plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
GPU-Overclock contest HD2600PRO
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Reageer Nieuw TopicJij leest echt niet he?quote:cc_tuner schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:
Hmmm ok, dan wacht ik wel gewoon ff tot Lism picca's post
Je PC is je werktoestel .. meer niet. | Vapochill XE Mobile (CIP)
*edit*
btw: nice blog
*edit2*
foto's zijn een beetje klein, maar aan de foto te zien waar je de achterkant van de kaart ziet, zie je linksboven een zwart chipje zitten met aan beide kanten 7pins.? dat is wss stroomregeling voor geheugen of gpu, correct me if i'm wrong. Ik zie namelijk niks als ik de foto uitvergroot
cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 13:40 (66%)
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
»» Redcoon shopsurvey ««
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law
@Bitage, Thanks
Jism wijzigde dit bericht 24-10-2007 13:46 (4%)
Ook iedereen bedankt voor de bedankjes naar mij toe (
Verder rest me dat er nog 2 users zijn die mogelijk een dag later hun kaart ontvangen, ik mag ze niet eerder wegdoen totdat ik de oudere binnenheb
Ennuh nu mag je wel ff jou results posten hoor
Want ik kan namelijk niet wachten tot morgen de 1e results binnenkomen
Het was te proberen....
Reg. datum: 01 mei 2006
teambitstorm.nl
als ik een kleine suggestie mag doen: core en mem velden alleen toegestane tekens 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 doen, zodat er geen letters getypt kunnen worden, en miss een max grootte checkje op de validation plaat? heb nu een 5mb eifeltoren pic geupload, is ook niet echt je van het voor jou natuurlijk
nogmaals bedankt, werkt perfect !
EDIT: 582kb
OConnor wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:38 (7%)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Euhm, jah, dat met dit getallen alleen is ook een strak plan
Bitage wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:36 (17%)
»» Redcoon shopsurvey ««
Ban the mods en use their rights!
Hmmm. nog ongeveer 16uur 34minuten 17seconden en 23045honderste tot de eerste .. njah let maar niet op mijn onzin results gepost worden
heb er nu al zin in
*edit*
post hierboven: ook die willen we nog zien ja
cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:44 (11%)
Anyway: heb er meer zin in dan de dag vóór de x1650 ! hebben anderen dit ook?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
PS. Ik sta niet in de lijst van deelnemers in de startpost
Spelling is een keuze | Weblog
Donequote:OConnor schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:24:
als ik een kleine suggestie mag doen: core en mem velden alleen toegestane tekens 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 doen, zodat er geen letters getypt kunnen worden
»» Redcoon shopsurvey ««
Vergeet verder ook niet bij mem erboven even 'effectief' te zetten oid, om te voorkomen dat mensen het gaan verdubbelen en/of halveren.
qed
Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |
Komt omdat mensen er nu allemaal voor de gein onzin in gaan zitten vullen. Zodra iedereen lekker aan de slag gaat zal dit wel weer goedkomenquote:cc_tuner schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:41:
Sorry hoor, maar er moet duidelijk wat aangepast worden aan dat score submit gedoe.! Ik vind het nu niet echt overzichtelijk enzo.
»» Redcoon shopsurvey ««
Ik zit hier nog wel even ...
overigens vind ik dat er ook in het topic zelf een afbeelding geplaatst moet worden staat ook in de ts.
Hoe denken jullie hierover of gaan we alles via het submit systeem doen ?
Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last