Hoofdcategorieën
Topicacties

GPU-Overclock contest HD2600PRO

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Bitage schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:39:
Niet als je "LN2 met Koelkastmotor - 982 PK" intypt nee O-)
_O-
quote:
OConnor schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:36:
Jeuj nieuw topic :) we gaan voor de 50 pagina's vol lullen he ;)

@ lism: in het vorige topic staat dat je mijn kaart en betaling ontvangen hebt, maar bedenk me nu ineens dat bij mijne de faktuur er niet eens bij zat 8)7 maar het is in orde dus?
Ja het is in orde. Iets vertelde me dat die kaart van jou was :)
quote:
Jejking schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:35:
[...]

Héél lief van je Lism dat je me verlinkt en dat na een reis van 3 uur heen met 15kg bagage voor zo'n baggerkaart :') .
:')

Die TS is trouwens het halve werk, maar goed :) Thanks voor het opzetten iig. Na een ferme nacht rust ga ik er vandaag weer knalhard tegenaan :)

Mijn koeling is al bekend. Ik draai mooie gaatjes in een AM2 stock-cooler, en die plaats ik op de kaart. Met of zonder fan maakt me niet echt uit, passief moet al voldoende zijn :P

Jism wijzigde dit bericht 24-10-2007 07:36 (8%)

Je PC is je werktoestel .. meer niet.

ik host images

quote:
shinchan03 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:33:
Het beste kun je aan Lism vragen of je nog kan meedoen. Als hij kaarten van dezelfde batch nog over heeft die hij nog kan verkopen voor de contest valt het nog te proberen.

Tip: DM Lism :) of vraag het hier in het topic.
Het antwoord op die vraag had Lism in het vorige topic al gegeven. Helaas is het niet meer mogelijk om met de contest mee te doen mits ik over een X1650XT beschikte. Wat wel weer mee zit is dat Lism ook zij dat ie enkele kaarten over heeft en die alsnog te koop zijn :D . Voor rond de 80euro per stuk. Tjah als ik er nou 1 zou kopen zou ik mee kunnen doen met de contest, iedergeval results posten buiten de officiele contest, een geen kans kunnen maken op de hoofdprijs :O .

Maar dat maakt niet uit ;) ik wacht rustig af op de volgende contest.! Die ik dan miss zelf wel organiseer O-)

*edit*
Zoow Lism over een vroeg antwoord gesproken 8)7 betekend dat, dat je gaat beginnen met het modden van je kaart/koeling etc, of dat je ook al een leuke score neer gaat zetten van10fps ofzo :z

cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 10:07 (10%)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Ja, ik heb een AM2 Stock-cooling en die past 'perfect' op het kaartje :P Ik heb de maten al zitten uittekenen, vanmiddag even 4 gaatjes boren en een setje schroefjes aanschaffen. Dat maakt de kaart gewoon 3Slots groot :P Voor het geheugen gebruik ik wat heatsinkjes, maar die zullen toch een beetje overbodig zijn. Voltmod ga ik ook toepassen, volgens mij zijn het dezelfde 'controllertjes' als op de vorige versie kaarten, dus dezelfde Variable weerstand solderen moet geen probleem zijn.

Ik wil de volgende contest ook wel meedoen weer hoor :) wellicht weer zo'n spotprijs voor hardware Maar dat zien we dan wel. Laten we eerst deze maar eens succesvol afronden :P

J@MBEK!_

quote:
lism schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:12:
Ja, ik heb een AM2 Stock-cooling en die past 'perfect' op het kaartje :P Ik heb de maten al zitten uittekenen, vanmiddag even 4 gaatjes boren en een setje schroefjes aanschaffen. Dat maakt de kaart gewoon 3Slots groot :P Voor het geheugen gebruik ik wat heatsinkjes, maar die zullen toch een beetje overbodig zijn. Voltmod ga ik ook toepassen, volgens mij zijn het dezelfde 'controllertjes' als op de vorige versie kaarten, dus dezelfde Variable weerstand solderen moet geen probleem zijn.

Ik wil de volgende contest ook wel meedoen weer hoor :) wellicht weer zo'n spotprijs voor hardware Maar dat zien we dan wel. Laten we eerst deze maar eens succesvol afronden :P
Ga die kaarten maar is opsturen :P is dat niks. 8)7
Ik wil me kaart, ik wil me kaart :p

Ik had trouwens op die oude kaart ook een boxed koeler zitten. Houd het zaakje volgens mij wel lekker warm. Bij mij zat alleen alles vast met tie wraps :D

Jejking heb je de kaart al getest?

shinchan03 wijzigde dit bericht 24-10-2007 10:43 (8%)

ik host images

Leuk zo'n BigAss koeling 8) Had ik tijdje trug bij m'n TI4200 ook. gewoon een dikke P4 koeler erop _/-\o_

Maar toch zou ik er een fannetje op doen, zelfs mijn oude TI4200 werd naar een tijdje toch wel erg warm met die BigAss koeler erop te voelen aan de koeler natuurlijk ook met Vmod etc

Verder loop ik me eigen rot te zoeken naar een Vmod voor de HD2600Pro maar ik krijg alleen maar de vorige versies te zien. :X Lism ik zou toch maar ff na controleren of dat dat waar is.. straks zit je fout en kun je gelijk afzien van de contest :+ en dat willen we niet he.!

BTW: ik zal is ff na denken welke kaart voor de volgende contest O-) en ja ik weet dat dat al erg vroeg is.

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Het probleem is is dat ik de kaart nu thuis liggen heb, en even niet kan checken of het wel de juiste chips zijn als op de vorige 8)7 Ongetwijfeld dat er wel documentatie over te vinden is.

