Zijn er mensen die UT3 onder Vista x64 draaien? Zo ja, hoe draait het? Last van crashes o.i.d.?
Heeft iemand al info over de verschillen tussen systemen met en zonder physx hardware.
En hoe de engine met multi core/processor systemen omgaat?
Zie de patch op de meuktracker!Mitt3nz schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:11:
Zijn er mensen die UT3 onder Vista x64 draaien? Zo ja, hoe draait het? Last van crashes o.i.d.?
Waarschijnlijk zal 'ie dus gewoon niet draaien op 2003 server

Ik zal een maat van me vragen, die heeft een quad-core en een Ageia PhysX kaart erin.omnislash schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:13:
Heeft iemand al info over de verschillen tussen systemen met en zonder physx hardware.
die error had ik ook. De nieuwste beta drivers van Nvidia hebben bij mij het probleem opgelost.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:30:
Ik kreeg de demo helaas helemaal niet aan de gang. Rundll32.exe error zoals veel andere mensen zoals ik heb gelezen op de Epic forums
Speelt heerlijk!
vCTF is lame naar mijn mening, gisteravond op koeitjes server gespeeld,
maar die voertuigen en hoverboard, das niets voor mij.
Verder is die tripod in dat heat level ook extreem lame, dat hoort dr toch niet bij..
Hopelijk vanavond ff wat DM op koeitjes server spelen, ben benieuwd hoe de skilllevels hier zijn
Verder is die tripod in dat heat level ook extreem lame, dat hoort dr toch niet bij..

Hopelijk vanavond ff wat DM op koeitjes server spelen, ben benieuwd hoe de skilllevels hier zijn
Heb zelf ooit in mijn toptijd in DCE en ]DT[ gezeten(toen ik niks anders deed dan gamen), stonden destijds beide in de top20 UT99 iCTF
DT volgens mij zelfs in de Top10, maar dat is écht lang geleden.
Speel nu denk ik toch liever nw i.p.v. insta, dus moet weer onderaan beginnen
Anoniem: 236470
Ik neem aan dat je deze patch bedoelt?Noxious schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:54:
Bij mij start 'ie dus niet
Ik heb op mijn laptop een verse installatie van Windows 2003 Server (ja sorry had ff niks anders) 180day eval.
Met:
- Omega Drivers laatste versie 2K/XP
- DirectX 9.0c
- Windows 64bits/2003 patch
- XFire laatste versie
Het kan zijn dat m'n specs te laag zijn, ik zit officieel onder het minimum, maar dan krijg je daar wel een melding van begreep ik uit de ut3 forums...
Specs:
- Intel Pentium M 1.73GHz
- 2048MB DDRII 533MHz
- ATi Mobile Radeon X300 64MB
Eerst installeerde hij niet, policy aangepast, installatie werkte, starte niet, patch geinstalleerd, start nu wel op, ik zie het laadscherm maar 'klapt' er dan uit zonder fout of wat dan ook
Ook geprobeerd zonder xfire er bij, ook gestart vanaf de command line (als administrator), zelfde effect en geen output op de commandline wat er fout gaat ofzo...
Is er een bepaalde debug optie ofzo waar ik kan zien wat er mis gaat?
AGEIA PhysX demo dingens doen het overigens wel.
Catalyst 7-10_xp32_dd_53250 en ook no-go
Zeker wel. Ken je de oude UT niet meer, met die geniale death kamers vol met powerups? Met zo'n joekel van een knop aan de buitenkant waarmee je de kamer kon sluitenPhyc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:50:
lol ja pcies.. dan lag er zo'n belt in en was het gewoon ff in de buurt hangen en iedereen liep erheen als die belt er lag
Die inderdaad, nog twee andere drivers geprobeerd voor mn grafische kaart maar no-go, helaasAnoniem: 236470 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:08:
[...]
Ik neem aan dat je deze patch bedoelt?
Dan zal ik toch echt aan een nieuwe pc moeten
Those where the times :o! Ik ga bij gebrek aan beter de oude UT maar weer spelenDaMorpheus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:12:
[...]
Zeker wel. Ken je de oude UT niet meer, met die geniale death kamers vol met powerups? Met zo'n joekel van een knop aan de buitenkant waarmee je de kamer kon sluiten![]()
[ Voor 32% gewijzigd door Noxious op 15-10-2007 14:20 ]
Kan je niet gewoon een fresh XP Pro install doen op de 2003 bak? Of een dual boot maken?Noxious schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:19:
[...]
Die inderdaad, nog twee andere drivers geprobeerd voor mn grafische kaart maar no-go, helaas
Dan zal ik toch echt aan een nieuwe pc moeten
[...]
Those where the times :o! Ik ga bij gebrek aan beter de oude UT maar weer spelen
decompresion hete die map toch of zo, tja in die kamer heb ik mezelf na genoeg vaak zien dood gaanDaMorpheus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:12:
[...]
Zeker wel. Ken je de oude UT niet meer, met die geniale death kamers vol met powerups? Met zo'n joekel van een knop aan de buitenkant waarmee je de kamer kon sluiten![]()
Jah da's het probleemAnoniem: 236470 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:20:
[...]
Kan je niet gewoon een fresh XP Pro install doen op de 2003 bak? Of een dual boot maken?
Van het weekeinde haalde ik een windows update binnen, toen werkte ineens m'n netwerkkaarten niet meer
Dus ik in het register de LowerFilters en UpperFilters verwijderd uit een paar keys wat het probleem met het aanmaken / detecteren van optische en usb drives meestal oplost, reboot, had ik wss de verkeerde ofzo, want m'n toetsenbord en muis deden het niet meer
Toen via een kubuntu bootable cd het register teruggeplaatst (c:\windows\repair > c:\windows\system32\config) en weer een reboot, maar toen was dus m'n hele register vern*kt, dat kan blijkbaar niet als je IE7 + SP2 los geinstalleerd hebt ipv dat ze in je installatiecd zitten, want ik kon bijna niks meer
Dus ik was zover voor een herinstallatie, met alles wat ik nog kon heb ik toen backups gemaakt op een 2e partitie, was ik m'n XP Pro cd kwijt (ja m'n kamer is een chaos
Toen was ik het zo zat dat ik maar de Windows Server 2003 180day eval die hier rondslingerde heb geinstalleerd
Net nog een XP Pro cdtje gedownload, maar da's ook een VOL en ik heb een OEM nodig
Uiteraard ken ik die kamer, mapname weet ik zo niet meer, maar die tripod is gewoon een voertuig, en om dat nou in een DM map te hebben..DaMorpheus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:12:
[...]

