Hoofdcategorieën
Topicacties

GPU-Overclock contest HD2600PRO

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Reageer Nieuw Topic
ik host images

Hmmm ok, dan wacht ik wel gewoon ff tot Lism picca's post :)

En zou er dan ook een algemene Link mogen komen waar alles op gesubmit word? Zodat iedereen kan kijken hoe het ervoor staat? en dan bedoel ik gewoon in de TS ;) dan is het helemaal perfect.!

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
cc_tuner schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:
Hmmm ok, dan wacht ik wel gewoon ff tot Lism picca's post :)
Jij leest echt niet he? :P lism in "GPU-Overclock contest HD2600PRO"

Je PC is je werktoestel .. meer niet.

ik host images

Oeps :P sorry had ik ff overheen gelezen 8)7 is ff kijken of er wat te vinden valt, nogmaal srry :z

*edit*
btw: nice blog ;)

*edit2*
foto's zijn een beetje klein, maar aan de foto te zien waar je de achterkant van de kaart ziet, zie je linksboven een zwart chipje zitten met aan beide kanten 7pins.? dat is wss stroomregeling voor geheugen of gpu, correct me if i'm wrong. Ik zie namelijk niks als ik de foto uitvergroot :P

cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 13:40 (66%)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Yarr, ye scurvy landlubbers!
Reg. datum: 23 april 2006

Zeau, iedereen die mee doet heeft als het goed is een DM op de mat liggen ;)

»» Redcoon shopsurvey ««
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law

Beste cc_tuner, dat had ik ook al gezegd :> Op het vorige deel had ik high-res pics gepost met een K810i wat nog brak blijft maar de picture is duidelijk. Kijk anders even in het vorige deeltje naar 1 van de laatste posts van mij.
@Bitage, Thanks :) O+

Jism wijzigde dit bericht 24-10-2007 13:46 (4%)

ik host images

Ik heb de picca's hier voor me neus ;) beetje moeilijk te zien, maar m'n vermoedens kloppen volges mij wel. Even googlen dan maar O-)

Nou, alle kaarten zijn verpakt, bestempeld, en worden vanavond bij TPG aangeboden. Die zal ze morgen gewoonweg leveren op het adress dat jullie eerder de kaarten ontvangen op hadden. Verder zit er een factuur bij, die voor je garantie is, maar hou wel rekening dat als er ditmaal wel een voltmod opzit, of een fan ontbreekt, of een koeler zwaarbeschadigd is of iets met witte kwak op de memory, je je garantie wel vergeten kan ;) :P Ik denk dat dit een eenmalige actie van peak geweest is (tja, eerlijk toegegeven de helft van de kaarten was mee gerommeld, en geen enkele andere fabrikant zou dit nog doen eerlijk gezegd) dus in het vervolg is dit van ten boze. We hebben er immers een duurdere kaart voor terug allen ;)

Ook iedereen bedankt voor de bedankjes naar mij toe ( O+ ) met plezier gedaan uiteraard en ik hoop dat de Contest gewoon een gruwelijk success worden gaat 8) De hoofdprijs bestaat nog steeds, en mijn baas zou liever willen zien dat er ook berichten op de Shopsurvey geplaatst worden met eerlijke meningen, aangezien jullie ook 'officieel' een product bij ons gekocht hebben ;)

Verder rest me dat er nog 2 users zijn die mogelijk een dag later hun kaart ontvangen, ik mag ze niet eerder wegdoen totdat ik de oudere binnenheb :)

ik host images

Nou Lism: leuk om te horen ;)

Ennuh nu mag je wel ff jou results posten hoor :+
Want ik kan namelijk niet wachten tot morgen de 1e results binnenkomen 8) dus zou je alsje alsjeblieft een opening willen maken :9

Jemig CC_tuner,,, :') Dat had ik gisteren ook al gepost, ik had 'm behoorlijk zitten de dag en ging vroeg naar bed en m'n PC niet eens aan :P wellicht dat ik er vanavond pas of van het weekend... Ik moet even kijken ( ;) ) , wanneer ik eraan begin. Het heeft hier nog even geen haast ivm andere dingetjes :>

ik host images

Geheheeheh ja srry, volges mij ben ik beetje irri aant worden O-) maar wil gewoon graag result zien :P Maar ik zal nu wel ff m'n mond dichthouden ;)

Het was te proberen....

Heb een mailtje gehad met login voor een heel erg mooie ranking lijst. mooi werk :Y)

teambitstorm.nl

oh, cock
Reg. datum: 07 juli 2006

omg zeer mooi dat systeem Bitage ! bedankt !

als ik een kleine suggestie mag doen: core en mem velden alleen toegestane tekens 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 doen, zodat er geen letters getypt kunnen worden, en miss een max grootte checkje op de validation plaat? heb nu een 5mb eifeltoren pic geupload, is ook niet echt je van het voor jou natuurlijk ;)

nogmaals bedankt, werkt perfect !

EDIT: 582kb |:( |:( |:( had hem al geresized srry !

OConnor wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:38 (7%)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Hmm, ik dacht dat ik er een 1MB beveiliging op gedaan had.. hmm..
Euhm, jah, dat met dit getallen alleen is ook een strak plan :)

edit:
Je weet zeker dat het geen 500kb image was?

Bitage wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:36 (17%)

»» Redcoon shopsurvey ««

met ctrl+alt+c
Reg. datum: 02 oktober 2007

Nu nog een foto van de meest mishandelde kaart. xD

Ban the mods en use their rights!

ik host images

En waar staat de link nou waar topic lezers alles kunnen zien? Wel zo handig om het in de TS erbij te plakken ;) alvast bedankt.

Hmmm. nog ongeveer 16uur 34minuten 17seconden en 23045honderste tot de eerste .. njah let maar niet op mijn onzin results gepost worden :P

heb er nu al zin in :D

*edit*
post hierboven: ook die willen we nog zien ja :9

cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:44 (11%)

oh, cock
Reg. datum: 07 juli 2006

En net morgen moet ik van 9 am tot half 9 pm werken hoor |:( |:(

Anyway: heb er meer zin in dan de dag vóór de x1650 ! hebben anderen dit ook?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Daar ben ik weer :) . Ik zie dat mn kaart compleet en met factuur is aangekomen :) . Hoop dat we binnenkort de kaarten weer krijgen, en dan kijken of ik wat tijd kan maken tussen al m'n examens.

PS. Ik sta niet in de lijst van deelnemers in de startpost :X .

Spelling is een keuze | Weblog

quote:
OConnor schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:24:
als ik een kleine suggestie mag doen: core en mem velden alleen toegestane tekens 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 doen, zodat er geen letters getypt kunnen worden
Done :) Update naar lism toegezonden.

»» Redcoon shopsurvey ««

Reg. datum: 09 september 2005

En een komma, om het af te maken (oh wacht, die staat er al 9x tussen :+ ). Houdt meteen de rotzooi eruit van mensen die puntjes gebruiken, iets dat hier niet hoort...

Vergeet verder ook niet bij mem erboven even 'effectief' te zetten oid, om te voorkomen dat mensen het gaan verdubbelen en/of halveren.

qed

9500GT Clocking
Reg. datum: 02 december 2005

@ TS aangepast :>

Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |

ik host images

Sorry hoor, maar er moet duidelijk wat aangepast worden aan dat score submit gedoe.! Ik vind het nu niet echt overzichtelijk enzo.

quote:
cc_tuner schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:41:
Sorry hoor, maar er moet duidelijk wat aangepast worden aan dat score submit gedoe.! Ik vind het nu niet echt overzichtelijk enzo.
Komt omdat mensen er nu allemaal voor de gein onzin in gaan zitten vullen. Zodra iedereen lekker aan de slag gaat zal dit wel weer goedkomen :)

»» Redcoon shopsurvey ««

ik host images

Ik hoop het, en anders wil ik wel de taak op me nemen om dat gedeelte lkkr overzichtelijk te houden ;) doe ik ook nog iets goeds O-)

Anders ros ik vervelende gebruikers er samen wel uit met Bitage ;)

Ik zit hier nog wel even ... :X [XP]Domain controller zoek.

9500GT Clocking
Reg. datum: 02 december 2005

Ik wou er ook al iets over zeggen kan je hem niet nu legen en dan geen grapjassen die nog ff 99999 fps invullen danku !

overigens vind ik dat er ook in het topic zelf een afbeelding geplaatst moet worden staat ook in de ts.

Hoe denken jullie hierover of gaan we alles via het submit systeem doen ?

Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: