Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Love my lindsey...
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
Cobra_Lup schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:59:
[...]

Heb net ook even met HTC gebeld en een call aangemaakt, heb geen casenumber gekregen maar de persoon aan de andere kant van de lijn bevestigde het probleem en vertelde dat ze alle calls aan het problem koppelen en dat ze op dit moment het probleem aan het onderzoeken zijn en mogelijkerwijs een patch beschikbaar gaan stellen via de HTC e-club.

Hij kon geen termijn aangeven.

Als meer mensen willen bellen hier is de info :

Holland Dutch +31-207-965-399 Mon - Fri 9 am - 5:30 pm

Ze willen graag je volledige naam + tel. nummer weten en het IMEI of serienummer.
Ook vroegen ze naar de ROM en Radio.ROM versie.

IMEI kan je opvragen door op de telefoon te 'bellen' naar *#06#

Hoe meer mensen bellen hoe meer prio zoals gill al aangaf.
Inderdaad, zelfde info als ik gekregen heb.

Iedereen met het probleem, aub help en bel even met HTC. Hoe meer requests, hoe sneller ze het zullen oplossen!

Dus pak even die telefoon !

PS: mij wisten ze nog te vertellen dat het "mogelijk" om een hardware error gaat, waardoor ze moeten hersteld/vervangen worden. In dit geval zal HTC ze komen ophalen en binnen de week heb je dan je nieuwe toestel, aldus HTC België!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Love my lindsey...

quote:
Gadgeteer schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:10:
Ik ben druk zoekende naar een brando screenprotector voor dit apparaat, ik kan echter overal alleen anderen vinden 'verinogwat'

Heeft al iemand een gespot van brando?
Via ebay is hij te vinden, heb hem ook gekocht (kwam uit Duitsland)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
Ik ben druk zoekende naar een brando screenprotector voor dit apparaat, ik kan echter overal alleen anderen vinden 'verinogwat'

Hier kan je de Ultra Clear Screen Protector bestellen.
Ik heb hem er gister opgeplakt, Je zit niet eens dat er een screen protector opzit!

lvisser87 wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:21 (22%)

"A man with God is always in the majority."

Reg. datum: 03 januari 2003

Ok , speaker probleem komt een oplossing voor....

2 Issues die nog spelen zijn :

- Verandering van netwerk van utms naar edge ofzo , kan problemen opleveren, ook bereik is niet goed. Maar dit lijkt me eerder een provider probleem...

- Bluetooth low volume op carkits , kan iemand hier zijn ervaring posten omtrent?
Dit kam mss helpen , gelezen op xda

HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings
change USEJOINTSTEREO from 1 to 0

Love my lindsey...

quote:
NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:25:
Ok , speaker probleem komt een oplossing voor....

2 Issues die nog spelen zijn :

- Verandering van netwerk van utms naar edge ofzo , kan problemen opleveren, ook bereik is niet goed. Maar dit lijkt me eerder een provider probleem...

- Bluetooth low volume op carkits , kan iemand hier zijn ervaring posten omtrent?
Dit kam mss helpen , gelezen op xda

HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings
change USEJOINTSTEREO from 1 to 0
-EGDE-->UMTS: heb ik momenteel opgelost door hem gewoon op GSM te zetten. Heb ik voor gebeld naar Proximus, en bleek gekend te zijn bij hen, kwam bij Tytn I ook voor?

-Volume is inderdaad laag, nog niks op gevonden.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Reg. datum: 10 februari 2006

quote:
lvisser87 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

Hier kan je de Ultra Clear Screen Protector bestellen.
Ik heb hem er gister opgeplakt, Je zit niet eens dat er een screen protector opzit!
En bestelling is geplaatst. TNX, heb geen ervaring met screenprotectors maar wou voor deze toch maar een bestellen en dan wil ik uiteraard een brando :)

In deze thread : http://forum.xda-develope...8940&highlight=active

Spreken ze over :

I am writing this article as I have an HTC Kaiser and want the ultimate active holder for my car.
Brodit do an active holder, but it is regular USB, not extUSB, and it is hard wired to a cigarette lighter connector, so you cannot access audio via the extUSB whilst your Kaiser is in the holder. Also, Brodit seem to have abandoned screwing on the block that holds the USB plug in favour of melting it on, so you can't easily replace the plug with an extUSB splitter as you could with the Hermes holder.

Maar mijn vraag? Wat heeft extUsb temaken dat je alle audio door de carkit kan laten komen?

quote:
NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:36:
In deze thread : http://forum.xda-develope...8940&highlight=active

Spreken ze over :

I am writing this article as I have an HTC Kaiser and want the ultimate active holder for my car.
Brodit do an active holder, but it is regular USB, not extUSB, and it is hard wired to a cigarette lighter connector, so you cannot access audio via the extUSB whilst your Kaiser is in the holder. Also, Brodit seem to have abandoned screwing on the block that holds the USB plug in favour of melting it on, so you can't easily replace the plug with an extUSB splitter as you could with the Hermes holder.

Maar mijn vraag? Wat heeft extUsb temaken dat je alle audio door de carkit kan laten komen?
Die extUSB is combinatie van de miniUSB en de koptelefoonuitgang (hierop wordt ook je meegeleverde bekabelde headset aangesloten)op de tytn2/vario3. Hij wil m dus opladen en tegelijk via diezelfder aansluiting gebruiken voor het afspelen van audio (wss via usb aansluiting op zijn autoradio)

Nu ben ik mee

Thnx! :)

Reg. datum: 03 januari 2005

laat maar...had gereageerd op die brando vraag, maar te laat...

LaptopRookie wijzigde dit bericht 24-10-2007 17:06 (99%)

Nu het toch over outohouders gaat.. ik zoek ook zo'n ding maar liefst iets goedkoops (moet bij mijn auto passen ) Ik kan overal die universelen halen waar je de tel tussendoet en die je dan dichtknijp.. iemand ervaring daarmee? lekker goedkoop maar wekt t een beetje of komt het tomtom geluid na een hobbel onder mijn stoel weg?

Schroeven in mijn dashbord is geen probleem..

Gadgeteer wijzigde dit bericht 24-10-2007 17:10 (6%)

koop je dan een passive holder ofzo , kost toch niets meer...

Headhunter
Reg. datum: 24 februari 2000

Helaas allen, het 3G bellen/internet probleem wordt bij mij niet opgelost door een harde reset.
Is het nu door de scanner bij Schiphol gebeurd of door het hoogte/druk verschil in het vliegtuig?
Ik ga morgen even met HTC bellen voor dit euvel.
Om nu toch te kunnen bellen, verander ik via de telefoon setting, de "band" op GSM ipv AUTO, je krijgt G-icoon en het werkt weer. Ik haat dit zo... waarom heb ik dat soort gezeik altijd, laat iemand anders die fijne storingen krijgen :(

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Aangezien ik nog niet door een dergelijke scanner ben geweest met mijn TyTN, en ik ook niet kan bellen / internetten met 3G, lijkt het mij sterk dat het aan die scanner ligt. En zo te lezen hebben meerdere mensen hier ook last van dit verschijnsel.

Headhunter
Reg. datum: 24 februari 2000

Ja oke, dat zou kunnen, maar wel erg toevallig, dat ik een maand lang nergens last van had en precies na de landing dit euvel heb. Maar jij hebt het dit probleem dus altijd al?

Ik lees net een zeer interessant stukje over 3G en simmkaart hier.
Het gaat hier over imei nummer en "unknown device". Het helpt me nog niet verder, maar ben gelukkig niet de enige.

maffe wijzigde dit bericht 24-10-2007 19:41 (40%)

iemand enig idee wat een los toestel kost bij mediamarkt.nl ?

In NL toen ze tenminste niet zo moeilijk over een omruiling :)
Als iemand een shop weet (geen inet shop) weet waar die goedkoper is , let me know, dan kan ik van de prijs van mediamarkt mss nog iets afdoen

Thnx

quote:
Gadgeteer schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:04:
Nu het toch over outohouders gaat.. ik zoek ook zo'n ding maar liefst iets goedkoops (moet bij mijn auto passen ) Ik kan overal die universelen halen waar je de tel tussendoet en die je dan dichtknijp.. iemand ervaring daarmee? lekker goedkoop maar wekt t een beetje of komt het tomtom geluid na een hobbel onder mijn stoel weg?

Schroeven in mijn dashbord is geen probleem..
Probleem met de meeste knijp dingen is dat je vaak een knop indrukt als je hem dicht knijpt.
Of je moet er een hebben die uitsparingen heeft op de juiste plek.
www.luppie.net

quote:
SurfHost schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:08:
[...]

Probleem met de meeste knijp dingen is dat je vaak een knop indrukt als je hem dicht knijpt.
Of je moet er een hebben die uitsparingen heeft op de juiste plek.
Klopt, heb ik ook, drukt de camera knop in. Ben er ondertussen aan gewent om mijn TyTN II eerst in de houder te stoppen en vast te 'knijpen' en hem dan pas aan te zetten, dan heb je er nl. geen last van. Hij is er ook nog nooit uit gedonderd.

Hier een voorbeeldje hoe ik hem heb zitten :

http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2064.JPG

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

7153-3112-9672-4711

quote:

Check gpsplaza.nl daar hebben ze de Brando ultra clear voor de TyTN II...

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

100% Q-Dance

Spelen jullie ook spellen op de tytn2?
Wil er binnekort 1 halen, zit me al een beetje wegwijs te maken welke apps misschien de moeite waard zijn.

Al hoor ik niks over spellen.

Is er een Flash Player for pda's? Ik probeerde youtube website te surfen, maar die vereist Flash. Moet wel zeggen dat die bij bepaalde websites rete traag is en vast loopt. Had de mini opera browser geprobeerd, maar die runt op java wat nog trager was. Nu heb ik de 30 dagen trial van opera mobile geinstalleerd, werkt beter, maar als je gaat proberen om 50% te displayen kan die vastlopen...of je moet refresh geven.

Heb google maps getest, maar die begint altijd met pizza zaak in Amerika...grrrr. Als ik Amsterdam doe, dan zie ik niet veel op detail niveau.
Weet niet of dit allemaal komt omdat ik via wifi 802.11g connect of zo???

Heb wel een vastloper gehad, waarbij mijn Start was veranderd in Contacts en dat die niet reageerde. Heb toen een soft-reset gegeven. Volgens mij zitten er in Windows Mobile 6 nog bugs.

quote:
FireStarter schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:28:
Wil er binnekort 1 halen, zit me al een beetje wegwijs te maken welke apps misschien de moeite waard zijn.

Standaard zitten er 2 spellen in: Bubble Breaker (soort tetris) en Solitaire (kaartspel).

Reg. datum: 28 oktober 2006

Als ik video of pocket tv kijk, dan merk ik dat het aantal frames per seconde veel te laag liggen.
Waar kan ik het aantal frames per seconde instellen?

In de software heb ik geen instellingen gevonden.
Het is wel mogelijk in het register, maar ik heb niet kunnen vinden waar.

www.luppie.net

quote:
FireStarter schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:28:

Ik ben helemaal verslaafd aan Worms op mijn TyTN II, kan het wel uren spelen.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 12 oktober 2007

Gmail biedt nu ook ondersteuning voor IMAP. Dit is natuurlijk erg handig als je een mobiel apparaat hebt. Ik heb het ingesteld en het werkt. Een puntje. Ik krijg bijna geen enkel bericht volledig binnen. Iemand een idee ?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: