Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 08 augustus 2005

Inmiddels verkrijgbaar via BOL. Ze geven in ieder geval flink meer licht dan de Philips lampen en ze zijn lekker compact. Installatie onder Windows 7 32b SP1 ging op 2 systemen probleemloos. De software lijkt één op één van Philips amBX "geleend".

.. mijn handen begrijpen mijn hoofd niet ..

Reg. datum: 04 februari 2007

En hoe zit het met het gemis van de witte kap?
Bij de originele lampen vind ik het wel mooi dat je de kleur aan de lamp zelf ook nog niet, en niet alleen tegen de muur aan.
Hoe ervaar jij het met deze lampen?

Verder ik ze echt duur voor 2 lampjes en wat geleende software..

Reg. datum: 08 augustus 2005

Smaken verschillen, bij mij was geen enkele amBX lamp direct zichtbaar in beeld maar deze waren achter de TV geplaatst, ik vond het niet prettig om direct het licht te kunnen zien, dat leid alleen maar af bij het TV (film) kijken. Deze lampen zijn bedoelt om de achterwand/plafond van anMX effecten te voorzien en ze zijn daarbij ook te richten. Ze geven zoveel meer licht dat je ze niet direct op je ogen wil hebben, tenminste, ik verwacht van niet.

Philips amBX is op het laatst gedumpt voor belachelijk lage prijzen (en toen heb ik ze ook gekocht) maar de oude prijs lag toch echt minimaal op het zelfde niveau dan van deze MadCatz versie. Deze nieuwe generatie amBX lampen zijn veel compacter en gemakkelijker te plaatsen (of hangen). Ik wilde hoe dan ook ervaring op doen met deze lampen omdat het film kijken zoveel leuker wordt. De eerste ervaringen zijn prima.

Mocht er behoefte zijn aan lampen in het zicht dan kunnen de Philips lampen nog steeds gebruikt worden naast deze van Madcatz, ze worden beiden apart aangestuurd.

.. mijn handen begrijpen mijn hoofd niet ..

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011