Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 januari 2003

quote:
miltonvv schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:57:
[...]

Dat jij het niet gebruikt wil toch niet zeggen dat het onzin is? Zoals de meesten heb ik de TyTN in mijn broekzak en wil ik hem daarbij beschermen tegen sleutels e.d. Een apparaat van bijna 700 euro vind ik die investering van 8,- wel waard.
En nee, ik zit niet met een mes op mijn tv-scherm te beuken en ik draag hem ook niet in mijn broekzak. Daar zit dus inderdaad geen beschermlaag op...
Ik gebruik ook geen screen prodector oid. Had ik wel op de Tytn 1 en vond het maar smerig en stofferig langs de randen. Zonder plastic ziet de scherm er mooier uit. De Tytn gaat vaak of in de case of in de broekzak zonder sleutels. Daar krijg je geen krassen op.

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
3p0x schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:33:
[...]

Dat "lock" schuifje? Ik heb het verschillende keren geprobeerd, nouja anders ga ik er morgen nog wel een keertje langs als ik er tijd voor heb :P
Ja, die. Paar keer gehad dat deze niet goed dicht zat en dan schakelt het toestel zich ook vrij snel uit. Doet deze dat niet dan is het dus niet het schuifje.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

quote:
maffe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:32:
Wat heeft iedereen toch met die brando of andere opplak bescherm plastic?
Waarom ga je zo'n mooi apparaar verstieren? Je plakt toch ook niet een beschermlaag op je TV, of op de lens van je nieuwe sony camera? Ooh wacht, er moet ook een plakker op mijn polarizerende zonnebril glazen. Je zit er toch niet met een mes of pen op te rammen?
uhhmm, zit jij met je tv in je broekzak, met je vingers op je polaroid zonnebril te drukken en met styluspennen op je sony camera lens te drukken??? :P ;)

Daarom doen de meeste er een protector op, HTC doet er niet voor niets een gratis bij, alleen is die van brando een stuk beter. btw verstieren? ik zie hem geeneens zitten.
_/-\o_

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
rienm schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:52:
Sinds eergisteren MDA Vario III; lees over bij Kaiser geleverde TomTom taster. Kan dit niet vinden, niet bij T-mobile ??
Een teaser versie van TomTom staat op bijgeleverde CD...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

blijft ook nu voor Oranje
Reg. datum: 16 september 2002

Schermpje kantelen doe ik met een korte druk op de microfoonbutton. Aangepast in Instellingen » Persoonlijk » Knoppen. Instelling bij "Knop 6" is bij mij "<scherm draaien>" en dat werkt uitstekend :)

__ < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

quote:
DUX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:02:
Schermpje kantelen doe ik met een korte druk op de microfoonbutton. Aangepast in Instellingen » Persoonlijk » Knoppen. Instelling bij "Knop 6" is bij mij "<scherm draaien>" en dat werkt uitstekend :)
ja dat werkt inderdaad wel, maar dan draait ie niet de kant op waarnaar die ook draait als je het toetsenbord openschuift, en dat wil ik graag wel.

Reg. datum: 06 september 2004

Als ik wil bellen (T-Mobile) dan krijg ik de volgende melding.

Het 3G Netwerk is niet beschikbaar. Wilt u een voice-oproep doen.

Weet iemand hoe dit komt en of deze melding ook weg is te halen. VInd het namelijk lichtelijk irritant

Reg. datum: 22 april 2002

quote:
marco899 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

Ja, die. Paar keer gehad dat deze niet goed dicht zat en dan schakelt het toestel zich ook vrij snel uit. Doet deze dat niet dan is het dus niet het schuifje.
De tijd in de winkel deed het toestel gewoon constant. Ik laat ze het mooi uitzoeken daar, het toestel kost genoeg.... (ze hadden er ook nog niet eerder 1 verkocht en niemand wist wat van dat toestel af :X )
Reg. datum: 05 maart 2006

rienm schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:52:
Sinds eergisteren MDA Vario III; lees over bij Kaiser geleverde TomTom taster. Kan dit niet vinden, niet bij T-mobile ??

Een teaser versie van TomTom staat op bijgeleverde CD...

mooi niet, hebben anderen bij de MDA Vario III wel TomTom ?????

Arc Nature

quote:
nefius schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:13:
Hela hola iedereen,

Heb gisteren mijn Brodit Active Holder voor de Tytn II binnen gekregen, blijkt de zekering kaduk te zijn.
Helaas staat er niet op hoeveel ampere die zekering is, weet iemand dit wellicht?

Thanks!
Da's toevallig... die van mij ook. Nieuwe zekeringen gehaald, die gaan er allemaal aan. Eéntje heeft het een dag volgehouden. Ik heb er 1,6A ampere zekeringen ingedaan, die hadden vrijwel dezelfde dikte van het draadje. Die gingen er dus ook aan. Heb een mail gestuurd naar gpsplaza, denk dat ze wel meerdere klachten krijgen.
quote:
Gieliovd520 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:21:
[...]

Tis een glaszekering in de sigarettenstekker. Die eruit halen en op het metaal het amperage lezen.

Ik geloof dat de standaard laders 2 A afgeven. Maar wat je moet zekeren..

Staat er 100 procent zeker op!
Nope. Staat er écht niet op. Kan ik je verzekeren.
quote:
nefius schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:06:
Update, weer een nieuwe zekering geprobeerd en die werkt als een tiet.
Ik denk dat die zekering die ik had, te oud was oid (ligt ook al heel wat jaartjes in de schuur).
Er zit nu een gloedjenieuwe in 1A en die werkt.

Thanks voor de hulp!
Wacht maar een dagje ofzo, gewoon even in de sigarettenaansteker laten zitten, die zekering gaat ook nog wel doorfikken. 1,6A blijkt ook niet genoeg te zijn.
quote:
peugeot206gt schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:15:
Heerlijk een film kijken met geluid via je boxen!
Leg mij nou a.u.b. eens uit hoe je fijn en ontspannen film kunt kijken op zo'n klein display als je ook nog eens moet autorijden. Snap ook die gasten niet die een 7" of groter display laten inbouwen "om film te kunnen kijken in de auto". Het heeft wel een hoog patsgehalte maar functioneel is het niet.

Crusader wijzigde dit bericht 27-10-2007 02:07 (54%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

@ crusader

ik kan je niet uitleggen hoe je rijdend eem film kijkt.. was meer als statement bedoeld, uiteraard ben ik het 100% met je eens dat het absoluut onveilig is om rijdend een film te kijken :P Ikzelf zou ook geen 7" monitor inbouwen hahaha (en dan ook nog een toerenteller zo groot als een bord op je dashboard en nog een stuk of 10 meters rondom)

Ontopic misschien ook voor de startpost:
Het kantelen van het scherm richting toetsenbord, zodat als je het openschuift je hem niet 180 graden hoeft te draaien doe je als volgt:

-Kies een hardware butten om je scherm te kantelen.
-Ga vervolgens naar instellingen, scherm en kies daar naar links draaien, je scherm staat nu goed,
druk op ok, verlaat het menu (instellingen worden opgeslagen)
-vervolgens kan je met 1 druk op de knop switchen tussen normaal en landscape op de goede
manier. (dus geen extra plugin of meerdere keren drukken)

je moet wel echt een hardware button gebruiken, maar het werkt prima!

Reg. datum: 20 september 2007

Ik heb eens een vraagje: in het scherm start>instellingen>vandaag>items staat onderaan een optie "time out voor Vandaag" met een pulldown menu om een tijd in te stellen. Waar is deze optie goed voor? Heb dat nergens terug kunnen vinden....

Reg. datum: 12 oktober 2007

quote:
_Rayman_ schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:27:
Zojuist de Brodit Passive Holder voor deze telefoon binnen gekregen. Het past heel netjes, precies in de "ribbels" van de zijkant van de telefoon.

Waar ik van zit de balen, is dat deze niet past op de HR Richter luchtroosterklem. Eens kijken hoe ik dit ga oplossen.
Je hebt er een speciale clip voor. Ik heb een HR Richter houder met Brodit passieve houder en heb er een clip bij gekregen om het hele spul vast te maken.

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
twanjeuken schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 03:04:
Ik heb eens een vraagje: in het scherm start>instellingen>vandaag>items staat onderaan een optie "time out voor Vandaag" met een pulldown menu om een tijd in te stellen. Waar is deze optie goed voor? Heb dat nergens terug kunnen vinden....
FF gegoogled (was zelf ook benieuwd). ;)

Wat betekent de Today Timeout instelling op mijn PDA?

Met de optie "Today Timeout", kan de tijdslimiet worden aangegeven waarna er automatisch vanuit een applicatie naar het "Today"-scherm wordt teruggeschakeld. Wanneer u bijvoorbeeld een "Pocket Word-document" open heeft staan, gaat de PDA automatisch terug naar het beginscherm van uw PDA nadat de time-outtijd is verlopen.

Bron

Benny Jolink wijzigde dit bericht 27-10-2007 09:50 (17%)

Reg. datum: 22 december 2004

ben sinds van de week ook de eigenaar van de TYTN II echter heb ik een vervelend probleempje.

In mijn auto zit een navigatie systeem af fabriek (nissan qashqai) uiteraard met bluetooth. Alle normale telefoons met bluetooth werken daar goed op enkelt met de TYTN II heb ik het volgende probleem.

IK kan netjes verbinden met mijn bluetooth van de auto. Echter als ik gebeld word en het telefoon gesprek opneem hoor ik de andere wel (ook niet helemaal duidelijk) maar zij horen mij niet. Het blijkt dus dat ik kan spreken via mijn TYTN II (zodat men mij hoort) maar die zit in mijn jas!....dat werkt dus niet. Het zou zo moeten zijn dat men mij kna horen via de ingebouwde microfoon die in mijn achteruitrij spiegel zit. (zo werkte het wel via normale gsm's)

Als de TYTN II verbonden is met de carkit van mijn auto dan staat er ook het headset profiel geeselecteerd (automatisch) ????. IK kan het headset profiel op de TYTN II wel uitvinken maar dan wordt de verbinding met de carkit van mijn auto verbroken!, lekker vaag. Weet iemand of dit een probleem is wat gaat worden opgelost via firmware update of dat dit verholpen kan worden via een instelling op de TYTN II zelf.

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

Even voor de brodit gebruikers: Als een zekering, van welke waarde dan ook, er zomaar uit klapt dan is er echt iets aan de hand wat uigezocht moet worden. Het kan niet zo zijn dat door veroudering of wat voor een exotische verklaring dan ook een zekering doorbrand. Ik ga er vanuit dat in de brodit houders een zekering van minimaal 2A gaat daar de moderne pda's dit wel trekken. Ik heb zelf een brodithouder voor mijn Tytn 1 heb waarin al 2A zit.

En films op je pda in de auto: ik ga er ook steeds vaker naar kijken. Files worden steeds langer, sta nog wel eens op een pond te wachten etc.etc.
quote:
Als de TYTN II verbonden is met de carkit van mijn auto dan staat er ook het headset profiel geeselecteerd (automatisch) ????. IK kan het headset profiel op de TYTN II wel uitvinken maar dan wordt de verbinding met de carkit van mijn auto verbroken!, lekker vaag. Weet iemand of dit een probleem is wat gaat worden opgelost via firmware update of dat dit verholpen kan worden via een instelling op de TYTN II zelf.
Headset profiel klopt voor een carkit. Ik denk dat er toch iets niet compatible is met het BT profiel (wellicht een udate bij de dealer?)

marco899 wijzigde dit bericht 27-10-2007 10:23 (32%)

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Reg. datum: 20 april 2007

quote:
Jackal_Omega schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:55:
Als ik wil bellen (T-Mobile) dan krijg ik de volgende melding.

Het 3G Netwerk is niet beschikbaar. Wilt u een voice-oproep doen.

Weet iemand hoe dit komt en of deze melding ook weg is te halen. VInd het namelijk lichtelijk irritant
Wil je bellen via internet dan?
Zo niet, dan moet je gewoon de groene knop indrukken nadat je het nummer hebt ingetoetst.

Reg. datum: 10 februari 2006

quote:
Audi-Addict schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:01:
Weet iemand of er ook problemen zijn met de bereikbaarheid icm tmobile? Ik heb een HTC 3300 en alleen maar problemen gehad hiermee.

Heeft iemand hier dus t-mobile?
Check http://www.t-mobile.nl/co...df/over_t_mobile/kema.pdf voor een onafhankelijke netwerktest over bereik enzo. T-mobile bereik is absoluut niet slecht :)

Verder kan ik melden dat tmobile met bepaalde htc modellen in het verleden wat problemen heeft gehad op hun netwerk maar dat zou als het goed is niet meer spelen bij de nieuwe HTC modellen.

Heb zelf in ieder geval geen problemen meer met mijn vario3 ( mijn oude vario1 had heel af en toe wel het probleem)

TyTNII wordt geleverd MET TOMTOM (teaser)
Vario3 wordt geleverd ZONDER navigatiesoftware (prijsverschil moet worden terugverdiend) je zult dan zelf voor software (Tomtom of andere) moeten zorgen.

Gadgeteer wijzigde dit bericht 27-10-2007 10:55 (11%)

Reg. datum: 05 maart 2006

dank , Rien

TyTNII wordt geleverd MET TOMTOM (teaser)
Vario3 wordt geleverd ZONDER navigatiesoftware (prijsverschil moet worden terugverdiend) je zult dan zelf voor software (Tomtom of andere) moeten zorgen.

Foutje in de SP?

Er staat:

'Uit deze datasheet van een test mobieltje ontwikkeld door Qualcomm, blijkt dat deze RFR65xx chipset een 12-channels gpsmodule is.'

Later een verwijzing naar een overzicht van verschillende versies van het toestel en daarin staat dat het een 20 kanaals gps module is.

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen in dit topic ??
Heb een probleem met de TyTNII en de TomTom die er bij geleverd werd :|

Asus P4C800, PIV2.6c, Zalman CNPS 7000CU, 2xCorsair 512MB XMS PC3500, Hercules 9800Pro 128MB, 120GB Maxtor S-ATA, Audigy2, Inspire 5700 Digital, SonyDRU500A, Iiyama Visionmaster Pro 454

Headhunter
Reg. datum: 24 februari 2000

Dat klinkt als een hardware probleem, ik neem aan dat je TomTom installeerd op je device en de mappen op de memory stick ? Ik zou de memory stick eens wisselen en als het probleem nog niet opgelost is misschien terug naar de dealer. Doet de rest alles perfect? Alleen TT niet?
Ik heb zelf ook een vervelend probleem... weet hoe het voelt als iets niet werkt. Suc6

Iemand ervaring met FlashSMS (http://www.stickler.de/FlashSMS.aspx) is een freeware sms tooltje om knipperende sms te sturen maar ook om zo'n berichtje te sturen wat direct opent, net als een systeembericht van je provider.

Laatste berichten via de search hier, dateren uit 2005

Reg. datum: 09 juni 2006

quote:
maffe schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:48:
Dat klinkt als een hardware probleem, ik neem aan dat je TomTom installeerd op je device en de mappen op de memory stick ? Ik zou de memory stick eens wisselen en als het probleem nog niet opgelost is misschien terug naar de dealer. Doet de rest alles perfect? Alleen TT niet?
Ik heb zelf ook een vervelend probleem... weet hoe het voelt als iets niet werkt. Suc6
Memory card heeft hij niet als het een speelapparaat is denk ik.

Wat is jouw probleem, Maffe?
quote:
Sepiroth schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:33:
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen in dit topic ??
Heb een probleem met de TyTNII en de TomTom die er bij geleverd werd :|

Dit scheelt weer klikken:
Mede-tweakers, jullie zijn mijn laatste toevlucht.
Van mijn baas heb ik een HTC TyTNII gekregen om mee te "spelen".
Hij dient nl. als test en ik mag hem dus testen.

Nu lukt het me alleen niet om TomTom (meegeleverd op cd bij TyTN) aan de gang te krijgen.
Wat ik ook probeer er blijven de volgende de meldingen komen:
- geen kaarten aanwezig
- memory access violation

Van TomTom mocht ik maar liefst 1 kaart downloaden.
Dat lukt en vervolgens "installeerd" hij deze.
Na installatie start ik TomTom en deze zegt vrolijk dat er géén kaarten zijn...

De foutmelding van memory access violation krijg ik, als ik TomTom start en bij kaarten downloaden "annuleren" kies. Dan vraagt hij om mijn huis adres.
Als ik daar ook annuleren kies start hij TomTom door en crashed hij...

Mijn installatie procedure :
1.harde reset van HTC TyTNII
2.HTC verbonden met PC d.m.v. usb kabel
3.TomTom geinstalleerd vanaf cd (xx_ttn_6_032_8351_HTC_NLD_20070719)
4.Soft-reset van HTC TyTNII
5.TomTom gestart
6.TomTom download map
7.TomTom installeerd map
8.TomTom gestart --> geen kaarten aanwezig
9.Kaarten installeren annuleren --> huis adres ingeven annuleren --> memory access violation

Op internet gezocht, en de melding memory access violation wel een aantal keer tegen gekomen.
Helaas geen goede oplossing gevonden...

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad ?
En weet iemand DE oplossing ?
Of heeft iemand een briljante ingeving wat het probleem zou kunnen zijn ?
Any help
Hmm, staat je kaart wel op de TyTN II? Hij zet hem in "My Documents" neer.

Anders verplaats je die kaart ff naar een andere map ofzo.

Access violation is vreemd.

TomTom eraf lazeren en opnieuw installeren! Waarom heb je trouwens harde reset gedaan? Misschien is die niet goed verlopen? Mist hij een paar DLL's ergens ofzo.

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 27-10-2007 13:03 (11%)

Audi-Addict

Ik heb zelf een MDA Compact 3 (HTC 3300) en heb hier heel veel problemen mee gehad mbt de bereikbaarheid en t-mobile.

Ik vroeg me gewoon af of er nog problemen bekend waren met dit toestel. Ook in het algemeen, HI heeft namelijk aangegeven dat er een nog een bepaald probleem aanwezig is. Heeft iemand hier nog wat van gehoord?

Ik kan alleen problemen met de speaker terug vinden. Zijn hier nog tevreden t-mobile gebruikers?

Audi te koop! Audi A4 1.9TDI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: