Reg. datum: 25 januari 2003
Tevens kreeg ik er een touchpadpennetje bij, maar er zit geen houdertje in het toestel?
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last
[Nieuw Topic]rechtsondering kun je hem naar binnen schuiven.quote:detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
Ik heb zojuist de telefoon opgehaald bij Tmobile. Verlenging van Flex 20, eerste jaar 10e korting per maand. Totale kosten 14,95 voor de telefoon en 360 aan bundelkosten. Geen geld. Alles werkt goed, behalve mijn @home mail. Ik kan wel naar de webmail, maar nog niet via het mailprogramma. Hij geeft aan dat het password verkeerd is, iemand een idee waarom?
Tevens kreeg ik er een touchpadpennetje bij, maar er zit geen houdertje in het toestel?
Misschien eerst ff de manual gaan doorlezen?quote:detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
<knip>
Sir_Killalot wijzigde dit bericht 23-11-2007 16:42 (13%)
Uiteraard heb ik dat al gedaan, maar ik zat gewoon scheel te kijken blijkbaar. Ik had verwacht dat ik naar een holte moest zoeken, maar het meegeleverde pennetje is extra.quote:Sir_Killalot schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:41:
[...]
Misschien eerst ff de manual gaan doorlezen?
Oeh, als digileek/digibeet vond ik mijzelf met touchpad al in de buurt zittenquote:(tis trouwens een touchscreen, touchpad zit onder het toetsenbord van een laptop)
Waarschijnlijk verlangt @Home een beveiligde ssl verbinding: even instellen dusquote:detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
Ik heb zojuist de telefoon opgehaald bij Tmobile. Verlenging van Flex 20, eerste jaar 10e korting per maand. Totale kosten 14,95 voor de telefoon en 360 aan bundelkosten. Geen geld. Alles werkt goed, behalve mijn @home mail. Ik kan wel naar de webmail, maar nog niet via het mailprogramma. Hij geeft aan dat het password verkeerd is, iemand een idee waarom?
Probeer Tomtom 6.032 eens. Die werkt niet via COM poort en werkt in mijn ervaring beter.quote:bgeerdes schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:13:
Vandaag start ik tomtom op, en deze krijgt geen GPS fix. Probeer hetzelfde met GPStest en GPSviewer, geen fix. GPStest scant de porten en vindt de GPS op COM4 9600 baud. tomtom blijft constant wachten op een valid gps signal. De statusbarretjes van de satellites blijven totaal leeg.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad (en opgelost?).
Suggesties?
Deddiekoel wijzigde dit bericht 23-11-2007 18:20 (4%)
Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU
E30er wijzigde dit bericht 23-11-2007 19:25 (9%)

Je bedoelt het tabblad programma's van de HTC Home Plugin?quote:E30er schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:23:
hallo,
Ik heb eigenlijk 2 vragen.
Bij "vandaag" (je achtergrond) kun je aleen maar programma's kiezen die in de lijst voorkomen. Is er een mogelijkheid een link te maken naar een andere "exe" die niet in de lijst voorkomt?
Denk wel aan je verbinding.. in en uitgaande servers via wifi @home?.... mail.home.nlquote:detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
Heb je al eerder een fix gehad, of is dit de eerste keer dat je het probeert ?quote:bgeerdes schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:13:
Vandaag start ik tomtom op, en deze krijgt geen GPS fix. Probeer hetzelfde met GPStest en GPSviewer, geen fix. GPStest scant de porten en vindt de GPS op COM4 9600 baud. tomtom blijft constant wachten op een valid gps signal. De statusbarretjes van de satellites blijven totaal leeg.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad (en opgelost?).
Suggesties?
Laat de versie 6.030 er gewoon opstaan. Com4 en 4800 baud en heb geduld. Werkt al maanden bij mij. Verder gebruik eens de zoekfunctie van hier en google want er is al voldoende over geschreven.quote:bgeerdes schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:52:
4800 ook geprobeerd (was die ook origineel). Ik heb versie 6.030 erop zitten. Ik weet dat 032 op de meegeleverde cd staat.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Backup maken werkt sowieso. Maar als je een legale TomTom hebt mag het niets uitmaken. Ik heb de Vario III en had de CD dus niet eens. Maar via een opgesnorde cab kon ik hem probleemloos installeren en activeren!quote:bgeerdes schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:52:
Re: .KeN
ik heb hem al enige weken en hij werkte uitstekend, tomtom had meestal een snelle fix.
En als die geen fix heeft en je kijkt bij tomtom's gps status dan zie je langzaam de satellieten verschijnen en de ontvangst per satelliet toenemen, maar nu blijft dat volkomen vlak.
Re: Deddiekoel
4800 ook geprobeerd (was die ook origineel). Ik heb versie 6.030 erop zitten. Ik weet dat 032 op de meegeleverde cd staat. Maar kan ik die zomaar installeren als ik al tomtom erop heb staan?
Is het maken van een backup van mijn storage kaart genoeg om later de volledige tomtom terug te zetten?
Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU
Lijkt erop dat je de username of password verkeerd hebt ingevuld, ik gebruik mijn @home adres zonder problemen:quote:detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
Ondersteunt je operator dat wel dan? Als dat niet het geval is zal msn ook niet werken.quote:ByteStore schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:38:
[...]
Vraagje:
Weet iemand hoe het komt dat msn niet werkt via gprs, maar wel via wifi?
Nice, heb je de cube al weten te installeren? Ik heb er op het moment eentje in gebruik die goed werkt. Ziet er heel erg netjes uit. Zit je trouwens op het HVA? (lokalen lijken hetzelfde, maarja da's natuurlijk met elke school zo) Als dat zo is..Euduroam al aan de praat gekregen?quote:Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:46:
Zo ziet mijn TyTN II er nu uit!
[afbeelding]
Wat is er niet standaard:
De iPhone tabs heb ik via HTC Home Customizer. En onder 'Nieuw' heb ik dit staan. Handige shizzle.
Jep, heb de Cube ook al weten te installeren. Briljante app, al is het alleen maar voor het 'jaw-dropping' effect. =P En nee, ik zit op HSZuyd in Heerlen. ^^quote:Nedra schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:18:
[...]
Nice, heb je de cube al weten te installeren? Ik heb er op het moment eentje in gebruik die goed werkt. Ziet er heel erg netjes uit. Zit je trouwens op het HVA? (lokalen lijken hetzelfde, maarja da's natuurlijk met elke school zo) Als dat zo is..Euduroam al aan de praat gekregen?
Precies..het is wel heel stylish allemaal. Maar eh, waar heb je die cube vandaan? Ik heb op en gegeven moment de Szabi Cubelaunger o.i.d. geinstalleerd samen met touchflo, Bij het XDA forum zie ik door de bomen het bos niet meer. Als je nog tips hebt zijn ze dus welkom!quote:Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:24:
[...]
Jep, heb de Cube ook al weten te installeren. Briljante app, al is het alleen maar voor het 'jaw-dropping' effect. =P En nee, ik zit op HSZuyd in Heerlen. ^^
Nedra wijzigde dit bericht 24-11-2007 14:56 (4%)
Onderaan de 1e post van dat topic. Ik heb alle 4 de programma's geïnstalleerd, eerst de 3 attached files, daarna de Cube zelf. maar ik heb na afloop de Audio Manager weer gedeïnstalleerd, want dan had ik Audio Manager en Audio Beheer in me Programma's staan en dat was niet cool. Maar de Cube werkt nog steeds perfetto.quote:In the mean time you can use Raven_coda until the full release is available.
HTCCube.cab [15.11.07 ]
This page will be updated soon
There are some necessary programs which need to be install below to get the full functionality of touchflo which will be updated
Click.me.if.you.like.what.I.do.
Attached Files
File Type: cab duttythroy dutty music plug in.cab (289.7 KB, 2172 views)
File Type: cab HTC_Audio_Manager_KAISER_1_2_614_712.cab (903.7 KB, 1846 views)
File Type: zip Htc Home.zip (1.37 MB, 2090 views)
Probeer SPB Diary eens, een today plugin die een tab heeft voor je contacts die kan filteren. Werkt perfect.quote:E30er schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:23:
Nu heb ik (via het werk) nogal ontzettend veel contacten en die zijn ingedeeld in verschillende categorien. Nu moet ik eerst naar contacten (duurt heel lang)) vervolgens naar het filter om het filter aan te zetten. wij gebruiken al pocketmirror om de verschillende contactmappen ookte kunnen weergeven (prive en zakelijk) Als ik nu vervolgens weer naar contacten ga is de filter er ook weer af. Is er niet een programma dat gemakkelijker werkt of waarbij je bijvoorbeeld 2 of 3 categorien kunt kiezen die je rechtstreeks vanuit je bureaublad kunt openen (of zoiets)?
Atheism is a non-prophet organization.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus