Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung SGH-G800

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 december 2007

Zal eens kijken of ik binnenkort wat foto's kan posten.
Heb nog niks veranderd aan de instellingen.

Probleem van de ringtones inmiddels met beetje logisch nadenken verholpen, met Stil-profiel aan kan je geen (andere) ringtone instellen, wel beetje raar.

Andere vraag dan nog: is het mogelijk om afspraken die al geweest zijn automatisch uit je agenda te laten verwijderen? Begreep dat je maar een x aantal (100?) afspraken kan maken.

Work wijzigde dit bericht 28-01-2008 17:57 (91%)

Reg. datum: 23 november 2007

quote:
XilliX schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:34:
Je kan het ook definitief instellen. Je moet dan beginnen met een smsje, dan 'opties' kiezen, vervolgens '9. Invoermethode' en dan 'Abc' kiezen. Dan blijft T9 uit.
Heb het geprobeerd maar dit werkt niet hoor, blijft gewoon op T9 staan ipv Abc.

quote:
SusaX2 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:07:

Vraagje voor de mensen met een Vodasloom abo:
is er iemand die het 4GB geheugenkaartje daadwerkelijk al heeft gekregen?
Ze hebben het mij ook toegezegd, maar dit was al meer dan een maand geleden. En op de mail van vorige week waarin ik hiernaar informeer krijg ik ook geen antwoord. :z :z :z ??Antion??
Het lijkt me een goed idee om nu al het abonnement op te zeggen, dan hoop ik dat de brief binnen anderhalf jaar geopend wordt bij Vodasloom, dan voldoe ik tenminste aan de opzegtermijn ;)
Ik heb het kaartje nu zo'n 3 weken binnen :)

helemaal toppie!

Reg. datum: 06 juli 2005

Ik dacht eraan om dit toestel samen met een abbo verlenging te nemen. Op www.belnu.nl staat een goede aanbieding. Het gaat hier om een 1 jarig relax 200 abbo, voor 24,50 p/m en dan is het toestel gratis. Klopt dit wel? Dit is namelijk wel erg goedkoop. Ook vertrouw ik de site niet 100%.

Mijn abbo loopt trouwens nog tot 7 maart. Als ik die telefoon bestel met de verlenging binnen 2 weken, gaat het contract dan meteen over op de relax 200? Ik zie t-mobile namelijk nu al moeilijk doen over het feit dat ik het contract niet bij hun heb afgesloten :X.

Reg. datum: 14 maart 2007

quote:
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:43:
Ik dacht eraan om dit toestel samen met een abbo verlenging te nemen. Op www.belnu.nl staat een goede aanbieding. Het gaat hier om een 1 jarig relax 200 abbo, voor 24,50 p/m en dan is het toestel gratis. Klopt dit wel? Dit is namelijk wel erg goedkoop. Ook vertrouw ik de site niet 100%.

Mijn abbo loopt trouwens nog tot 7 maart. Als ik die telefoon bestel met de verlenging binnen 2 weken, gaat het contract dan meteen over op de relax 200? Ik zie t-mobile namelijk nu al moeilijk doen over het feit dat ik het contract niet bij hun heb afgesloten :X.
Klopt. Ik heb hem zelf ook met relax 200 bij een jaar gratis.

Reg. datum: 25 augustus 2006

quote:
xDarkiex schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:17:
[...]

Ik heb het kaartje nu zo'n 3 weken binnen :)

helemaal toppie!
}:| Lucky bastard...

Reg. datum: 30 december 2006

Even een vraagje:
Ik heb mijn G800 op automatisch mail ophalen ingesteld, op 30 minuten.
Echter krijg ik zeer vaak (om die 30 minuten) de melding DNS mislukt, terwjil als ik het handmatig ophaal er niks aan de hand is, en de mail gewoon werkt. (ongeveer 9 van de 10 keer krijg ik DNS mislukt, de 10e keer werkt het allemaal netjes)

Iemand een soortgelijk probleem/oplossing?

Ik heb trouwens Vodafone als profider, en de volle bak bereik (3G) dus dat mag t probleem niet zijn.

Reg. datum: 11 april 2007

Een aantal weken geleden had ik deze vraag gepost, maar er is geen antwoord op gekomen. Is er inmiddels iemand die onderstaande vraag kan beantwoorden?

Vraag:
Bij de favorieten van het internet staan standaard bij de eerste 5 favorieten: 1) Samsung Fun club 2) Shop games en 3) shop ringtones en 4) shop wallpapers en 5) shop videos.

Deze zijn vergrendeld, maar hoe kan ik deze favorieten verwijderen? Want deze sites wil ik niet bij mijn favorieten.

quote:
Ventieltje schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:14:
Een aantal weken geleden had ik deze vraag gepost, maar er is geen antwoord op gekomen. Is er inmiddels iemand die onderstaande vraag kan beantwoorden?

Vraag:
Bij de favorieten van het internet staan standaard bij de eerste 5 favorieten: 1) Samsung Fun club 2) Shop games en 3) shop ringtones en 4) shop wallpapers en 5) shop videos.

Deze zijn vergrendeld, maar hoe kan ik deze favorieten verwijderen? Want deze sites wil ik niet bij mijn favorieten.
Gaat niet. Ingebakken in de firmware.

Reg. datum: 03 februari 2008

Ik heb sinds gisteren mijn Samsung G800 binnen, gelocked met een T-mobile abonnement. Nu zijn er een aantal dingen die ik vervelend vind. Allereerst het operator logo wat ik niet wegkrijg uit mn beeldscherm... Weet iemand hoe dit moet? Daarnaast de T9 stand bij mn smsjes die ik niet wegkrijg en als laatste de spelletjes die er niet bijzitten. Weet iemand hoe ik die erin kan krijgen???

Een moderator wijzigde dit bericht 03-02-2008 17:11 (5%)
Reden: aanhef en groeten is niet nodig

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
cliff-westdijk schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:54:
Ik heb sinds gisteren mijn Samsung G800 binnen, gelocked met een T-mobile abonnement. Nu zijn er een aantal dingen die ik vervelend vind. Allereerst het operator logo wat ik niet wegkrijg uit mn beeldscherm... Weet iemand hoe dit moet? Daarnaast de T9 stand bij mn smsjes die ik niet wegkrijg en als laatste de spelletjes die er niet bijzitten. Weet iemand hoe ik die erin kan krijgen???
Het T9 gedoe kan je uitzetten door het sterretje ingedrukt te houden. Over dat logo: Hier probeer ik ook al de hele tijd achter te komen, hoe dat rot logo weg kan worden gehaald. Maar die spelletjes heb je toch niet nodig? ;).

Ik vind de telefoon goed werken, alles gaat lekker makkelijk. Ook maakt hij nog scherpe foto's onder moeiljike omstandigheden. Ik was met een aantal mensen in een club en liet iemand daarvan m'n nieuwe telefoon zien. Hij zei dat hij een aantal foto's van ons ging maken en ik dacht dus van: Dat gaat dus nooit goed. Totdat ik het resultaat zag. De club was erg donker met als enige verlichting mijn xeon flitser :P en toch zijn de foto's erg scherp gebleven. Dit vindt ik toch wel erg redelijk voor de g800. Met mijn vorige d600 hoefde ik het niet eens te proberen.

Een nadeel is wel dat het t-mobile logo is gebrand in de telefoon.

Reg. datum: 03 februari 2008

quote:
SOEDARKMASTER schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:50:
[...]

Het T9 gedoe kan je uitzetten door het sterretje ingedrukt te houden. Over dat logo: Hier probeer ik ook al de hele tijd achter te komen, hoe dat rot logo weg kan worden gehaald. Maar die spelletjes heb je toch niet nodig? ;).

Ik vind de telefoon goed werken, alles gaat lekker makkelijk. Ook maakt hij nog scherpe foto's onder moeiljike omstandigheden. Ik was met een aantal mensen in een club en liet iemand daarvan m'n nieuwe telefoon zien. Hij zei dat hij een aantal foto's van ons ging maken en ik dacht dus van: Dat gaat dus nooit goed. Totdat ik het resultaat zag. De club was erg donker met als enige verlichting mijn xeon flitser :P en toch zijn de foto's erg scherp gebleven. Dit vindt ik toch wel erg redelijk voor de g800. Met mijn vorige d600 hoefde ik het niet eens te proberen.

Een nadeel is wel dat het t-mobile logo is gebrand in de telefoon.
Ja, ik weet dat de T9 is weg te halen met het sterretje, maar je hoort het normaal al standaard in de instellingen te kunnen veranderen. De spelletjes vind ik altijd wel leuk, en mijn vriendin houdt er van om af en toe freekick te spelen haha :P maar goed. Kan iemand me aub helpen met de operator logo verwijdering. Ik vind het geen gezicht...

quote:
cliff-westdijk schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:06:
[...]

Ja, ik weet dat de T9 is weg te halen met het sterretje, maar je hoort het normaal al standaard in de instellingen te kunnen veranderen. De spelletjes vind ik altijd wel leuk, en mijn vriendin houdt er van om af en toe freekick te spelen haha :P maar goed. Kan iemand me aub helpen met de operator logo verwijdering. Ik vind het geen gezicht...
Kan niet. Tenzij Samsung met nieuwe firmware komt en deze optie meeneemt in de firmware.

Glitterb0y wijzigde dit bericht 05-02-2008 04:09 (3%)

quote:
SusaX2 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:25:

In het cameramenu kun je bij "instellingen" het "standaardgeheugen" instellen op "telefoongeheugen" of "geheugenkaart".
Het lijkt me inderdaad handiger om em standaard in te stellen op het SD-kaartje.
Alleen, waar stel je dat in? Zie het nergens staan.
Ook niet als je klepje opendoet en dan bij Instellingen...

Post van iemand op ander forum
quote:
Telefoon 2 weken in bezit.

+ menu structuur
+ snelle reactie
+ robuust en stijlvol

(Paar) minpunten:

- Flitser van camera is zeer zwak.
- Kan maximaal 4 GB aan een 8 GB kaart kan, maar gebruikt slecht 4GB.
- Robuustheid is heel goed, maar na gebruik wordt het wel wat losser.
- Java applicaties kan je alleen via een wap site binnenhalen.
Heel lastig. Wil je echt veel met Java doen, bvb games, koop dan een Nokia
- Geen 3.5" audio jack, er zijn adapters voor op ebay. Hoofdteelfoon die erbij zit is qua draag comfort zeer slecht en klinkt als een koekblik
- Geen 32 bits kleuren, maar een 18 bits tft scherm, en dat merk je met foto's.
Het gaat mij even om het geheugen. Hij zegt dat 8 gig kaart er wel in kan, maar dat er maar 4 gig gebruikt wordt. Ik neem aan dat hij dit getest heeft. Is er iemand die dit kan bevestigen?
Zelfs als het dus zo is, helaas voor nu dan. Maar er komen ook firmware updates uit natuurlijk. Is het niet zo dat met zo'n update alsnog 8 gig kaarten wel herkend kunnen worden?

Live, feel, Be, Die!

Reg. datum: 07 februari 2008

heb d de g800 since eergisteren en ik heb nog geen grote minpunten gevonden, behalve dat de camera niet altijd goede foto's maakt en dat je er moeilijk spelletjes op kunt zetten.

vraagje: waar staat de groene R in bovenaan mijn scherm voor?

vraagje: kun je niet gewoon een of ander java programma op je mobiel zetten zodat die de .jar bestanden automatisch afspeeld, ik heb namelijk een aantal .jar bestanden op mijn mobiel gezet maar die doen het bij mij niet, maar ik heb er 1 via bluetooth naar een klasgenoot gestuurd en hij kon het spel meteen spelen.

hier een foto, hierbij wilde ik de antishock uitproberen dus ondertussen dat ik de foto maakte was ik een beetje met de mobiel aan het schudden, ik verbaasde me wel over het resultaat. Ik vind het een redelijk goede foto geworden en volgens mij zijn de kleuren ook goed.

http://img149.imageshack.us/my.php?image=foto009op7.jpg

Reg. datum: 05 januari 2008

Het is inderdaad redelijk, maar niet echt geweldig. Maar het blijft lastig fotograferen met telefoons.

Reg. datum: 11 april 2007

[quote]Konjin schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:27:
heb d de g800 since eergisteren en ik heb nog geen grote minpunten gevonden, behalve dat de camera niet altijd goede foto's maakt en dat je er moeilijk spelletjes op kunt zetten.

vraagje: waar staat de groene R in bovenaan mijn scherm voor?

De R staat voor roaming? Heb je toevallig een Telfortabonnement? Alle telforters zitten op het KPN-netwerk en dan geeft Samsung de R weer in het scherm als teken dat er geroamed wordt.

Reg. datum: 12 februari 2008

hoi ik heb ook een camerafout als ik het klepje open weet iemand hier wat van, is het op te lossen met een firmware update zoja waar staat die.

Groet,
quote:
illy1982 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:07:
hoi

Ik heb sindskort een G800, maar ik krijg elke keer, als ik het klepje voor de camera schuif, een foutmelding "camerafout" Ik krijg eerst zwart beeld met alle icoontjes en dan ineens een foutmelding en sluit de camera optie zich zelf af. Heeft iemand dit probleem ook ervaren?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Reg. datum: 22 januari 2004

Ik ben wat aan het rommelen gegaan met wat instellingen, ik kreeg altijd een mooi menuutje bij het indrukken van de linker functietoets. Als ik nu naar toetsveranderingen ga in m'n toestel om het menu terug te krijgen zie ik het niet meer terug..Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel..Het is dat scherm met al die ikoontjes zoals Google, internet enz.
Reg. datum: 26 januari 2008

kijk ééns wat een kwaliteit de G800 bezit

foto van men hond langs de nete ( prachtige kwaliteit ) !!!!!!!!!!!!

http://img179.imageshack.us/my.php?image=foto155uk3.jpg

deze is getrokken door de lens van een telescoop , afstand om en bij de 100 meter

http://img180.imageshack.us/my.php?image=foto388bf1.jpg

afstand meer dan 250 meter ( door telescoop ) http://img128.imageshack.us/my.php?image=foto395vu1.jpg

afstand meer dan 500 meter door telescoop !!!! http://img128.imageshack.us/my.php?image=foto254tt7.jpg

afstand 20 meter , door telescoop http://img179.imageshack.us/my.php?image=foto401yu5.jpg

wie nu nog durft zeggen dat het een slecht toestel is heeft het wel degelijk mis hoor , ik kan niet mer zonder

Witteplu wijzigde dit bericht 15-02-2008 22:45 (99%)

Wat zijn jouw instellingen bij die foto van je hond?

Reg. datum: 22 januari 2004

Dopsgewijs heeft de heideomgeving in digi_vorm hier wel us, als je maar zo een freak bent die opstijgend dauw tussen de varens bij doet brengen in een prog. en er je filtertjes en gereedschappen op toepassen is een prof. toestel toch wel beter.

dat menuutje, niemand? Ik natuurlijk gast..
Reg. datum: 26 januari 2008

quote:
Work schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:54:
Wat zijn jouw instellingen bij die foto van je hond?
2560*1920 ( 5 M ) automatisch geen effecten , antischok uit , uitgebreide digitale zoom , breed dynamisch bereik uit , sluiter 1 , contrast 0 , verzadiging 0 scherpte 0 kwaliteit hoog , iso automatisch , belichting normaal , autofocus aan , één opname ,

zo staan bij mij de instellingen .

wel moet ik toegeven als ik 10 foto's neem mag je pakken dat er 4 extra goede bij zijn , de rest is gewoonlijk minder omdat het opjeckt dikwijls beweegt , maar das wel logisch hé , in elk geval mij hoor je niet klagen .

vandaag nog gemaakt en wel overdag , de maan was vandaag zelfs overdag te zien door het heldere weer , foto genomen door telescoop , ziet er net uit dat hij is genomen bij nacht .
http://img258.imageshack.us/my.php?image=foto536ip1.jpg

is wel niet heel klaar maar de kraters zijn duidelijk te zien , wanneer het volle maan word en het is helder bij nacht , zal ik er nog ééns eentje van trekken , kwestie om het verschil te laten zien .tussen dag en nacht

Witteplu wijzigde dit bericht 16-02-2008 20:06 (25%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: