Heey,
Ik heb een vraagje over het gebruik van dit proggie..
Ik heb er nu al een aantal films wil mee willen omzetten voor op mijn ps3 te bekijken maar het lukt toch niet helemaal zoals het hoort!!
Het omzetten van mkv naar vob gaat opzich goed zij het zonder ondertiteling (omdat dit niet ondersteund word). Als ik die zelfde film ga omzetten naar .vob maar dan met ondertiteling en dan mpeg2 recode aanklik, dan heb ik als het omzetten klaar is alleen beeld zonder geluid.
Als ik file in media info bekijk zie ik inderdaad dat er alleen maar video beschikbaar is in de film. Het bestand dat ik probeer om te zetten heeft als video codec AVC en audio DTS
nu is de vraag waar kan dit aan liggen?
vind het verder top proggie en hoop dat ik dit ook nog werkend krijg zodat ik deze film ook kan omzetten. goed werk sentry
greetz
edit:
Ik heb nog 4 stukken van verschillende films omgezet van mkv naar .vob met mpeg 2 recode aangevinkt. daarvan waren er 3 met DTS geluid en 1 met AC3.
1 van de DTS files die had na recoden wel geluid en de andere 3 niet.
Ik heb zelf waarschijnlijk al het probleem zo goed als verholpen, dit door GOTSent even te verwijderen en opnieuw uit te pakken in nieuwe map, meteen de mencoder te vervangen door de nieuwe versie en ook nog even neroaac files toe te voegen in de map.
Hierna dezelfde films omgezet en nu doe 4 van de 5 films het, maar er is nog altijd 1 met DTS geluid die het niet doet. Ligt dit misschien aan de film zelf of waar kan het anders nog aan liggen?
zo nu ben ik ff uitgetypt

Mr.MarQuez wijzigde dit bericht 16-03-2008 03:29 (41%)