Hoofdcategorieën
Topicacties

GPU-Overclock contest HD2600PRO

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Reageer Nieuw Topic
ik host images

Dat bedoelde ik niet :P Ik weet ook wel dat ik um via google kan halen, maar jij hebt um dus van guru en de rest?

*edit*
http://www.techpowerup.co..._GPU_Clock_Tool_v0.7.html

deze link hierboven vond ik wel interessant, mocht de rest niet werken.

have fun ;)

cc_tuner wijzigde dit bericht 25-10-2007 21:40 (83%)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

Clock 0.7 heb ik ook geprobeerd, een keiharde vastloper, en voor die tijd vertragingen. Overclocken is me er niet mee gelukt... Bij mij deed Rivatuner het (nieuwste versie, oudere doen het niet), en testen is met benchmarken. Omega-drivers, de rest is niet geschikt voor Win2K, en ik verdom het over te stappen naar XP ;)

Linkey naar Riva2.05

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

Reg. datum: 21 juni 2002

Is mooi vervelend ja, ik weiger trouwens CCC te installeren, vindt het allemaal overbodig eerlijk gezegd. Er moet toch wel een tool zijn die dynamisch kan oc'en met gebruik van atitool / Ati tray tools benchmethodiek :?

Grrr.. vervelend hoor :P Dacht je dat je helemaal verlost was krijg je weer een nieuwe reeks aan troubles met deze kaart.

Je PC is je werktoestel .. meer niet. | Vapochill XE Mobile (CIP)

David
Reg. datum: 19 januari 2006

Ben nog ff bezig geweest nieuwe tussen score:

http://images.tznclan.com/Dafut/760-820klein.JPG

Nature 182.9 FPS
Core 763MHz
Mem 819MHz
E6600 @ 3GHz

AMD GPU Clock tool lijkt wel te werken, al heb ik al een aantal vast lopers gehad en een berg GPU recover schermpjes. Verder heb ik de instellingen lichtjes getweaked. Er is in ieder geval iets niet goed...

=]

The pauper himself
Reg. datum: 22 oktober 2006

IK heb m'n kaartje binnen :) Het is dat ik een gegeven kaart (:P ) niet in de bek moet kijken, want als ik hem zelf had gekocht zou ik hem terugsturen;
-Lijmresten op de kaart
-Kromme koelvinnen

Alleen dat al vindt ik genoeg om, als ik hem nieuw had gekocht, om terug te sturen. Oke, wij maken de vinnen ook krom, wij vernaaien ook heel de kaart, maar imo mag je zo'n kaart niet afleveren als fabrikant zijnde.

Maargoed, ik vernaai hem zelf toch wel :P

Oei edit; net even het koelblok eraf gehaald om te kijken of ik nog meer tweedehandse-praktijken tegenkwam, en ja hoor :*) Koelblok vol met krassen, nice!

Maarten-NForce wijzigde dit bericht 25-10-2007 22:15 (14%)

Tup Tup Tup Focking Hard

9500GT Clocking
Reg. datum: 02 december 2005

quote:
Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:09:
IK heb m'n kaartje binnen :) Het is dat ik een gegeven kaart (:P ) niet in de bek moet kijken, want als ik hem zelf had gekocht zou ik hem terugsturen;
-Lijmresten op de kaart
-Kromme koelvinnen

Alleen dat al vindt ik genoeg om, als ik hem nieuw had gekocht, om terug te sturen. Oke, wij maken de vinnen ook krom, wij vernaaien ook heel de kaart, maar imo mag je zo'n kaart niet afleveren als fabrikant zijnde.

......

Maargoed, ik vernaai hem zelf toch wel :P
Ik geef je dik gelijk bij is de koelpasta echt niet normaal wat een zooi de hele core lag in een badje koelpasta....

wanneer komt me pro koeler

Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |

Is niet zo'n ramp hoor.... Zolang het maar geen contact maakt met andere onderdelen. Wat betreft vastlopers, hoe zet je VPU-recover uit trouwens? Kwam er al achter dat deze er tevaak in gesprongen was en m'n systeem deedt lock-uppen :P

Kom het niet tegen in de drivers en ook niet in Ati tray tools.....

The pauper himself

quote:
lism schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:13:
Is niet zo'n ramp hoor.... Zolang het maar geen contact maakt met andere onderdelen. Wat betreft vastlopers, hoe zet je VPU-recover uit trouwens? Kwam er al achter dat deze er tevaak in gesprongen was en m'n systeem deedt lock-uppen :P

Kom het niet tegen in de drivers en ook niet in Ati tray tools.....
Ik vind het ook geen ramp, maar zo lever je je producten toch niet af bij je klanten? :?

Tup Tup Tup Focking Hard

quote:
Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:16:
[...]

Ik vind het ook geen ramp, maar zo lever je je producten toch niet af bij je klanten? :?
Nee .. nou ja je hebt de kaart ook in ingesealde verhouding ontvangen, dus ik heb er niet mee staan rommelen hoor ;)

ik host images

O MY F*CKING GOD :?

Zou dit dan 1 van de redenen zijn waarom ik ATI verafschuw :+ ofzoiets
Maar dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, dat zoveel verschillende "bekende" oc progjes allemaal probs hebben 8)7

Ik wens jullie veel suc6 met het herstellen van dit nogal ''vaag'' probleem.
Overigens zou dit toch echt aan de kaart moeten liggen, mede omdat ik dit nog nooit gezien heb, en omdat meerdere van jullie er last van hebben. Miss slechte batch? of gewoon een bagger kaart?

Ik weet het even niet meer :(

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

The pauper himself

quote:
Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:09:
maar imo mag je zo'n kaart niet afleveren als fabrikant zijnde.
;) Hiermee zeg ik, dat het bij Peak zo moet zijn gegaan, idd omdat hij nog ingeseald was.

Tup Tup Tup Focking Hard

De reden waarom peak iets goedkoper is als de rest, is als eerst de goedkopere componenten. Is opzich niets mis mee, maar hij zal minder lekker océn bijv als bij een kaart die duurdere componenten gebruiken. Ook hebben die componenten een bepaalde levensduur, maar gezien dat een grafische kaart gemiddeld 1 tot 3 jaar meegaat, maakt het opzich niet zoveel uit. Als er maar wel volgens de garantienormen geleefd wordt.

Ook is iedereen opgevallen dat Peak een hele andere koeler gebruikt, en layout als dat ermee geadverteerd wordt. Het valt me dus op dat peak ontzettend op de kosten drukt, en zoveel mogelijk goedkoop materiaal aan het verkopen is.

Opzich ook niets mis mee, maar als je iets op je website zet met een waaier & PCI-E-stroom connector, lever dat dan ook :+

Die hard prutser

Even voor de mensen die een 20K weerstand willen gebruiken.
!!!!! NIET DOEN !!!!!!!
Dus GEEN 20K.
Je kan het eventueel met een 100K proberen maar dat is echt het minimale wat ik nu aanraad.
Dat is voor de GPU.

Voor vmem zal je waarschijnlijk wel een 20K nodig hebben, maar dat moet eerst nagemeten worden.
Als iemand die het kaartje heeft en msn en nu online is mij even wilt toevoegen dan kunnen we het nu nameten en dan kan ik vanavond eventueel nog de voorlopige voltmods posten voor de mensen die haast hebben.

Ik heb namelijk helaas nog geen kaartje.

De officiële tweakers.net OC bitch

oh, cock
Reg. datum: 07 juli 2006

Jippie, net thuis en hij lag er hoor :D oogt inderdaad iets robuuster dan de vorige. Bij mij viel de overdaad aan pasta eig'k mee.

Wel bagger dat het zo'n probleem is om een goed progje ervoor te vinden :( hebben wij weer :(

Morgen vrij en dan ga ik ook een eerste poging wagen })

Anyway, mijn kleine bijdrage, wat close-up pics (klik voor iets groter):

Core
http://autorijschoolpeter.nl/contest/chippics2/hd2600pro_core.jpg

Core voltage-regulator
http://autorijschoolpeter.nl/contest/chippics2/hd2600pro_core_voltregulator.jpg

Mem
http://autorijschoolpeter.nl/contest/chippics2/hd2600pro_mem.jpg

Mem voltage-regulator (vermoed ik tenminste, zit op de achterkant van de kaart):
http://autorijschoolpeter.nl/contest/chippics2/hd2600pro_mem_voltregulator_vraagteken.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Mooie high-res pics :)

Ik denk dat ik morgen de bout erbij pak en onmiddelijk die 20k weerstand op dat geheugen soldeer :P

Immers is geheugensnelheid en bandbreedte het meest effiecient op deze kaart.

Reg. datum: 09 september 2005

quote:
600 breedte high-res :?
Wel mooie macro pics ja B)
quote:
Ik denk dat ik morgen de bout erbij pak en onmiddelijk die 20k weerstand op dat geheugen soldeer :P

Immers is geheugensnelheid en bandbreedte het meest effiecient op deze kaart.
Als je dat doet loop je ten eerste het risico dat je zonder score de contest gaat afsluiten, en ten tweede kun je dan niet vergelijken.

Maargoed, dat ben ik dan weer :P

qed

Die hard prutser

Goed nieuws, het geheugen is 1.1ns. :*)
Dus gespecificeerd voor 900Mhz. :9
Edit: O ja het is door samsung gespecificeerd tot 2.1volt en 2.0 zou de standaard moeten zijn.
Al krijgt het nu waarschijnlijk maar 1.9 volt.

Snot_Aap wijzigde dit bericht 25-10-2007 23:29 (48%)

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
cc_tuner schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:21:
O MY F*CKING GOD :?

Zou dit dan 1 van de redenen zijn waarom ik ATI verafschuw :+ ofzoiets
Maar dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, dat zoveel verschillende "bekende" oc progjes allemaal probs hebben 8)7

Ik wens jullie veel suc6 met het herstellen van dit nogal ''vaag'' probleem.
Overigens zou dit toch echt aan de kaart moeten liggen, mede omdat ik dit nog nooit gezien heb, en omdat meerdere van jullie er last van hebben. Miss slechte batch? of gewoon een bagger kaart?

Ik weet het even niet meer :(
Of gewoon geen goede ondersteuning door de oc progjes.

The pauper himself

Heb je nog kaartjes liggen Lism?
De mijne is DOA...

Wel respect naar Peak hoor, een dode en gebruikte kaart opsturen, nice!

Maarten-NForce wijzigde dit bericht 25-10-2007 23:43 (41%)

Tup Tup Tup Focking Hard

Reg. datum: 10 februari 2007

lol @ ^^ sorry maar volg dit contest en vind het belachelijk :o dat dat kan gebeuren

www.highflow.nl

quote:
Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:35:
Heb je nog kaartjes liggen Lism?
De mijne is DOA...

Wel respect naar Peak hoor, een dode en gebruikte kaart opsturen, nice!
_O- .. kan gebeuren! :) Ga even naar de website en vul retour in. Vergeet niet te vermelden dat het om de Contest gaat. We ruilen 'm om voor je en heb je maandag of dinsdag een nieuw kaartje. op vrijdag verzenden we niet

Yarr, ye scurvy landlubbers!
Reg. datum: 23 april 2006

Misschien heeft lism gewoon "per ongeluk" een dode kaart opgestuurd, van PcPlatform, zodatie lekker alsnog crossfire kan draaien :9

»» Redcoon shopsurvey ««
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law

The pauper himself

Oke, bedankt :)
Ik reageer hier vanavond niet meer op, want ik ga m'n bed opzoeken ;)

Tup Tup Tup Focking Hard

quote:
Bitage schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:49:
Misschien heeft lism gewoon "per ongeluk" een dode kaart opgestuurd, van PcPlatform, zodatie lekker alsnog crossfire kan draaien :9
Ik ben wel benieuwd ja of dit uberhaubt mogelijk is ja :)

Had helaas geen brugjes meer, anders ging het op het werk wel even draaien :9

Maar het geheugen is dus 900MHz op 2.1V? En het draait wellicht op 1.9? Dan heb je kans dat je nog eens 30 tot 50MHz bovenop de 900MHz uit zult komen (met geluk). Dat worden dus spannende tijden met dat kaartje O+

Die hard prutser

Okay, en de mods:

VDDR:
http://www.techzine.nl/f/g/15255php7knS3Y.PNG

VGPU:
http://www.techzine.nl/f/g/15255phpzaReRS.PNG

Natuurlijk weer op eigen risico, bla bla bla.
En nog niet getest want ik heb nog geen kaart. :(
Wel nagemeten dus de weerstanden kloppen, daar ben ik nu wel zeker van. :P

Edit: Bijna vergeten, bedankt OConnor en Pin_Point voor het nameten van de pinnen en het beschikbaarstellen van high-res pics.

Snot_Aap wijzigde dit bericht 26-10-2007 00:44 (16%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: