeg dat niet; ik koppel duidelijk AA (en AF) aan de resolutie; want zo is het. Alleen van een hoge resolutie gaat een 320MB-kaart niet over zijn nek; het is de combinatie met AA en in mindere mate AF.
Speel je dus graag op hogere resoluties plus AA en AF, zal je nog steeds de 512MB kaart nodig hebben
Zonder hoge AA en AF kan je dus prima af met een 320MB kaart.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Madrox schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:11:
[...]

Ik zeg dat niet; ik koppel duidelijk AA (en AF) aan de resolutie; want zo is het. Alleen van een hoge resolutie gaat een 320MB-kaart niet over zijn nek; het is de combinatie met AA en in mindere mate AF.

[...]

Zonder hoge AA en AF kan je dus prima af met een 320MB kaart.
En het jammere is dus dat je pas echt vlakke lijntjes krijgt vanaf 8x MSAA en dat is al redelijk grof mocht je kartelrandjes geen probleem vinden dan zou ik het lekker bij een 320/256MB kaart houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Bij crysis zie je toch een groot verschil tussen 320mb en 640mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
bokkow schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:23:
[...]

En het jammere is dus dat je pas echt vlakke lijntjes krijgt vanaf 8x MSAA en dat is al redelijk grof mocht je kartelrandjes geen probleem vinden dan zou ik het lekker bij een 320/256MB kaart houden
Kartelrandjes zijn wel een probleem :) en het is wel de bedoeling een zo hoog mogelijke AA en AF te behalen. Uiteraard wel rekeninghoudend met prijs/prestatie verhouding. Daarnaast zie ik ook dat de 256mb die ik op het oog had weer zijn uitgesteld naar eind december. Ga toch voor de 512MB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Even wat over de drivers van de 8800gt :

Eerst maar de 169.09 beta's geinstalled : Bsod na ontwaken uit de sleep stand, schijnt meer voor te komen. Goed het is een beta driver dus dan maar de 169.02 whql van de nvidia site. Hierbij vliegen de "nvlddmkm stopped working" je elke 10 minuten om de oren met crysis.

Weer zoeken en dan de 169.04 drivers installen, nu lijkt het o.k. geen bsods en geen nvlddmkm gecrash.

Is het altijd zo slecht gesteld met de drivers van nvidia ? De 8800gt is namelijk mijn 1e nvidia kaart sinds tijden. Moet toch zeggen dat ATI, qua drivers dus, zijn zaken duidelijk beter op orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Demon_Eyez schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:35:
[...]
Het is eerdere andersom, nVidia wil niets weten van Sapphire die ook vieze ATI kaartjes maakt.. bah! :+
Kan ook :P
Om het nu toch mogelijk te maken zijn ze nVidia kaartjes gaan maken onder een andere naam... Zotac dus. Sapphire en Zotac + plus nog een paar andere vallen trouwens onder dezelfde club, genaamd PC Partner
Dat dingen bij elkaar horen gebeurd heel vaak inderdaad. Zo maakt Foxconn veel voor Apple, is Asrock van Asus, etc.
Deze doet me erg denken aan de Sapphire Blizzard kaarten
Zotac:
[afbeelding]

Sapphire:
[afbeelding]
Verschil is wel, dat die nieuwe kaart van Zotac op deze manier nog énig nut heeft, iets wat die Sapphire Blizzard totaal niet heeft. Bij die Blizzard is de koeler gewoon een stukje boven de kaart geplaatst, bij die nieuwe Zotac zit 'ie los in een 5.25" bay (al warmt dat wel je kast op, maar nog steeds is het een minder stom ding dan die Blizzard :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
HaseMike schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:35:
Even wat over de drivers van de 8800gt :

Eerst maar de 169.09 beta's geinstalled : Bsod na ontwaken uit de sleep stand, schijnt meer voor te komen. Goed het is een beta driver dus dan maar de 169.02 whql van de nvidia site. Hierbij vliegen de "nvlddmkm stopped working" je elke 10 minuten om de oren met crysis.

Weer zoeken en dan de 169.04 drivers installen, nu lijkt het o.k. geen bsods en geen nvlddmkm gecrash.

Is het altijd zo slecht gesteld met de drivers van nvidia ? De 8800gt is namelijk mijn 1e nvidia kaart sinds tijden. Moet toch zeggen dat ATI, qua drivers dus, zijn zaken duidelijk beter op orde heeft.
Ik wil niet heel vervelend zijn maar ik vind de nVidia drivers veel overzichtelijker en professioneler eruit zien dan die van ATi, die ik nu een tijdje heb gehad met een tijdelijke kaart. Daarnaast moet het .NET gebeuren er voor worden geinstalleerd :? als je drivers wilt installeren en dat vind ik belachelijk. En over het algemeen heb ik nog nooit zulke problemen gehad met de drivers die jij nu op noemt, zou het niet ergens anders aan kunnen liggen? Maar zo kort door de bocht te zeggen dat ATi zijn zaakjes beter op orde zou hebben vind ik zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:58
bokkow schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:47:
[...]

Ik wil niet heel vervelend zijn maar ik vind de nVidia drivers veel overzichtelijker en professioneler eruit zien dan die van ATi, die ik nu een tijdje heb gehad met een tijdelijke kaart. Daarnaast moet het .NET gebeuren er voor worden geinstalleerd :? als je drivers wilt installeren en dat vind ik belachelijk. En over het algemeen heb ik nog nooit zulke problemen gehad met de drivers die jij nu op noemt, zou het niet ergens anders aan kunnen liggen? Maar zo kort door de bocht te zeggen dat ATi zijn zaakjes beter op orde zou hebben vind ik zwak.
Het is wel grappig dat dit hier ook is genoemd. Ik heb namelijk prezies hetzelfde gehad met precies dezelfde driver versies. Draai momenteel ook 169.04 zonder problemen.
Alleen idd als je je een beetje verdiept in de Ati drivers zie je dat dat ook niet allemaal soepeltjes verloopt. Ik denk er bij beide het een en al ontbreekt.

Dit alles is wel onder Vista x64 dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 20-11-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
scorpio schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:45:
[...]

Hey BbK..

Maar ik lees je opmerking over 26A op de 12 Volt lijn?!!!!!!!

[afbeelding]

Is dit voldoende of is het zo dat het bijgeleverde kabeltje 2 voedingen pakt en die naar de kaart gooit en dus 2* 14 A ?

Geen zorgen, er zit ( zo een >Afbeeldingslocatie: http://www.com-tra.de/img/p/06759_t.jpg ) stekkertje bij die 2x molex omzet naar pciE 6pins.
Jij hebt 2x14A op je 12 rails zitten. Dus door ze te combineren met dat kabeltje moet je de 26A wel kunnen hebben.

Ik maak nu foto`s, ( ook van waar dat op de doos staat ), over 10 min zijn ze up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 09:25
Thanks, dat bedoelde ik en mooi dat je de moeite neemt vwb de foto's _/-\o_

Kan ik alvast met de voorpret beginnen :9~

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ze komen er aan, maar het duurt wat langer , mbt tot de resize policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 17:44
Ongeveer 6 december 2007 wordt een nieuwe zending in Europa verwacht.

Bron o.a.: http://www1.hardwareversa...aid=18726&agid=554&ref=26

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 14:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Vol. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat is NIET de bedoeling in dit topic?

- Vragen naar winkels waar de 8800 GT verkrijgbaar is
- Noemen van winkels waar ie in de schappen ligt
- Welke 8800GT is goed voor mij? Een tweaker kan zijn eigen kaart kiezen.
- "Ik heb een 8800 GT! Yes yes!!" of "Ik heb net eentje besteld, ik ben benieuwd!" o.i.d.
- basic vraagjes die je ofwel hier met een in-topic search danwel in een van de vele in de TS genoemde reviews terug kunt lezen
- En om maar even specifiek te noemen: "draait deze game snel genoeg met de 8800 GT?" - ook niet doen dus!
- Kijk ik haal zoveel 3DMarks, is dat een goede score? (tip: Futuremark ORB).