Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung i780 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 april 2002

Gisteren mijn nieuwe i780 een hard reset gegeven en dus ook iGo8 opnieuw moeten installeren. Nu krijg ik wederom GPS niet aan de praat.

In Windows Mobile heb ik als GPS-programmapoort: COM8
GPS-hardwarepoort: COM9
Baudrate: 4800

iGo laat alleen maar zien dat de GPS-ontvanger niet kan worden gevonden. Poort 8 Baud rate: 4800
Ik heb verschillende keren een vinkje voor GPS ingeschakeld gezet maar het verdwijnt steeds ?

Ik heb diversen andere poorten geprobeerd maar het werkt niet meer.

Iemand enig idee wat hier fout gaat ?

edit: ik heb de oplossing gevonden, GPS werkt (bij mij) niet als de GSM modus uit staat. Is dit normaal ?

MVC wijzigde dit bericht 28-06-2008 15:43 (9%)

Reg. datum: 19 december 2006

quote:
MVC schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:12:
edit: ik heb de oplossing gevonden, GPS werkt (bij mij) niet als de GSM modus uit staat. Is dit normaal ?
Misschien omdat je waarschijnlijk de enhanced GPS (AGPS) functie aan hebt staan?
Is maar een schot voor de boeg hoor...

Reg. datum: 28 april 2002

quote:
Delarue schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:41:
[...]

Misschien omdat je waarschijnlijk de enhanced GPS (AGPS) functie aan hebt staan?
Is maar een schot voor de boeg hoor...
Nope staat uit :)

quote:
hmm, dan moet ik je het antwoord schuldig blijven :)

Maar ik kan je wel aanraden het eens aan te zetten; tenminste, als je een data-abo hebt. Ik weet niet hoe snel je met iGo normaliter een GPS-fix hebt, maar ik merk bij het gebruik van TomTom een aanmerkelijk verschil met AGPS aan of uit. Staat het aan, dan heb je echt binnen no time een fix, ook binnenshuis.

Reg. datum: 27 mei 2008

FTouchSL werkt echt heerlijk, een aanradertje voor iedereen!!

Maar toen ik bezig was kwam ik het volgende plaatjes tegen:

http://handheld.softpedia.com/images/software/screens/FTouchSL-0.gif

Ik begon een beetje te kwijlen, omdat ik jaloers werd op die grote klok (veel beter zichtbaar!!) en alles er om heen vond ik er mooi uitzien!!

Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt?!

Klasse, met Ftouch_SL heb ik niet meer het probleem van Ftouchflo dat "klikken" niet werkt met de stylus / vinger. Werkt nu eindelijk zoals hij behoort te werken!!

Topper!

If you don't want to know the answer, don't ask the f###ing question!

Reg. datum: 30 juni 2008

Enige tijd geleden heb ik ook een i780 aangeschaft. Heb er helaas nog niet echt veel mee gedaan, maar dat komt binnenkort wel. Wat echter wel een probleem is, is internet via WiFi. Toen ik de i780 net had, was dit geen probleem, maar inmiddels zijn er wel problemen. Ik kan zonder problemen verbinding maken met openbare netwerken, of mijn eigen netwerk, maar vervolgens kan ik geen enkele internet pagina openen, ook niet wanneer ik Opera gebruik. Zoals ik al zei, heb ik nog niet veel geprobeerd met installeren van applicaties en dergelijken. Enige dat ik tot op heden wel heb gebruikt is activesync, maar ik verwacht daarvan geen problemen met internet.
Iemand enig idee van wat het probleem kan zijn en belangrijker nog, een oplossing?

Reg. datum: 12 augustus 2000

Heb nu een standby tijd van +2 dagen (van 48 uur) .. met E1 rom en C4 phone rom.
Activesync 1 dag aangehad, niet meer gebrowsed / mp3 geluisterd.
3G /HSDPA verbinding enabled, (auto disconnect van data verbinding)
1 uur gebeld

Weet iemand hoe ik mijn beeldscherm uit krijg, wanneer ik mp3's luister, deze blijft aansluimeren ?

Specs - Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Tagan 480(U22) - AMD X2 Manchester 4200+ @ 2600 - DFI Nforce4 Ultra-D - 2 GB RAM (Corsair Twinx1024 XLPT) - GF68000Ultra - 2x 160GB RAID0 - NEC3500

Weet er toevallig iemand een goede howto hoe je een VPN verbinding in kan stellen?

Ik heb hier op de UvT geen bereik en het zou dan handig zijn als hij (automagisch ;-)) overschakelt naar het onbeveiligde wifi netwerk en de vpn daarop. Ik kan wel een vpn instellen maar hoe ik deze dan vervolgens verbind (of internet explorer wijs maak dat hij deze verbinding moet gebruiken) is me abacadabra.

If you don't want to know the answer, don't ask the f###ing question!

je zou onder instellingen / connections > kunnen aangeven dat er exceptions zijn die via je vpn lopen.. maak daar *.* van en al je verkeer zou over je vpn moeten gaan... maar dan moet je je wifi altijd aan hebben..

Alleen wanneer je dit niet meer wilt moet je handmatig de *.* vervangen.,

knights16 wijzigde dit bericht 30-06-2008 13:47 (8%)

Specs - Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Tagan 480(U22) - AMD X2 Manchester 4200+ @ 2600 - DFI Nforce4 Ultra-D - 2 GB RAM (Corsair Twinx1024 XLPT) - GF68000Ultra - 2x 160GB RAID0 - NEC3500

Reg. datum: 22 november 2007

ik ben overgestap naar vodafone maar kom er niet uit hoe je internet in moet stellen voor vodafone life heb al op de side gekeken maar met die aanwijzingen kan ik niks waar vind ik al die gegevens invoeren die op die side staan.

als je een hard reset zou doen, en je stopt je vodafone sim erin dan wordt het automatisch igesteld.

verder is het zelf heel gemakkelijk om het zelf in te stellen; ga naar connections > nieuwe verbinding > kies als drager GPRS > live.vodafone.nl > wachtwoord: vodafone en klaar ben je
zorg ervoord at de gprs authenticatie op CHAP staat.

Reg. datum: 22 november 2007

quote:
knights16 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:07:
als je een hard reset zou doen, en je stopt je vodafone sim erin dan wordt het automatisch igesteld.

verder is het zelf heel gemakkelijk om het zelf in te stellen; ga naar connections > nieuwe verbinding > kies als drager GPRS > live.vodafone.nl > wachtwoord: vodafone en klaar ben je
zorg ervoord at de gprs authenticatie op CHAP staat.
waar vul je die authenticatie in????

Jobbegea tot mie dea!
Reg. datum: 26 oktober 2000

Heb men i780 alweer een tijdje, gebruik um nu met IGO werkt allemaal mooi GPS wordt netjes gedetecteerd. Soms heb ik wel het idee als ik de bocht om ga dat het dan wat lang duurt voordat IGO dat door heeft maar of dat nou aan IGO of aan de telefoon ligt weet ik ook niet.

Waar ik eigenlijk altijd last van ben blijven houden is dat ik bij gesprekken vaak gedeeltes niet versta omdat er tonen wegvallen of zoiets. Vind dat best wel hinderlijk omdat ik vaak mensen moet vragen om iets opnieuw te zeggen.

En dan het ophangen dat gebeurd bij mij na 3x op ophangen klikken na ongeveer 2 seconden. Ik heb verder geen programma's draaien zoals gps proxy ed.

Zijn er nog meer mensen die dit probleem nog steeds hebben, of misschien tips hebben om dit op te lossen.

www.onbereikbaar.nl

iGO doet dat bij mij soms ook.. het duurt even.. er is een update verschenen overigens. Nog niet gekeken of dit dat oplost.

Ik zou je radio rom eens upgraden voor de zekerheid.. het forum van xda helpt.

Authenticatie: Instellingen / GPRS authenticatie denk ik.

Reg. datum: 03 november 2000

Voor diegenen die hun toestel al hebben geflashd - welke ROM versie hebben jullie (stabiel) draaien? Ik word een beetje duizelig van alle versies die op XDA langskomen, met elk hun eigen bugs.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Phone ROM C4
PDA ROM D1

is heel prima, overigens zijn dit engelse roms.. ik weet niet wat de laatste NL rom is.

Ik wil binnenkort een i780 kopen. Wat is nou het verschil tussen de standaard NL rom die er op zit en die C4 rom? Is die sneller ofzo? Ik hoorde iets met een andere homescreen ofzo, zit die op de c4 rom?
http://img205.imageshack.us/img205/9518/pccapture1zl7.jpg

Jobbegea tot mie dea!
Reg. datum: 26 oktober 2000

quote:
knights16 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:50:
iGO doet dat bij mij soms ook.. het duurt even.. er is een update verschenen overigens. Nog niet gekeken of dit dat oplost.

Ik zou je radio rom eens upgraden voor de zekerheid.. het forum van xda helpt.

Authenticatie: Instellingen / GPRS authenticatie denk ik.
Ik heb uit i780_PUHE1_Rev12.img de _phone.bin gehaald en deze in men telefoon geflashed, als ik nu kijk in men foon staat er onder Versie
PDA: i780xkha3
TELEFOON: i780PUHE1

Maar ik heb nog steeds een flinke vertraging bij het beeindigen van een gesprek.

www.onbereikbaar.nl

quote:
kersentaart92 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:55:
Ik wil binnenkort een i780 kopen. Wat is nou het verschil tussen de standaard NL rom die er op zit en die C4 rom? Is die sneller ofzo? Ik hoorde iets met een andere homescreen ofzo, zit die op de c4 rom?
Op de standaard NL rom zit het Samsung Today van je plaatje in ieder geval niet. Mocht je hem standaard willen houden dan kun je er een lossse .cab opzetten en heb je het ook: ff googelen...

Daarnaast heeft de standaard NL rom heeft bij mijn weten nog steeds geen hard reset mogelijkheid in de vorm van een toetsencombinatie voor het geval je i780 compleet gebricked is.

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
FRoSTy schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:24:
[...]

Ik heb uit i780_PUHE1_Rev12.img de _phone.bin gehaald en deze in men telefoon geflashed, als ik nu kijk in men foon staat er onder Versie
PDA: i780xkha3
TELEFOON: i780PUHE1

Maar ik heb nog steeds een flinke vertraging bij het beeindigen van een gesprek.
Gebruik je portsplitter toevallig of iets wat erop lijkt?

Reg. datum: 03 november 2000

quote:
knights16 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:20:
Phone ROM C4
PDA ROM D1

is heel prima, overigens zijn dit engelse roms.. ik weet niet wat de laatste NL rom is.
Bedankt. Engelse ROMs vind ik toch fijner.

Heb jij bij deze versies TomTom of iGo draaien zonder portsplitter?

Voor de belangstellenden: de DXHC4 thread en de DXHD1 thread.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Reg. datum: 15 november 2001

ehh..ik heb in 1 keer geen beltoon meer? Als ik naar het meldingen/geluid menu ga hoor ik hem netjes als ik op play druk maar als de telefoon overgaat is het stil..ook geen trilsignaal.

Uiteraard staat volume op max..

iemand idee?

Ik heb alleen IGO8 en die draait prima zonder andere tools. TomTom heb ik niet zo 123 werkend gehad met deze versies, al moet dit wel werken lees ik op het net.

Wanneer je versie E1 PDA wilt hebben, moet je eerst het phone gedeelte flashen met de russische PUHE1 .. klinkt eng, maar die draait prima.. Daarna flash je de E1 firmware (engels) en ik ben terug gegaan naar C4 connectiviteit omdat ik problemen (dacht) te hebben met me connectiviteit.

Bleek dat vodafone een storing hier in de buurt had later, maar omdat het gewoon goed werkt zo, niet meer aangepast.

standby tijd is echt prima van dit toestel, ook verbetert met de genoemde firmware.
3g modus aan, data connectie auto close na 1 min,

Reg. datum: 02 november 2006

(Wanneer) is het mogelijk om mijn i780 via een officieel kanaal te updaten/ flashen?

nmgn231 wijzigde dit bericht 03-07-2008 08:50 (83%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: