Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
op3 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:12:
Een advies voor mensen die twijfelen tussen de MDA vario iii en de Tytn2... koop die laatste voor iets meer geld. De MDA heeft geen Live Messenger, geen hotmail, geen taster Tomtom, geen Worldcard mobile.
Iets meer geld? Een Vario III kost bij T-mobile 150 euro minder dan een TYTN2 met een zelfde soort abonnement bij de Belcompany. Dat noem ik geen 'iets', dat noem ik 'veel'.

Iemand het al voor elkaar om van youtube te streamen? Bij mij opent hij zo'n stream media programma en wil verbinding leggen, maar daar faalt hij in. Zowel wireless als met gprs.

Je programma werkt trouwens goed hier boomsmurf. Zowel met gmail als sync met exchange server disconnect hij na een minuut.
quote:
Een advies voor mensen die twijfelen tussen de MDA vario iii en de Tytn2... koop die laatste voor iets meer geld. De MDA heeft geen Live Messenger, geen hotmail, geen taster Tomtom, geen Worldcard mobile.
Live Messenger installeer je toch gewoon ff zelf?

benchMarc wijzigde dit bericht 11-10-2007 12:28 (37%)

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
benchMarc schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:27:
Iemand het al voor elkaar om van youtube te streamen? Bij mij opent hij zo'n stream media programma en wil verbinding leggen, maar daar faalt hij in. Zowel wireless als met gprs.

Je programma werkt trouwens goed hier boomsmurf. Zowel met gmail als sync met exchange server disconnect hij na een minuut.

[...]
Live Messenger installeer je toch gewoon ff zelf?
Youtube werkt bij mij perfect met TCPMP inc plugin

quote:
PortoNL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:30:
[...]

Youtube werkt bij mij perfect met TCPMP inc plugin
Heb ik geprobeerd. Geïnstalleerd, maar hij pakt toch de media streamer als ik naar youtube via IE ga. Hij staat wel gewoon netjes bij programma's.

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
benchMarc schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:28:
[...]

Heb ik geprobeerd. Geïnstalleerd, maar hij pakt toch de media streamer als ik naar youtube via IE ga. Hij staat wel gewoon netjes bij programma's.
Je moet http/flash aanzetten in opties en dan een soft reset doen.
Dat zou het moeten oplossen

Hallo,

Zie geen op inc plugin staan op http://picard.exceed.hu/tcpmp/test/. Welke moet je pakken?

Verder http/flash aanzetten. Je bedoelt in TCPMP opties, keuze instellingen en dan bestandskoppelingen?

Zie vooralsnog allen http als bestandoptie staan.

Graag een toelichting.

Reg. datum: 10 oktober 2007

[offtopic]Mensen over dat GSMWEB, er zijn hier blijkbaar wel 5 of meer mensen die heb daar momenteel in bestelling hebben lopen. Ik ben 8 oktober ingelicht dat ze 9 oktober weer in voorraad zouden zijn, vervolgens ben ik op 10 oktober ingelicht dat ze 12 oktober weer in voorraad zijn.

Is klote, want dan wacht ik er straks 2 weken op!

Heb vorige week donderdag ook de TyTn II besteld bij GSMWEB en kreeg net een telefoontje van thuis dat er voor mij een pakketje uit Diemen is afgeleverd (en ik heb nog geen mail van ze ontvangen dat ze het toestel verstuurd hebben). Blijkbaar zijn er dus nu al weer toestellen op voorraad.

Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:

Daar boven op gaat bij bellen het scherm na 15 seconden op zwart en kun je daarna niet meer in het menu zonder twee keer op power on/off te drukken. Alhoewel dit probleem volgens mij ook bij de Tytn2 speelt.
- live messenger kan je installeren, dus geen probleem
- tomtom heb je ook wel een oplossing voor 8) ook geen probleem dus (heb de taster niet nodig)
- visitekaartjes inscannen... :? gebruik je het dan ? kan je vast ook wel ergens een cab voor vinden oid
- zwart scherm heb je de tweaktool voor

oftewel.. het gaat om het uiterlijk en de kleur.. succes met uw keuze

quote:
Whoeaoeaoea... Leuk..

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

Piscel browser.

Heeft iemand ervaring met de piscel browser, heb deze vandaag geinstalleerd en tot nu toe ziet het er aardig mooi uit. Alleen ik krijg flash nog niet werkend....

Mooie is dat je zo kan in en uitzoomen op de site zelf, ook kan je door je bestanden heen op je telefoon etc. Alleen flash doet het niet, erg jammer.....

Deepfish heb ik ook geprobeerd, ook dit vond ik wel mooier als opera of PIE maar alles gaat via microsoft en dat vind ik een beetje jammer..

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

quote:
henkstr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:04:
[...]

nog niks met de post gekregen... zodra ik hem heb laat ik het weten!
Nog steeds niets ? Hij was toch op voorraad bij GSMplaza ? :S

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

quote:
Lion31 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:14:
[...]

Nog steeds niets ? Hij was toch op voorraad bij GSMplaza ? :S
Wel, GSMWEB laat mij ook wachten... :| afgelopen zondag de brief op de bus gedaan... :/
Het wachten wordt zeker beloond, maar mijn geduld vreet mij op 8)7

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
peugeot206gt schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:10:
Deepfish heb ik ook geprobeerd, ook dit vond ik wel mooier als opera of PIE maar alles gaat via microsoft en dat vind ik een beetje jammer..
Ik dacht dat alleen het validaten via MS ging? (althans, zo wast bij de eerste beta.. voordat je Deepfish kon gebruiken moest ie gevalideerd worden met MS), daarna leek alles gewoon direct van de geraadpleegde website af te komen...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

mensen mensen mensen....

bijgeleverde screenprotector:
Zomaar ff snel erop plakken, tja, dan ben je gewoon niet slim bezig...
als je goed plakt met beetje stoom, dan krijg je EN geen bubbels EN kan je hem netjes in het midden zetten... als je je gaat storen aan de randen, dan moet je er een kopen...
hij heeft aan elke kant iets minder dan een mm ruimte, waar ik me (nog) niet zo heel erg aan stoor...
het is dus geen rotzooi, alleen de mensen die hem er verkeerd op plakken zijn rotzooi :P

Don't be negative about a product before your sure it's not your own fault... komt erg veel voor op deze topic (en wereldwijd :P )

Full Youtube and Google Video access!
In de TS heb ik al eens de link naar TCPMP geplaatst, maar hier nogmaals: -klik-

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

quote:
Bebob_NL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:29:
[...]

Ik dacht dat alleen het validaten via MS ging? (althans, zo wast bij de eerste beta.. voordat je Deepfish kon gebruiken moest ie gevalideerd worden met MS), daarna leek alles gewoon direct van de geraadpleegde website af te komen...
Volgens mij is het bij deepfish zo dat je request wordt verstuurd via een microsoft site, deze download dan de content en maakt het deepfish compatible... Hierdoor is er geen AJAX en FLASH ondersteuning...

correct me if I'm wrong...

En mensen sodemieter nou eens op met die idiote post wanneer je je GSM, screenprotector of whatever krijgt, heeft 0,00000000000000000 procent waarde in dit topic en is volgens de reminder geeneens toegestaan....

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Zo mensen,

Vandaag ook mijn TyTN II binnen gehad!!!

Ik was blij met de postbode!

Tis allemaal wel erg wennen als je van ouwe nokia af komt. Het is wel allemaal heel mooi. Super!

Paar dingen waar je automatisch tegenaan loopt, wat problemen met WLAN gehad, mijn abonnement is ook nog niet geactiveerd, ik heb nog geen tomtom erop staan, hele WM6 leren kennen...

Ben nog erg tevreden dat wel!

Over die screen protector, het is echt wel een beetje een buttding. Ik heb hem heel secuur erop geplakt, maar nog steeds heb je over het hele oppervlak kleine luchtbelletjes, van die hele kleine weet je wel.

Vooral internet is erg wennen gezien er niks op het scherm past. Als ik track and trace ga doen, of GoT oproepen, dan lukt me dat niet om te navigeren, en dit forum past voor geen meter...

Hoe doen jullie dit dan?

quote:
Gieliovd520 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:17:
Tis allemaal wel erg wennen als je van ouwe nokia af komt. Het is wel allemaal heel mooi. Super!

Paar dingen waar je automatisch tegenaan loopt, wat problemen met WLAN gehad, mijn abonnement is ook nog niet geactiveerd, ik heb nog geen tomtom erop staan, hele WM6 leren kennen...
Tomtom staat gewoon op de bijgeleverde CD...
quote:
Ben nog erg tevreden dat wel!

Over die screen protector, het is echt wel een beetje een buttding. Ik heb hem heel secuur erop geplakt, maar nog steeds heb je over het hele oppervlak kleine luchtbelletjes, van die hele kleine weet je wel.
Kleine luchtbelletjes verdwijnen vanzelf wel. Bij mij was het simpel met wat stoom opplakken en dan wat geduld hebben met de bubbels...

Waar gaan we eten? De Restaurant Site | Webhosting voor particulieren en bedrijven: Hosting Brothers

quote:
Zeezicht schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:23:
[...]

Tomtom staat gewoon op de bijgeleverde CD...

[...]

Kleine luchtbelletjes verdwijnen vanzelf wel. Bij mij was het simpel met wat stoom opplakken en dan wat geduld hebben met de bubbels...
TomTom weet ik hoor, nog niet aan de PC kunnen hangen :)

Ik hoopte met die belletjes op verdwijnen ja, zie wel over een tijdje.

Wat je hebt met die randjes is dat er stof enzo tussen gaat komen, die protector past net niet lekker.

Edit:
Ik stop mijn nieuwe (nog niet geactiveerde, terwijl de email zegt van wel, maar de leveringbrief van niet) in de TyTN II en krijg de melding: "Smartchip niet ondersteund MM # 2"

Iemand een idee wat dit is? Google kom ik er niet uit!

Iets te maken met USIM ondersteuning?

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 11-10-2007 18:58 (20%)

Reg. datum: 28 oktober 2006

quote:
EvertG schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:26:
[offtopic]Mensen over dat GSMWEB, er zijn hier blijkbaar wel 5 of meer mensen die heb daar momenteel in bestelling hebben lopen. Ik ben 8 oktober ingelicht dat ze 9 oktober weer in voorraad zouden zijn, vervolgens ben ik op 10 oktober ingelicht dat ze 12 oktober weer in voorraad zijn.

Is klote, want dan wacht ik er straks 2 weken op!

Heb vorige week donderdag ook de TyTn II besteld bij GSMWEB en kreeg net een telefoontje van thuis dat er voor mij een pakketje uit Diemen is afgeleverd (en ik heb nog geen mail van ze ontvangen dat ze het toestel verstuurd hebben). Blijkbaar zijn er dus nu al weer toestellen op voorraad.
Morgen wacht ik dus al twee weken op mijn TyTn II van GSMWEB

Ik heb hem ook bij gsmweb besteld en gegevens per mail en post verzonden op 3 oktober, maar ook nog steeds niks :/
Ben maar eens gaan navragen hoe het zit. Vandaag kreeg ik dan te horen dat ze op de goedkeuring van het nummerbehoud wachten. Op de site van vodafone staat echter dat dit maar drie dagen duurt :?
Volgens mij hebben ze hem inderdaad gewoon niet op voorraad.

Ik baal nu echt, Mijn geduld begint op te raken.

Kom ik thuis, ligt er een briefje op de mat dat de postbode langsgeweest is. Morgen nog een keer, I'm so excited!! ;)

Goed nieuws trouwens, er wordt aan een mobiele versie van Firefox gewerkt:
http://www.nu.nl/news/126...n_Firefox_in_de_maak.html

Dat zeg ik!

hoe zit het trouwens met het surfen? vaak worden hele paginas niet weergeven of een deel er maar van. dit is met de IE van WM6... oplossingen?
Reg. datum: 03 januari 2003

Hoe zetten jullie die protectortjes met stoom erop? :)

Mss een domme vraag :)

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
Gieliovd520 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:39:
[...]

Edit:
Ik stop mijn nieuwe (nog niet geactiveerde, terwijl de email zegt van wel, maar de leveringbrief van niet) in de TyTN II en krijg de melding: "Smartchip niet ondersteund MM # 2"

Iemand een idee wat dit is? Google kom ik er niet uit!

Iets te maken met USIM ondersteuning?
Pfew, ik ben dus niet de enige met die melding. Ik ga er voor alsnog van uit dat dat komt omdat de sim-kaart pas morgen geactiveer is. Mocht het morgen hetzelfde zijn, dan klim ik wel in de telefoon.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws