Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung SGH-G800

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 december 2007

Wat is nu de beste oplossing voor de niet echt handige headset die je er bijkrijgt?

Reg. datum: 05 januari 2008

quote:
Work schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:48:
Wat is nu de beste oplossing voor de niet echt handige headset die je er bijkrijgt?
Ik denk zo'n bluetooth headset. Mijn vader heeft er een en is er erg tevreden mee.

http://www.smartphoneshop...3/bluetooth-headsets.html

Reg. datum: 06 januari 2008

:( Weet iemand de instellingen voor e-mailen via casema?

Ik heb allles al geprobeerd maar het blijft "geen contact"

Stomme vraag: moet je voor de server adressen en eigen adres http:// zetten?

Groeten

Om zo het juiste protocol aan te geven voor deze adressen. Meestal hoeft http niet hoor, maarja soms wel.

Ik heb de Samsung nu een maand na de N70 (en vele nokia's hiervoor). Het is allemaal wel wennen, ik vond de Nokia toch logischer en het feit dat je meerdere dingen tegelijk kan doen is toch heerlijk.

De foto's vallen mij vies tegen. Als ik buiten foto's neem, dan is er niets aan de hand (100 - 200 ISO ingesteld). Maar zodra ik binnen ben en foto's van mijn kleine wil nemen dan is het eigelijk altijd bewogen, ook met flits.

Iemand suggesties?

Sinds gister ben ik de bezitter van de Samsung G800, in combinatie met een Hi 30 studentenabbonement. Mocht je praktische vragen hebben...kom maar op! :)

Life's a game, let's play!

Reg. datum: 26 maart 2005

Sinds een klein weekje ben ik het bezit van de g800. Echter vind ik de fotokwaliteit zwaar tegenvallen. Het is niet scherp, korrelig. 's avonds kan je maar beter de flits uitlaten en overdag heb je bijna altijd bewogen foto's.
Kan iemand misschien zijn instellingen hier neer zetten?
Ik heb zo goed als alles al geprobeerd, maar ze blijven niet scherp en korrelig. :/
Natuurlijk snap ik dat het een telefoon is, maar volgens de samsung site en andere site's moet deze camera toch wel kunnen concurreren met een losse digitale camera?
Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie de instellingen van jullie camera kunnen zeggen; zodat ik deze ook in die van mij kan invoeren en kijken wat het resultaat is.

Mijn firmware is G800CEGK2, zal het hieraan kunnen liggen?

Alvast Bedankt!

Reg. datum: 03 juli 2005

quote:
xDarkiex schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:08:

De foto's vallen mij vies tegen. Als ik buiten foto's neem, dan is er niets aan de hand (100 - 200 ISO ingesteld). Maar zodra ik binnen ben en foto's van mijn kleine wil nemen dan is het eigelijk altijd bewogen, ook met flits.

Iemand suggesties?
Nee, ik had hetzelfde probleem. Alle instelingen uitgeprobeerd, iso, flits aan, flits onderdrukt, antishock... De enige foto's die echt goed scherp zijn, waren de foto's op ca. 50 cm afstand, vaak met flits, ook buiten...... En ik werd gek van de afdrukvertraging. .Ik was ook gevallen voor de claim van Samsung en 3x optische zoom. Mijn conclusie was dat de G800 - als de foto's lukken - kwalitatief zeer goede foto's afleverde, maar dat de kans daarop ongeveer 1:10 is (wild guess :) )
Na 1,5 week de G800 verkocht via marktplaats. Heb nu toch weer de SE K850i...meer kans op gelukte foto's én een betere flitser, dus de foto's binnen zijn sowieso beter. Nu nog een Nokia N82 uitproberen....

Reg. datum: 06 januari 2008

8)7 Het is me gelukt!

Even nog over die e-mail instellingen voor casema: sturen lukt niet via SMPTP dat moet dan via gmail met ssl aan

voor pop doe je pop3.casema.nl

bij je adres wel ven http:// ervoor

en gmail wel even activeren en tevens beide gebruikers namen en wachtwoorden invoeren

IndexOutOfBounds
Reg. datum: 25 september 2006

quote:
XilliX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 01:43:
[...]

Ik heb dit geprobeerd, maar als ik de eerste code invoer gebeurt er niets. Verkeerde code? Weet iemand hier iets van?
Bij mij kreeg ik wel een menuutje, en na een paar keer pijltje naar onder ( volgens mij :x ) kwam ik ook daadwerkelijk bij de goede menu opties ( USB instellen toch? ). Dat stukje is idd ff zoeken, maar de rest is gewoon hetzelfde.

Alhoewel ik het niet meer helemaal vertrouw, aangezien ik er games op deze manier opgezet had, en toen ineens mn telefoon kapot ging, call me paranoid, maar ik doe het niet meer :P

Aion: Gorgos (Asmo) Sorceror (Mcpoowl)

Reg. datum: 01 oktober 2006

iemand al een oplossing gevonden voor dat irritante T9 bij smsjes? dat je dat definitief uit kan zetten dan he.

hoor het graag

Reg. datum: 10 januari 2008

Hoe is het geluid van deze telefoon met oordoppen in? Ik heb nu een s.e w810i en mijn contract loopt bijna af..., ik zit er nu over te denken om de samsung g800 te nemen maar vraag me af of het geluid net zo goed is. Is het trouwens mogelijk om andere oordoppen erbij te nemen? Bij de 810i was het mogelijk om mijn normale oordoppen in te pluggen in het dingetje waarmee je kan opnemen als je belt...

ik bedoel als je gebelt wordt en oordoppen in hebt

Ik heb sinds een tijdje de G800. Super telefoon. Ik miste alleen de spelletjes.

Heb nu games gedownload (want ik ga echt geen ¤ 4,50 betalen voor zo'n spelletje). Ik heb de .jar en .jad bestanden via de Bluetooth naar mijn telefoon gekopieerd. Ze staan nu in de map overige bestanden.
Heb gelezen dat je ze moet installeren via codes enzo. Maar ik kan niet de juiste codes vinden voor de G800.

Kan iemand mij helpen? _/-\o_

thnx....

IndexOutOfBounds

quote:
zwAf schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]

Je kan spelletjes installeren op dezelfde manier als op de U700. zijn dezelfde codes.. Heb het zelf ook geprobeerd en werkte wel. Maar op de een of andere manier werkte het volgens mij niet helemaal lekker..

Linkje ( als het niet mag dan verwijder maar weer): http://www.zedge.net/forum/t/37784/games-on-u700-it-goes/-1
deze :)

Helaas, het werkt niet. Heb het stap voor stap nagelopen, maar als ik het spel open op de telefoon geeft ie de volgende melding:

java.lang.NoClassDefFoundError: f: com/nokia/mid/ui/FuIICanvas

Zou het soms betekenen dat het spel alleen op de Nokia werkt?

IndexOutOfBounds

Lijkt mij wel inderdaad. Ik had een Samsung Mobile Games Pack gedownload, en sommige daarvan deden het wel.. Maar toen ging dus mijn telefoon kapot ( ik weet niet of het door die spelletjes kwam, maar ik neem het zekere voor het onzekere.. )

Er zijn inderdaad veel spelletjes die het of niet doen, of in een andere resolutie op het scherm komen.

Heeft er iemand ervaring met het exporteren van filmpjes? Ik heb ze gewoon geëxporteerd, maar als ik ze dan op de pc afspeel doen ze het in de meeste programma's niet. In Media Player Classic krijg ik geen geluid. Het is gewoon een mp4 bestand, dus ik zou het af moeten kunnen spelen ...

Reg. datum: 23 november 2007

Heb ook de problemen met de camera, binnen krijg ik de foto's wel scherp. Maar zodra ik buiten foto's ga maken is het echt hopeloos, kan iemand mischien zijn/haar instellingen plaatsen waarmee het mogelijk is buiten duidelijke foto's te krijgen?

bij voorbaat dank!

Mvg,

IndexOutOfBounds

Ik heb na enig tweaken toch wel redelijke kwaliteit foto's:

Instellingen:
resolutie: 2048 x 1536 (3M)
Anti-schok: uit ( joh :P )
Uitgebreide Digitale Zoom: aan
Breed dynamisch bereik: uit
Contrast: 0
Verzadiging: 0
Scherpte: 100

Foto kwaliteit: Hoog
ISO: 200
Belichtingswaarde: Normaal
Autofocus: aan

@XilliX

Ik gebruik Mp4player ;)

zwAf wijzigde dit bericht 13-01-2008 17:13 (5%)

quote:
@XilliX

Ik gebruik Mp4player ;)
Merci, werkt perfect.

Reg. datum: 14 mei 2006

Beste G800 gebruikers/aanbidders

Ik vroeg me af of jullie hinder ondervinden aan het aantal kleuren van het beeldscherm, de G800 heeft namelijk 262.144, wat niet op kan tegen de 16 mljn kleuren van de G600. Gebruikt de telefoon ook slechts 262.144 voor de foto's? Kan iemand misschien een zelfgemaakte foto posten met de settings die hierboven aangeschreven worden?

Mvg.

G-Star PIMP wijzigde dit bericht 13-01-2008 18:28 (15%)

IndexOutOfBounds

Ik zal even een foto uploaden die van mij gemaakt is afgelopen vrijdag.

http://img160.imageshack.us/img160/519/foto194zj0.jpg

Reg. datum: 11 april 2007

Ik heb sinds een week deze G800.

Bij de favorieten van het internet staan standaard bij de eerste 5 favorieten: 1) Samsung Fun club 2) Shop games en 3) shop ringtones en 4) shop wallpapers en 5) shop videos.

Deze zijn vergrendeld, maar hoe kan ik deze favorieten verwijderen? Want deze site wil ik niet bij mijn favorieten.

Ik heb geen problemen met het scherm. Je moet inderdaad even met de scherpte spelen. De foto's worden er wel beter door.

Als je de foto's op de pc bekijkt op 100% zien ze er niet uit trouwens. Heeft iedereen hier problemen mee?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: