Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 31 mei 2007
Kan je in Xvid wel in HD resoluties gebruiken dan?quote:Sentry23 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:03:
[...]
Voor 360 kan je trouwens beter Xvid gebruiken. Die werken een stuk makkelijker voor de 360, anders moet je de media center extensions gebruiken.
En ik dacht dat de Xbox 360 wel Divx deed maar geen Xvid... heb zelf namelijk vaak dat het geluid bij Xvid wel werkt, maar beeld niet.
Het is niet altijd zo dat een srt bestand in dat formaat is opgeslagen. Of zet de laatste versie van GotSent dit automatisch om?quote:
Sentry?
Reg. datum: 31 mei 2007
Ik bedoel dat als ik een subtitle rip dat die standaard in UTF8 wordt opgeslagen.quote:kbloem schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:42:
[...]
Het is niet altijd zo dat een srt bestand in dat formaat is opgeslagen. Of zet de laatste versie van GotSent dit automatisch om?
Sentry?
Reg. datum: 01 juni 2003
Werkt prima op zowel 360 als PS3quote:Binos schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:36:
[...]
Kan je in Xvid wel in HD resoluties gebruiken dan?
En ik dacht dat de Xbox 360 wel Divx deed maar geen Xvid... heb zelf namelijk vaak dat het geluid bij Xvid wel werkt, maar beeld niet.
(kwestie van de gebruikte encoding.. geen QPEL, geen custom matricces, geen GMC)
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Als je hem uit de MKV haalt, en het is een SRT.. dan klopt dat. (het wordt ook UTF8/TEXT genoemd in de MKV header, geen SRT)quote:Binos schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:47:
[...]
Ik bedoel dat als ik een subtitle rip dat die standaard in UTF8 wordt opgeslagen.
Als je een SRT download van een subtitle site, dan is hij vaak ANSI encoded.
wat betreft andere sub formaten: ssa wordt ook goed omgezet voor Divx en Xvid, maar moet ik nog toevoegen voor AVCHD. Ass (wat een extension..) werkt nog niet.
en ik haal de subs uit de mkv.
Reg. datum: 19 februari 2005
Of kijk ik er soms overheen?
Iets anders vreemds: toen ik vanmorgen weer keek of de conversion klaar was bleek GOTsent vast te zitten met een error: Expression: SET OPTION MaxFileSize OFF. Unknown: MaxFileSize.
In de output folder stond
gotsent.amg
movie.ac3
movie.avi
movie.ass
en 200 opeenvolgend genummerde .avi's van de film in stukken van rond de 20 a 20 mb.
Doe ik iets verkeerd?
Binos wijzigde dit bericht 04-07-2008 08:12 (8%)
Klopt, deze versie heeft die optie nog niet.quote:x Gotcha x schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:29:
Ik zie nog geen optie om aan te geven dat het convert-proces niet in de Low-priority-mode draait.
Ik doe eerst basis functionaliteit in de eerste beta, de rest komt langzaam er bij.
Zou je eens met de 24 beta 1 kunnen proberen ?quote:Binos schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:10:
Gister geprobeerd naar Xvid om te zetten met externe .srt. Hij lijkt dan alsnog de interne .ass sub te rippen en die te gebruiken.
Iets anders vreemds: toen ik vanmorgen weer keek of de conversion klaar was bleek GOTsent vast te zitten met een error: Expression: SET OPTION MaxFileSize OFF. Unknown: MaxFileSize.
In de output folder stond
gotsent.amg
movie.ac3
movie.avi
movie.ass
en 200 opeenvolgend genummerde .avi's van de film in stukken van rond de 20 a 20 mb.
Doe ik iets verkeerd?
Ik heb deze fout in 23 ook wel eens gezien, maar zou in 24 opgelost moeten zijn.
(spelfout: MaxFileSize moest MAXFILESIZE zijn)
Verder zou de prioriteit van subs moeten zijn (van laag naar hoog:)
Interne subs
Externe subs met dezelfde naam
Externe subs waar naar gebrowsed wordt.
ik kijk het even na.
Je kan dit zelf ook doen door naar taakbeheer te gaan en dan met de rechtermuisknop de prioriteit in te stellen....quote:x Gotcha x schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:29:
Ik zie nog geen optie om aan te geven dat het convert-proces niet in de Low-priority-mode draait.
AC3 5.1 geluid in Xvid > 2 GB loopt nu ook prima (eerder klapte de output steeds terug naar 2.0 na een paar seconden) . Verder zijn de frame en block noise removal functies te gebruiken in Xvid files.
Kan kloppen, heb ik ook vaak. Ligt aan welke codecs gebruikt zijn in de mkv. Als dat codecs zijn die de Xbox 360 niet ondersteund dan maakt het niet uit of je die in een mkv of mp4 zet.quote:Chrisjuh1 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:32:
Klopt het dat als ik een blueray mkv bestand omzet naar mp4, hem niet kan streamen op mijn xbox 360?
Je kan dan proberen om te zetten naar mpeg2 of xvid.
En als je mp4 groter is dan 4gb dan speelt ie ook niet af.
Ik ga het vanmiddag met de beta proberen. Kan ik zelf de prioriteit instellen ergens?quote:Sentry23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:36:
[...]
Zou je eens met de 24 beta 1 kunnen proberen ?
Ik heb deze fout in 23 ook wel eens gezien, maar zou in 24 opgelost moeten zijn.
(spelfout: MaxFileSize moest MAXFILESIZE zijn)
Verder zou de prioriteit van subs moeten zijn (van laag naar hoog:)
Interne subs
Externe subs met dezelfde naam
Externe subs waar naar gebrowsed wordt.
ik kijk het even na.
Binos wijzigde dit bericht 04-07-2008 15:05 (35%)
quote:kbloem schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:40:
[...]
Je kan dit zelf ook doen door naar taakbeheer te gaan en dan met de rechtermuisknop de prioriteit in te stellen....
ik bedoel niet de prioriteit van de conversie zelf, maar of een externe sub de prioriteit boven een embedded subs heeft.quote:kbloem schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:21:
Je kan dit zelf ook doen door naar taakbeheer te gaan en dan met de rechtermuisknop de prioriteit in te stellen....
Externe subs zouden altijd prio moeten hebben boven geselecteerde emdedded subs.quote:Binos schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:04:
[...]
ik bedoel niet de prioriteit van de conversie zelf, maar of een externe sub de prioriteit boven een embedded subs heeft.
(leek me logisch.. als je subs selecteerd met een file selector dan zullen die wel belangrijker zijn dan de interne subs)
als dat niet goed gaat. mail ff, dan zoeken we uit wat er fout gaat..
verder.. mods: tijd voor een nieuwe topic start ?
Reg. datum: 19 februari 2005
Oooh oke, lovely.quote:Sentry23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:24:
[...]
Klopt, deze versie heeft die optie nog niet.
Ik doe eerst basis functionaliteit in de eerste beta, de rest komt langzaam er bij.
GOTSent blijft bij mij hangen op "Adjusting header" met h264info. Hij heeft dan een .mkv (waarover hij meteen zei dat de PS3 hem niet kon afspelen dus dat de output werd aangepast) gesplit in 2 files. Hij opent h264info wel maar verder gebeurt er niks. De files die bij input en output staan bestaan niet. Als ik op Start of Abort klik gebeurt er niks. Het progressbar ding onderaan doet ook niks (heb de laptop zelfs de hele nacht aan laten staan, maar 's ochtends was er nog niks veranderd). Als ik h264info afsluit dan krijg ik vervolgens de melding dat aften.exe gecrashed is en dan doet hij alles nog een keer voor de tweede file uit de split, maar ook die crasht dan.
Split > 4Gb staat dus aan evenals Mux to Vob, verder geen dingen veranderd.
Doe ik iets verkeerd?
Ik controleer wat er exact moet gebeuren in de code.quote:RickJansen schreef op zondag 06 juli 2008 @ 11:18:
Hey,
GOTSent blijft bij mij hangen op "Adjusting header" met h264info. Hij heeft dan een .mkv (waarover hij meteen zei dat de PS3 hem niet kon afspelen dus dat de output werd aangepast) gesplit in 2 files.
Doe ik iets verkeerd?
Verder heb ik wel gezien dat aktieve screensavers op het moment dat h264info opstart de applicatie vast kunnen laten slaan.
Even nog een andere vraag over de conversie: is dit een recode naar h264 4.1 ? Dan weet ik wat beter in welke hoek ik de oorzaak moet zoeken.
Reg. datum: 13 juni 2003
Hij zegt dat hij klaar is, echter in de output directory zie ik niks staan ?
Wat doe ik verkeerd ?
Tijdens het converten komt wel netjes de split map in de output dir te staan , maar als hij klaar is is alles weeg ?
P.S. Waar vind ik subs voor de films ergens online ?, me vriendin zal jullie eeuwig dankbaar zijn
Def!ance wijzigde dit bericht 08-07-2008 12:20 (43%)
Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation
Ik heb een bug gezien in mp4 aanmaken als je geen Neroaacenc.exe gebruikt, en ac3filter op 5.1 output staat (of iig een niet 2.0 setting) (dan klapt de ffmpeg AAC encoding er uit, die kan alleen met 2.0 bronnen overweg)
Verder, voor subs zijn er zat goede sites, zoals bijvoorbeeld opensubtitles.org.
Sentry23 wijzigde dit bericht 08-07-2008 12:55 (11%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last