Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 oktober 2007

quote:
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:23:
[...]

Heb mijn 6GB microSDHC bij Yordeal gehaald...super service. Werkt prima tot dus ver, heb nog meer dan 5GB over.
Kan ik wat mee, thanks!!
_/-\o_

Holy Cow! - F@H
Reg. datum: 02 november 2002

quote:
sokolum01 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:57:
De VOIP in WM6 is bij Tytn II eruit gesloopt, jammer, maar hier is het :)

http://www.fonosip.com/english/wm6_smartphone.html
Schijnt dat het link niet werkt. Ik krijg het volgende melding: We could not find the URL you were looking for please look for the data on the top menu or the help links below. Or write to us at

Heb je misschien een ander link of kun je het bestandje met eventueel uitleg ergens op een site te zetten? En kun je nu ook gesprek voeren via koptelefoon? En hoe is de kwaliteit? :)

"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

Hoe lang duurde het voordat je die van jou ontving? Ik had maandag 1 besteld en betaald, maar heb hem nog steeds niet. Heb ze gemaild, maar geen reactie meer na mijn bestelling. Zal ze morgen bellen...grrrr |:(
Uhmm ik had hem zaterdag avond besteld, dinsdag middag lag de envelop op de deurmat.
Helaas zonder factuur oid
Hebben ze hem nog wel op voorraad?

"A man with God is always in the majority."

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
tjarkoM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:27:
dat je je apparaat na een week al terug krijgt van eurotwice is een leuk verhaal.
hij zou omgeruild worden omdat er een dode pixel inzat. nee meneer als u DOA procedure op de doos zet word er de zelfde dag nog een nieuwe retour gezonden.

Actual statusinformation
Date of repair demand: 08/10/2007
Startdate handling: 15/10/2007
Actual status: We are waiting for a swap unit from the supplier 19/10/2007 08:52
Status evolution
25/10/2007 08:52:42 We are waiting for a swap unit from the supplier
18/10/2007 15:21:29 Repair/Swap
15/10/2007 13:29:48 Repair/Swap

en ze wachten nog steeds op een swap unit van de supplier
Dit traject duurde bij mij ook 4 weken! Op zich ben ik blij dat het toestel met een actieve pixel wordt omgeruild maar qua doorlooptijd is het toch wel slechte serivce.

Reg. datum: 08 oktober 1999

quote:
brekelbende schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een Vario 3.
Ik heb hiervoor een mda compact, mda vario 1 en een mda compact 3 gehad. Deze hadden allen een terminal server client / rdp client . Deze niet....op het eerste gezicht althans.
Is hij eruit 'gebranded' door T-Mobile ofzo? of kan ik gewoon de executable niet vinden?

Verder heb ik hsdpa maar toch gaat ie vaak via gprs connecten, ook al is er gewoon hsdpa bereik. Daar heb ik zeg maar dus geen hsdpa voor gekocht.
Kan ik gprs uitschakelen zodat hij altijd het H-tje laat zien ipv het G-tje?

Alvast bedankt!
Wat voor abbo heb je dan met dat hsdpa? Ik heb zo'n PIT abbo van 9,95 bij T-mobile maar ik zie altijd een G'tje, nooit iets anders gezien.

Reg. datum: 18 juni 2006

Na de reacties op mn vorige vragen heb ik hem toch besteld... Verder ook meteen een microsdhc kaartje van 6gb.

Ben nu wat rond aan het zoeken naar mooie software, maar kan niets vinden waarmee ik bijvoorbeeld het aantal mb's kan limiteren op een gprs verbinding. Iemand een idee?

Dit in verband met het afsluiten van vodafone (on) bezorgd internet van 50mb voor 9,50 euro.

Offtopic: Verder wil ik zeggen dat ik jullie active topicenaren heel relaxed vind :) Ik leer veel van jullie en helpen me beslissen, dankuu

Reg. datum: 03 januari 2003

speur dan ook maar zeker het xda en modaco forum af , daar leer je ook enorm bij...

Zeker zo van die specieke instellingen/bugjes die je makkelijk kan oplossen door het register aan te passen!

Deze staan allemaal in mijn favorieten :)

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
Gian Inc. schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:33:
Na de reacties op mn vorige vragen heb ik hem toch besteld... Verder ook meteen een microsdhc kaartje van 6gb.

Ben nu wat rond aan het zoeken naar mooie software, maar kan niets vinden waarmee ik bijvoorbeeld het aantal mb's kan limiteren op een gprs verbinding. Iemand een idee?

Dit in verband met het afsluiten van vodafone (on) bezorgd internet van 50mb voor 9,50 euro.

Offtopic: Verder wil ik zeggen dat ik jullie active topicenaren heel relaxed vind :) Ik leer veel van jullie en helpen me beslissen, dankuu
Bedoel je Zorgeloos Internet van Vodafone, voor 9,50 p/m? Dan zou ik me niet te veel zorgen maken om die limiet. Je wordt sowieso na enige maanden deze limiet te overschrijden eerst gecontacteerd door vodafone met een eventuele waarschuwing, daarna komt pas bijbetalen ter sprake. Mensen uit dit topic gebruiken echter al structureel meer dan 50 mb, al maandenlang, en hebben nog nooit iets gehoord of extra betaald.

Mocht je toch willen weten hoevel data je verbruikt, probeer dan SPB GPRS monitor eens. Dit tooltje staat op 1 van de cd's die bij je tytn2 worden geleverd. Erg prettig progje.

Reg. datum: 28 oktober 2006

Mensen vergeet niet een backup van je tytn te maken.

Mijn tytnII met 6gb sdhc class 4 kaartje was vanmorgen alle data kwijt op mijn sd kaartje. Op de sd kaart stond alleen nog total commander, deze had ik vanmorgen installeerd.
Toen het mij opviel dat de data weg was, dacht ik dat het door het installeren van total commander kwam en dat deze data wel weer te zien zou zijn na een soft reset.

De softreset resulteerde in een hardereset. :(
Ik was net bijna klaar met het installeren en instellen van mijn tytnII. Helaas had ik nog geen backup gemaakt.

De data kan op de sdhc-kaart kan ik ook niet op mijn laptop uitlezen. Met een data-recoverytool lukt dat wel gelukkig.
Voor de installatie van mijn tytnII is het dikke pech, ik kan gewoon weer overnieuw beginnen. ;(

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
DaSaN schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:48:
[...]

Mocht je toch willen weten hoevel data je verbruikt, probeer dan SPB GPRS monitor eens. Dit tooltje staat op 1 van de cd's die bij je tytn2 worden geleverd. Erg prettig progje.
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik zit nu (helaas) nog te kijken met een 5MB bundel van Telfort, maar stap volgende maand over naar Vodafone.

Het progje geeft me netjes een waarschuwing bij verbruik van 50%, 75% en 95% van mijn bundel. Helemaal in te stellen naar je eigen wensen.

Love my lindsey...
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
eblaas schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:26:
[...]

Dit traject duurde bij mij ook 4 weken! Op zich ben ik blij dat het toestel met een actieve pixel wordt omgeruild maar qua doorlooptijd is het toch wel slechte serivce.
Werkt HTC altijd via EuroTwice?
Toen ik gisteren belde ivm het speakerprobleem (zie hoger), zeiden ze me dat het toestel zou worden opgepikt door hen en binnen de week terug bij mij zijn...
Begin al te vrezen!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

Heb vanmiddag de TyTn II even in de handen gehad bij de lokale MediaMarkt (Enschede), dit wordt zeker mijn nieuwe foon :9 Maar wat is dat ding daar prijzig, 730¤...

Raven wijzigde dit bericht 25-10-2007 16:02 (3%)

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

Reg. datum: 03 januari 2005

quote:
lvisser87 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:02:
[...]
Uhmm ik had hem zaterdag avond besteld, dinsdag middag lag de envelop op de deurmat.
Helaas zonder factuur oid
Hebben ze hem nog wel op voorraad?
Nog voor mijn bestelling zag ik dat onder de Op Voorraad tekst, stond dat die voor de Tytn II uitverkocht was. Ik heb ze toen een email gestuurd of ze het op voorraad hadden. Maandag kreeg email terug, ja er is weer voorraad. Naar aanleiding van dit bericht ben ik direkt weer op hun website gaan kijken en daar stond dus nog alleen maar op voorraad. Heb hem daarna dus besteld, betaald en ben wachtende....

quote:
bartgrefte schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:02:
Heb vanmiddag de TyTn II even in de handen gehad bij de lokale MediaMarkt (Enschede), dit wordt zeker mijn nieuwe foon :9 Maar wat is dat ding daar prijzig, 730¤...
Gewoon bij algebeld halen...scheelt je bijna 100 euro, waarmee je nog geheugen e.d kan kopen.

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:06:
[...]

Nog voor mijn bestelling zag ik dat onder de Op Voorraad tekst, stond dat die voor de Tytn II uitverkocht was. Ik heb ze toen een email gestuurd of ze het op voorraad hadden. Maandag kreeg email terug, ja er is weer voorraad. Naar aanleiding van dit bericht ben ik direkt weer op hun website gaan kijken en daar stond dus nog alleen maar op voorraad. Heb hem daarna dus besteld, betaald en ben wachtende....
Interesant, heb je hem al?

Reg. datum: 03 januari 2003

quote:
gill schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Werkt HTC altijd via EuroTwice?
Toen ik gisteren belde ivm het speakerprobleem (zie hoger), zeiden ze me dat het toestel zou worden opgepikt door hen en binnen de week terug bij mij zijn...
Begin al te vrezen!
HTC heeft tegen mij verteld dat het issue nog zeker geen hardware issue was en dat er waarschijnlijk wel een SW update zou komen...

Heb jij de jouwe al opgestuurt? Vind ik vreemd hoor, want ze kennen de oorzaak nog niet zeide ze me...

Reg. datum: 09 juni 2006

Bij mijn (Vodafone met onbezorgd internet) combinatie wisselt de verbinding continu.

Als ik hier boven zit heb ik 2 streepjes bereik waarbij wisselend 3G en H in beeld komt. Deze 2 wisselen dan continu.

Soms met slechter bereik staat er zomaar eens G in beeld (met vol bereik)

Daarnaast is er soms ook nog een gewoon "mastje" in beeld (GSM?)

Vooral die eerst, 3G en H vat ik niet helemaal. Is het nou H of is het 3G en what's the difference.

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 25-10-2007 18:01 (17%)

quote:
Net thuis...er is nog geen bal ontvangen.

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Gieliovd520 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:26:
Bij mijn (Vodafone met onbezorgd internet) combinatie wisselt de verbinding continu.

Als ik hier boven zit heb ik 2 streepjes bereik waarbij wisselend 3G en H in beeld komt. Deze 2 wisselen dan continu.

Soms met slechter bereik staat er zomaar eens G in beeld (met vol bereik)

Daarnaast is er soms ook nog een gewoon "mastje" in beeld (GSM?)

Vooral die eerst, 3G en H vat ik niet helemaal. Is het nou H of is het 3G en what's the difference.
3G is UMTS en H is HSDPA. Interessant nieuws omtrent vodafone internet: http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=2&t=1063

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
DaannO schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:24:
[...]

3G is UMTS en H is HSDPA. Interessant nieuws omtrent vodafone internet: http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=2&t=1063
quote:
kwamen op een snelheid uit van 325 Kbs
Ik mag hopen dat de schrijver het verschil tussen bits en Bytes niet weet. ;)

|sWORDs| wijzigde dit bericht 25-10-2007 18:43 (7%)

Asus P5K, Q6600@3GHz, 4GB, Jetway 8800GT (680/1700/2000), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, 500 GB, Iiyama E1900S-B2, VISTA SP1 (3DMark06 13083), XP SP3, OSX 10.5.3

Reg. datum: 10 februari 2006

Ik heb nog helemaal geen H mogen zien. Wel vaak 3g maar de H laat nogal op zich wachten :s

Mijn pit2005 was ook nog niet gewijzigd naar pit+, daarvoor heb ik net gebeld en dit zou over 30 minuten actief moeten zijn... hopelijk dan een H.

Of moet ik zelf ook nog iets instellen voor hsdpa??

Reg. datum: 16 oktober 2007

quote:
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:23:
[...]

Heb mijn 6GB microSDHC bij Yordeal gehaald...super service. Werkt prima tot dus ver, heb nog meer dan 5GB over.
Jup, ik ook. Top daar!

Ik heb nu precies één week de HTC TyTN II. Ik vind het een top toestel.

Mijn Tytn II deed net even raar. Omdat ik wat las over speaker on problemen, heb ik net infolijn 1244 van T-Mobile gebeld en speaker aangezet. Telefoon ging over op 3G???...misschien slecht bereik?...en Start was weer veranderd in andere tekst, waar ik met geen mogelijkheid meer in Start kon komen. Heb toen een soft-reset gedaan. Raar!
3G kost duurder toch?...is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?...wil dat die altijd op G blijft.

Reg. datum: 10 februari 2006

quote:
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:59:
Mijn Tytn II deed net even raar. Omdat ik wat las over speaker on problemen, heb ik net infolijn 1244 van T-Mobile gebeld en speaker aangezet. Telefoon ging over op 3G???...misschien slecht bereik?...en Start was weer veranderd in andere tekst, waar ik met geen mogelijkheid meer in Start kon komen. Heb toen een soft-reset gedaan. Raar!
3G kost duurder toch?...is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?...wil dat die altijd op G blijft.
3g duurder? ligt eraan als je een pit abo hebt. als je onbeperkt internet hebt scheelt het niets in de kosten als je dit niet hebt kun je je internetverbinding beter uitzetten inderdaad..

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
Bakkenes schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:49:
Als je het toestel lang (bijvoorbeeld meer dan een uur) op 'trillen' hebt staan en je zet vervolgens het geluid aan, dan gaat de schuif van het speakervolume wel omhoog, maar de schuif van het telefoonvolume blijft laag. Het probleem doet zich niet voor als je 'm maar even op trillen zet en het geluid vervolgens aan zet. Herkenbaar?
Ik kom er net achter dat ik dus hetzelfde probleem heb. Vanmiddag heb ik hem een tijdje op trillen gehad vanwege een meeting, en net kijk ik op het display, heb ik opeens een aantal missed calls!

Nadere inspectie leverde inderdaad als resultaat op dat het telefoonvolume helemaal dicht stond.

Heeft gebruik van phone suite (SPB) dit probleem opgelost? Was namelijk toch al van plan dat te gaan gebruiken.....

Edit: heb het probleem via email gemeld aan HTC. Ben benieuwd naar het antwoord........

twanjeuken wijzigde dit bericht 25-10-2007 19:29 (4%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: