Reg. datum: 12 augustus 2003
Reg. datum: 12 augustus 2003
Dat heb ik ook! Bij TomTom valt mijn GPS-signaal eigenlijk nooit weg, maar met Sygic gebeurt dit wel af en toe. Soms even langs de weg geparkeerd totdat ik weer signaal ontving en dan weer verder gereden.quote:flappah schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:05:
[...]
Afgelopen weekend heb ik ook ff met Sygic zitten testen. Ik heb Enhanced GPS ff niet aangehad maar desalnietemin kreeg ik wel redelijk snel een fix. Echter, tijdens de autorit van Den Haag naar Zutphen viel het me op dat Sygic verschillende malen zijn fix "kwijtraakte". Nu zou het kunnen doordat ik even niet voor Enhanced GPS gekozen heb maar het was opvallend. Gelijktijdig had ik Tomtom7 op een Go910 ook draaien maar die gaf geen fixproblemen. Opvallend tijdens het verliezen van de fix was dat ie wel 6 of 7 groene balkjes weergaf.
Toch raar, TomTom én Sygic gebruiken allebei dezelfde interne GPS-ontvanger. Blijkbaar kan de ene software applicatie het GPS signaal beter vasthouden dan de andere software applicatie.... Dit is dus zeker een puntje voor de bouwers van Sygic!