Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
quote:
wenze schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:01:

Iemand dus nog een goede RSS-reader voor de telefoon? En zijn er wel feeds die hele berichten weergeven?
Ik gebruik pRSSreader en deze bevalt me goed.
Hij haalt zelf nieuwe items op en geeft ook een notification wanneer er nieuwe zijn.

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

3283-6622-6398-7110

HTC Home Customizer wil niet werken op mijn Vario III NL. iemand hier met een Vario III bij wie dit wel werkt?

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

quote:
Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:58:
Ik heb deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482

[...]

Onderaan de 1e post van dat topic. Ik heb alle 4 de programma's geïnstalleerd, eerst de 3 attached files, daarna de Cube zelf. maar ik heb na afloop de Audio Manager weer gedeïnstalleerd, want dan had ik Audio Manager en Audio Beheer in me Programma's staan en dat was niet cool. Maar de Cube werkt nog steeds perfetto.
Ah die had ik ook geinstalleerd maar die deed gewoon helemaal niets bij mij. Ik ga het nogmaals proberen. Dan ben ik benieuwd, heb je daarnaast ook nog touchfloctrl draaien? En hoe werkt dat?
Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Nedra schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:45:
[...]

Ah die had ik ook geinstalleerd maar die deed gewoon helemaal niets bij mij. Ik ga het nogmaals proberen. Dan ben ik benieuwd, heb je daarnaast ook nog touchfloctrl draaien? En hoe werkt dat?
Touchfloctrl? Ik heb gewoon die 3 proggie's geinstalleerd, daarna de Cube. Soft-reset en de Cube werkte. Daarna dus die Audio Manager gedeinstalleerd en hij werkt nog steeds perfect.

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

quote:
Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:52:
[...]

Touchfloctrl? Ik heb gewoon die 3 proggie's geinstalleerd, daarna de Cube. Soft-reset en de Cube werkte. Daarna dus die Audio Manager gedeinstalleerd en hij werkt nog steeds perfect.
Hierzo! Weet voor de rest ook niet precies wat het inhoud:
Clickedieclick!

quote:
Nedra schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:56:
[...]

Hierzo! Weet voor de rest ook niet precies wat het inhoud:
Clickedieclick!
Hmmm... hij werkt gewoon goed bij mij. Weet niet wat eraan 'enhanced' zou kunnen worden. :P

Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:52:
[...]

Zou je hier mss een beknopte uitleg willen geven? Ik heb het ook geprobeert, maar het lukt me niet. kSnap niet wat ik precies nodig heb en wat ik moet doen.
Reg. datum: 11 november 2004

quote:
My-life schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:32:
[...]
Zou je hier mss een beknopte uitleg willen geven? Ik heb het ook geprobeert, maar het lukt me niet. kSnap niet wat ik precies nodig heb en wat ik moet doen.
Ik heb precies hetzelfde:
Zou je s.v.p. even kunnen aangeven welke bestanden je gebruikt, waar je ze installeert en hoe?

Thanks in advance....

Fair enough. Je begint bij deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482.

Onderaan de 1e post staan 3 bijgevoegde bestanden:

- duttythroy dutty music plug in.cab
- HTC_Audio_Manager_KAISER_1_2_614_712.cab
- Htc Home.zip

Deze allemaal downloaden, de 1e twee op je TyTN II zetten en installeren, HTC Home op je pc zetten, uitpakken en dan de 2 cab's ook op je TyTN II zetten. Eerst de HTC Home.cab installeren, daarna de OEM[nogiets].cab installeren.

Daarna download je HTCCube.cab [15.11.07 ], en zet je eveneens op je TyTN II en installeer je hem.

Daarna bij mijn weten gewoon een Soft-Reset en de Cube is klaar voor gebruik.

*edit: Als je de bijgevoegde bestanden niet kunt zien/downloaden ligt het er wss aan dat je geen account hebt op dat forum. Gewoon even gratis registreren en klaar is kees.

*edit2: Ik heb alle programma's gewoon op de TyTN II zelf geïnstalleerd, niet op de opslagkaart.

Sagaris wijzigde dit bericht 24-11-2007 19:58 (15%)

Reg. datum: 15 oktober 2002

Ok, dank je.

Ik heb volgens mij de HTC Home plugin al standaard op m'n PDA. Heb ik die dan nog steeds nodig?

[EDIT]
Ik heb geïnstalleerd. De cube settings kan ik openen, maar hoe open ik de Cube? Met m'n vinger van onder naar boven over het scherm werkt iig niet.

My-life wijzigde dit bericht 24-11-2007 20:50 (41%)

Usque ad Finem

Vandaag weer plezier gehad met de telefoon :X

Ik wilde vandaag TomTom gebruiken, dus ik start TomTom waarnaar ik met een heel vreemd gezicht zit te kijken naar de melding dat TomTom geen kaart kan vinden :?

Na heel veel pielen erachter gekomen dat het kwam omdat ik Bluetooth Explorer had ingeschakeld. Blijkbaar kijkt TomTom hier als eerste naar wanneer hij de kaarten gaat zoeken. Na het uitvinken van de Explorer deed alles het weer zoals vanouds gelukkig.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 20D / 300D + glas | Eigen huis in puin blog

Ah het is me ook al gelukt, hij is beter dan die andere die ik gevonden had..works like a charm.
Reg. datum: 16 oktober 2007

quote:
Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:56:
Fair enough. Je begint bij deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482.

Onderaan de 1e post staan 3 bijgevoegde bestanden:

-verder-

*edit2: Ik heb alle programma's gewoon op de TyTN II zelf geïnstalleerd, niet op de opslagkaart.
Hij doet het niet bij mij...

Ik heb alles juist geïnstalleerd op de juiste volgorde en na 2 soft-reset nog geen cube te zien... Om de cube te activeren moet ik toch vanaf onder naar boven glijden met mijn vinger?

Qunix wijzigde dit bericht 24-11-2007 23:09 (39%)

Reg. datum: 14 november 2003

Nou mijn TyTN moet na goed 1 maand in gebruik te hebben terug naar HTC. Om precies te zijn naar Eurotwice in belgie, voor reparatie. De camera vertoond plots horizontale en verticale strepen door het beeld en heeft witte puntjes er door.

Ook meteen maar de speaker issues aangekaart. Hoop dat dit niet AL te lang zal duren, ik heb wel gevraagd om een vervanged toestel, want zo kan het natuurlijk niet.

Reg. datum: 03 oktober 2007

jammer dat er geen flitser op de TYTN2 zit

had hiervoor n73 vond ik toch wel betere kwali foto's

4WD is 4 times more fun.
Reg. datum: 14 oktober 1999

Er is een nieuwe HTC cube versie.. 17-11-7

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482

op mijn vodafone branded kwam de oude versie niet te voorschijn. Op de nieuwe wel, ff kjken of het werkt nu :)

Werkt dus ook niet. .bij calibreren van scherm loopt ie gewoon kei hard vast. Achterkant HTC word ook wat warm :?

htc home werkt ook niet meer fatsoenlijk als cube is geinstalleerd.

Capo wijzigde dit bericht 25-11-2007 11:00 (30%)

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Reg. datum: 26 juli 2002

Hoe zijn de ervaringen met de beschikbare cases voor de Kaiser?

quote:
Qunix schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:09:
[...]

Hij doet het niet bij mij...

Ik heb alles juist geïnstalleerd op de juiste volgorde en na 2 soft-reset nog geen cube te zien... Om de cube te activeren moet ik toch vanaf onder naar boven glijden met mijn vinger?
Klopt, maar iets wat er moet worden bijgezegd, hij staat standaard geconfigureerd voor een Engelstalige Kaiser. Bij het installeren van de htccube.cab worden 2 programmatjes geinstalleerd die allebij in de map Touch Flo in programmabestanden staat. Daarnaast staat daar ook een touchfloconfig.txt. Die moet je even openen en de paden veranderen. Normaal gesproken staat er /Program files/Touch Flo, dat moet natuurlijk even veranderd worden naar /programmabestanden/ . Met een beetje geluk werkt het dan wel.
Reg. datum: 05 december 2004

quote:
Bouwe schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:16:
Hoe zijn de ervaringen met de beschikbare cases voor de Kaiser?
Ben ik ook erg benieuwd naar.

Heb mijn tytn II nu al een poosje en ben er heel tevreden mee. Alleen bevat windows mobile toch een aardig behoorlijk srompzinnige bugs. Zeker met betrekking tot de combinatie pocket outlook en imap.

Ik heb zelf thuis een unix server draaien die fungeert als internet gateway en mailserver. De server haalt de mail op en deelt deze netjes in in mapjes op mijn imap server (cyrus-imapd).
Deze heb ik ingesteld in mijn tytn zodat ik op een eenvoudige manier mijn mail kan bekijken onderweg.

Nu hebben we het eerste punt: je kan de mappen niet configureren. Je kan wel kiezen welke mappen je van de server wilt synchroniseren, maar niet waarvoor ze dienen. Om een voorbeeld te noemen: op mijn server heb ik een map met de naam Drafts. Ik kan pocket outlook niet duidelijk maken dat hij deze moet gebruiken voor Concepten. Er is gewoonweg geen instelling hiervoor.

Ik heb dus de namen op de server aangepast zodat ze overeen komen met wat pocket outlook verwacht. Op de desktop client (thunderbird) en de webmail client (squirrelmail) kon ik dit wel aanpassen, dus was dat geen probleem.

Toen kwam ik erachter dat een verzonden bericht niet in Verzonden items terecht kwam.
Na wat verder onderzoek zag het volgende verschijnsel:
  1. Intikken nieuwe email.
  2. Nieuw bericht wordt in Postvak uit geplaatst.
  3. Beriicht wordt lokaal in Verzonden items gekopieerd.
  4. Mail wordt verzonden
  5. Mappen worden gesynchroniseerd vanaf de server.
Het resultaat is dat het verzonden bericht nooit op de server terecht komt en na het synchroniseren gewoon verdwenen is. Laat ik Verzonden items niet synchroniseren, dan blijft het item wel lokaal staan, maar heb ik, uiteraard, de overige verzonden items niet.

En als je dan op internet gaat zoeken lees je dat WM5 serious issues heeft met imap ondersteuning en dat dit flink verbeterd is in WM6. Wil dan niet weten hoe slecht het in WM5 was.
Er zijn nog een aantal issues waardoor pocket outlook niet imap compliant is, zoals het niet ondersteunen van namespaces.

quote:
Nedra schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:53:
[...]

Klopt, maar iets wat er moet worden bijgezegd, hij staat standaard geconfigureerd voor een Engelstalige Kaiser. Bij het installeren van de htccube.cab worden 2 programmatjes geinstalleerd die allebij in de map Touch Flo in programmabestanden staat. Daarnaast staat daar ook een touchfloconfig.txt. Die moet je even openen en de paden veranderen. Normaal gesproken staat er /Program files/Touch Flo, dat moet natuurlijk even veranderd worden naar /programmabestanden/ . Met een beetje geluk werkt het dan wel.
Klopt! Helemaal vergeten! :o Excuses, dit moet dus ook gebeuren voordat hij wil werken. (Heb ik ook op de mijne gedaan.)

Reg. datum: 16 oktober 2007

quote:
Nedra schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:53:
[...]

Aha...

Hij doet het nu wel, bedankt. :)

Reg. datum: 20 april 2007

quote:
Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:46:
Zo ziet mijn TyTN II er nu uit!

[afbeelding]

Wat is er niet standaard:

De iPhone tabs heb ik via HTC Home Customizer. En onder 'Nieuw' heb ik dit staan. Handige shizzle.
Dat programmatje voor nieuwe sms, email, etc is erg handig zeg. Maar hoe regel je dat er een snelkeuze 'Nieuw' wordt gemaakt en daarachter dit progje? Bij mij staat standaard links 'Agenda' en rechts 'Contacten' op het startscherm.

Reg. datum: 10 oktober 2007

quote:
Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:46:
Zo ziet mijn TyTN II er nu uit!

[afbeelding]

Wat is er niet standaard:

De iPhone tabs heb ik via HTC Home Customizer. En onder 'Nieuw' heb ik dit staan. Handige shizzle.
Hoe kun je een programma toewijzen aan je softkeys?

4WD is 4 times more fun.
Reg. datum: 14 oktober 1999

Thanks.. was idd een kwestie van de touchflo.txt veranderen. Werkt nu wel die cube :)

nog kjiken of ik alsnog telefoon nummers in de snel keuze kan zetten ipv online msn contacten..

scherm uitlijnen werkt overigens niet meer..hangt direkt.

Capo wijzigde dit bericht 25-11-2007 18:49 (48%)

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: