Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 10 augustus 2001

weet iemand of het mogelijk is om via windows live meer dan 50 berichten op te slaan op je telefoon?

heb immers plek genoeg op mijn geheugenkaartje... dus zou geen punt moeten zijn..

Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!

Trotse papa van Tigo Nova

quote:
LaptopRookie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:38:
Is er een Flash Player for pda's? Ik probeerde youtube website te surfen, maar die vereist Flash.
Ga naar http://ytpocket.com en klik "click here to install the youtube player".
Doe wat daar aangegeven staan, et voila. Je hebt je youtube player.
Verder is er op de adobe site ook een PPC flashplayer voor pocketie te viden.
quote:
Gadgeteer schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:04:
Nu het toch over outohouders gaat.. ik zoek ook zo'n ding maar liefst iets goedkoops (moet bij mijn auto passen ) Ik kan overal die universelen halen waar je de tel tussendoet en die je dan dichtknijp.. iemand ervaring daarmee? lekker goedkoop maar wekt t een beetje of komt het tomtom geluid na een hobbel onder mijn stoel weg?

Schroeven in mijn dashbord is geen probleem..
Kijk eens op http://www.digitalsonline.nl daar hebben ze een houder specifiek voor de Tytn II. Heb hem zelf sinds gisteren ook in de auto, en ben helemaal tevreden!

ik heb ook een universeel klem-ding... dat knoppie indrukken klopt, maar bij mij zit hij 1 standje losser, en blijft nog perfect zitten (rij behoorlijk aggresief, dus dat zegt wel wat)
enige nadeel is dat ik hem niet horizontaal er in kan doen voor tomtom :(
maar als dat geen probleem is, of je vindt er 1 die ver genoeg uit elkaar kan, is dit zeker een aanrader als je goedkoop wil

quote:
ingpe schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 07:23:
Gmail biedt nu ook ondersteuning voor IMAP. Dit is natuurlijk erg handig als je een mobiel apparaat hebt. Ik heb het ingesteld en het werkt. Een puntje. Ik krijg bijna geen enkel bericht volledig binnen. Iemand een idee ?
Wat houdt dat in als ik vragen mag? Heb mijn gmail accoutn momenteel weliswaar op de Tytn ingevoerd, maar heb daar nogal wat problemen mee. Verzonden items komen in je inbox en dat soort grappen.

Zijn die porblemen hiermee verleden tijd? Wat zijn de benodigde settings?

quote:
Elwin23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:26:
ik heb ook een universeel klem-ding... dat knoppie indrukken klopt, maar bij mij zit hij 1 standje losser, en blijft nog perfect zitten (rij behoorlijk aggresief, dus dat zegt wel wat)
enige nadeel is dat ik hem niet horizontaal er in kan doen voor tomtom :(
maar als dat geen probleem is, of je vindt er 1 die ver genoeg uit elkaar kan, is dit zeker een aanrader als je goedkoop wil
pom pom pom.. aggresief -.-

Ik heb gewoon een antislip matje op m'n dashbord liggen (van PDAshop). Ik noem de shop naam omdat dit product het naam van deze shop draagt. Deze is gemaakt van een soort van silecone en heeft daardoor een hoge kleefkracht.

TyTN er op met het scherm gekanteld... en gaan :D Prima af te lezen en precies op juiste hoogte, hoef dus niet naar beneden te kijken steeds.

www.rijschool-him.nl

quote:
Chutney schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:02:
[...]

pom pom pom.. aggresief -.-

Ik heb gewoon een antislip matje op m'n dashbord liggen (van PDAshop). Ik noem de shop naam omdat dit product het naam van deze shop draagt. Deze is gemaakt van een soort van silecone en heeft daardoor een hoge kleefkracht.

TyTN er op met het scherm gekanteld... en gaan :D Prima af te lezen en precies op juiste hoogte, hoef dus niet naar beneden te kijken steeds.
Ga ik niet aandurven hoor, als je TyTN II er wel een keervalt door een onverwachtte hobbel, drempel, vreemde bocht, uitwijkmaneuvre of wat dan ook komt hij naar beneden zeilen.

Dan heb je het risico dat hij op een hard deel valt, of gewoon al valt, op je scherm, mechanisme gebroken, scherm ontwricht...

Liever niet :X

heb voor 20 euro bij het eerder genoemde digitalsonline een houder gekocht.. die gemonteerd op een reserve tomtom one houder en heb nu een perfect stabiel systeem..

had eerst ook een universele klik houder, maar het lastige daarvan is dat de USB connector niet 100% past en dat het unlock knopje op de zijkant (standby knop) niet in te drukken was..

nog een nadeel van de universele houder was dat die na 2 jaar gebruik (met een SDA) slapper was zodat hij trilde..... (dus het scherm van de tytn trilde ook, dus lastig tomtom aflezen...)

nu een prima oplossing!

quote:
miel schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:29:
heb voor 20 euro bij het eerder genoemde digitalsonline een houder gekocht.. die gemonteerd op een reserve tomtom one houder en heb nu een perfect stabiel systeem..

had eerst ook een universele klik houder, maar het lastige daarvan is dat de USB connector niet 100% past en dat het unlock knopje op de zijkant (standby knop) niet in te drukken was..

nog een nadeel van de universele houder was dat die na 2 jaar gebruik (met een SDA) slapper was zodat hij trilde..... (dus het scherm van de tytn trilde ook, dus lastig tomtom aflezen...)

nu een prima oplossing!
Waarschijnlijk rijdt je dan ook een dieseltje uit het jaar kruik :+

Ik heb nog een universele houder liggen ergens en nog een zwanenhals van een Medion navigatiesetje, ga maar eens een combinatie maken binnenkort als ik die houder kan vinden....

Anders wordt het gewoon een actieve houder, maar eigenlijk wil ik die ook zo riggen dat hij én geluid via de radio speelt, én oplaadt. De microfoon is toch overgevoelig hoorde ik hier, dan moet het prima werken.

Maar goed er is geen handsfree profiel waarbij hij hem op de speakerfunctie zet denk ik, en vervolgens geluid via je radio doet, en spraak ontvangt via de microfoon welke ook op speakerfunctie staat (gevoeliger).

Reg. datum: 25 oktober 2007

Is er al iemand in de AT&T versie van deze telefoon gedoken op het gebied van verschillen met de originele (europese) HTC TYTN II versie? Zijn er bijvoorbeeld, behalve de garantie, goede redenen te bedenken om NIET de AT&T versie (8925 tilt) te kopen als ik in USA ben?

Reg. datum: 29 augustus 2006

8)7

DaSaN wijzigde dit bericht 25-10-2007 10:36 (99%)

quote:
Gieliovd520 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:44:
[...]

Waarschijnlijk rijdt je dan ook een dieseltje uit het jaar kruik :+

Ik heb nog een universele houder liggen ergens en nog een zwanenhals van een Medion navigatiesetje, ga maar eens een combinatie maken binnenkort als ik die houder kan vinden....

Anders wordt het gewoon een actieve houder, maar eigenlijk wil ik die ook zo riggen dat hij én geluid via de radio speelt, én oplaadt. De microfoon is toch overgevoelig hoorde ik hier, dan moet het prima werken.

Maar goed er is geen handsfree profiel waarbij hij hem op de speakerfunctie zet denk ik, en vervolgens geluid via je radio doet, en spraak ontvangt via de microfoon welke ook op speakerfunctie staat (gevoeliger).
benzine uit het jaar 2005... met nieuwe voorbandjes.....

maar goed, ik heb dus ook zo'n combinatie gemaakt en ben mega tevreden.

(ook met mijn CK3100 parrot carkit, soms kreeg ik zelfs geluid van de tomtom over de radio.. maar ben er nog niet achter hoe dat precies zit)

Hoi,

Ik heb sinds gisteren een Vario 3.
Ik heb hiervoor een mda compact, mda vario 1 en een mda compact 3 gehad. Deze hadden allen een terminal server client / rdp client . Deze niet....op het eerste gezicht althans.
Is hij eruit 'gebranded' door T-Mobile ofzo? of kan ik gewoon de executable niet vinden?

Verder heb ik hsdpa maar toch gaat ie vaak via gprs connecten, ook al is er gewoon hsdpa bereik. Daar heb ik zeg maar dus geen hsdpa voor gekocht.
Kan ik gprs uitschakelen zodat hij altijd het H-tje laat zien ipv het G-tje?

Alvast bedankt!

quote:
brekelbende schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een Vario 3.
Ik heb hiervoor een mda compact, mda vario 1 en een mda compact 3 gehad. Deze hadden allen een terminal server client / rdp client . Deze niet....op het eerste gezicht althans.
Is hij eruit 'gebranded' door T-Mobile ofzo? of kan ik gewoon de executable niet vinden?

Verder heb ik hsdpa maar toch gaat ie vaak via gprs connecten, ook al is er gewoon hsdpa bereik. Daar heb ik zeg maar dus geen hsdpa voor gekocht.
Kan ik gprs uitschakelen zodat hij altijd het H-tje laat zien ipv het G-tje?

Alvast bedankt!
Remote Desktop voor de Kaiser kan je hier vinden. Succes ermee!

"A man with God is always in the majority."

Reg. datum: 04 oktober 2007

dat je je apparaat na een week al terug krijgt van eurotwice is een leuk verhaal.
hij zou omgeruild worden omdat er een dode pixel inzat. nee meneer als u DOA procedure op de doos zet word er de zelfde dag nog een nieuwe retour gezonden.

Actual statusinformation
Date of repair demand: 08/10/2007
Startdate handling: 15/10/2007
Actual status: We are waiting for a swap unit from the supplier 19/10/2007 08:52
Status evolution
25/10/2007 08:52:42 We are waiting for a swap unit from the supplier
18/10/2007 15:21:29 Repair/Swap
15/10/2007 13:29:48 Repair/Swap

en ze wachten nog steeds op een swap unit van de supplier

Reg. datum: 21 september 2007

ik heb een probleempje met mijn TyTN II

Het HTC Home screen loopt soms gewoon vast. Ik kan niets meer doen en als ik klik met het stylusje op de icoontjes van sms en e-mail doet hij niets.

aan wat kan dit liggen?

Holy Cow! - F@H
Reg. datum: 02 november 2002

quote:
maffe schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:19:
Ja oke, dat zou kunnen, maar wel erg toevallig, dat ik een maand lang nergens last van had en precies na de landing dit euvel heb. Maar jij hebt het dit probleem dus altijd al?

Ik lees net een zeer interessant stukje over 3G en simmkaart hier.
Het gaat hier over imei nummer en "unknown device". Het helpt me nog niet verder, maar ben gelukkig niet de enige.
Ik ben deze week en vorige week 2 x op schiphol met mijn mob door de scanner geweest. Geen probleem geconstateerd, werkt prima. Ik heb wel MDA VArio III.

"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."

Reg. datum: 21 september 2007

quote:
tjarkoM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:27:
dat je je apparaat na een week al terug krijgt van eurotwice is een leuk verhaal.
hij zou omgeruild worden omdat er een dode pixel inzat. nee meneer als u DOA procedure op de doos zet word er de zelfde dag nog een nieuwe retour gezonden.

Actual statusinformation
Date of repair demand: 08/10/2007
Startdate handling: 15/10/2007
Actual status: We are waiting for a swap unit from the supplier 19/10/2007 08:52
Status evolution
25/10/2007 08:52:42 We are waiting for a swap unit from the supplier
18/10/2007 15:21:29 Repair/Swap
15/10/2007 13:29:48 Repair/Swap

en ze wachten nog steeds op een swap unit van de supplier
Ik heb ook een DOA gehad via eurotwice en heb een maand en een week mogen wachten op de nieuwe TyTN die ze me opstuurden.

Elke keer ik belde waren ze nog aan het wachten op een nieuw toestel. Na herhaaldelijke telefoontjes heb ik hem dan uiteindelijk toch plots toegestuurd gekregen.

Reg. datum: 15 oktober 2007

Schatjes, ik moet nog een microSD kaartje aanschaffen... :> kan iemand me vertellen waar TyTn-II het meest blij van wordt? Een gewone microSD of beter een microSDHC?

Anyone?
:7

Love my lindsey...
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
Miss X schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:45:
Schatjes, ik moet nog een microSD kaartje aanschaffen... :> kan iemand me vertellen waar TyTn-II het meest blij van wordt? Een gewone microSD of beter een microSDHC?

Anyone?
SDHC heb ik er hier inzitten, werkt perfect (Sandisk 4GB om precies te zijn)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

quote:
Miss X schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:45:

Anyone?
Heb mijn 6GB microSDHC bij Yordeal gehaald...super service. Werkt prima tot dus ver, heb nog meer dan 5GB over.

quote:
vlieghe schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:55:
ik heb een probleempje met mijn TyTN II

Het HTC Home screen loopt soms gewoon vast. Ik kan niets meer doen en als ik klik met het stylusje op de icoontjes van sms en e-mail doet hij niets.

aan wat kan dit liggen?
Dit probleem heb ik ook soms. Vaak in combinatie met websites die geladen worden in Internet Explorer of Opera Mobile die lang duren. Blijkbaar belast dit de hele cpu of zo???

quote:
lvisser87 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

Hier kan je de Ultra Clear Screen Protector bestellen.
Ik heb hem er gister opgeplakt, Je zit niet eens dat er een screen protector opzit!
Hoe lang duurde het voordat je die van jou ontving? Ik had maandag 1 besteld en betaald, maar heb hem nog steeds niet. Heb ze gemaild, maar geen reactie meer na mijn bestelling. Zal ze morgen bellen...grrrr |:(

quote:
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

Hoe lang duurde het voordat je die van jou ontving? Ik had maandag 1 besteld en betaald, maar heb hem nog steeds niet. Heb ze gemaild, maar geen reactie meer na mijn bestelling. Zal ze morgen bellen...grrrr |:(
Heb hem daar zondag besteld en geld overgemaakt via internet. Tot op heden niets gehoord of gezien.....

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
twanjeuken schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Heb hem daar zondag besteld en geld overgemaakt via internet. Tot op heden niets gehoord of gezien.....
Het duurt een aantal dagen na je betaling voor ie op de deurmat ligt. Ik heb bij deze toko zeker 20 screenprotectors besteld de afgelopen jaren, en altijd prima service gehad. Betrouwbare tent in mijn ogen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws