Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 augustus 2001

quote:
Remz-Jay schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:46:
[...]
Dan heb ik nog wat kleine zaken die op zich niet hinderlijk zijn voor het functioneren van het geheel, maar wel enigszins vreemd zijn. Zo gaf mijn carkit eerst de naam van mijn telefoon in het scherm weer zodra deze verbonden was.. nu is dat ineens veranderd in mijn voor- en achternaam, hoewel ik volgens mij niets veranderd heb.
komt door je active sync verbinding, ik had het ook nadat ik die voor de 1e keer had opgezet, die pakt je login naam op je pc geloof ik...

Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!

Reg. datum: 25 juni 2000

quote:
GMutorrah schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:04:
[...]

Heb jammer genoeg geen informatie gekregen over wat er aan de hand is of wanneer ie wel weer geleverd zou kunnen worden. Ik denk dat ik dalijk nog even een keer extra opbel om te kijken of ik wat los zou kunnen krijgen. De vertraging vind ik persoonlijk vooral lastig, maar die zogenaamde bug in het toestel is waar ik me meer zorgen om maakt ;(
Het klinkt moet ik eerlijk zeggen meer als een smoes omdat ze ze gewoon nog niet binnen hebben, maar goed. Hoe kan in dit model nou ineens een bug zitten die in geen enkel ander toestel gevonden is? Ik neem aan dat ze uit dezelfde fabriek komen als de modellen die je in de winkel koopt en dezelfde firmware hebben, dus wat zou er dan mis mee moeten zijn? Als je meer info hebt hoor ik 't graag (eventueel PM, als 't niet in 't topic hoort), want dan ga ik er ook nog eens achter aan bellen.

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
miel schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:44:
Gebruikt iemand net als ik de TyTn2 met een parrot CK3100 carkit?

hij gooit bij mij de namen nog al door elkaar.... sommige namen staan voor de A, alsof hij eerst een lege naam detecteert... heb er nog niet echt logica in kunnen ontdekken raar genoeg..
Ben ik blij dat ik gewoon simpel de Nokia carkit heb die NIET de contactpersonen overneemt, maar als een soort verlengstuk werkt! Bovendien vind ik deze mooier dan de Parrot carkits. :*)
quote:
Remz-Jay schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:46:
De TyTN II ziet de carkit ook als "handsfree" apparaat, met een headset icoontje. Is dit normaal voor alle carkits, of detecteert mijn telefoon de carkit gewoon onjuist?
Is normaal! ;)

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

over de carkit Parrot 3400 LS-GPS:

Volgens mij (en volgens de site ook niet, tenminste kon het niet vinden) ondersteund deze carkit niet het A2DP profiel. Dit zou dus betekenen dat je geen muziek kan streamen via je pda naar je radio. Volgens mij zijn er al wel ergens trucjes gevonden om dit op te lossen door middel van 2 keer koppelen ofzo alleen viel de geluidskwaliteit toen behoorlijk tegen. Zal het even precies opzoeken maar volgens mij ontbreekt A2DP.

Over die glofish X800, ongetwijfeld dat er betere dingen inzitten, maar het enige wat ik er tot nu toe in ziet is een RDS/TMC ontvanger.

grotere accu: Ja met die resolutie zal je dat wel nodig hebben
100 MHZ meer: wederom zullen er wat meer pixels berekend moeten worden
RDS/TMC antenne: ja, dat is wel een gemis op mijn tytn
VGA res.: Ik zie er de meerwaarde niet van in, kijk je straks met een vergrootglas op je scherm
VGA res: OK, voor films zal het inderdaad beter zijn....
gewicht, wel 12 gram lichter, poeh poeh
GPS: sirfstar III, mijn Tytn fixt binnen 10 seconden, zelfs binnen hou je signaal
tja, dat zijn dan de GROTE voordelen volgens velen..

dan mijn rijtje nadelen:
-64 mb ram, heeft de tytn toch even het dubbele (persoonlijk zou dit mijn no-go zijn)
-scherm, kan je lekker kantelen bij te tytn
-2 mp, tytn heeft 3 welke goede platen schiet
design. vind het niet mooi eruitzien, vraag me af of er ook zulke kwalitatief goede materialen gebruikt worden, bovendien vind ik zo een clitoris (joystick) helemaal bagger, breken vroeg of laat een keer af of gaan verrot.

Misschien dat andere mensen het rijtje kunnen aanvullen zodat mensen weer van informatie voorzien zijn. Alhoewel ik moet toegeven dat het nu alleen speculeren is!

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Reg. datum: 16 september 2005

bron: pocketinfo.nl
Een heel ander toestel is vanaf eind november, begin december verkrijgbaar. Het gaat om de E-ten Glofiish M800, een toestel dat qua specificaties niet onderdoet voor de TyTN II. Met een 500 MHz-processor, Windows Mobile 6 Professional, HSDPA/UMTS en een SiRF III gps-chip aan boord is het een echt high-end toestel.

Ten opzichte van de TyTN II heeft de M800 de volgende voordelen:
  • Een sterkere accu van 1530 mAh ten opzichte van 1350 mAh;
  • Een krachtiger 500 MHz Samsung-processor ten opzichte van de Qualcomm 400 MHz;
  • Een VGA-scherm in plaats van QVGA (240 x 320 pixels);
  • Een scherpe prijs: zo'n 80 tot 100 euro onder de TyTN II;
  • Iets lager gewicht: geen 190 gram maar 178 gram;
  • En een standaard 2,5 mm audio-jack, waardoor je geen converter nodig hebt.
De specificaties op een rijtje:
  • 500 MHz Samsung-processor;
  • 256 MB ROM;
  • Twee camera's;
  • VGA-scherm;
  • Windows Mobile 6 Professional;
  • HSDPA/UMTS;
  • SiRFstar III gps-chip;
  • 1530 mAh accu;
  • Leverbaar vanaf november;
  • Verwachte verkoopprijs ¤599 tot ¤629 inclusief BTW.
http://www.pocketinfo.nl/contentimages/m800_2.jpg

Djerique wijzigde dit bericht 08-10-2007 16:39 (8%)

Reg. datum: 07 september 2007

@Rob-Pol: thanks, we wachten dus af. Op mijn eigen LS3200 Color Plus werkt het wel goed....

Reg. datum: 07 juli 2005

quote:
Djerique schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:38:
Een heel ander toestel is vanaf eind november, begin december verkrijgbaar. Het gaat om de E-ten Glofiish M800, een toestel dat qua specificaties niet onderdoet voor de TyTN II. Met een 500 MHz-processor, Windows Mobile 6 Professional, HSDPA/UMTS en een SiRF III gps-chip aan boord is het een echt high-end toestel.

Ten opzichte van de TyTN II heeft de M800 de volgende voordelen:
  • Een sterkere accu van 1530 mAh ten opzichte van 1350 mAh;
  • Een krachtiger 500 MHz Samsung-processor ten opzichte van de Qualcomm 400 MHz;
  • Een VGA-scherm in plaats van QVGA (240 x 320 pixels);
  • Een scherpe prijs: zo'n 80 tot 100 euro onder de TyTN II;
  • Iets lager gewicht: geen 190 gram maar 178 gram;
De specificaties op een rijtje:
  • 500 MHz Samsung-processor;
  • 256 MB ROM;
  • Twee camera's;
  • VGA-scherm;
  • Windows Mobile 6 Professional;
  • HSDPA/UMTS;
  • SiRFstar III gps-chip;
  • 1530 mAh accu;
  • Leverbaar vanaf november;
  • Verwachte verkoopprijs ¤599 tot ¤629 inclusief BTW.
[afbeelding]
REJECTED

heeft geen 128mb ram
heeft minder goede proccesor

vga is wel mooi maar op zown klein schermpje schijnt het alleenmaar vertraagend te werken

maargoed de top rede waarom ik het niet neem is minder ram geheugen...

hij is echt nieuw... dacht dat het de X800 was :X

itarix wijzigde dit bericht 08-10-2007 16:51 (4%)

quote:
itarix schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:47:
REJECTED
heeft geen 128mb ram
heeft minder goede proccesor

vga is wel mooi maar op zown klein schermpje schijnt het alleenmaar vertraagend te werken

maargoed de top rede waarom ik het niet neem is minder ram geheugen...
Hmmmz, waar kan je dan lezen dat die 64mb ram heeft? Ik lees dat nergens...

www.luppie.net

quote:
Een heel ander toestel is ......... en een hoop specs.
Is dus een heel ander toestel en geen TyTN II, open hiervoor een eigen topic :z

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
cpootjes schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Dat PM-en lukte juist niet en ook via email lukte het niet, vandaar.
Verder heb je natuurlijk wel gelijk, maar ik probeer op allerlei manieren
meer ruchtbaarheid aan mijn site te geven.

compleet offtopic:
Ja, en dat heet nu spam, en getuige de vele slotjes zou je toch eens door moeten hebben dat we daar op GoT niet op zitten te wachten.

maar nu weer compleet on topic :)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

quote:
Cobra_Lup schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:57:
Is dus een heel ander toestel en geen TyTN II, open hiervoor een eigen topic :z
Beetje bij-de-hante opmerking. 7(8)7

Een zwaar geaccepteerde GSM/PDA website vergelijkt hem direct met de TYTNII en laat ook nog eens de verschillen zien. Genoeg redenen om hem WEL te vermelden in deze topic.

quote:
Een heel ander toestel is vanaf eind november, begin december verkrijgbaar. Het gaat om de E-ten Glofiish M800, een toestel dat qua specificaties niet onderdoet voor de TyTN II.
Dit is zeker een mooi toestel! Toch vraagt men zich af dit niet een geshopte foto is. Aangezien deze wel erg op de M700 lijkt terwijl het de grotere broer van de nog uit te komen X800 is.
quote:
Je vergeet erbij te vermelden dat je nu dus een converter nodig hebt van 3,5mm naar 2,5mm.
quote:
• Een krachtiger 500 MHz Samsung-processor ten opzichte van de Qualcomm 400 MHz
• Een VGA-scherm in plaats van QVGA (240 x 320 pixels)
Zo heel krachtig is die processor niet en VGA is mooi, maar processor heeft erg veel moeite om dit beeldscherm aan te drijven.

Een toestel waar ik steeds meer geïnteresseerd in raak naast de TyTN II (ik wacht tot aanschaf tot ik dit toestel ook in mijn handen heb gehad) is de HP IPAQ 614c.

http://jarod.nl/got/hp_ipaq_610_2.PNG

In het kort:
• Marvell PXA270 520-MHz processor
• 256 MB ROM
• 128 MB RAM
• 12 geïntegreerde numerieke toetsen en Smart Touch wielfunctie
• quad-band GSM/GPRS/EDGE en tri-band UMTS, HSDPA

quote:
Djerique schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:02:
[...]

Een zwaar geaccepteerde GSM/PDA website vergelijkt hem direct met de TYTNII en laat ook nog eens de verschillen zien. Genoeg redenen om hem WEL te vermelden in deze topic.
Ik ben met Djerique eens! Je moet je niet blind staren op één merk, laat staan model.
Het is een pré om een concurrerend model te noemen in een topic als deze.

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Djerique schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:02:
[...]

Zwaar geaccepteerd is ook wat groot imho, vooral commercieel kan je het beter noemen. :)

Overigens is dit een TyTN 2 topic waarin het de taak is van de TS om andere modellen mee te nemen, echter is dit ook de taak van de consument. In dit topic gaat het dan ook alleen om de TyTN 2 en zijn andere modellen irrelevant. Je kunt ze een eigen topic geven en dat model daar bespreken, alsnog blijft het dan toegespitst op 1 model. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:10:
Overigens is dit een TyTN 2 topic waarin het de taak is van de TS om andere modellen mee te nemen, echter is dit ook de taak van de consument. In dit topic gaat het dan ook alleen om de TyTN 2 en zijn andere modellen irrelevant. Je kunt ze een eigen topic geven en dat model daar bespreken, alsnog blijft het dan toegespitst op 1 model. :)
Precies, wel noemen maar niet té ver op ingaan! Iedere device eigen topic met verwijzingen naar elkaar.

quote:
Djerique schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:48:
[...]

Hmmmz, waar kan je dan lezen dat die 64mb ram heeft? Ik lees dat nergens...
in de gebruikers handleiding van de e-ten x-800:

Item Description
Operating system Windows Mobile® 6 Professional
Processor Samsung SC3 2442, 500 MHz
Memory 256 MB Flash ROM, 64 MB SDRAM
Display 2.8", 640 x 480 (VGA), 65,536 colors, TFT-LCD
Communication n HSDPA / UMTS (2100/1900/850 MHz)
GSM Quad-band 850/900/1800/1900 MHz
EDGE class 10, GPRS class 10
Bluetooth® v2.0 Class 2 + EDR
nWiFi IEEE 802.11b/g
GPS Built-in GPS module (SiRF Star III)
TMC function supported * (* subject to change by region)
Expansion slot MicroSD
Camera 2M pixels Auto-Focus with flashlight, up to 1600x1200 resolution
0.3M pixels Fixed-Focus Camera for conference call usage
Interface/Audio Built-in microphone and speaker
External stereo headset jack
Interface/Data USB Sync, headset jack
Power supply Battery: 1530 mAh Li-Ion Polymer, rechargeable, replaceable
AC Adapter: 100~240 VAC/50~60 Hz, 5V/1A DC

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

quote:
Mini Poeper schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:13:
[...]

Precies, wel noemen maar niet té ver op ingaan! Iedere device eigen topic met verwijzingen naar elkaar.
Volledig met Mini Poeper eens! d:)b

quote:
peugeot206gt schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:18:
[...]

in de gebruikers handleiding van de e-ten x-800:
Volgens mij ben je ook in de war met de X-800 ;)

Nogmaals: het gaat om de M800 :)

Reg. datum: 09 juni 2006

quote:
DaannO schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:10:
[...]

Zwaar geaccepteerd is ook wat groot imho, vooral commercieel kan je het beter noemen. :)

:O

Mensen hoe gek is het om een "concurrerend" toestel te noemen? Ik was blij het te lezen en kreeg het aanvankelijk wel even benauwd dat ik de TyTN II heb besteld.

Vooral VGA sprak me erg aan! Maar nu je die argumenten hoort ben ik daar ook wel mee eens.

Zo heeft een vriend van mij een WUXGA scherm op zijn dell 15,4 inch laptop, dat is écht knudde, zo moeilijk te lezen allemaal. Maar goed, ik mag het wel klein en scherp hebben, VGA op de TyTN II zou me wel aanspreken!

Voor de rest moet je je niet blindstaren op MHz, want dat zegt ook niet alles. Zo'n Quallcom chipset die alle elementen combineert kan wel veel beter presteren als een 500 MHz met slechte chipset.

Scherm kantelen mist hij, is toch wel een unieke feature.

Voor de rest, als hij 64 MB ram heeft vind ik dit echt een aanfluiting.... waar slaat dat op? Heb het niet teruggevonden in de vergelijking, misschien juist daarom wel :+

Accu is wel lebber! _/-\o_

Hij is ook wel innovatief met een touch frontje, geen knoppen maar een touch sensitive surface.

Ach, ik ben nog blij met mijn bestelling!

offtopic:
Voor de mensen die ook op GSMWEB wachten, 09-10 worden ze weer verwacht binnen te komen
quote:
Mini Poeper schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:04:

Een toestel waar ik steeds meer geïnteresseerd in raak naast de TyTN II (ik wacht tot aanschaf tot ik dit toestel ook in mijn handen heb gehad) is de HP IPAQ 614c.

[afbeelding]

In het kort:
• Marvell PXA270 520-MHz processor
• 256 MB ROM
• 128 MB RAM
• 12 geïntegreerde numerieke toetsen en Smart Touch wielfunctie
• quad-band GSM/GPRS/EDGE en tri-band UMTS, HSDPA
Ziet er ook heel netjes uit ja, kwalitatief ook!

Maar wat ik toch weer mis is een QWERTY toetsenbord! De Samsung U600 geloof ik heeft dit wel, of een willekeurige HP enzo. Zul je dit niet missen? Heb je al die functionaliteit, kun je nog niet efficient je tekst ingeven.

Ik persoonlijk heb het helemaal bekeken met numerieke toetsenborden.

Mijn vader moet binnen afzienbare tijd een nieuw toestel, bij het bedrijf gaat men binnenkort een nieuw MS echange server systeem voor de mail enzo introduceren, en wil hij ook push mail gebruiken, maar ik zie hem niet mailen met numeriek TB, hij heeft al moeite met een SMS'je.

Anders had ik hem dit aangeraden. Ben voor hem nog op zoek naar een alternatief voor die Samsung die hij in gedachten had.

Reg. datum: 22 juni 2002

quote:
Paradise schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:22:
[...]

Het klinkt moet ik eerlijk zeggen meer als een smoes omdat ze ze gewoon nog niet binnen hebben, maar goed. Hoe kan in dit model nou ineens een bug zitten die in geen enkel ander toestel gevonden is? Ik neem aan dat ze uit dezelfde fabriek komen als de modellen die je in de winkel koopt en dezelfde firmware hebben, dus wat zou er dan mis mee moeten zijn? Als je meer info hebt hoor ik 't graag (eventueel PM, als 't niet in 't topic hoort), want dan ga ik er ook nog eens achter aan bellen.
Net weer gebeld: hij zou in principe vandaag leverbaar zijn, maar uit een interne mail bij KPN blijkt dat er volgens HTC een technisch mankement in zit waardoor ie teruggeroepen wordt. Ik ga over 2 weken weer bellen om te kijken of ie al weer leverbaar is, eerder word ik door KPN zelf teruggebeld. De medewerker met wie ik gesproken heb was nog niet op de hoogte van dit probleem, en heeft m vanaf nu pas ook afgesloten voor uitlevering aan klanten. Ik ben eigelijk wel heel erg benieuwd wat t probleem dan is en of Hi (of andere providers) hier ook/meer van weten.

quote:
Gieliovd520 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:27:
[...]
Voor de rest, als hij 64 MB ram heeft vind ik dit echt een aanfluiting.... waar slaat dat op? Heb het niet teruggevonden in de vergelijking, misschien juist daarom wel :+
Hoe komt iedereen bij 64mb ram? Ik denk dat jullie in de war zijn met de X800.
De eventuele TYTNII competitor is de M800 ;)

Reg. datum: 27 juli 2005

gaat deze topic nog over de tytn2 of ben ik verdwaald?

quote:
GMutorrah schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:30:
[...]

Net weer gebeld: hij zou in principe vandaag leverbaar zijn, maar uit een interne mail bij KPN blijkt dat er volgens HTC een technisch mankement in zit waardoor ie teruggeroepen wordt. Ik ga over 2 weken weer bellen om te kijken of ie al weer leverbaar is, eerder word ik door KPN zelf teruggebeld. De medewerker met wie ik gesproken heb was nog niet op de hoogte van dit probleem, en heeft m vanaf nu pas ook afgesloten voor uitlevering aan klanten. Ik ben eigelijk wel heel erg benieuwd wat t probleem dan is en of Hi (of andere providers) hier ook/meer van weten.
Ik heb ook maar weer even naar Hi gebeld, waar de persoon er in eerste instantie ook niet van wist maar bij navraag inderdaad vertelde dat hij voorlopig niet uitgeleverd wordt. Great. Word hier morgen over teruggebeld, maar denk dat ik m'n bestelling dan annuleer. Gaat me iets te lang duren...

KPN en Hi leveren dus momenteel beiden de TYTN2 niet uit!

Bij de Belcompany was een verlenging van KPN mobiel geen enkel probleem i.c.m. de TyTN II
Ik gebruik hem dan ook naar alle tevredenheid i.c.m. KPN mobiel 30 & KPN surf&mail totaal.

quote:
SurfHost schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:10:
Bij de Belcompany was een verlenging van KPN mobiel geen enkel probleem i.c.m. de TyTN II
Ik gebruik hem dan ook naar alle tevredenheid i.c.m. KPN mobiel 30 & KPN surf&mail totaal.
Het gaat om de modellen die door KPN/Hi zelf worden geleverd, via internet of telefoon. Vooral relevant voor mensen die hun KPN/Hi abo verlengen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: