plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
GPU-Overclock contest HD2600PRO
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Reageer Nieuw TopicLinkey naar Riva2.05
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Reg. datum: 21 juni 2002
Grrr.. vervelend hoor
Je PC is je werktoestel .. meer niet.
Nature 182.9 FPS
Core 763MHz
Mem 819MHz
E6600 @ 3GHz
AMD GPU Clock tool lijkt wel te werken, al heb ik al een aantal vast lopers gehad en een berg GPU recover schermpjes. Verder heb ik de instellingen lichtjes getweaked. Er is in ieder geval iets niet goed...
=]
-Lijmresten op de kaart
-Kromme koelvinnen
Alleen dat al vindt ik genoeg om, als ik hem nieuw had gekocht, om terug te sturen. Oke, wij maken de vinnen ook krom, wij vernaaien ook heel de kaart, maar imo mag je zo'n kaart niet afleveren als fabrikant zijnde.
Maargoed, ik vernaai hem zelf toch wel
Oei edit; net even het koelblok eraf gehaald om te kijken of ik nog meer tweedehandse-praktijken tegenkwam, en ja hoor
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 25-10-2007 22:15 (14%)
Tup Tup Tup Focking Hard
Ik geef je dik gelijk bij is de koelpasta echt niet normaal wat een zooi de hele core lag in een badje koelpasta....quote:Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:09:
IK heb m'n kaartje binnenHet is dat ik een gegeven kaart (
) niet in de bek moet kijken, want als ik hem zelf had gekocht zou ik hem terugsturen;
-Lijmresten op de kaart
-Kromme koelvinnen
Alleen dat al vindt ik genoeg om, als ik hem nieuw had gekocht, om terug te sturen. Oke, wij maken de vinnen ook krom, wij vernaaien ook heel de kaart, maar imo mag je zo'n kaart niet afleveren als fabrikant zijnde.
......
Maargoed, ik vernaai hem zelf toch wel
wanneer komt me pro koeler
Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |
Kom het niet tegen in de drivers en ook niet in Ati tray tools.....
Ik vind het ook geen ramp, maar zo lever je je producten toch niet af bij je klanten?quote:lism schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:13:
Is niet zo'n ramp hoor.... Zolang het maar geen contact maakt met andere onderdelen. Wat betreft vastlopers, hoe zet je VPU-recover uit trouwens? Kwam er al achter dat deze er tevaak in gesprongen was en m'n systeem deedt lock-uppen
Kom het niet tegen in de drivers en ook niet in Ati tray tools.....
Tup Tup Tup Focking Hard
Nee .. nou ja je hebt de kaart ook in ingesealde verhouding ontvangen, dus ik heb er niet mee staan rommelen hoorquote:Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:16:
[...]
Ik vind het ook geen ramp, maar zo lever je je producten toch niet af bij je klanten?
Zou dit dan 1 van de redenen zijn waarom ik ATI verafschuw
Maar dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, dat zoveel verschillende "bekende" oc progjes allemaal probs hebben
Ik wens jullie veel suc6 met het herstellen van dit nogal ''vaag'' probleem.
Overigens zou dit toch echt aan de kaart moeten liggen, mede omdat ik dit nog nooit gezien heb, en omdat meerdere van jullie er last van hebben. Miss slechte batch? of gewoon een bagger kaart?
Ik weet het even niet meer
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
quote:Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:09:
maar imo mag je zo'n kaart niet afleveren als fabrikant zijnde.
Tup Tup Tup Focking Hard
Ook is iedereen opgevallen dat Peak een hele andere koeler gebruikt, en layout als dat ermee geadverteerd wordt. Het valt me dus op dat peak ontzettend op de kosten drukt, en zoveel mogelijk goedkoop materiaal aan het verkopen is.
Opzich ook niets mis mee, maar als je iets op je website zet met een waaier & PCI-E-stroom connector, lever dat dan ook
!!!!! NIET DOEN !!!!!!!
Dus GEEN 20K.
Je kan het eventueel met een 100K proberen maar dat is echt het minimale wat ik nu aanraad.
Dat is voor de GPU.
Voor vmem zal je waarschijnlijk wel een 20K nodig hebben, maar dat moet eerst nagemeten worden.
Als iemand die het kaartje heeft en msn en nu online is mij even wilt toevoegen dan kunnen we het nu nameten en dan kan ik vanavond eventueel nog de voorlopige voltmods posten voor de mensen die haast hebben.
Ik heb namelijk helaas nog geen kaartje.
De officiële tweakers.net OC bitch
Wel bagger dat het zo'n probleem is om een goed progje ervoor te vinden
Morgen vrij en dan ga ik ook een eerste poging wagen
Anyway, mijn kleine bijdrage, wat close-up pics (klik voor iets groter):
Core

Core voltage-regulator

Mem

Mem voltage-regulator (vermoed ik tenminste, zit op de achterkant van de kaart):

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ik denk dat ik morgen de bout erbij pak en onmiddelijk die 20k weerstand op dat geheugen soldeer
Immers is geheugensnelheid en bandbreedte het meest effiecient op deze kaart.
600 breedte high-resquote:
Wel mooie macro pics ja
Als je dat doet loop je ten eerste het risico dat je zonder score de contest gaat afsluiten, en ten tweede kun je dan niet vergelijken.quote:Ik denk dat ik morgen de bout erbij pak en onmiddelijk die 20k weerstand op dat geheugen soldeer
Immers is geheugensnelheid en bandbreedte het meest effiecient op deze kaart.
Maargoed, dat ben ik dan weer
qed
Dus gespecificeerd voor 900Mhz.
Edit: O ja het is door samsung gespecificeerd tot 2.1volt en 2.0 zou de standaard moeten zijn.
Al krijgt het nu waarschijnlijk maar 1.9 volt.
Snot_Aap wijzigde dit bericht 25-10-2007 23:29 (48%)
Reg. datum: 13 november 2006
Of gewoon geen goede ondersteuning door de oc progjes.quote:cc_tuner schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:21:
O MY F*CKING GOD![]()
Zou dit dan 1 van de redenen zijn waarom ik ATI verafschuwofzoiets
Maar dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, dat zoveel verschillende "bekende" oc progjes allemaal probs hebben![]()
Ik wens jullie veel suc6 met het herstellen van dit nogal ''vaag'' probleem.
Overigens zou dit toch echt aan de kaart moeten liggen, mede omdat ik dit nog nooit gezien heb, en omdat meerdere van jullie er last van hebben. Miss slechte batch? of gewoon een bagger kaart?
Ik weet het even niet meer
De mijne is DOA...
Wel respect naar Peak hoor, een dode en gebruikte kaart opsturen, nice!
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 25-10-2007 23:43 (41%)
Tup Tup Tup Focking Hard
Reg. datum: 10 februari 2007
www.highflow.nl
quote:Maarten-NForce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:35:
Heb je nog kaartjes liggen Lism?
De mijne is DOA...
Wel respect naar Peak hoor, een dode en gebruikte kaart opsturen, nice!
»» Redcoon shopsurvey ««
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law
Ik reageer hier vanavond niet meer op, want ik ga m'n bed opzoeken
Tup Tup Tup Focking Hard
Ik ben wel benieuwd ja of dit uberhaubt mogelijk is jaquote:Bitage schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:49:
Misschien heeft lism gewoon "per ongeluk" een dode kaart opgestuurd, van PcPlatform, zodatie lekker alsnog crossfire kan draaien
Had helaas geen brugjes meer, anders ging het op het werk wel even draaien
Maar het geheugen is dus 900MHz op 2.1V? En het draait wellicht op 1.9? Dan heb je kans dat je nog eens 30 tot 50MHz bovenop de 900MHz uit zult komen (met geluk). Dat worden dus spannende tijden met dat kaartje
VDDR:
VGPU:
Natuurlijk weer op eigen risico, bla bla bla.
En nog niet getest want ik heb nog geen kaart.
Wel nagemeten dus de weerstanden kloppen, daar ben ik nu wel zeker van.
Edit: Bijna vergeten, bedankt OConnor en Pin_Point voor het nameten van de pinnen en het beschikbaarstellen van high-res pics.
Snot_Aap wijzigde dit bericht 26-10-2007 00:44 (16%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last