Top!Floris-K schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:53:
Heb zelf ooit in mijn toptijd in DCE en ]DT[ gezeten(toen ik niks anders deed dan gamen), stonden destijds beide in de top20 UT99 iCTF
Leuk om te horen dat dr hier mensen zitten die op redelijk niveau hebben gespeeld.
Hoewel we stiekem niets anders verwachten natuurlijk..
[ Voor 38% gewijzigd door Phyc op 15-10-2007 14:32 ]
DM-Pressure was datDaMorpheus schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:12:
Thanks. Dus met die patch zijn er geen issues meer met Vista x64?
[ Voor 120% gewijzigd door Mitt3nz op 15-10-2007 14:40 ]
Ik vond het Vctf eigenlijk wel ff grappig. Maar ik hoop ook dat er vanavond even DM of TDM gespeeld gaat worden. DM ftwPhyc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:50:
Speelt heerlijk!
Ik heb vroeger (5-6 jaar terug) UT99 TDM op hoog niveau gespeeld, heb tegen clans als ocr, mTw, GTX, SK, shuuk, etc. gespeeld, met spelers als as1m3trie, GitZzZ, etc. UT2003 en UT2004 vond ik geen zak aan.Phyc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:28:
Leuk om te horen dat dr hier mensen zitten die op redelijk niveau hebben gespeeld.
Ben benieuwd of UT3 het competitief ook goed gaat doen, de eerste voortekenen zijn iig veelbelovend.
[ Voor 8% gewijzigd door Mitt3nz op 15-10-2007 14:36 ]
UT games zijn vooral geweldige lanpartygames, en daarnaast doen ze het idd erg goed op competitieniveau

Ben dr ook zeer benieuwd naar, hopelijk krijgen we geen Quake4 achtige taferelen.Mitt3nz schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Ik heb vroeger (5-6 jaar terug) UT99 TDM op hoog niveau gespeeld, heb tegen clans als ocr, mTw, GTX, SK, shuuk, etc. gespeeld, met spelers als as1m3trie, GitZzZ, etc. UT2003 en UT2004 vond ik geen zak aan.
Ben benieuwd of UT3 het competitief ook goed gaat doen, de eerste voortekenen zijn iig veelbelovend.
Gameplay is wel weer meer richting UT99 gegaan, hoewel het toch een heel stuk sneller is nu.
Heb zelf ook lang UT99 gespeeld, uiteindelijk op redelijk niveau met een of andere clan genaamd `pwn`, die op een gegeven moment in meerdere iTDM ladders op 1 stond. Daarna veel ut2k4 gespeeld, maar na een verloren opencup finale trok ik dat niet meer..
Probeer echter nogsteeds zo'n 'boost'-dodge te doen, springen tijdens een dodge..

Ok, ik moet toch terugkomen op mn eerdere gezeik over de demo. Na wat tweaks en het selecteren van goede servers heb ik weinig meer te klagen, speelt heerlijk weg blijkt zo.
Vooral de CTF map vind ik heerlijk, met DM heb ik niet zo veel meer.
@ aeroxtaxi: Bedankt, ga ik naar kijken.
Ik las trouwens op de forums van Epic dat veel mensen klaagden dat SLI niet werkt in de demo, is dat echt het geval? Zou ik een beetje slordig vinden namelijk.
Ik las trouwens op de forums van Epic dat veel mensen klaagden dat SLI niet werkt in de demo, is dat echt het geval? Zou ik een beetje slordig vinden namelijk.
Denk alleen dat ik dat niveau nooit meer zal halen. Heb niet meer zoveel tijd, maar moet toch wel ergens op mid makkelijk mee kunnen draaien. Hoop dat ik nw iig snel op pak..Phyc schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:28:
Top!
Kan me niet voorstellen dat dit de echte demo is! Ook omdat epic/midway erg hun best deden hem weer offline te krijgen! Sowieso is hij dan wel erg buggy(kijk alleen al naar de UI!). Ik hoop dus eigenlijk dat dit een beta is van enkele weken terug. En dat daarom SLi niet werkt, anders kan UT3 nog wel eens buggy beginnen.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:54:
@ aeroxtaxi: Bedankt, ga ik naar kijken.
Ik heb UT geinstalleerd maar als ik hem wil opstarten gaat mijn scherm naar 640x480 met kleurkwaliteit 4bits. Ook krijgt UT dan een foutmelding als hij wil opstarten.
Mijn systeem voldoet zeker aan de minimum specs. any help?
Nog iets frappants: als ik hem opstart gaat mijn scherm "into sleepmode" en 10sec later komt hij "terug" en krijg ik dus die foutmelding.
Ik lees net dat het misschien iets met SLI kaarten te maken kan hebben.Ik heb een 6600GT SLI, dus daar zal het wel aan liggen?
Mijn systeem voldoet zeker aan de minimum specs. any help?
Nog iets frappants: als ik hem opstart gaat mijn scherm "into sleepmode" en 10sec later komt hij "terug" en krijg ik dus die foutmelding.
Ik lees net dat het misschien iets met SLI kaarten te maken kan hebben.Ik heb een 6600GT SLI, dus daar zal het wel aan liggen?
[ Voor 37% gewijzigd door MuSeLive op 15-10-2007 16:06 ]
Dit is geen officiele demo, 't is een beta-demo. Puur en alleen bedoeld voor Epic devvers om te kijken hoe UT3 draait op verschillende systemen, wat de bugs zijn en wat de community er van vindt.link_mario schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Kan me niet voorstellen dat dit de echte demo is! Ook omdat epic/midway erg hun best deden hem weer offline te krijgen! Sowieso is hij dan wel erg buggy(kijk alleen al naar de UI!). Ik hoop dus eigenlijk dat dit een beta is van enkele weken terug. En dat daarom SLi niet werkt, anders kan UT3 nog wel eens buggy beginnen.
De echte demo komt na de release van het spel, deze zal ook hoogstwaarschijnlijk een warfare map bevatten. (Dit is niet echt officieel bevestigd, maar de demo komt er zeker)
PS5 PSN: UnrealKazu
Wraaa!!!
Was weer als vanouds, unreal 1 was het laatste brutal, all out, mindless, fragfest spel wat ik gespeeld heb. geloof dat ik me online niet meer kan vertonen inmiddels. Kan goed winnen op het level experienced, maar veel hoger moet ik niet gaan ben ik bang...
Ik word oud.
Maar als je een poosje geen Deathmatch FPSsen hebt gedaan is dit zeker weer verslavend.
Was weer als vanouds, unreal 1 was het laatste brutal, all out, mindless, fragfest spel wat ik gespeeld heb. geloof dat ik me online niet meer kan vertonen inmiddels. Kan goed winnen op het level experienced, maar veel hoger moet ik niet gaan ben ik bang...
Ik word oud.

Maar als je een poosje geen Deathmatch FPSsen hebt gedaan is dit zeker weer verslavend.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mitt3nz schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Ik heb vroeger (5-6 jaar terug) UT99 TDM op hoog niveau gespeeld, heb tegen clans als ocr, mTw, GTX, SK, shuuk, etc. gespeeld, met spelers als as1m3trie, GitZzZ, etc. UT2003 en UT2004 vond ik geen zak aan.
offtopic:
Ja deze clans hoop ik ook terug te zien. Ik heb ook op hoog niveau gespeeld en ook tegen deze clans (ocr Etc.). Ik deed vooral aan TDM, CTF en iCTF. Ook met UT2k3 en Ut2k4 op hoog niveau, met ctf in het nc team gespeeld (tegen andere landen spelen blijft leuk
). Ja, dat is wel leuk, ik hoop dat UT3 de scene langer in ‘leven’ houdt dan met de vorige edities.
Ja deze clans hoop ik ook terug te zien. Ik heb ook op hoog niveau gespeeld en ook tegen deze clans (ocr Etc.). Ik deed vooral aan TDM, CTF en iCTF. Ook met UT2k3 en Ut2k4 op hoog niveau, met ctf in het nc team gespeeld (tegen andere landen spelen blijft leuk
Nou de game gespeeld, natuurlijk is het een beta demo. IMO Het moet nog een klein beetje bijgeschaafd worden. Maar het speelt heel erg lekker weg, zelfs met mijn oud systeempje. Ik heb alle game types gespeeld die in de demo (naar mijn weten) aanwezig waren. De tdm mappen zijn goed gebalanceerd, de wapens hebben het nog ‘net’ niet effect. Maar het gaat de goede kant op. Alleen de robot (of wat het dan ook is) zuigt hard in het spel, ja i know, ik ben gewend aan de normale tdm, ictf en ctf etc. Dus hierbij ben ik ook geen vCTF aanhanger, spreekt mij helaas niet aan. Ik had de normale ctf wel willen zien of heb ik het weer over het hoofd gezien?
Sniper rifle:
De sniper rifle vind ik persoonlijk in UT3 beter dan in UT2k3 en 2k4. Het krijg zelfs weer een UT99 feeling. Waardoor het leuk wordt om met de sniper rifle te spelen dan met de lightning gun.
Rocket Launcher:
Dit voelt meer aan als de rl van Q3A wat ik persoonlijk heel erg lekker vind spelen. Air rockets Q3A style
Flack canon:
De flak canon is het net niet gevoel. De primary en secundary fire voelt niet zo lekker aan als de voorgaande delen waar het wat beter is uitgewerkt. Soms lijkt de wapen over powerd te zijn en soms lijkt het niks te doen
Mini gun:
Speelt wel lekker, althans de primary fire. De secundary lijkt net wat anders dan de vorige delen (nu althans). Waardoor je gewoonweg haast niet wil schieten met de secundary optie. Het lijkt nog meer in het wilde weg te schieten dan in de voorgaande delen. In de voorgaande delen lijkt het meer gecontroleerd te gaan dan in de beta demo.
Link gun:
Niet veel op aan te merken.
Shock:
De shockbal lijkt wat langzamer te gaan dan in UT2k3/2k4, maar valt mee. Voor de rest vind ik het ook lekker spelen.
Bio rifle:
Dat speelt op zich wel lekker, doet me meer denken aan UT2k4 style dan de voorgaande delen. De Bio rifle blijf ik een over powered gun vinden
De rest van de wapens nog niet actief mee gespeeld zoals deze.
Voor een beta demo, is dit helemaal niet slecht. En hoop ik alleen maar dat het beter wordt.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Misschien is het wel in dit topic vermeld, of misschien wel bij berichten bij Epic, maar komt er nog een lightning Gun in de full game?
Lijkt me niet aangezien deze sniper al een spoor acher laat is de lightning oplossing niet meer nodig.wishmasterUT2k4 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:10:
Misschien is het wel in dit topic vermeld, of misschien wel bij berichten bij Epic, maar komt er nog een lightning Gun in de full game?
Ah, jammer.
Was altijd dikke ownage met de Lightning Gun
Was altijd dikke ownage met de Lightning Gun
Zijn er nog mensen die vanavond wellicht wat potjes TDM willen spelen? Ik wel in elk geval, maar weet niet of er nog een servertje beschikbaar is van iemand waar het niet zulke lagzooi is 
Ben benieuwd, laat het horen!
vCTF is ook goed, maar ben ik toch echt veel minder fan van dan normaal CTF of TDM!
vCTF is ook goed, maar ben ik toch echt veel minder fan van dan normaal CTF of TDM!
* Noxious moet eerst zijn Windows XP Professional SP2 OEM cd zien te vinden
Die Fury is echt masterlijk, de andere unlockbare voertuigen vallen wel mee, erg traag
Volgens mij was die van Koe redelijk lagvrij, maar die zal wel posten als de server weer up is. Ik vind alle modi prima, zolang er maar gespeeld wordtosc4r schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:35:
Zijn er nog mensen die vanavond wellicht wat potjes TDM willen spelen? Ik wel in elk geval, maar weet niet of er nog een servertje beschikbaar is van iemand waar het niet zulke lagzooi is
De meeste mensen deugen!
Zijn er meer mensen waarbij de setup op WinXPpro X64 afsluit met de volgende melding: "1628: Failed to complete installation"?
* Thijs meldt zich ook maar eens in topic. 
Heb al vele uren UT04 gespeeld en was dus erg blij toen de demo kwam, en heb me ook zeker vermaakt. Voorlopige conclusie:
Pro: Game draait bijzonder goed op oudere systemen en ziet d'r dan ook nog redelijk netjes uit. Wapens zijn over het algemeen goed. Hoverboard (en dan vooral 't vasthouden aan andere voertuigen) is erg handig als je ermee om leert te gaan.
Con:
• Interface valt tegen: het bewegen van de muis op hogere reso's is tergend (ook wanneer mouse smoothing uit is), de menustructuur is veel te console-ish en het server-zoeken werkt echt voor geen meter (geselecteerde opties worden ongedaan gemaakt wanneer je een totaal andere optie aanpast, de meeste servers hebben ofwel 2500 ping ofwel 0, de serverlijst zit vol met naamloze servers, etc).
• Voertuigen voelen veel te arcade. Zoals gezegd voelt bijvoorbeeld de Scorpion aan als een misvormde skippybal (en waarom hebben ze het toffe wapen van de Scorpion uit UT04 weggehaald?) en de tank is imo te snel. Manta vliegt ook alle kanten op. Enige voertuigen die ik echt goed vind zijn de raptor (doet gewoon z'n ding, voelt goed aan) en de SPMA in artilleriemodus (eindelijk een normaal zicht wanneer je een lange-afstandsdoelwit selecteert).
• Ongebalanceerde wapens: De meeste wapens doen wat ze moeten doen maar imo is de minigun veel te sterk, wat je vooral in Deathray (toch?
) merkt. Ook vind ik 't jammer dat de sniper zo'n duidelijk spoor achter laat, ram dan gewoon die lightning gun er weer in desnoods want zo ben je als sniper eigenlijk vrij kansloos.
Verder dus wel een aardige eerste indruk maar d'r moet duidelijk nog wel e.e.a. gebalanceerd worden qua voertuigen, wapens, etc. Verder zijn vCTF en (T)DM ook niet mijn dingen en wacht ik vooral op Warfare en iCTF.
Overigens dank aan Koeitje voor het runnen van de UT-server! Een lagloos lichtpuntje tussen al die andere servers waar er vijf seconden vertraging zit tussen het moment dat je op 'fire' drukt en het moment dat er een afgeschoten kogel op je scherm verschijnt.
Wat mij betreft staat die server 24/7 aan.
Heb al vele uren UT04 gespeeld en was dus erg blij toen de demo kwam, en heb me ook zeker vermaakt. Voorlopige conclusie:
Pro: Game draait bijzonder goed op oudere systemen en ziet d'r dan ook nog redelijk netjes uit. Wapens zijn over het algemeen goed. Hoverboard (en dan vooral 't vasthouden aan andere voertuigen) is erg handig als je ermee om leert te gaan.
Con:
• Interface valt tegen: het bewegen van de muis op hogere reso's is tergend (ook wanneer mouse smoothing uit is), de menustructuur is veel te console-ish en het server-zoeken werkt echt voor geen meter (geselecteerde opties worden ongedaan gemaakt wanneer je een totaal andere optie aanpast, de meeste servers hebben ofwel 2500 ping ofwel 0, de serverlijst zit vol met naamloze servers, etc).
• Voertuigen voelen veel te arcade. Zoals gezegd voelt bijvoorbeeld de Scorpion aan als een misvormde skippybal (en waarom hebben ze het toffe wapen van de Scorpion uit UT04 weggehaald?) en de tank is imo te snel. Manta vliegt ook alle kanten op. Enige voertuigen die ik echt goed vind zijn de raptor (doet gewoon z'n ding, voelt goed aan) en de SPMA in artilleriemodus (eindelijk een normaal zicht wanneer je een lange-afstandsdoelwit selecteert).
• Ongebalanceerde wapens: De meeste wapens doen wat ze moeten doen maar imo is de minigun veel te sterk, wat je vooral in Deathray (toch?
Verder dus wel een aardige eerste indruk maar d'r moet duidelijk nog wel e.e.a. gebalanceerd worden qua voertuigen, wapens, etc. Verder zijn vCTF en (T)DM ook niet mijn dingen en wacht ik vooral op Warfare en iCTF.
Overigens dank aan Koeitje voor het runnen van de UT-server! Een lagloos lichtpuntje tussen al die andere servers waar er vijf seconden vertraging zit tussen het moment dat je op 'fire' drukt en het moment dat er een afgeschoten kogel op je scherm verschijnt.
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Anoniem: 159816
Ik vind de voertuigen juist een stuk beter dan in UT04. Mooi dat de tank wat sneller is, in UT04 was dat ding niet vooruit te branden. Voor de rest voelt de besturing van de voertuigen ook goed aan. De manta gaat echt een stuk beter dan eerst.
De stinger is inderdaad wat te sterk heb ik het idee, dat is echt het wapen waardoor ik het meeste dood ga
De stinger is inderdaad wat te sterk heb ik het idee, dat is echt het wapen waardoor ik het meeste dood ga
Waar vinden we die enorme waroftheworlds-tripod kloon (fury??)
Hoi trouwens
Koeitje zijn server is pleite?
Kan hem nergens vinden in dm, tdm en ctf..
Kan hem nergens vinden in dm, tdm en ctf..
+1Thijs_O schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:31:
Overigens dank aan Koeitje voor het runnen van de UT-server! Een lagloos lichtpuntje tussen al die andere servers waar er vijf seconden vertraging zit tussen het moment dat je op 'fire' drukt en het moment dat er een afgeschoten kogel op je scherm verschijnt.Wat mij betreft staat die server 24/7 aan.
Ben een dagje aan het spelen geweest en ik mis Koeitjes server overdag toch wel... =P Rest is zooo laggy.
DarkWalker,, die zit in een DM level, kan even niet op de naam komen iets met HeatWebhawkjuh schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:37:
Waar vinden we die enorme waroftheworlds-tripod kloon (fury??)
Edit: DM-HeatRay
[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Dark op 15-10-2007 18:52 ]
Nu we 't toch over dat beest hebben.. het heeft opzich wel wat, voor één level that is. Want het is wel gebleken dat iedereen zich constant rond de spawn van dat ding centreert, en grotendeels die richting op gaat, wat dus wel voor meer actie zorgt in dat level, aangezien je elkaar vaker tegenkomt. Maar het gebruik van dat ding zelf is vrij nutteloos. Het schieten gaat veel te log en inmiddels is-ie na 'n minuut alweer neergehaald. Zolang het bij Deathray blijft vind ik 't wel best opzich, maar hij moet straks niet in allerlei maps gaan opduiken als een soort gimmick.
Koeitje, gooi je je server online?
Heb wel zin in vCTF.
Koeitje, gooi je je server online?

[ Voor 3% gewijzigd door Thijs_O op 15-10-2007 18:53 ]
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Precies, maar weet iemand zowiezo het IP nog van die van Koe? Want ik heb er nog nooit gespeeld dus ik weet het tbh niet 
EDIT: Wij willen Koe!
EDIT 2: Je bent een held, maar wat is je IP nou precies? Weet niet of je handmatig kan connecten wellicht via console maar dat zou stukken sneller gaan dan de ingame (kut)browser!
EDIT: Wij willen Koe!
EDIT 2: Je bent een held, maar wat is je IP nou precies? Weet niet of je handmatig kan connecten wellicht via console maar dat zou stukken sneller gaan dan de ingame (kut)browser!
[ Voor 49% gewijzigd door hexagram op 15-10-2007 19:13 ]
Ik gooi hem wel online. Hoop dat alles goed gaat, m'n hdd en inet verbinding zijn druk bezig.
[edit]
open 217.76.19.117?password=got
[edit]
open 217.76.19.117?password=got
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 15-10-2007 19:15 ]
Nog eens: Open console: open 216.76.19.117?password=got (Jezus, ik ken hem uit me hoofd... xD)
Anoniem: 4629
Ik heb wel het idee dat damage en health wat agressiever zijn afgesteld. Je moet echt oppassen en zorgen dat je niet geraakt wordt want je kunt minder lang mee. Van de ene kant irritant maar het heeft ook wel wat.
Moet ik nog poorten openzetten ofzo voor die server? Want ik kom er in elk geval nog niet op, blijf maar in het standaard scherm hangen.. Wat is de default port van UT3?
EDIT: 7777.. had ik zelf ook wel kunnen bedenken
EDIT 2: Het ligt dan zeker aan mij maar ik kan dus echt niet connecten gewoon.. wtf!

EDIT 2: Het ligt dan zeker aan mij maar ik kan dus echt niet connecten gewoon.. wtf!
[ Voor 32% gewijzigd door hexagram op 15-10-2007 19:28 ]
Er zitten op dit moment 10 man in, dus het probleem ligt bij jouosc4r schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:19:
Moet ik nog poorten openzetten ofzo voor die server? Want ik kom er in elk geval nog niet op, blijf maar in het standaard scherm hangen.. Wat is de default port van UT3?
Voor mensen die intresse hebben in resources die de server gebruikt.
CPU usage is 10-12% + 260MB ram voor 11 man op het systeem uit m'n sig. Het is ook perfect multithreaded.
Loop je de server gewoon op de normale standaard ports of een speciale? Wellicht als ik die weet kan ik het omgooien zodat ik wel kan connecten, want ik vind dit echt kut
eindelijk een normale kans en kan ik hem niet grijpen!
Beetje googlen hierop kan geen kwaad he,link_mario schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Kan me niet voorstellen dat dit de echte demo is! Ook omdat epic/midway erg hun best deden hem weer offline te krijgen! Sowieso is hij dan wel erg buggy(kijk alleen al naar de UI!). Ik hoop dus eigenlijk dat dit een beta is van enkele weken terug. En dat daarom SLi niet werkt, anders kan UT3 nog wel eens buggy beginnen.
Ik zit zelf ook met 2 7900GT's in SLI en ondervond een aardig lage FPS in UT (~15 FPS constant met SLI ingeschakeld). Door de UT3Demo.exe te renamen naar bioshock.exe zal UT gebruik maken van je SLI (omdat ze dezelfde engine gebruiken).
Ik kan nu 1280x1024x32 met 5/5 settings met gemak draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door EyeWitness op 15-10-2007 19:36 ]
Alles default.osc4r schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:33:
Loop je de server gewoon op de normale standaard ports of een speciale? Wellicht als ik die weet kan ik het omgooien zodat ik wel kan connecten, want ik vind dit echt kuteindelijk een normale kans en kan ik hem niet grijpen!
idem hier... het stressen van 4 cores is gewoon omdat windows een brakke scheduler heeft en het proces dus heen en weer moved tussen processoren.appie1981 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:36:
[...]
Ik heb zelf een Q6600 maar bij mij worden alle 4 de cores gestresst als ik het spel speel. M'n belasting is rond de 50%.
Maw het spel is maar optimized voor 2 processoren aangezien ie maar 50% van de quad vol krijgt.
mocht ie n-core optimized zijn dan stond je proc dus gewoon op 100% te draaien. Had je geen PhysX kaart nodig voor wat extra rubble.
Bovendien is de HW detectie ook nogal raar.
Een Q6600 @ 3.0 met GF8800 GTS 640 krijgt maar 4/5 voor zowel graka als CPU (in de settings terug te vinden) Dit bakkie kan echt meer aan...
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Dit werkt bij mij jammer genoeg niet..EyeWitness schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:35:
[...]
Beetje googlen hierop kan geen kwaad he,
Ik zit zelf ook met 2 7900GT's in SLI en ondervond een aardig lage FPS in UT (~15 FPS constant met SLI ingeschakeld). Door de UT3Demo.exe te renamen naar bioshock.exe zal UT gebruik maken van je SLI (omdat ze dezelfde engine gebruiken).
Ik kan nu 1280x1024x32 met 5/5 settings met gemak draaien.
Hmmmm ik kwam dit tegen op een ander forum:
in je console intypen:
summon utgamecontent.utvehicle_x_content
Replace x with:
fury
darkwalker
cicada
paladin
goliath
manta
raptor
nemesis
hellbender
hoverboard
scorpion
spma
Weet niet of 't al voorbij is gekomen, maar 't is wel geinig om even de andere vehicles te testen!
in je console intypen:
Replace x with:
fury
darkwalker
cicada
paladin
goliath
manta
raptor
nemesis
hellbender
hoverboard
scorpion
spma
Weet niet of 't al voorbij is gekomen, maar 't is wel geinig om even de andere vehicles te testen!
Hoi trouwens
Zie hier. Voor de mensen die niet terug lezen / iets gemist hadden: handig om even door te lezen en als het wat minder lekker loopt de instellingen een beetje aan te passen (die niet in de UI terug te vinden zijn).Webhawkjuh schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:27:
Hmmmm ik kwam dit tegen op een ander forum:
in je console intypen:
*knip*
Het schijnt dat bij sommige users de .ini's read-only zijn, dus voordat je begint te knutselen: check even de status van je eigen .ini's, zodat je niet voor verassingen komt te staan.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 236470 op 15-10-2007 20:40 ]
Ik had zojuist de Demo getest, maar die loopt behoorlijk zwaar voor mijn oude beestje
Alles op high detail gezet maar de resolutie laag gehouden, maar het ziet er bij mij totaal niet uit als op de screenies uit de startpost. Bij mij ziet het er cartoonachtig uit, niet iets waarvoor ik warm loop.
De haperingen ingame zijn ook behoorlijk irritant; Het scherm wordt dan zwart en na een tijdje kan je weer verder gamen...
Wat helemaal een ramp was dat mijn beeldinstellingen van mijn desktop veranderd waren na het spelen van de game en mijn 2D prestaties opeens achterlijk traag waren.
Alles op high detail gezet maar de resolutie laag gehouden, maar het ziet er bij mij totaal niet uit als op de screenies uit de startpost. Bij mij ziet het er cartoonachtig uit, niet iets waarvoor ik warm loop.
De haperingen ingame zijn ook behoorlijk irritant; Het scherm wordt dan zwart en na een tijdje kan je weer verder gamen...
Wat helemaal een ramp was dat mijn beeldinstellingen van mijn desktop veranderd waren na het spelen van de game en mijn 2D prestaties opeens achterlijk traag waren.
[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 15-10-2007 20:40 ]
ggs.. Ijsblok was de naam
Je zwakke GPU bottlenecked gewoon je CPU. Pas bij 8800GTX SLI dingen ga je pas meer CPU load zien, of of lage resoluties.H!GHGuY schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:22:
[...]
idem hier... het stressen van 4 cores is gewoon omdat windows een brakke scheduler heeft en het proces dus heen en weer moved tussen processoren.
Maw het spel is maar optimized voor 2 processoren aangezien ie maar 50% van de quad vol krijgt.
mocht ie n-core optimized zijn dan stond je proc dus gewoon op 100% te draaien. Had je geen PhysX kaart nodig voor wat extra rubble.
Bovendien is de HW detectie ook nogal raar.
Een Q6600 @ 3.0 met GF8800 GTS 640 krijgt maar 4/5 voor zowel graka als CPU (in de settings terug te vinden) Dit bakkie kan echt meer aan...
Anoniem: 69437
Van BeyondUnreal:
Ik heb er nu niet zo'n hoop meer op dat we nog een Linux demo gaan krijgen. Jammer, Epic. Heel jammer.
UT3 kopen zodra die uit is heeft voor Linux-gebruikers dus geen zin. En 64bit-Linux gebruikers kunnen het helemaal vergeten.Ryan Gordon, the one responsible for the Linux and Mac versions of the Unreal Tournament 3 client and server, has stated that the Linux version of the client will not be included in the retail package, as was initially expected, due to deadline problems. However, just like what happened with the original Unreal Tournament, UT3's Linux client will eventually be available for download:
It won't be in the box this time (sorry, this is a deadline problem, not a political decision), but we'll make sure there's a downloadable Linux installer that works with the retail Windows disc. If there's a later print run, we'll see about adding the Linux installer to it.
Gordon has also mentioned that there are no plans to do a Linux x64 version like Unreal Tournament 2004 had, but he might work on it if he "[gets] a free moment".
Ik heb er nu niet zo'n hoop meer op dat we nog een Linux demo gaan krijgen. Jammer, Epic. Heel jammer.
Nou was weer leuk Koetje top server !
Spel draait werkelijk fantastich heerlijk smooth.
Spel draait werkelijk fantastich heerlijk smooth.
Turn it off and on again.
ja alleen die klote manta's...
die vliegtuigen kun je pakken met mingun maar de manta?
Alleen met avril maar die heb je niet vaak.. Manta's campen ook allemaal steeds rondom spawnbuildings
die vliegtuigen kun je pakken met mingun maar de manta?
Alleen met avril maar die heb je niet vaak.. Manta's campen ook allemaal steeds rondom spawnbuildings
En hoe harder er mensen zeiken op manta's hoe meer zin ik heb om ze te pancakenAnoniem: 4629 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:35:
Haha de Manta's. Sleuk om daar gewoon 10 man achter elkaar mee te pancaken.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 15-10-2007 21:45 ]
Hey, dat werkt zowaar!Anoniem: 236470 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:38:
[...]
Zie hier. Voor de mensen die niet terug lezen / iets gemist hadden: handig om even door te lezen en als het wat minder lekker loopt de instellingen een beetje aan te passen (die niet in de UI terug te vinden zijn).
Het schijnt dat bij sommige users de .ini's read-only zijn, dus voordat je begint te knutselen: check even de status van je eigen .ini's, zodat je niet voor verassingen komt te staan.
Ik heb nu vloeiend beeld op 800*600, terwijl ie eerst de 640 al niet trok op mijn laptopje
Even kijken of koeitje speelbaar is...
Hoi trouwens
Dat doe ik... bij de raports(vliegtuig toch) lukt het perfect maar die tyfusmanta's...Anoniem: 159816 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:44:
[...]
En hoe harder er mensen zeiken op manta's hoe meer zin ik heb om ze te pancaken. Met minigun is een manta zo down btw, je moet wel op de manta mikken heh
Hoop dat er beetje gesleuteld wordt aan dat ding... iets minder health.. de helft ongeveer ;-D
Is de server offline gegaan? Ik werd er ineens uit gegooit
Mijn PC deed beetje crashen enzo. Hij is zo weer online.appie1981 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:07:
Is de server offline gegaan? Ik werd er ineens uit gegooit
edit: online
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 15-10-2007 22:11 ]
Klopt, alleen met een bizar lage framerate is dat bijna niet te doenAnoniem: 159816 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:44:
En hoe harder er mensen zeiken op manta's hoe meer zin ik heb om ze te pancaken. Met minigun is een manta zo down btw, je moet wel op de manta mikken heh

Het fraggen op spawnpoints vindt ik wat minder sportief

C:\>_
Anoniem: 159710
Kapot ga ik wel hoor.Floris-K schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:56:
[...]
Dat doe ik... bij de raports(vliegtuig toch) lukt het perfect maar die tyfusmanta's...
Hoop dat er beetje gesleuteld wordt aan dat ding... iets minder health.. de helft ongeveer ;-D
Ja denk het, ik werd er ook uitgegooid
en die klote manta's moeten echt uit dat level
of gewoon de shock rifle bij die weapon locker doen zodat je beetje shockballs op ze kan afvoeren dan bouncen ze leuk terug
Nu moet je steeds naar het midden voordat je de shock rifle hebt en ben je inmiddels al 2/3 keer platgestampt door zo'n manta voordat je het een keer haald
en die klote manta's moeten echt uit dat level
of gewoon de shock rifle bij die weapon locker doen zodat je beetje shockballs op ze kan afvoeren dan bouncen ze leuk terug
Nu moet je steeds naar het midden voordat je de shock rifle hebt en ben je inmiddels al 2/3 keer platgestampt door zo'n manta voordat je het een keer haald

Anoniem: 58485
Ik heb leuke rondes gespeeld, nadeel is die manta's die bij je sneaken ineens en pletten. Kan me nog een reactie herinneren met '@#$@#koe!'... rofl. Zelf speel ik insta en sniper, maar het was me al opgevallen dat de server niet dedicated is? Gewoon een thuisserver... merkte ik meteen toen de server al redelijk volzat en er hier en daar vertragingen zaten in het schieten...
Ik krijg bij het spelen van Heat Ray free for all DM 30 fps tijdens gevechten en 40-55 fps de rest van de tijd. Dit op 800x600, vsync uit, framerate cap uit en met "lego" graphics (via de ini's alles op ultra low geforceerd) Op 1024 en 1280 is het ongeveer hetzelfde, maar nog vaker dips richting 30fps en lager. Erg teleurstellend, wellicht is het nu dan tijd voor een upgrade naar dual core?
XP home
3 gig RAM
X1900XTX
athlon643700+@3ghz
X-Fi
Met CoD4 op 1280*1024 met settings low op enkele na haal ik iig wel constant 80 fps en hoger...
XP home
3 gig RAM
X1900XTX
athlon643700+@3ghz
X-Fi
Met CoD4 op 1280*1024 met settings low op enkele na haal ik iig wel constant 80 fps en hoger...
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Anoniem: 8819
de demo gespeelt op een (niks aan gepast direct game naar instal)
amd turion x2 1,8g met 2g ddr2 aan ram
5400rpm harddisk s-ata aansluiting
nvidia 8400m gs 256mb 450core 400mhz mem 64bit
minimaal 14fps en maximaal 32fps
Bij 800\600 resolutie.
driver versie 163,75 beta
windows xp sp-2
het is speelbaar ook al kom ik op die lager fps dus je kan verwachten wanneer de drivers en de game uit is de game meer fps zal uit persen
Persoonlijk sta ik wel verbaast dat de nvidia 8400gs dit nog kan toveren
amd turion x2 1,8g met 2g ddr2 aan ram
5400rpm harddisk s-ata aansluiting
nvidia 8400m gs 256mb 450core 400mhz mem 64bit
minimaal 14fps en maximaal 32fps
Bij 800\600 resolutie.
driver versie 163,75 beta
windows xp sp-2
het is speelbaar ook al kom ik op die lager fps dus je kan verwachten wanneer de drivers en de game uit is de game meer fps zal uit persen
Persoonlijk sta ik wel verbaast dat de nvidia 8400gs dit nog kan toveren
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 8819 op 15-10-2007 22:32 ]
Ik heb trouwens die Ageia of wat het ook is drivers uninstalled. Zo'n kaart heb ik niet en het vreet gewoon 100 mb aan installatie. En waarvoor in hemelsnaam. Dat ze dat eerst ff checken voordat ze dat installeren.
Wat bedoelen ze precies met lego graphics?
Hoi trouwens
Koeitjes server wil niet connecten?
Ik moest trouwens ook 10 keer refreshen voordat ie er tussen stond.
zo ziet het er bij mij dus uit om het speelbaar te krijgen, specs even hierboven gepostWebhawkjuh schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:39:
Wat bedoelen ze precies met lego graphics?
http://harrikka.sytes.net/deepshit/Kuvat/myut3look.jpg
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Anoniem: 8819
[SystemSettings]Soepster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:57:
[...]
zo ziet het er bij mij dus uit om het speelbaar te krijgen, specs even hierboven gepost
StaticDecals=True
DynamicDecals=false
DynamicLights=false
DynamicShadows=False
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=False
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=False
DepthOfField=True
Bloom=False
QualityBloom=False
Distortion=True
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=True
SpeedTreeFronds=True
OnlyStreamInTextures=False
LensFlares=True
FogVolumes=True
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=False
OneFrameThreadLag=True
UseVsync=False
UpscaleScreenPercentage=True
Fullscreen=True
AllowD3D10=True
EnableHighPolyChars=False
SkeletalMeshLODBias=0
ParticleLODBias=1
DetailMode=1
ShadowFilterQualityBias=0
MaxAnisotropy=4
MaxMultisamples=1
MinShadowResolution=32
MaxShadowResolution=256
ResX=800
ResY=600
probeer dit eens ?
met deze instellingen heb ik minimaal 18fps met 4bots schietent
43fps max
Ik ben nog steets aan het tweaken zodat het goed bruikbaar is voor mijn laptopje met 8400m gs 64bit mem
Je mag al blij zijn dat het er zooo uitziet.. zal maar geen screenshot van mij posten.. belabberd.. P4 2.8Ghz en mn nvidia 6200 lolSoepster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:57:
[...]
zo ziet het er bij mij dus uit om het speelbaar te krijgen, specs even hierboven gepost
Hij was er wel. Heb even gespeeld, DM , totdat de server blijkbaar op z'n bek ging.Anoniem: 4629 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:53:
Koeitjes server wil niet connecten?
Ga het zo nog even proberen.
Softwarematige PsygXAnoniem: 4629 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:33:
Ik heb trouwens die Ageia of wat het ook is drivers uninstalled. Zo'n kaart heb ik niet en het vreet gewoon 100 mb aan installatie. En waarvoor in hemelsnaam. Dat ze dat eerst ff checken voordat ze dat installeren.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 15-10-2007 23:22 ]
ik denk dat ik maar weer eens een clan ga joinen als de game uit is 
vind overiges dat ze de manta een weakspot moeten geven. Dat je toch headshot kan doen ofzo..
vind overiges dat ze de manta een weakspot moeten geven. Dat je toch headshot kan doen ofzo..
Anoniem: 26447
Ik heb de demo wel kunnen installeren op een Amd 2600+, 1 Gb en een ATI 9600Pro kaart
dit ging allemaal soepel, ik heb hem ook kunnen starten en alles werkte zonder schokken (zo te zien op mijn monitor) want ik kreeg alleen een grot gevoel, alles zo donker als de nacht en als de brightness helemaal open stond dan zag ik zowaar een vent op een scateboard die vrolijk naar een nog donkerder waterval ging, maar dat was ook alles.
na tien minuten was het nog steeds nacht, maar het spel bleef draaien zonder te crashen of iets van dit alles

Ja en wat moet mij dat opleveren dan? 2 fps extra?Anoniem: 58485 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:20:
Softwarematige PsygXDat 100MB overbodig is ben ik het met je eens.
Dit zal inderdaad aan je processor liggen want ik heb met mijn X1900XT alles op high staan op 1680X1050 en ga af en toe iets onder de 40 fps in heat ray en zit meestal rond de 50-55 fps in deze map. Volgens mij kun je je settings net zo goed allemaal op hoog zetten aangezien je graka dat prima zou moeten trekken.. Ik gebruik hierbij een Q6600@3 Ghz en 2 Gig RAMSoepster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:25:
Ik krijg bij het spelen van Heat Ray free for all DM 30 fps tijdens gevechten en 40-55 fps de rest van de tijd. Dit op 800x600, vsync uit, framerate cap uit en met "lego" graphics (via de ini's alles op ultra low geforceerd) Op 1024 en 1280 is het ongeveer hetzelfde, maar nog vaker dips richting 30fps en lager. Erg teleurstellend, wellicht is het nu dan tijd voor een upgrade naar dual core?
XP home
3 gig RAM
X1900XTX
athlon643700+@3ghz
X-Fi
anathema
Mja, zo lang ik zelf niet speel zal het geen probleem zijn.Anoniem: 58485 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:24:
Ik heb leuke rondes gespeeld, nadeel is die manta's die bij je sneaken ineens en pletten. Kan me nog een reactie herinneren met '@#$@#koe!'... rofl. Zelf speel ik insta en sniper, maar het was me al opgevallen dat de server niet dedicated is? Gewoon een thuisserver... merkte ik meteen toen de server al redelijk volzat en er hier en daar vertragingen zaten in het schieten...
Wat ik wel heb, is in het hoofdmenu, maar ook in een van die DM maps, dat er like... 8 bit sneeuw op mn scherm hangt. ziet er heel vaag uit. Probeer even een shotje te maken. Weet iemand teovallig wat dit is?
Hoi trouwens
Net op Koeitjes server lopen fraggen, nouja afgefragged worden.
Ben weer helemaal hooked, ze worden bedankt bij epic. 
Was gezellig, volgende keer wel weer vctf!
DM is me iets te druk in die kleine map.
Was gezellig, volgende keer wel weer vctf!
Ze moeten die kleine map modden en er manta's ingooienKrizzie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:10:
Net op Koeitjes server lopen fraggen, nouja afgefragged worden.Ben weer helemaal hooked, ze worden bedankt bij epic.
Was gezellig, volgende keer wel weer vctf!DM is me iets te druk in die kleine map.

Dit dus. Tevens heb ik sinds vandaag een dubbel menu zoals je ziet. Maar das nie zon probleem.
[ Voor 34% gewijzigd door WebHawk op 16-10-2007 00:12 ]
Hoi trouwens
Promotie, zodat men eens een keer die kaart koopt die toch nutteloos is. Of het uitmaakt heb ik geen idee. Uitleg over hoe een object in honderduizend stukken moet vallen is een hele andere discussie, en dat kan ook prima softwarematig. Alleen als je het echte 'gevoel' wilt moet je dus die kaart hebben.Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:01:
[...]
Ja en wat moet mij dat opleveren dan? 2 fps extra?
Kan je dat trouwens zo uninstallen? ga ik dat ook even doen.
Ik duik koeitjes server weer in , time to frag baby
Heb ook weer lol gehad hoor!
er gaat niets uit boven een koud biertje en een uurtje UT!
UT3 FTW!
Hoe heb je de textures uitgekregen?Soepster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:57:
[...]
Hoi trouwens
Nou toch nog even een rondje knallen
Dit topic is gesloten.