Ik ga zo die kaarten inpakken, en kom op de proppen met pics natuurlijk.

9500GT Clocking
Reg. datum: 02 december 2005

quote:
lism schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:47:
Het probleem is is dat ik de kaart nu thuis liggen heb, en even niet kan checken of het wel de juiste chips zijn als op de vorige 8)7 Ongetwijfeld dat er wel documentatie over te vinden is.

Ik ga zo die kaarten inpakken, en kom op de proppen met pics natuurlijk.
JEEHJ, maar wat vind je van de ts moet meer tekst uitleg etc maar dat komt wel

Core2Duo Rig: C2D E8500 @ 4.0 | P5B Deluxe | 4GB OCZ | Zotac 8800GT |

ik host images

:D gelijk maar ff close up picca's posten van alle chips, voor evt Vmods kan ik ook nog m'n bijdrage proberen te leveren.!

Yarr, ye scurvy landlubbers!
Reg. datum: 23 april 2006

Nou, als de TS dit even in de TS wil stoppen (leuke zin trouwens):
http://www.jvanderlinde.net/contest/image.php

Passwords etc worden asap gegeven ;)

Bitage wijzigde dit bericht 24-10-2007 11:42 (14%)

»» Redcoon shopsurvey ««
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law

Die hard prutser

Jebs,
Welke chips zitten er op de kaart?

De officiële tweakers.net OC bitch

J@MBEK!_

Snotaap zal ook wel weer lekker bezig gaan met de vmods :)

Tja als ik de kaart binnen heb gaan we natuurlijk ook weer leuk spelen :)

ik host images

ik kwam ff de volgende afbeelding tegen.. ik heb het kaartje nog niet in real live gezien.. dus kunnen jullie mij miss vertellen of dit de goeie is?

dit is dan eindelijk de goeie link 8)7 O-)

http://www.ixbt.com/video...lor-2600pro-scan-back.jpg

cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 11:58 (88%)

http://imageshack.us/ ?

Ow, @ TS, we maken gebruik van een "login systeem" of hoe men het wil noemen, dus alles hier posten heeft weinig zin denkk..

»» Redcoon shopsurvey ««

ik host images

Ja thnx zal de afbeelding toch maar ff daarzo hoste.! De link hierboven, krijg je een melding van forbidden blablabla, gewoon ff een vraagteken achter plaatsen in je browser en je ziet um ;)

picca ;)

Plaatje op imageshack (popups!)

cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 12:14 (32%)

quote:
cc_tuner schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:54:
ik kwam ff de volgende afbeelding tegen.. ik heb het kaartje nog niet in real live gezien.. dus kunnen jullie mij miss vertellen of dit de goeie is?

dit is dan eindelijk de goeie link 8)7 O-)

http://www.ixbt.com/video...lor-2600pro-scan-back.jpg
Nee dat is het niet. Lees ook maar eens mijn Blog want daar had ik vanochtend nog iets over staan tikken :P

Trouwens 12 + 2 kaarten staan verpakken. Was even rotwerk, maar ze moeten alleen nog gelabled worden, daarna gaan ze de post op / morgen binnen (en als je er niet bent is het er vrijdag, en als je er dan nog niet bent dan kan je het zaterdag afhalen op postkantoor. ga dan ook niet vragen om een Track & trace nummer aub :/ )

edit:
Apache hakkelt weer ..

http://tweakers.net/ext/f/bc5df8578f28d86b4ae1ceed25935f20/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/a28a638234f73c96be571ee825433ffc/thumb.jpg

quote:
De link hierboven, krijg je een melding van forbidden blablabla, gewoon ff een vraagteken achter plaatsen in je browser en je ziet um ;)
Hoe bedoel je, security breach? :D

Heb ik gemerkt jah ..

Bitage wijzigde dit bericht 24-10-2007 12:14 (8%)

»» Redcoon shopsurvey ««

ik host images

Yep, maar is niet nodig gewoon via imageshack, kheb um ff geuploap ;)

lol ;)

cc_tuner wijzigde dit bericht 24-10-2007 12:18 (15%)

David
Reg. datum: 19 januari 2006

Ik kreeg net een mailtje van je lism met daarin de mededeling dat ik mijn kaart nog niet had opgestuurd en niet had betaald. Maar der staat ook onder: "Mocht je dit al gedaan hebben, kan je de mail als niet verzonden beschouwen." :P Maar nou weet ik dus niet of ut aangekomen is ja/nee, heb beide namelijk wel gedaan :). Misschien een idee om ergens een lijstje bij te houden met de "status" per persoon?.

=]

Zit hier nu vrolijk usernames an password uit te delen, blijkt Collo helemaal niet te bestaan :? Iemand die hier iets meer van weet?

»» Redcoon shopsurvey ««

quote:
Bitage schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:56:
Zit hier nu vrolijk usernames an password uit te delen, blijkt Collo helemaal niet te bestaan :? Iemand die hier iets meer van weet?
C0llo met een 'nul' ipv 'o' :P

Ah 8)7

»» Redcoon shopsurvey ««

Ja dat geeft niet hoor.. Toen ik DM's versturen moest kwam ik op hetzelfde probleem :+
quote:
cc_tuner schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:06:
haha :P

Mjah hebben jullie de afbeelding gezien via imageshack? zoja is het de goeie?
Had je mijn post nou al gelezen dan met quote? :)

Jism wijzigde dit bericht 24-10-2007 13:08 (60%)

ik host images

HAS HD5870!
Reg. datum: 28 maart 2006

Hij werkt, heb ook even überscore erop gezet :P .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Die hard prutser

quote:
cc_tuner schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:06:

nee, andere layout

De officiële tweakers.net OC bitch

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: