Reg. datum: 23 november 2007
Kan iemand me helpen?
Ik heb de G800 via internet (compleet orgineel via webwinkel) gekocht en ik zet hem aan en alles wat ik te zien krijg is "download"
moet ik er eerst software opzetten ofzo?
dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ik heb de G800 via internet (compleet orgineel via webwinkel) gekocht en ik zet hem aan en alles wat ik te zien krijg is "download"
waarom makkelijk als het ook moeilijk kan....
Reg. datum: 26 januari 2008
misschien kan deze tekst je meer helpen , de vraag hierop was om het bestaande logo van proximus te verwijderen
Re: G800
« Antwoord #5 Gepost op: 16 februari 2008, 16:45:15 »
--------------------------------------------------------------------------------
G800 is Quelcom UMTS
Gebruik je originele datakabel
laad de accu vol
Toestel uit.
knopje 9 indrukken en ingedrukt houden
power knop aanzetten
toestel komt in Download mode
toestel aansluiten en driver installeren (CDMA driver)
pc installert 2 devices, 2e is een modem
google op G800 downloader of Multidownload voor G800
er zijn diverse, zoek de juiste firmware erbij er zijn diverse
overal te vinden .
Aansluiten (NIET DE BOOTLOADER MEE FLASHEN) de rest wel
meestal is er wel een readme bestandjel lees dit ook
Toestel flashen. na flahen reboot het en zie je een lichtblauw scherm op je lcd van de telefoon
resseting FS system wachten tot dit klaar is en hopla !!!
succes
Re: G800
--------------------------------------------------------------------------------
G800 is Quelcom UMTS
laad de accu vol
Toestel uit.
power knop aanzetten
overal te vinden .
Toestel flashen. na flahen reboot het en zie je een lichtblauw scherm op je lcd van de telefoon
succes
quote:Witteplu schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 22:19:
misschien kan deze tekst je meer helpen , de vraag hierop was om het bestaande logo van proximus te verwijderen
Re: G800 Hoi, ik heb een G800 gekocht. Ik zou nu het operator logo willen verwijderen. Kan me iemand daarbij helpen
G800 is Quelcom UMTS
laad de accu vol
Toestel uit.
power knop aanzetten
overal te vinden .
succes
kijk hier ook ééns , zelfde probleem met download
http://www.gsm-forum.nl/forum/index.php/topic,13862.0.html
Dank jequote:Witteplu schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 22:22:
kijk hier ook ééns , zelfde probleem met download
helaas werkt het niet bij mij zoals t daar is beschreven...
ze zeggen daar accu eruit voor 5 minuten en dan start hij weer gewoon op, hij staat bij mij in die download stand vanaf dat ik hem uit de doos haalde en hij komt er niet meer uit...
Ik heb hem terug gestuurd en me geld terug gevraagd,
ga liever voor de Nokia N82 denk ik :P:P
waarom makkelijk als het ook moeilijk kan....
Reg. datum: 05 januari 2008
Goede keus om hem niet te gaan flashen. Straks sloop je hem en krijg je je geld ook niet terug. Zou zonde zijn.
Ik heb een foto die ik als achtergrond in wil stellen maar krijg hem met geen mogelijkheid fullscreen. Kan dat niet of kijk ik over een optie heen?
Let's get lost! I know the way
Misschien heeft het niet de juiste afmetingen. Ik weet niet zeker of hij het uitrekt.
Reg. datum: 22 januari 2007
Reg. datum: 22 januari 2007
Ik heb de G800 nu een aantal maanden en het opladen vd batterij ging altijd prima tot vandaag.
Zodra ik de oplader inplug zie je wel rechtsbovenin het scherm dat de batterij oplaadt, dit is echter niet het geval.
Hoe los ik dit op?
Zodra ik de oplader inplug zie je wel rechtsbovenin het scherm dat de batterij oplaadt, dit is echter niet het geval.
Hoe los ik dit op?
Reg. datum: 02 maart 2008
ik heb mijn g800 nu ook eindelijk en de foto zijn erg mooi alleen de flits is een groot minpunt vind ik!!
en geen games
voor de rest top telefoon digitale zoom is ook best helder
en geen games
voor de rest top telefoon digitale zoom is ook best helder
willemt.nl wijzigde dit bericht 09-03-2008 11:37 (105%)
amd 5200+ 2gb kingston 8500gt 160gb sata vista 32bit
Reg. datum: 12 december 2007
Reg. datum: 12 december 2007
Ik had vandaag hetzelfde probleem. Ik zat in de trein via de G800 naar de radio te luisten. Daarna haalde ik hem uit mijn jaszak en had ik een zwart scherm met blauw en rood download op mijn scherm staan. Geen enkele optie deed het nog maar kon nog wel radio luisteren. Heb daarna mijn batterij eruit gehaald en terug gestopt, daarna deed hij het weer!quote:Twanzel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:54:
Kan iemand me helpen?
Reg. datum: 25 augustus 2006
Reg. datum: 25 augustus 2006
Dit heeft de mijne ook eens gehad. De accu er even uit halen en weer terug zetten heeft bij mij het probleem opgelost.quote:xanderhagen schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 01:06:
Ik heb de G800 nu een aantal maanden en het opladen vd batterij ging altijd prima tot vandaag.
Hoe los ik dit op?
Heeft trouwens al iemand iets gehoord van een verbeterde firmware release?
Reg. datum: 11 maart 2008
Reg. datum: 11 maart 2008
Ik heb sinds vanmorgen ook de G800.
Ben er erg tevreden mee! Het enige wat ik jammer vind (het was een grote teleurstelling vanmorgen eigenlijk) is dat het menu altijd in het zwart is, ik heb het liever wit met blauw zoals op mn oude samsung.
Weet iemand of dit op de een of andere manier te veranderen is?
Ohja, en de kleurinstellingen van de camera vind ik erg slecht. Thuis hebben we een terrakleurige bank, maar vanmiddag door de telefooncamera werd deze een of andere kleur bruin, alle instellingen geprobeerd, daglicht, bewolkt, automatisch (en de rest), maar de juiste kleur weergeven... ho maar.
Jammer, maar daarvoor hebben we photoshop.
En witte kleuren (bv van een zwart met witte kat) worden snel overbelicht, zelfs met een goede professionele camera is dit af en toe lastig, ik ben benieuwd hoe dit met wat gepruts aan de instellingen gaat verlopen...
Ben er erg tevreden mee! Het enige wat ik jammer vind (het was een grote teleurstelling vanmorgen eigenlijk) is dat het menu altijd in het zwart is, ik heb het liever wit met blauw zoals op mn oude samsung.
Weet iemand of dit op de een of andere manier te veranderen is?
Ohja, en de kleurinstellingen van de camera vind ik erg slecht. Thuis hebben we een terrakleurige bank, maar vanmiddag door de telefooncamera werd deze een of andere kleur bruin, alle instellingen geprobeerd, daglicht, bewolkt, automatisch (en de rest), maar de juiste kleur weergeven... ho maar.
Jammer, maar daarvoor hebben we photoshop.
En witte kleuren (bv van een zwart met witte kat) worden snel overbelicht, zelfs met een goede professionele camera is dit af en toe lastig, ik ben benieuwd hoe dit met wat gepruts aan de instellingen gaat verlopen...
vraagje... hoe zit het nou eigenlijk met dat sms geheugen?? op de samsung site staat dat de G800 500 smsjes kan bewaren.. maar op het moment dat ik 200 smsjes heb geeft ie al aan dat mn inbox vol zit.. terwijl zelfs bij geheugen status nog staat 200/500??? (oftewel nog 300 smsjes vrij). Is dit misschien een instelling? of een vage bug?
ik hoor graag van jullie.
ik hoor graag van jullie.
Een vriendin van mij heeft ook een G800 nu, en ze is er erg blij mee. Enige waar ze niet blij mee is, is het T9 sms gebeuren. Is er al een oplossing gevonden om hem voor altijd uit te zetten?
{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}
hoeveel bit kan de g800 aan bij video's?
amd 5200+ 2gb kingston 8500gt 160gb sata vista 32bit
T9 kun je gewoon uitzettenquote:Jokuh schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:26:
Een vriendin van mij heeft ook een G800 nu, en ze is er erg blij mee. Enige waar ze niet blij mee is, is het T9 sms gebeuren. Is er al een oplossing gevonden om hem voor altijd uit te zetten?
Lees anders ff de handleiding.
de vraag was voor altijd uitzetten , niet elke keer opnieuw ..........quote:gerbruggeman schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 03:24:
[...]
T9 kun je gewoon uitzetten
Lees anders ff de handleiding.
Reg. datum: 15 maart 2008
Reg. datum: 15 maart 2008
Ik heb het toestel nu iets meer of 24 h !
Zat eigenlijk met een klein vraagje of je er andere theme"s kan opzetten?
Zat eigenlijk met een klein vraagje of je er andere theme"s kan opzetten?
Als ik het verander tijdens het invoeren van een bericht via de instellingen van invoermethode, blijft het gewoon. Sterker nog, toen ik de telefoon kreeg, stond T9 uit. Misschien is er andere firmware, waardoor dit niet bij iedereen werkt ...
Heb de G800 ook sinds zaterdag en moet zeggen dat het goed bevalt allemaal 
Hele stap vooruit van mijn vorige Samsung, de Z320i..
Enige jammere aan de telefoon is dat hij soms wat traag aanvoelt in het menu (vind ik dan!)
Ook valt het op dat, ook wanneer er genoeg licht is, dat hij toch de flitser gebruikt en dat dan veel van de kleur verdwijnt of dat het overbelicht raakt.
Toen ik hier eenmaal achter was heb ik de flitser uitgezet en kwamen er veel betere (lees kleurigere) foto's uit
Hele stap vooruit van mijn vorige Samsung, de Z320i..
Enige jammere aan de telefoon is dat hij soms wat traag aanvoelt in het menu (vind ik dan!)
Ook valt het op dat, ook wanneer er genoeg licht is, dat hij toch de flitser gebruikt en dat dan veel van de kleur verdwijnt of dat het overbelicht raakt.
Toen ik hier eenmaal achter was heb ik de flitser uitgezet en kwamen er veel betere (lees kleurigere) foto's uit
Frostmane : RaseriaN : LvL 80 Human Rogue :: Nageeth : LvL 80 Human Death Knight :: Wiebel : LvL70 Human Priest ::
Dat menu vind ik best meevallen, maar de kracht van de accu, die is buitengewoon triest te noemen.
4 dagen is het langst wat ik hem in standby kon houden.
Het is nu echter ondertussen anderhalve dag tot 2 dagen met een paar smsjes er tussendoor en zonder te bellen. ik heb deze telefoon nu ongeveer een maand.
4 dagen is het langst wat ik hem in standby kon houden.
Het is nu echter ondertussen anderhalve dag tot 2 dagen met een paar smsjes er tussendoor en zonder te bellen. ik heb deze telefoon nu ongeveer een maand.
Zo slecht vind ik de accy niet hoor. Ik laad ongeveer een keer per week op ...
Mja , ik moet toegeven, de eerste week hoefde ik hem niet op te laden, daarna ben ik meer gaan bellen en smsen, ik praat dan over een 5 a 10 minuten bellen per dag + 5 smsjes,, dat verkort mijn accuduur tot 3 a 4 dagen. Ondertussen maar een stapel nieuwe accu's besteld om wat langer mobiel te kunnen zijn.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last