Hoofdcategorieën
Topicacties

GPU-Overclock contest HD2600PRO

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juni 2002

Ik ga van de week ook mijn spul uit de dozen weer trekken, verhuizing zit er al deels op. Alles krijgt een plekje ondertussen en de rommel wordt stukken minder :D

Je PC is je werktoestel .. meer niet.

Vrij rond de oren
Reg. datum: 02 november 2000

Yes!!

Eindelijk heb ik de spullen ook binnen om te voltmodden!

Alleen weet ik niet wanneer ik tijd ga hebben, misschien dit weekend?

Sowieso komt mijn big-bang zo rond de kerstvakantie, dan heb ik een paar dagen vrij en ga ik eens echt kijken hoe ver ik kan komen... :)

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

9500GT Clocking
Reg. datum: 02 december 2005

Tot wanneer is die deadline, want ik heb nu ff geen tijd om er veel tijd aan te besteden. MAAR als ik weer tijd heb gaat die kaart naar een snot_aap / maarten en dan hopen dat het goed komt. :/

Verder ik blijf wel posten en doen maar scores zie je van mijn kant niet

Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |

The pauper himself
Reg. datum: 22 oktober 2006

Ik weer ff'tjes tussendoor.
Ik kan momenteel vrijwel niks van me laten horen, omdat ik in een van de 18 dorpen woon waar geen stroom is, doordat er zonodig een apache tegen de stroommast aan moest vliegen..
Jullie horen nog van me :+

Tup Tup Tup Focking Hard

ik host images

Ahahahahahahhahahaahah :P
Een marinier in opleiding :P hoort daar geen begeleider bij te zijn ofzo?

Anyways hierzo in nijmegen hadden we er zelfs last van.... de lampen waren aan het knipperen enzo :P Maar dat zal vast wel snel opgelost zijn :)

En anders gewoon declareren die handel :9

*edit*
ik moet het even kwijt... IK HEB LEKKER VAKANTIE.! SJAWEL 3 WEKEN LANG.!

cc_tuner wijzigde dit bericht 14-12-2007 13:07 (14%)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Reg. datum: 10 oktober 2004

Nou, mijn kaartje lijkt echt compleet dood; er staat gewoon 1.17 V op de core, en de kaart wordt op geen enkele manier herkend.
Wie spaarde er ook alweer dode videokaarten? :p

hmm..
Reg. datum: 06 maart 2004

Haha Framaster denk ik ;)

9500GT Clocking

;) ja stuur maar :P haal ik daar dat chippie af :P wat ik nodig heb

Die hard prutser

Heey cpec, bij jou kwam het toch door de bios?
Misschien kan je de bios van maarten-nforce over solderen. :P

De officiële tweakers.net OC bitch

Nee, volgens mij is het geen bios-issue, aangezien er een werkend bios in zit :/

Reg. datum: 03 februari 2007

quote:
Xtresis schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:40:
Na alle ellende van de x1650, x1600, x1650Xt, x1650pro of whatever, gaat het hopelijk dit keer beter. Ik wens iedereen natuurlijk veel succes, en moge de koelste/beste winnen. Mochten er kaartjes dood gaan, kunnen ze bij mij een mooi pensioen krijgen >:)
quote:
cpec schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:11:
Nou, mijn kaartje lijkt echt compleet dood; er staat gewoon 1.17 V op de core, en de kaart wordt op geen enkele manier herkend.
Wie spaarde er ook alweer dode videokaarten? :p
O-)

Xtresis wijzigde dit bericht 14-12-2007 17:44 (27%)

Mail maar :)

ik host images

quote:
cc_tuner schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:05:
Maar dat zal vast wel snel opgelost zijn :)
Wat ik zij, de hoogspanningskabels zijn " provosories ofzoiets " gefixt en de 55.000 huishoudens zullen spoedig weer STROOM hebben! alsof ze het weer opnieuw uitgevonden hebben :9

Anyways, cpec en framaster jullie stoppen dus allebei... of?

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Ik zou graag verder gaan, maar zoals je begrijpt gaat het gewoon niet lukken :'(
Misschien kan ik dispensatie krijgen, zodat ik mee mag doen met m'n 7900GS O-)

Als je nu al die caps eens terugzet, en die IC doormeet, inclusief die voltmod eraf knikkert, what happens then ? :P

Wellicht zit er iets niet goed, of is het verbrand oid. Ik moet nog steeds m'n bout pakken :+

The pauper himself

Woot, stroom :D
Na een hel van 2 dagen eindelijk weer toegangbaar op het net.

Vanavond ga ik hem uitproberen, spannend....

Tup Tup Tup Focking Hard

Een beetje tweaker heeft toch wel een dikke generator in de achtertuin staan? :+

Overigens vervalt de prijs, heren. Ik en PCPlatform is out of the deal, en of hun er nog iets mee willen doen is dan ook niet meer aan mij. Wellicht dat we met z'n allen iets kunnen doen, en het is ook jammer dat die paar lui er alleen vandoor gegaan zijn met een goedkoper kaartje.... Maar goed :)

The pauper himself

Die generator hea, grappig dat je daarover begint. Eerst deed ie 't goed, hij moest wel wat veel toeren maken, maar er kwam zo'n ~230/~240V uit. Maar het voltage ging verder, en verder, en verder, met een piek van een fucking 380V :X
Het klinkt misschien een beetje ongeloofwaardig, maar echt een licht van een bouwlamp dat er vanaf kwam. Grotendeels van de tijd zat het voltage rond de ~320V :X

Tup Tup Tup Focking Hard

Waarom doet dat ding niet lief? :/

Ik heb framaster trouwens een DM gestuurd met verzoek tot nieuwe TS als hij daar zin in heeft :>

Maar wel graag 1 met alle up2date info, links, en de vervallen prijs :+

ik host images

Jammer genoeg doe ik helaas niet mee met deze contest.. :(
ik had/kan namelijk nog wel een leuk prijsje regelen/liggen _/-\o_ wat dat is zeg ik lkkr niet.... miss wat voor de volgende contest waar ik ckr weten wel aan mee ga doen.! of miss zelf wel organiseer!!! Maar dat is nog langgg niet aan de orde

So back ontopic: Maarten heeft weer stroom, framaster heeft een DM op de deurmat en enkele noobs zijn er vandoor met wat ze dachten een goedkoop/prijskwaliteits kaartje te hebben... wat achteraf gezien dus niet zo is, gezien de kwaliteit van PEAK 8)7

Dus voor degene die zich aangesproken voelen, gaarne iets in dit topic te plaatsen mtv de kaartjes/oc of anders.... is/zijn diegene dus echte noobs :z

Anyways kan de contest nu weer verder gaan aangezien de vakantie is begonnen }) oops srry dat geld denk ik alleen voor mij 7(8)7

HeHe: iig hoop ik snel wat verder gevorderde resultaten geboekt te zien :D en dan maar hopen dat er een echte sfeer van "nek aan nek race oid" onstaat!!

d:)b gOoDluCk all d:)b

Die hard prutser

Van mij nog even geen resultaten.
Nieuwe moederboard zit weer in de doos.
Eerst deden alleen de buitenste geheugen sloten het.
En nu helemaal niets meer, dus weer retour naar de oplichters van saland (betaal onderhand 30 euro voor het verzenden van een mamaplank van 79 euro).

Hoop dus dat ik voor de einde volgende week een nieuwe heb.
Anders is het best wel f*cked.

Snot_Aap wijzigde dit bericht 14-12-2007 22:12 (14%)

RMA _O- .. Was het een nieuw plankje dat zeg maar nog net op de markt is ? :) Die gaan meestal binnen no-time stuk ja. Zelfs een budgetbord van 4 tientjes overleefd het nog langer....

9500GT Clocking

Ik ga morgen de ts updaten etc etc. En ik stop nog niet maybe stuur of ga ik naar snot_aap om me kaart te laten fixxen

Die hard prutser

@LISM
Was een splinter nieuwe Biostar TP35D2-A7.
Opzich wel een vet board, zeker voor de prijs. :P
Maar dan moet ie wel werken. :(

ik host images

Nog even een laatste reactie aan framaster over dit onderwerp... Act like a tweaker dude!! ga naar een schroothoop ofzo rits een kaartje (als je nog geen oude hebt) en ga daar op oefenen met solderen! :D Tegen de tijd dat je dan naar snot_aap wou gaan heb je het onder de knie... Mocht dat niet het geval zijn kun je altijd nog na hem toe gaan of je kaartje opsturen ;) En mocht het je lukken heb je er ook nog wat van opgestoken oök!! Mja zo denk ik erover, wat jij wilt doen moet je natuurlijk zelf weten :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: